Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 1.6 16v
Last Updated: Apr 19 2024 19:14, Started by
Octavian___
, May 24 2021 22:05
·
23
#1045
Posted 02 January 2022 - 10:42
Multumesc, la multi ani !
Nu zic ce mai fac la utilaj, pana nu e concret cu poze, sa nu mai ziceti ca vorbesc multe si fac putine ))) Dar sper in primavara sa mi-l fac cum vreau eu, masina e oricum de divertisment, dar o fac si mai distractiva ) |
#1046
Posted 04 January 2022 - 19:09
Deci cam asa arata bujiile, lacrima frate
Attached Files |
#1047
Posted 04 January 2022 - 19:16
Lacrima ca Lacrima, cât e distanța? În pozã pare cam mare...
|
#1048
Posted 05 January 2022 - 08:05
In poza da.
0,7 intra lera usor, 0,8 intra greu Daca fac poza la alea stock cu doi craci asa de aproape pare si mai mare distanta |
#1049
Posted 05 January 2022 - 19:04
Motoru trage cam la fel si cu bujiile stock asa in forja grava, in accelerare usoara nu e la fel de elastic ca si cu Denso si in ralanti are intreruperi trrrrrrr tr trrrrrrrrrr tr tr trrrrrrrrr
Ai zice ca o fi de la vreo bobina ceva, dar daca cu astea iridium nu face asa, cam limpede ca e de la bujii. Cam aiurea Dimineata nu mai face figuri la pornire la prima cheie, am zis eu...asta se repara singura... Sau pt ca a stat f mult intr-un cimitir prin Germania (asta dupa cum am vazut eu pe eticheta revizie de la motor a stat vreo doi ani nemiscata, plus rugina de la cadru motor) isi da drumu asa pe parcurs...se curata de la forje |
#1050
Posted 07 January 2022 - 10:00
Am rezolvat definitiv eroarea P0420.
Acum trage inuman de bine, consumul e mic, acceleratia nu se mai blegeste Attached Files |
#1052
Posted 07 January 2022 - 18:49
Da, la sonda (obligatoriu sonda sa fie functionala ! ) .
Un capacitor si un rezistor, astfel se transmite la ECU o valoare medie de tensiune care ii spune ca ai un catalizator perfect functional. Evident ca in felu asta poti sa scuipi afara catalizatoru. Care au mai facut asta din masuratori zisera ca cica AFR-ul il ai pe la ~14,7 , adica aproape perfect. Grav de fain merge acum, toba/tzava e si mai gri (era cam negricioasa/jegoasa) Nu mai vrei sa te dai jos de pa volan ))) Coincidenta sau nu, acu nici nu mai are intreruperi in ralanti. Operatiunea am facut-o pe sonda veche |
#1053
Posted 07 January 2022 - 18:50
Octavian___, on 07 ianuarie 2022 - 10:00, said:
Am rezolvat definitiv eroarea P0420. Adica catalizatorul a zburat spre alte zari?... E free flow pina in spate? Later edit: am vazut "montajul". Pune si tu niste piese (condensatori) care mai merg si pe -20 de grade, sa nu ai surprize. Edited by undesignus, 07 January 2022 - 18:51. |
#1055
Posted 07 January 2022 - 23:00
undesignus, on 07 ianuarie 2022 - 18:50, said: Adica catalizatorul a zburat spre alte zari?... E free flow pina in spate? Later edit: am vazut "montajul". Pune si tu niste piese (condensatori) care mai merg si pe -20 de grade, sa nu ai surprize. S-a simtit imediat chiar si cu eroarea activa ca e mai "lejer" Te rog dezvolta cu capacitorii, nu-si mai fac treaba la frig grav? In ultimii 10 ani nunprea am mai vazut nici macar -10 grC Ar merge montaju si fara capacitor, isi pastreaza semnaulul acela relativ constant doar ca n-ar mai fi o linie curbata "lina" ci ar fi una asa mai in zig-zag...dar valoarea o pastreaza ioonell, on 07 ianuarie 2022 - 19:34, said:
Și ce valori au rezistorul și capacitorul? Unii zic ca ar fi mai ok capacitor de 4,7 uF , probabil sa fie mai fluent semnalul. Deci cum sa zic...merge inuman de "lejer" , po sa mergi cu 60 si in tr 5, e mega elastic si trage bine de jos pana sus sus sus )) Acum sunt super multumit de cum trage. Ma mai si abordeaza unu la semafor cu un BMW gt "frate ce modificari i-ai adus, n-am crezut ca am Logan in spate care ma impinge asa" )) )) Colegu Wotan, sper asa de o proba de reprize sa mai fi disponibil intr-o zi, sunt tare curios daca am baut apa stricata sau chiar trage cum o simt eu |
#1056
Posted 08 January 2022 - 07:05
Acum sunt in proces de mutare in Aradul Nou, dar incepand de peste o saptamana voi fi disponibil.
|
#1057
Posted 08 January 2022 - 08:22
#1058
Posted 08 January 2022 - 11:06
Nu mai umblu, am belit toata protectia plastic/textil care vine peste fire si nu m-a dus capu sa o pun inapoi, dupa izolarea lipiturilor, am tras banda peste tot...din aia 3M buna la toate .
Alaltaieri la 11 noaptea eram sub masina... Treaba e ca nu prea se mai gasesc componente d-astea clasice, in Arad niciun magazin nu are asa rezistente si condensatoare (nici la CIP ) |
#1059
Posted 08 January 2022 - 11:41
LE: si stai asa sa pun inapoi bujiile Denso, cu astea pleaca mai bine de jos
Ce sa mai...avion iese cu "mai bine si mai bine'' )) ) In primavara cu evacuarea noua de 60mm pffff.....si mai bine )) inuman Sper sa-mi fac timp zilele astea sa ma duc la un test de gaze, chiar sunt curios |
|
#1060
Posted 08 January 2022 - 15:38
Octavian___, on 07 ianuarie 2022 - 23:00, said:
Te rog dezvolta cu capacitorii, nu-si mai fac treaba la frig grav? In ultimii 10 ani nunprea am mai vazut nici macar -10 grC Pai e simplu, e ceva legat de tolerante si temperaturi de functionare. In general componentele pasive sint destinate sa functioneze indoor, deci la temperaturi mai normale si fara variatii prea mari. Asta afecteaza in primul rind capacitorii astfel: - isi modifica capacitatea (similar rezistentele isi modifica rezistenta) - in timp se auto-distrug daca sint folositi in afara domeniului de temperaturi. Spre exemplu condensatorii cu ulei o sa curga, aia cu mica o sa crape, etc. Electronica de pe masini (ECU spre exemplu) e fabricata folosind componente cu tolerante mult mai mari (daca imi aduc aminte bine limita de jos e undeva pe la -35 -40 de grade, adica garantat electronica va functiona in domeniul de temperaturi indicat. Asta e motivul pentru care unii producatori aleg sa puna ECU in compartimentul motor (adica garantat temperatura ajunge pe la ~80 de grade), in ideea de a salva niste cabluri: toleranta componentelor permite asta. Nu stiu pe unde e pus "montajul" tau, dar macar inveleste-l in banda izolanta si fereste-l de umezeala si variatii de temperatura. Nu stiu exact ce face montajul tau, dar daca nu mai ai catalizator, asta in sine iti da un plus de performanta, fara alte modificari. De-aia ti-am zis sa pui un catalizator sport cind pui teava de 60mm. Am vazut asa ceva la lucru si erau diferenta doar in zona rosie (cu/fara catalizator). In schimb, masina era legala dpv noxe. |
#1061
Posted 09 January 2022 - 19:41
Consuma simtitor mai putin la mers lejer prin oras, nu sare de 7% . Nici de noua nu consuma asa de putin
Tzava e tot mai gri! Nu mai e deloc afumata, pe deget nu se mai ia nimic! Bai si cum trage, cat e de elastic (am pus bujiile denso iridium inapoi) nicio greata daca esti la 1700 , se infige ca un dizal turbo mic de tot )) Pe turatii mari e in lumea lui motoru, tii in ~4500 si dai podea, zburda pana-n limitare/6500 . O sa ma duc sa puna limitarea ceva mai sus (6700-6800) , are sprint bun si dupa 6000+ Attached Files |
#1062
Posted 09 January 2022 - 21:31
"oras, nu sare de 7%"
Super consum pe oras . Acum am 7,8 media dar neresetat de 3800km , daca dau resset ma duce undeva la 9-10 pe oras iarna - nici nu vreau sa vad , pana la primavara asa il las Ideea cu scos miezul e super dar nu stiu ce rezultate da la ITP ... Edited by ldpe, 09 January 2022 - 21:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users