Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 

Dacia Logan 1.6 16v

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
1436 replies to this topic

#1063
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Luat din context suna super bine :)) Dar am spus "mers lejer" asta inseamna fara forje, trafic usor, motor incalzit.
Foiala zilnica (plecat la rece)  la job si retur iese ~8% ceea ce e super ok oricum (fata de ~9,5 cat avea) . Treaba e ca avea ceva hiba la consum de cand am luat-o, mi-ati voi spus sa ma obisnuiesc cu foamea de benzina la 1.6 16V dar vorbind de Arad (si nu Bucuresti, Cluj, Timisoara)  si simtind ca arde cam aiurea benzina, nu mi s-a parut ok.

Doar timp sa am saptamana ce vine si trag o fuga sa fac testu de gaze, am unde si mi-l face pe bune fara urmari ( eventual tre' sa servesc la ei o cafea )  :)
Oricum o iesi, revin cu info desigur .

#1064
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
In cluj cred ca 7.xx l/100 scot doar in weekend , incep aia mici maine scoala ...cand apuc a 2 a e sarbatoare Posted Image

#1065
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Dupa mai cativa km, tzava s-a curatat maxim!
Cum era acu cateva zile (gri fara funingine) acum s-a curatat complet.
Deci face un amestec optim, poate nu e max de performanta (acolo unde o idee afuma tzava) dar e bun!

Trage maxim de fain

Attached Files



#1066
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,465
  • Înscris: 21.12.2006
Hai cu testu' de noxe... Adica puteam sa leg o sarma la Yaris si se curata teava? ;)

#1067
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Eeee...sarma aia in momentu asta nu tine nimic, dar n-am mai dat-o jos, nu stii niciodata....

Attached Files


Edited by Octavian___, 13 January 2022 - 17:28.


#1068
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Aseara am dat jos toata galeria de evacuare, lucru facut partial si prost de la inceput. Se pare ca n-am reusit sa scot tot din catalizator si evident ca s-au desprins bucati si bucatele si mi-a blocat toata evacuarea, dar toata, bucati in catalizator, in intermediara, in finala, a trebuit sa demontez tot.

Acum e curata, in accelerare catalizatoru rezoneaza ca o oala de bucatarie..

Masuratori de acceleratie 0-100 (100+ pe ceas)  ~9,3 sec, 0-140 (140+ pe ceas)  ~18,2-18,5 sec.
Vit max nu ma intereseaza, dar probabil dupa cat de bine trage acum dupa 5000 rpm, face tot ceasul cum spun loganistii :)))

Cauciucele de iarna s-au mai "asezat" dupa 800 km, era sa ma prinda iara descult... Lauffen, sunt ok pt mers la piata,  nu le recomand.  Au usoara tendinta supraviratorie si pierd usor aderenta pe viraje. Pe drept evident pe vremea asta sunt mai lipite de drum fata de cele de vara atat la acc cat si la franare

#1069
Gil26

Gil26

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.01.2022
salut, dacă ai spart fagurele de la catalizator nu o sa iti mai iasa noxele in parametrii și o sa pici ITP-ul. Recomandat este sa dai banii pe un catalizator nou. Vezi ca in trafic mai sunt controale de la Rar, stii la ce ma refer.

#1070
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Posibil s-o fi facut-o non euro sau euro 1/2 ,  pe partea de motor merge (mult) mai curat pt ca tzava e curata, nu mai are urme de funingine ca inainte si trage grav de bine.
Daca discutam de partea eco friendly e un exemplu de cum "asa nu" sa facem.

Ieri mi-a picat evacuarea, n-am prins/strans bine conectoru la catalizator, s-a lasat  toata tzava pe puntea spate..si deplasata asa intr-o parte. Sonda (pt ca are extensia e aproape de sasiu) a lovit grav in lonjeron  (se vad urme) si s-a dus dracu ceva la cablaj, sau sonda cu totu, mi-a dat eroare P0136 "circuit Bank 1 sensor 2 "
Pun sonda noua daca tot sta degeaba.

#1071
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Tot la fel a dat eroare si cu sonda noua (cu montaju de fentare facut) P0136 circuit Bank1 sensor 2.

Pt ca sunt unu din cei mai slabi mecanici si pt ca Dacia Logan 1.6 16v are printre cele mai oribile/proaste/slabe prinderi la tzava de evacuare, m-am pus aseara si am dat tot jos, intermediara+finala (am antrenament, in 10 minute top e jos) pt ca daca faci lucru slab, rezultatu e slab, sufla pe la imbinarea cat-intermediara si intermediara-finala.
Dar sunetu nu deranjant, doar grohaia asa usor la accelerare.

Am pus pasta de etansare si am renuntat la tabliile alea cu care vin conectorii standard...prins direct cu colierele.
Lasata peste noapte, azidimineata lasata in ralanti pornita vreo 20 de min
Dupa 15 km eroarea s-a dus singura din bord.
Ca efect, nimic, cel putin la mine nu s-a manifestat in vreun fel, tragea la fel de fain. Atata doar (ciudat ! ) cu eroarea activa imi iesea un consum mai mic mers legal in Arad ~ 6,2-6,5 % , da, sa credeti!
Acuma ca si-a revenit, am cam 7,2% mers legal (ma rog, sunt portiuni unde mergi cu 70 ca altfel ii incurci pe altii ) .

Imi place acest Logan, asta trebuia sa iau in 2007, nu ca 1.4 mpi nu m-a distrat (era senzatie tare cu 1.4 ) dar daca tot am visat la 1.6 16v reno, era bine sa ma saracesc mai tare atunci.
Acum o tin de masina utila de mers la lucru, la Marin la tara, si absolut de divertisment.

Nu se compara in veci un aspirat 100-110 cp (masina usoara)  cu un actual polizor turbo 100-120 cp

Edited by Octavian___, 17 January 2022 - 20:01.


#1072
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Na, am bulit-o de 2 zile, a inceput ambreiajul sa sacadeze urat la plecare de pe loc - arcurile sunt terminate la aprox. 60k km
Problema e stiuta la Valeo dar efectiv mi-e groaza sa ma apuc, vreo 6-7 ore dureza lucrul in plin fara pauze foarte dese
Am cautat kituri de am ametit Posted Image
Valeo Franta - prost vs Valeo Polonia foate bun
Sachs foarte bun dar NUMAI cel de Germania , rar dar foarte bun . Cod abtinut de pe firma mama si singurul cod dedicat Logan este cel de 200mm , cel de 180mm pentru 1.4 este fake combinat cu Valeo
Luk Germania - greu da gasit
Exedy Japonia - foarte solid dar parerea mea este ca e prea dur la plecare , primele logane 2005 au venit cu Exedy .
Am ales Sachs kit germania cu celebra vaselina in cutie , 490 lei costa maine ma duc sa-l iau
Vreo 3 zile numai am citit de ele , pe vanzatori daca ii intrebi iti vand ce au si-l lauda .
Pana una alta i-am dat o curatare romanesca - plecat de pe loc cu a 4 a pana a iesit fum de sub capota , parca paraca nu mai scutura asa tare la plecare dar ma enerveaza oricum si-l dau jos .

Edited by ldpe, 24 February 2022 - 22:14.


#1073
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Am patinat discul sa se autocurete, am reglat cablul de ambreiaj in sensul ca am adus pedala cu 1 cm mai jos la fix cu cea de frana , reglata la poloboc Posted Image si merge perfect acum.
Asa e cu ambreiajul ca si tv-ul a/n Dacia pe lampi, pana era electronistul langa el mergea brici, nu fugea , clar , cum pleca incepeau pumni, scos di priza , schimbat canale pe selectror ...
Ori placa ori rulment de patinat nu patineaza , clar nu e la nituri .
Pe cuvant ca de nu ar fi atata manopera acuma la -3 grade m-as apuca de el , am si vorbit cu un amic pentru garaj cu macara pentru motor si compresor pentru pistolul de desurubat .

Edited by ldpe, 25 February 2022 - 07:54.


#1074
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
De ce nu dai cutia jos ? Îți trebuie și ulei de cutie dacă nu vrei să-l pui pe cel recuperat.

#1075
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Vreau, dau jos orice - timpul e problema Posted Image
Uleiul din cutie are 6000km seria NFP de la Elf - cel mai bun ulei existent pentru JH3 , spun asta dupa ce am pus 3 tipuri elf si vreo 3 de la alti producatori
Am pus tot ce trebuie de-o parte , bidon curat ulei , scutul e dat jos deja, capacele de pe rotile fata , am spalat motorul pe dedesupt boboc l-am facut - cum spuneam, doar timp sa imi fac

#1076
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Eu deocamdata n-am ce sa mai povestesc, merge (foarte) bine, am spalat-o :)))
Carpele folosite la stergere au urme de ceara de la folosirile anterioare, numabsterg si ii da oglinda :))

Trebuie sa gasesc local un set de inele de centrare pt jantele de vara, abia astept sa le pun

Attached Files


Edited by Octavian___, 25 February 2022 - 09:25.


#1077
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postldpe, on 24 februarie 2022 - 22:12, said:

Am cautat kituri de am ametit Posted Image
Valeo Franta - prost vs Valeo Polonia foate bun
Sachs foarte bun dar NUMAI cel de Germania , rar dar foarte bun . Cod abtinut de pe firma mama si singurul cod dedicat Logan este cel de 200mm , cel de 180mm pentru 1.4 este fake combinat cu Valeo
Luk Germania - greu da gasit
Exedy Japonia - foarte solid dar parerea mea este ca e prea dur la plecare , primele logane 2005 au venit cu Exedy .
Am ales Sachs kit germania cu celebra vaselina in cutie , 490 lei costa maine ma duc sa-l iau
poti pune codul de la Sachs Germany, eventual și magazinul de unde l-ai comandat :)

#1078
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
https://www.autoatu....s/td3000950085/
Sachs 300950085 dedicat 1.6 8v - singurul produs dedicat Logan , restul codurilor sunt in colaborare ba cu valeo ba cu luk

Siguranta ca vei primi made in germany nu ti-o pot oferi ...cele mai multe sunt made in poland .
Decat in polonia mai bine Luk made in germany de pe Dacia shop- 370 cu transport inclus
Luk = Sachs de cativa ani asa ca ...numai denumirea e alta Posted Image
Exedy daca e made in Japan e foarte bun , mai dur la plecare de pe loc dar tine bine
Atentie la vaselina folosita pe priza si la "cochilia" de pe furca . originalul e Molykate BR 2 iar peste este Triax Spheron Ht 2 de care folosesc la camion , nici cu jetul nu o dai jos , super vaselina , molykate e rara si scumpa parca ar fi aur dar defapt e o vaselina pe baza de bisulfura de molibden cu grafit 4% IDENTICA cu L&M LM48

Edited by ldpe, 28 February 2022 - 14:41.


#1079
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,555
  • Înscris: 26.01.2007

View Postldpe, on 28 februarie 2022 - 14:35, said:

https://www.autoatu....s/td3000950085/
Sachs 300950085 dedicat 1.6 8v - singurul produs dedicat Logan , restul codurilor sunt in colaborare ba cu valeo ba cu luk

Siguranta ca vei primi made in germany nu ti-o pot oferi ...cele mai multe sunt made in poland .
Decat in polonia mai bine Luk made in germany de pe Dacia shop- 370 cu transport inclus
Luk = Sachs de cativa ani asa ca ...numai denumirea e alta Posted Image
Exedy daca e made in Japan e foarte bun , mai dur la plecare de pe loc dar tine bine
Atentie la vaselina folosita pe priza si la "cochilia" de pe furca . originalul e Molykate BR 2 iar peste este Triax Spheron Ht 2 de care folosesc la camion , nici cu jetul nu o dai jos , super vaselina , molykate e rara si scumpa parca ar fi aur dar defapt e o vaselina pe baza de bisulfura de molibden cu grafit 4% IDENTICA cu L&M LM48

Te contrazic! Exedy este extrem de bine adaptat la ambreajul Loganului. Am eu asa ceva, Nimc nu se compara cu aceasta placa de presiune si acest disc. Efectiv se schimba masina! Zici ca ai servo ambreaj pe logan. Eu mai am un set de rezerva. Extrem de frumos realizat acest ambreaj.

#1080
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Din moment ce l-am mentionat nu am nimic rau de spus despre el Posted Image, doar atat ca e mai ferm fata de valeo original .
Nu l-am gasit fabricat in Japonia ca acel kit era acum la mine ...iar la 250 lei numai original nu e , am gasit pe la mine prin oras dar chehia, polonia etc de era la mama lui eram incantat .
Prima serie de Logan a venit cu exedy de fabrica - si azi sunt care circula cu acelasi kit fara greieri la relanti .
Sper sa nu o dau in bara cu luk , doar fabricatia germana ma tine optimist .

Edited by ldpe, 28 February 2022 - 15:25.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate