Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cutia automată bruschează după ce s-a efectuat schimbul de ulei
Ultima postare: mai 29 2021 06:15, Inițiat de
IulianVarga
, mai 20 2021 22:32
·
0
#38
Publicat: 22 mai 2021 - 00:44
#39
Publicat: 22 mai 2021 - 02:33
IulianVarga, on 21 mai 2021 - 08:15, said:
Oricum, m-am decis să merg luni la un service specializat în cutii automate, să aud părerea domnilor de acolo. Ulterior, o să revin cu un update. Eu locuiesc în Cluj-Napoca. Eu as duce-o DOAR la reprezentanta sa-mi schimbe uleiul de transmisie. PUNCT. Aia iti fac ceea ce trebuie facut, ce scrie in NORMA sau procedura de schimb, resetarea calculatorului etc. Dracu, unii nici Dacii 1300 n-ati merita |
#40
Publicat: 22 mai 2021 - 07:54
dan210, on 22 mai 2021 - 00:44, said: degeaba ca tot nu intelegi, daca era sa pricepi ceva pricepeai, doar am citat clar partea respectiva mai incerc o data, poate poate: Ia aici și documentează-te sau și tu ești mai expert decât inginerii de la vw?! https://ibb.co/dgjyGgV https://ibb.co/Sw1XL98 Editat de sclifositu, 22 mai 2021 - 08:03. |
#41
Publicat: 22 mai 2021 - 08:59
Tsunnnami, on 22 mai 2021 - 02:33, said: Eu as duce-o DOAR la reprezentanta sa-mi schimbe uleiul de transmisie. PUNCT. Aia iti fac ceea ce trebuie facut, ce scrie in NORMA sau procedura de schimb, resetarea calculatorului etc. Dracu, unii nici Dacii 1300 n-ati merita Da si nu. Procedura de schimb e destul de simpla, doar trebuie sa ai habar de existenta ei ca sa o urmezi, dar in linii mari e aceeasi idee. La ZF8 ai o temperatura la care trebuie refacut nivelul si trebuie dusa prin trepte ca sa reumpla toate accesoriile. Apoi se reface nivelul prin busonul de golire pana incepe sa picure. La asta, daca e corect linkul de mai jos e aceeasi idee dar ti-au dat o joja prin care sa faci treaba. Mai usor de accesat, dar ai nevoie de kitul ala. Dificil? Nu. Dar trebuie sa stii care-s pasii, nu e o analogie directa cu schimbul de ulei de motor cum a incercat mecanicul lui sa faca. http://www.mercedesm...-mercedes-benz/ |
#43
Publicat: 23 mai 2021 - 07:48
Verifica placa electrica din interiorul cutie si schimba si mufa care obligatoriu se schimba la schimbarea uleiului.
Febi/swag este un ulei foarte bun si nu este din cauza lui. In in poza placa electrica si mufa. Din cate stiu generatia aia de cutii au in dotare piesele astea 2. Fișiere atașate |
#44
Publicat: 23 mai 2021 - 08:12
#45
Publicat: 23 mai 2021 - 10:03
Nu se codeaza.La orice cutie automata se face dupa schimbul de ulei un reset la parametrii urmat de adaptare.
Exemplu in America si cred ca si in Europa o transmisie nu se repara la reprezentanta,e mai simplu una noua la (5-11k $) si gata.Sau valve body nou si nu reparat,sau convertizor nou. Ex in America multi nu schimba aceste tuburi de ulei la 6hp sau dsg si in final ajung la rebuild, si la un cost foarte mare pentru cateva tuburi de 40-90$ per pachet.[ https://www.gearboxoils.com/wp-content/uploads/2019/11/IMG_2516-e1573849739640-510x383.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dupa 25 ani de activitate ,si proprietar a cateva service-uri in tot statul Texas iti spun,vezi nivel ulei urmat de reset si adaptare dupa vezi daca ai mufa si placa conductoare noua si in final convertizor sau valve body.La mecatronic se vede din parametrii daca functioneaza corect sau nu. Cum ai tu probleme tot timpul in orice treapta eu cred ca de vina e convertizorul. Doar nu ai toate valvele din mecatronic blocate.Cati km are masina si de cand nu sa schimbat uleiul? Tine cont la 60k km trebuie schimbat ulei si filtru,sau cel mai bine e un kit de service complet. Editat de ZDNEJ, 23 mai 2021 - 10:07. |
#46
Publicat: 25 mai 2021 - 01:40
sclifositu, on 22 mai 2021 - 07:54, said:
Da ma băiatule DOAR acolo are ulei Dsg7-le cu ambreiaje uscate ce esti asa greu de cap? Du-te și plimba ursu' dacă ești pe aici doar sa te bagi în seama. Sau te-ai vaccinat și asa te manifești tu?! Ia aici și documentează-te sau și tu ești mai expert decât inginerii de la vw?! in loc sa te iriti degeaba mai bine te-ai informa din surse serioase, cutia DSG7 este o cutie de viteza mecanica controlata electro-hidraulic (mechatronic), partea mecanica lucreaza ca si o cutie clasica de viteze si are ungere cu ulei de cutie iar unitatea de comanda utilizeaza ulei hidraulic dedicat |
|
#48
Publicat: 25 mai 2021 - 14:49
Nu, are dreptate, iar tu ai afirmat altceva initial. Ai comis o eroare cand ai pretins ca are ulei doar la mech si el ti-a taxat-o dar fara sa te corecteze. Optiunea lui.
Are ambreiaje uscate, dar pinioanele sunt in continuare in baie de ulei. Doar nu-ti inchipui ca ai o cutie de viteze uscata, ca nu e strung. |
#49
Publicat: 25 mai 2021 - 17:32
sebulbus, on 25 mai 2021 - 14:49, said:
Nu, are dreptate, iar tu ai afirmat altceva initial. Ai comis o eroare cand ai pretins ca are ulei doar la mech si el ti-a taxat-o dar fara sa te corecteze. Optiunea lui. Are ambreiaje uscate, dar pinioanele sunt in continuare in baie de ulei. Doar nu-ti inchipui ca ai o cutie de viteze uscata, ca nu e strung. Și DA ulei este DOAR în mechatronic pentru ultima data și închei subiectul ca îmi consum energia degeaba (la telefon). Editat de sclifositu, 25 mai 2021 - 17:34. |
#50
Publicat: 25 mai 2021 - 17:58
Cred ca nu stii ce vorbesti, si inseamna ca n-a gresit luandu-te de sus.
Mech e doar o unitate de comanda care actioneaza hidraulic furcile/sincronizatoarele. Nu trece cuplu motor prin el. Uite, te ajut eu cu o poza cu pinioanele. Spoiler alert: au ulei. [ https://www.pieces-okaz.com/70597-thickbox_default/automatic-gearbox-dsg-dq200-lkn-lpk-lss-mgl.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si un cutout, in caz ca ai dubii pe unde-s pinioanele: [ https://images.saymedia-content.com/.image/t_share/MTc0NDY0NTU2ODM0MjM1NzUy/common-faults-in-the-7-speed-dsg-automatic-transmission.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vai, uite ce am mai gasit rapid. Unii schimband uleiul ala care nu exista. https://rallystore.r...lo-zalivat.html Editat de sebulbus, 25 mai 2021 - 17:51. |
#52
Publicat: 25 mai 2021 - 18:55
Refuzi sa vezi ca desface doua busoane? Refuzi sa vezi cutia aia taiata de mai sus cu ditamai pinioanele in cucu gol?
Nu e problema, uite un clip. E tesut cu pagini din manualul de service care prezinta procedura de schimb pentru uleiul ala care nu exista. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nkGkRv8-JZE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De fapt, stii ce? Uite si un mech dezbracat de carcase. Opreste tu filmarea caand observi pinioanele si fa-ne un printscreen. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qW36MRtFWoU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sclifositu, on 25 mai 2021 - 18:17, said: dar totuși, mai facem mult off topic aici? Absolut. Tonul agresiv pe care l-ai adoptat fara sa ai habar ce zici nu justifica altceva decat desfiintare totala a aberatiilor enuntate. |
#53
Publicat: 25 mai 2021 - 20:06
Filmarea ta este de la un Tiguan de 2.0 care are cel mai probabil Dsg6. Dsg7 s-au montat doar pe motoare cu cuplu pana în 250 nm respectiv 1-1.4 tsi si 1.6 tdi. Dsg6 ce îmi arăți tu în video este cu ambreiaje în ulei care necesita revizie la 60k (respectiv schimb de ulei și filtru) .
PS: tonul meu agresiv este când vad ca își dau toți cu părerea fără sa aibe pic de habar cu ce se mănâncă, și ca să fim on topic, la fel cum si-a dat cu părerea și mecanicul care i-a distrus cutia colegului care a inițiat topicul. Dar nu îți fa probleme, sunt mulți mecanici care confunda DSG urile între ele asa ca nu am pretenția de la voi... Editat de sclifositu, 25 mai 2021 - 20:08. |
#54
Publicat: 26 mai 2021 - 11:05
sclifositu, on 25 mai 2021 - 20:06, said: Dsg7 s-au montat doar pe motoare cu cuplu pana în 250 nm respectiv 1-1.4 tsi si 1.6 tdi. Doar o mica precizare: denumirea generica DSG7 nu se refera la un singur tip de cutie, sunt cel putin vreo 7 - 8 variante diferite. Aia de care zici tu e DQ200 (ambreiaj uscat) si da, suporta doar pana la 250Nm dar mai avem de exemplu DQ500 (ambreiaj in ulei) care suporta 600Nm deci doua animale cam diferite |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi