Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

"Am facut locuri de parcare&#...
 Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!
 

Cutia automată bruschează după ce s-a efectuat schimbul de ulei

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#55
sclifositu

sclifositu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 28.08.2010
Da, foarte corect 🙂 doar ca am precizat în mai multe comentarii ca este vorba de Dq200 0AM. Din păcate unii citesc printre rânduri și oferă răutăți gratuite și sfaturi eronate.

#56
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,132
  • Înscris: 03.12.2005
Iepuras, indiferent daca ti-am nimerit eu in clipul de youtube sau nu versiunea de DSG7, ideea subzista, anume ca in cutia aia e ulei. Din pacate, nu e printre marcile la care am acces la manuale de service ca sa iti pun sub nas, dar probabil o sa contribuie altcineva cu informatia asta.

Edited by sebulbus, 26 May 2021 - 15:07.


#57
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,579
  • Înscris: 12.10.2005
Las si eu asta aici.

Attached Files



#58
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,132
  • Înscris: 03.12.2005
Intre timp am dat si eu peste un alt material de la VW, anume cel de aici: https://www.motor-ta...chmentId=759171


Attached File  Screen Shot 2021-05-26 at 16.03.24.png   489.44K   21 downloads

View Postsclifositu, on 26 mai 2021 - 13:06, said:

Din păcate unii citesc printre rânduri și oferă răutăți gratuite și sfaturi eronate.
Ma degraba au si altceva de facut decat sa-i caute dovezi unui habarnist ca e total paralel cu naratiunea. Dar daca se insista, uite ca ne facem.

#59
IulianVarga

IulianVarga

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.05.2021
Am fost adineauri la un service specializat în cutii automate. Nivelul uleiului e ok. Au spus că s-ar putea să fie din cauza impuritatilor pe care noul ulei, având și proprietăți de curățire, le-a deplasat. Domnii mi-au zis că uleiul pe care l-am folosit nu este extraordinar, nici execrabil, dar din experiența lor calitatea unui ulei, dacă este în concordanță cu cerințele modelului, nu poate să influentez atât de evident într-un timp atât de scurt performanța transmisiei. Au pus-o și pe tester. Cutia n-are nicio eroare. Urmează să o duc săptămâna viitoare să o analizeze amănunțit. Azi n-au avut loc și timp. Oricum, azi, după ce a stat în parcare 3 zile, nici la rece nu a avut acele bruscari atât de pronunțate. Schimbarea trupelor s-a realizat mai lin. Poate cu timpul o să dispară problema.

#60
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,372
  • Înscris: 24.06.2006

View Postsclifositu, on 25 mai 2021 - 17:32, said:

Pinioanele sunt în mechatronic. Unitatea mechatronic nu se rezuma doar la electronica, sau mai exact la conectorul 0AM. Unitatea mechatronic este sigilata separat de ambreiaje, acolo se afla într-adevăr 2 cavități care conțin ulei dar ambele sunt în mechatronic. Dumnealui trebuia sa se documenteze înainte sa vrea sa para Deștept.
ba pretene, spre deosebire de tine io cu asta-mi castig existenta in real life, continui sa mananci cu polonicu, n-o mai da cotita ca mai tare te afunzi in ridicol

mai incerc o data: pinioanele sunt in cutia de viteze care are ulei de cutie normal, cu specificatia VAG, mechatronic este separat de cutia de viteze mecanica chiar daca este montat pe ea, asta are ulei hidraulic specific, mechatronic face ce face schimbatorul de viteze si pompa de ambreiaj la o masina cu, cutie manuala

eu nu vreau sa par destept, n-am pentru ce, in schimb tu vrei neaparat sa dovedesti ca n-ai habar despre ce vorbesti

View Postsclifositu, on 25 mai 2021 - 18:17, said:

Citește tot articolul la ce ai găsit, ala scoate uleiul din mechatronic, pinioanele sunt in mechatronic dar totuși, mai facem mult off topic aici?
persisti in ceata, pinioanele sunt in cutia de viteze mecanica, da io vorbesc din viata reala, nu din articole Posted Image

#61
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,132
  • Înscris: 03.12.2005

View PostIulianVarga, on 26 mai 2021 - 18:22, said:

Am fost adineauri la un service specializat în cutii automate. Nivelul uleiului e ok.

Cum au ajuns la concluzia asta? De fapt poti descrie cum/ce au verificat si pe unde s-a lucrat?

#62
IulianVarga

IulianVarga

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.05.2021

View Postsebulbus, on 27 mai 2021 - 09:07, said:



Cum au ajuns la concluzia asta? De fapt poti descrie cum/ce au verificat si pe unde s-a lucrat?

Păi, din spusele lor, la simptomele pe care le are mașina, având în vedere că au început să se manifest doar după ce s-a realizat schimbul de ulei, cauzele ar putea să fie nivelul insuficient al uleiului sau impuritățile pe care noul ulei le-a deplasat în transmisie. Au verificat nivelului uleiului, e Ok. Au verificat transmisia cu un tester, arată că e Ok, nicio eroare. S-au plimbat cu mașina, în prezența mea, iar din intensitatea bruscarilor, care au început să fie din ce în ce mai insesizabile, au dedus că cea mai plauzibila varianta este existența unor impurități. Acum, rămâne să o duc săptămâna viitoare să o las o zis, sa o verifice mai amănunțit. Iar înainte să încercam schimbarea unor piese, au zis ca putem încerca un nou schimb de ulei cu alt model de ulei. Bineînțeles, dacă vreau eu. Ei mi-am zis ca este posibil sa nu rezolv nimic cu un nou schimb. Și ceea ce experimentez eu acum, nu dăunează cutiei, ci mai mult confortului meu, iar dacă nu ma deranjează prea tare pot sa mai rulez un timp asa cu ea și se pote ca mașina sa își revină. Mai ales ca n-am rulat asa multi km cu ea de la schimb, 400. Și am observat ieri, V-am zis, După ce n-am pornit-o câteva zile, că bruscările au fost mult mai diminuate decât în alte dați.

#63
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,132
  • Înscris: 03.12.2005

View PostIulianVarga, on 27 mai 2021 - 10:05, said:

Au verificat nivelului uleiului, e Ok.

Cum l-au verificat mai exact? Au avut joja si au desigilat tubul? Sau doar au apreciat din povestea ta?

In al doilea rand, daca dupa schimb nu au plimbat prin toate vitezele, poate nu s-a aerisit blocul de comanda, iar lucrul asta se face abia acum pe masura ce o folosesti. De fapt, nu doare sa o tii cateva secunde pe loc in R, N, D, apoi in mod manual in fiecare treapta (daca ai optiunea) si sa vezi ce se schimba in comportament.

#64
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,243
  • Înscris: 01.12.2007
Daca esti din Bucuresti te poti duce la un service ZF in interiorul FAUR.
Cutia ta face figuri pentru ca nu s-a facut schimbul cu un aparat pentru schimbat uleiul in cutiile automate. FEBI nu este ulei prost.
Nu lua in seama ce au scris unii pe aici care confunda un senzor ABS cu lichidul de parbriz.

#65
IulianVarga

IulianVarga

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.05.2021
Da, au verificat cu o jojă. Tubul nici când am luat mașina, nici acum după ce s-a făcut schimbul nu a fost sigilat. Are pus un capac de plastic peste el, care poate fi dat jos și pus înapoi oricând. Contează acest amănunt?



Sunt din Cluj-Napoca. Schimbul s-a realizat gravitational. Unii zic că e mai bine așa decât cu un aparat. Nici nu știu ce să cred... O să o las o zi săptămâna viitoare la un atelier specializat în cutii automate și o să văd care este concluzia lor după ce o purică puțin. Eventual o să facă ei un nou schimb de ulei.

Edited by Dany_Darke, 27 May 2021 - 11:29.


#66
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,132
  • Înscris: 03.12.2005
Nu are treaba aparatul cu care s-a efectuat schimbul. Toti producatorii de cutii agreeaza schimb clasic, majoritatea chiar nu recomanda schimbul cu utilaje de pompat. Service-urile lauda aparatele alea pentru ca-s percepute ca un ceva in plus taxabil si le primesc gratis in custodie ca pe aparate de cafea daca cumpara uleiul marca lor (care posibil are un adaos mai bun).

Daca zici ca au verificat cu o joja, hai sa plecam de la premisa ca au folosit-o pe cea corecta si stiu ce fac. Gaura aia nu trebuie sa fie astupata etans neaparat, dar trebuie sa nu poata cadea mizerie sau apa prin tub inauntru. Incearca plimbatul prin trepte si vezi daca se schimba ceva.

#67
IulianVarga

IulianVarga

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.05.2021

View Postsebulbus, on 27 mai 2021 - 12:12, said:

Nu are treaba aparatul cu care s-a efectuat schimbul. Toti producatorii de cutii agreeaza schimb clasic, majoritatea chiar nu recomanda schimbul cu utilaje de pompat. Service-urile lauda aparatele alea pentru ca-s percepute ca un ceva in plus taxabil si le primesc gratis in custodie ca pe aparate de cafea daca cumpara uleiul marca lor (care posibil are un adaos mai bun).

Daca zici ca au verificat cu o joja, hai sa plecam de la premisa ca au folosit-o pe cea corecta si stiu ce fac. Gaura aia nu trebuie sa fie astupata etans neaparat, dar trebuie sa nu poata cadea mizerie sau apa prin tub inauntru. Incearca plimbatul prin trepte si vezi daca se schimba ceva.
Da, e astupată. Incerc să o plimb câteva secunde prin fiecare treaptă. Am și opțiunea de-a schimba vitezele manual.

#68
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,243
  • Înscris: 01.12.2007

View PostIulianVarga, on 27 mai 2021 - 10:50, said:

Da, au verificat cu o jojă. Tubul nici când am luat mașina, nici acum după ce s-a făcut schimbul nu a fost sigilat. Are pus un capac de plastic peste el, care poate fi dat jos și pus înapoi oricând. Contează acest amănunt?



Sunt din Cluj-Napoca. Schimbul s-a realizat gravitational. Unii zic că e mai bine așa decât cu un aparat. Nici nu știu ce să cred... O să o las o zi săptămâna viitoare la un atelier specializat în cutii automate și o să văd care este concluzia lor după ce o purică puțin. Eventual o să facă ei un nou schimb de ulei.
Ce schimb garvitational? CE producatori agreeaza asa ceva? Nu mai vorbiti din parcarile din fata blocului. Cutia aia are convertizor, nu scoti tu uleiul din covertizor nici daca il sufli cu paiul.
Repet, nu mai asculta la habarnisti.

cati litri ti-a pus in cutie? VAd ca necesita 8 litri. Vezi ca schimbi si uleiul de la actuator

#69
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,132
  • Înscris: 03.12.2005

View Postscrisit, on 27 mai 2021 - 12:33, said:

Ce schimb garvitational? CE producatori agreeaza asa ceva?

De exemplu, ZF, la 8HP. Cutia aia anonima care se pune pe orice de la Alfa la Bentley.

https://aftermarket....hp-50130-en.pdf

Edited by sebulbus, 27 May 2021 - 12:40.


#70
IulianVarga

IulianVarga

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.05.2021

View Postscrisit, on 27 mai 2021 - 12:33, said:


Ce schimb garvitational? CE producatori agreeaza asa ceva? Nu mai vorbiti din parcarile din fata blocului. Cutia aia are convertizor, nu scoti tu uleiul din covertizor nici daca il sufli cu paiul.
Repet, nu mai asculta la habarnisti.

cati litri ti-a pus in cutie? VAd ca necesita 8 litri. Vezi ca schimbi si uleiul de la actuator
Mecanicul a zis că a băgat aproape 5 litri. Am uitat să le zic celor de la serviciul de cutii automate cât mi-a băgat mecanicul. Totuși, ei au verificat ieri nivelul și au zis că e ok. Ce e drept, verificarea s-a făcut la cald. Mi-au zis să o duc săptămâna viitoare să o las o zi să o vadă și la rece.

#71
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,132
  • Înscris: 03.12.2005

View Postscrisit, on 27 mai 2021 - 12:33, said:

Cutia aia are convertizor, nu scoti tu uleiul din covertizor nici daca il sufli cu paiul.

La cutii automate schimbul de ulei nu se face ca la tractor cand uleiul e perimat total, ci la intervalul prescris, iar volumul de ulei ramas in ea e luat in calcul in amestecul rezultat in urma schimbului. Nefiind vorba de amestec cu carburant sau compusi de ardere, degradarea e mai mica. In mod normal uleiul e contaminat doar cu praf de ambreiaje si are diversii aditivi epuizati. Hai sa zicem si un pic de pilitura care n-a ramas pe magnet. Daca ai altceva, e problema.

#72
IulianVarga

IulianVarga

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.05.2021
Mecanicul a zis că a băgat aproape 5l de ulei. Na, ieri când au verificat-o au zis că e ok. Dar mi-au zis să o duc să o verifice și la rece. O las acolo o zi.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate