Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Scara interioara ingusta
 Reziliere contract arenda

Cannes 2022.Nominalizari.

eMag retur bani card expirat ING

Despre combinele frigorifice Haier
 ASUS VivoBook vs MateBook D 15

Astra j sau Megane 3

Regulator tensiune

She-Hulk: Attorney at Law (2022)
 Problema arzator cuptor aragaz

Autocar pe persoana fizica. Cum s...

Intrebare taxe nft

Crossover
 

Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
2358 replies to this topic

#1963
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,768
  • Înscris: 16.08.2016
Toți au probleme și o sa mai fie asa încă un an pana se stabilizează.

#1964
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Tocmai ce citeam pe Lexus Owners Club si acolo au probleme cu masini platite de 6 luni fara un ETA clar. Dar pisici! Asta este Dacia, facuta aici, nu peste mari si tari.
Asta este cum a fost cu cutremurul din Japonia care a afectat serios industria auto nipona.

Edited by connectorxp, 12 January 2022 - 13:26.


#1965
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,725
  • Înscris: 04.11.2016
Problema cea mai mare la ora actuala o reprezinta lanturile de distributie din Asia de Sud Est. Vietnam, Thailanda, Malaezia sunt centre majore de productie iar zona in ansamblul ei este vitala pentru componente auto, electronice si multe alte produse. Anul trecut varianta delta i-a lovit cel mai tare si multe fabrici au fost inchise mai ales ca vaccinarea a fost mult intarziata. In august anul trecut aproximativ 2100 de fabrici au fost inchise toata luna.
Asta pe de o parte. Pe cealalta parte, referindu-ne strict la Dacia eu cred ca productia a fost orientata mai mult pe modelele cu valoare adaugata mai mare, Duster si Sandero Stepway. Desi nu cred ca exista o pozitie oficiala a producatorului, avand in vedere ca piata Logan-ului a fost drastic redusa, probabil ca productia acestui model a fost lasata "mai la coada".

#1966
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,768
  • Înscris: 16.08.2016
Neoficial asta fac toate firmele auto. Pun accent pe modelele scumpe și cu cât mai multe opțiuni unde marja de profit e mai mare.

#1967
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,451
  • Înscris: 31.01.2010
Cam da, motor minuscul, tableta mare si esti in trend!
:D

#1968
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Nush sigur situația dar la producătorul auto pt care lucru, motoarele in 3 cilindri, modelele de baza au devenit o priveliște mai rara. In schimb nu mai încapi de V8-uri. 😁
Ar putea fi totuși vorba și de faptul că cei bogați s-au îmbogățit și mai tare in pandemie iar cei săraci au dus-o și mai rău. Poate a crescut cererea la modele mai scumpe iar cei care cumpărau mașini ieftine poate au decis că nu e o idee buna să îți iei mașină nouă cand nu ai siguranță financiara.
De produs se produc și modelele low cost in continuare.

Edited by SpeedDemon, 12 January 2022 - 18:12.


#1969
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Sandica este un Comfort automat cu tableta si vopsea metalizata, in afara de piele si doua pachete are mai tot. Dar au scumpit optiunea de MediaNAV, facand-o pachet cu harti, eu avand posiblitatea sa aleg aparatul fara acel pachet de harti.

Edited by connectorxp, 12 January 2022 - 20:25.


#1970
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,605
  • Înscris: 06.04.2007
Mai e chestie subiectiva pt 1.0 tce, fata de 1.0 tsi si ecoboost care suna similar a zgomot de motor Matiz acompaniat de un tambal (pesemne de la inj directa) 1.0 tce suna absolut ca un motor "normal" , are si un pic de guturai (de la esapament poate) , nu suna deloc a polizor.
Si nici nu trepideaza in ralanti ca ecoboost

#1971
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,121
  • Înscris: 08.12.2005
E bun motorasul, dom'le! Doar in accelerari mai serioase se aude, ca orice alt motor, dealtfel.

#1972
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,150
  • Înscris: 29.10.2007
A montat careva apărători de noroi la Stepway 3? Se folosesc cele 2 șuruburi, unul pe laterală și unul în partea de jos a protecției de plastic existente? Mulțumesc.

#1973
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Suna a motocoasa pe steroizi, are un "rontait" tipic. Da, la motoarele cu injectie directa mai ai si zgomotul pompei de inalta presiune.

#1974
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,150
  • Înscris: 29.10.2007
https://www.dacia.ro...ghoCR2QQAvD_BwE

Preț apărători ~180 lei prin campania de reduceri la Redac Craiova.

Attached Files



#1975
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,715
  • Înscris: 22.11.2007
Logan3 s a scumpit cu vreo 1000 euro in 2 transe in ultimele 2,3 luni!

Dacia isi joaca foarte bine cartea, stiu si ei ca Loganul este de departe cea mai ieftina masina asa ca... e loc de scumpiri.

#1976
Robert_Kiran

Robert_Kiran

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 19.08.2007

Vizualizare mesajbossake, pe 28 ianuarie 2022 - 17:55, a scris:

Logan3 s a scumpit cu vreo 1000 euro in 2 transe in ultimele 2,3 luni!

Dacia isi joaca foarte bine cartea, stiu si ei ca Loganul este de departe cea mai ieftina masina asa ca... e loc de scumpiri.
Din 18 ianuarie pana acum, s-a scumpit cu 400 de euro!

#1977
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,715
  • Înscris: 22.11.2007
asta dupa ce anterior, nu mai stiu daca noiembrie sau decembrie se mai scumpise cu 500.

#1978
Robert_Kiran

Robert_Kiran

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 19.08.2007
Și mai țineți minte ce mașină voiau să facă francezii din Logan? Prin anii 2000 și ceva țipau cu surle și trâmbițe ca vor face o masina - logan- care va costa 5000 de euro! Numai 5000 de euro! Apoi, când au văzut că se vinde au tăcut imediat. Nici un oficial Dacia nu a mai zis nimic de mașina de 5000 de euro!

#1979
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,121
  • Înscris: 08.12.2005
Vreo 5000-6000 de euro (n-a fost NICIODATA realmente 5000 de euro nici macar echiparea de baza Ambiance) in 2004 cand a iesit Logan 1 erau mai valorosi (raportati la puterea de cumparare de-atunci a romanilor) decat cei 8600 euro cat a costat varianta de baza a lui Logan 3 la lansare. Cat despre zicerile francezilor, s-au referit DOAR la acel model, Logan 1. Nu i-am mai auzit sa trambiteze despre alt model. In 2004 primeai o varianta basic, spartana, pe o platforma veche, fara prea multe chestii de siguranta. Acum macar stii ca platforma e derivata din una noua. Nu mai socotesti designul mult imbunatatit, confortul si anumite dotari, daca ne referim la varianta de baza.
E o mica-mare diferenta intre masina de BUGET (cum INCA este Dacia) si masina de 5000 de euro clamati acum aproape 20 de ani. Judecam si noi un pic? Posted image
Scumpiri vor mai fi: inflatia nu sta in loc, iar economia (lanturile de aprovizionare) inca nu misca.

Edited by ursamajor, 28 January 2022 - 19:42.


#1980
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,715
  • Înscris: 22.11.2007
Eu retin perfect ca la lansare era 5700 euro varianta aia fara servodirectie. in 2004.

totusi obiectiv vorbind, un Logan cu dotari de bun simt costa "mai putin" acum decat costa unul in 2004. un logan cu ac si abs, cu 1,6 90cp in 2004 era vreo 8500Eur. astazi un logan cu dotari medii (varianta essential),cu gpl 1.0 tce 100cp este 12.600 euro.Sunt 17,5 ani de atunci iar salariul mediu net in Romania era de 6 ori mai mic decat azi. sigur de luat in calcul si ca euro a crescut ceva.

Totusi pe vremea aia Dacia avea competitori (mai ales in variantele superioare de echipare de la Logan), astazi nici vorba sa mai gasim masini in zona de pret a Loganului si de aia isi fac de cap cu preturile. Unde mai pui ca masina este si mult mai actuala, cel putin ca design eu zic ca Logan3 sta foarte foarte bine. Nu acelasi lucru il spunem si de fiabilitate. Interesant ca la modelele din 2004 discutia era fix invers :))

Edited by bossake, 29 January 2022 - 03:09.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate