Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
#1
Posted 29 April 2021 - 14:26
Pentru ca offtopicul era extrem de mult in primul topic, va propun un nou topic unde sa fie discutat subiectul in sine.
Asadar, avem versiunea de 2021 a Logan si Sandero. Logan ce vine in 3 versiuni: Access (>8600 euro, SCe65), Essential (>10150 euro, SCe65/TCe90) si Comfort (>10900 euro, SCe65/TCe90/TCe 90 CVT), fiecare motorizare cu pretul aferent Prezentarea completa a masinii Logan o gasiti aici Sandero ce vine cu aceleasi 3 versiuni: Access (>8800 euro, SCe65), Essential (>9800 euro, SCe65/TCe90/ECO-G 100) si Comfort (>10900 euro, SCe65/TCe90/TCe 90 CVT/ECO-G 100), fiecare motorizare cu pretul aferent. Evident si cu versiunea Stepway. Prezentarea completa a masinii Sandero o gasiti aici [ https://i1.wp.com/arenait.ro/files/2020/10/dacia-logan.jpg?quality=100&strip=all&ssl=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/100/409/141312l-1000x640-b-bd63681d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://cdn.motor1.com/images/mgl/kNlLY/s1/nuova-dacia-sandero-stepway-2020.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://cdn.motor1.com/images/mgl/eJKMM/s3/nuova-dacia-sandero-stepway-2020.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.idevice.ro/wp-content/uploads/2020/09/DACIA-Logan-2021-estetica.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.autoexpert.ro/wp-content/uploads/2020/09/Sandero-2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.revoblog.ro/wp-content/uploads/2020/09/dacia-2021-interior-suport.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Rezultatele EURONCAP [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PN8R9OEb8x8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 29 April 2021 - 14:54
1.0 SCe (65 Hp)
CO2 emissions (WLTP) 120 - 121 g/km Weight-to-power ratio 16 kg/Hp, 62.4 Hp/tonne Power 65 Hp @ 6250 rpm. Torque 95 Nm @ 3600 rpm. Engine displacement 999 cm3 Number of cylinders 3 Cylinder Bore 71 mm Piston Stroke 84.1 mm Number of valves per cylinder 4 Fuel System Multi-point indirect injection Engine aspiration Naturally aspirated engine ---------------------------- TCe90 Power 90 Hp @ 5000 rpm. Power per litre 100.2 Hp/l Torque 135 Nm @ 2500 rpm. 99.57 lb.-ft. @ 2500 rpm. Engine location Front, Transverse Engine displacement 898 cm3 Number of cylinders 3 Position of cylinders Inline Number of valves per cylinder 4 Fuel System Direct injection Engine aspiration Turbocharger ---------------------------- A mers cineva cu sce 65? Poate face o comparatie cu 1.4mpi sau 1.2, pe care foarte multi le stiu. Edited by bvygKLM, 29 April 2021 - 14:58. |
#3
Posted 29 April 2021 - 15:10
bvygKLM, on 29 aprilie 2021 - 14:54, said: 1.4 e "racheta" pe langa sce65. Puterea aia de 65CP e la 6200rpm.......adica in practica, la 3-4000rpm o sa fie si mai "caruta". Edited by Dany_Darke, 29 April 2021 - 15:15. |
#4
Posted 29 April 2021 - 15:12
bossake, on 29 aprilie 2021 - 15:08, said:
Pai cine a spus ca e masina de 5000euro? Aaa tu vorbesti de acum 17 (saptesprezece) ani cand s-a lansat Loganul si varianta de baza, cea mai cheala era 5200? Cand au pleacat cu programul Logan, cei de la Renault au zis...vrem o masina cu porbagaj de x cm cubi si cu 5 usi (4+portbagaj)...asta a fost unicul si singurul criteriu de baza in proiectarea masinii...apoi restul...ieftineala. Bine, nici nu erau norme care sa ii oblige la sisteme si geometrii cum sunt acum, asa ca minunatii ingineri (printre care si romani), si-au facut de cap cu acea prima faza de Logan. Si a iesit ce a iesit...adica o masina varza, muci . Cu timpul, au iesit noi norme date de UE, binenanteles preturile au crescut si la Dacie ca nu se putea altfel. Edited by cuculea, 29 April 2021 - 15:17. |
#5
Posted 29 April 2021 - 15:13
sandu222, on 29 aprilie 2021 - 15:10, said:
Sunt 10CP in minus si cuplu mai mic. Asa la o prima impresie as zice ca are performante cam de Dacia 1310, adica vreo 17s pentru 0-100km/h , poate 16s, ceea ce in 2021 e foarte slab. La datele tehnice e data Vmax 160km/h. 1.4 e "racheta" pe langa sce65 Dar nu te obliga nimeni sa iei motorul de 65cp. poti lua motorizarile superioare. Sau chiar alta masina. Daca cineva ia motorul de 65cp si ulterior se va plange pai nu motorul sau Dacia e de vina, ci el ca a achizitionat acel produs. Edited by bossake, 29 April 2021 - 15:14. |
#6
Posted 29 April 2021 - 15:16
cele mai bine vandute versiuni vor fi alea cu maximum de dotari, pe persoana fizica zic. Romanii au inceput sa aiba bani, fata de acum 17 ani cantitatea de bani a crescut exponential. motorul ala de 65 cp e ingrozitor de trist.
|
#7
Posted 29 April 2021 - 15:19
bossake, on 29 aprilie 2021 - 15:13, said:
Dar nu te obliga nimeni sa iei motorul de 65cp. poti lua motorizarile superioare. Sau chiar alta masina. Daca cineva ia motorul de 65cp si ulterior se va plange pai nu motorul sau Dacia e de vina, ci el ca a achizitionat acel produs. Eu zic ca va avea vanzare si cu aceasta versiune de motorizare. |
#8
Posted 29 April 2021 - 15:24
Dacia 1310: https://www.auto-dat...-1.4-63hp-15898
bossake, on 29 aprilie 2021 - 15:13, said:
Dar nu te obliga nimeni sa iei motorul de 65cp. poti lua motorizarile superioare. Sau chiar alta masina. Daca cineva ia motorul de 65cp si ulterior se va plange pai nu motorul sau Dacia e de vina, ci el ca a achizitionat acel produs. Majoritatea acest motor vor cumpara. |
#9
Posted 29 April 2021 - 15:29
nu e o involutie
Dacia 1310 scotea 65 de cai din 1310 , acum se scoate putearea asta din nici 1000 , cu un consum mult mai mic si o caroserie mult mai grea. de unde si pana unde o involutie in asta? E vorba de nevoi, Dacia vine in fata clientului cu o motorizare ceruta,raspunde unei nevoi a clientului ca de aia se fac studii de marketing si de piata si alte bazaconii de genul... nu iti imagina ca au pus o alan-dala , ci pentru ca s a cerut. Ca nu iti place tie...scuze, dar nu esti unicul si singurul potential client al marcii .
Edited by Dany_Darke, 29 April 2021 - 15:32.
|
#10
Posted 29 April 2021 - 15:33
Sunt fan al marcii, am avut prima generatie, acum sunt la a doua de Sandero, dar nu stiu in ce masura o voi avea si pe a treia vreodata. Iar motivul nu e lipsa unei motorizari cinstite benzina aspirat cu macar 75-80CP. De noua m.as impaca sigur macar cu aia turbo.
Dezamagirea maxima pentru mine la generatia noua o reprezinta dimensiunile masinii. A observat cineva cat e de lat e noul Sandero? E FOARTE LAT. E mai lat decat un Duster! E mai lat decat Focus.ul Estate (balena) pe care il conduc de la firma si in orase ma oboseste groaznic. Mai lat decat un Ceed, Astra si multe altele! Nu vreau si masina personala nici cal, nici magar. Au ascultat obsesia cu spatiu pe care o au multi romani si le.a iesit o masina de Frogger. Serios, privita de sus e aproape patrata. A ramas teoretic in Clasa B, dar e mai lata decat foarte multe masini din clasa C! Si nefiind cu mult mai lunga, latirea ei nu va ajuta cine stie ce la stabilitate. Din fericire, greu trece de 130. Edited by dimripper, 29 April 2021 - 15:41. |
|
#11
Posted 29 April 2021 - 15:33
Da, este un lucru de care putina lume vorbeste, Logan si Stepway au niste dimensiuni interioare foarte generoase. Te cred ca pt tine este un minus dar pentru imensa majoritate este un plus. De aia e frumoasa viata, fiecare suntem diferiti si e important sa luam ce ni se potriveste mai tare.
Pana la urma sunt doar 10cp fata de 1.4 mpi de acum 17 ani dar un consum serios mai mic (conform datelor oficiale ar fi la jumate dar nu cred in asta, probabil ca real diferenta e undeva la 30-35%). Involutia in privinta puterii nu este data de Dacia, este data de normele euro. Ca acest motor avea 73cp pe Logan2 de exemplu. Cu ce si pe cine ajuta daca sa zicem ar fi scos total acest motor si ramanea doar 1.0 tce 90 si 100cp? Ajuta pe cineva? E o varianta in plus care pt unii le va fi suficienta. Edited by bossake, 29 April 2021 - 15:37. |
#12
Posted 29 April 2021 - 15:39
Pai , motorul in sine, este acelasi, ma refer la blocul motor , capacitatea lui. Cum crezi ca ii salta puterea?
Ee...acel sistem care ii salta puterea( se stie cum se numeste)...COSTA. versiunea de 65 de cai, dupa cum am mai spus, se adreseaza unei anumite categorii de clienti...adica ieftin si mult, fara pretentii. In schimb, mai vine si cu versiunea de 100 de cai...mai marci ceva gologani si o ai. e simplu...preturi si dotari pentru toate buzunarele, cam la asta se rezuma totul.
Edited by Dany_Darke, 29 April 2021 - 15:50.
|
#14
Posted 29 April 2021 - 15:47
da colegu...total de acord
Edited by Dany_Darke, 29 April 2021 - 15:50.
|
#15
Posted 29 April 2021 - 15:54
Ma uit serios la noul Logan, comparativ cu loteria SH-urilor la acelasi pret.
De la dealer nu as lua vreun SH (dealer-ul isi pune si el adaos ca sa nu dea faliment, deci din start platesc mai mult masina aia fata de cat face...), si de la persoane fizice nu am incredere (nu am nici cunoscuti care vand masina, care sa fi fost primul proprietar). Sunt 80% hotarat ca o Dacia noua e mai potrivita pentru mine pentru ca nu am prieteni in service-uri, si nici cunostinte de mecanic/inginer nu am, sau dorinta ca pe langa 10/11mii EUR sa mai dau inca 3 mii / an. Asa ca nu vad ce e de comentat, Dacia e o varianta corecta la acel pret, repet, pentru oameni care nu vor loterie cu SH-uri. |
|
#17
Posted 29 April 2021 - 16:13
Eu cred ca motorul 1.6 ,16V,105 CP euro 5 modificat cu un filtru de particule ar fi putut fi scos la euro 6 cu oarece cercetari.Daca Dacia echipa masinile lor cu motorul asta de 1.6 mpi scos la un euro 6 era de vis...Oricum la capitolul aspect exterior noul Logan cat si Sandero imi place foarte mult dar pretul mi se pare putin cam mare fiind totusi o masina low cost.Nu stiu ce ma face sa cred dar Renault baga bani seriosi in buzunare de pe urma Dacia cu aceste preturi...
|
#18
Posted 29 April 2021 - 16:22
Tot aud,vrem motoare mari puternice pe Dacia.Sa facem ce cu ele?La ce va trebuie frate masini cu sute de cai putere?Am devenit o natie de grabiti,de mici piloti de curse,pe sosele patriei.Si cine zice,ca sa faci o depasire nu poti.Inainte aveam oltcit,si mergeam si cu ala cu 140 lejer,faceam depasiri,cu masina incarcata si nu am sughitat.Acum parca ne-am prostit ne trebuie minim 100 de cp pe o masina ca sa facem o depasire,sau sa plecam undeva cu masina incarcata.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users