Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

accident masina - trotineta
 Vuiet AC Peugeot 508

Cat valoreaza aceste monede?

ce parere au fetele despre barbat...

Prima comanda pe aliexpress
 Temperaturi mari in idle rtx 3060

Schema Statie amplificare Electro...

MBP de pe OLX

Vrei sa lucrezi la stat? Creaza-t...
 Cum se inmulteste Caprifoiul?

Cum reciclați ambalajele Tet...

Probleme cuptor aragaz Beko

Toaletare/taiere cais batran
 

Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
2358 replies to this topic

#1
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,222
  • Înscris: 07.06.2014
Pentru ca offtopicul era extrem de mult in primul topic, va propun un nou topic unde sa fie discutat subiectul in sine.

Asadar, avem versiunea de 2021 a Logan si Sandero.

Logan ce vine in 3 versiuni: Access (>8600 euro, SCe65), Essential (>10150 euro, SCe65/TCe90) si Comfort (>10900 euro, SCe65/TCe90/TCe 90 CVT), fiecare motorizare cu pretul aferent

Prezentarea completa a masinii Logan o gasiti aici

Sandero ce vine cu aceleasi 3 versiuni: Access (>8800 euro, SCe65), Essential (>9800 euro, SCe65/TCe90/ECO-G 100) si Comfort (>10900 euro, SCe65/TCe90/TCe 90 CVT/ECO-G 100), fiecare motorizare cu pretul aferent. Evident si cu versiunea Stepway.

Prezentarea completa a masinii Sandero o gasiti aici

[ https://i1.wp.com/arenait.ro/files/2020/10/dacia-logan.jpg?quality=100&strip=all&ssl=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/100/409/141312l-1000x640-b-bd63681d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



[ https://cdn.motor1.com/images/mgl/kNlLY/s1/nuova-dacia-sandero-stepway-2020.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://cdn.motor1.com/images/mgl/eJKMM/s3/nuova-dacia-sandero-stepway-2020.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.idevice.ro/wp-content/uploads/2020/09/DACIA-Logan-2021-estetica.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.autoexpert.ro/wp-content/uploads/2020/09/Sandero-2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



[ https://www.revoblog.ro/wp-content/uploads/2020/09/dacia-2021-interior-suport.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Rezultatele EURONCAP

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PN8R9OEb8x8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021
1.0 SCe (65 Hp)

CO2 emissions (WLTP) 120 - 121 g/km
Weight-to-power ratio 16 kg/Hp, 62.4 Hp/tonne

Power 65 Hp @ 6250 rpm.
Torque 95 Nm @ 3600 rpm.

Engine displacement 999 cm3
Number of cylinders 3

Cylinder Bore 71 mm
Piston Stroke 84.1 mm
Number of valves per cylinder 4

Fuel System Multi-point indirect injection
Engine aspiration Naturally aspirated engine

----------------------------
TCe90

Power 90 Hp @ 5000 rpm.
Power per litre 100.2 Hp/l

Torque 135 Nm @ 2500 rpm.
99.57 lb.-ft. @ 2500 rpm.

Engine location Front, Transverse
Engine displacement 898 cm3

Number of cylinders 3
Position of cylinders Inline
Number of valves per cylinder 4

Fuel System Direct injection
Engine aspiration Turbocharger



----------------------------

A mers cineva cu sce 65?
Poate face o comparatie cu 1.4mpi sau 1.2, pe care foarte multi le stiu.

Edited by bvygKLM, 29 April 2021 - 14:58.


#3
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,678
  • Înscris: 06.10.2008

View PostbvygKLM, on 29 aprilie 2021 - 14:54, said:


Sunt 10CP in minus si cuplu mai mic. Asa la o prima impresie as zice ca are performante cam de Dacia 1310, adica vreo 17s pentru 0-100km/h , poate 16s, ceea ce in 2021 e foarte slab. La datele tehnice e data Vmax 160km/h.
1.4 e "racheta" pe langa sce65.
Puterea aia de 65CP e la 6200rpm.......adica in practica, la 3-4000rpm o sa fie si mai "caruta".

Edited by Dany_Darke, 29 April 2021 - 15:15.


#4
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,063
  • Înscris: 08.12.2006

View Postbossake, on 29 aprilie 2021 - 15:08, said:

Pai cine a spus ca e masina de 5000euro? Aaa tu vorbesti de acum 17 (saptesprezece) ani cand s-a lansat Loganul si varianta de baza, cea mai cheala  era 5200? Posted Image
ce amintiri..cu airbag decat la sofer, fara radio (parca), abs nici gand , esp ul decat in visele cele mai erotice...

Cand au pleacat cu programul Logan, cei de la Renault au zis...vrem o masina cu porbagaj de x cm cubi si cu 5 usi (4+portbagaj)...asta a fost unicul si singurul criteriu de baza in proiectarea masinii...apoi restul...ieftineala. Bine, nici nu erau norme care sa ii oblige la sisteme si geometrii cum sunt acum, asa ca minunatii ingineri (printre care si romani), si-au facut de cap cu acea prima faza de Logan. Si a iesit ce a iesit...adica o masina varza, muci .

Cu timpul, au iesit noi norme date de UE, binenanteles preturile au crescut si la Dacie ca nu se putea altfel.

Edited by cuculea, 29 April 2021 - 15:17.


#5
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,716
  • Înscris: 22.11.2007

View Postsandu222, on 29 aprilie 2021 - 15:10, said:

Sunt 10CP in minus si cuplu mai mic. Asa la o prima impresie as zice ca are performante cam de Dacia 1310, adica vreo 17s pentru 0-100km/h , poate 16s, ceea ce in 2021 e foarte slab. La datele tehnice e data Vmax 160km/h.
1.4 e "racheta" pe langa sce65

Dar nu te obliga nimeni sa iei motorul de 65cp. poti lua motorizarile superioare. Sau chiar alta masina. Daca cineva ia motorul de 65cp si ulterior se va plange pai nu motorul sau Dacia e de vina, ci el ca a achizitionat acel produs.

Edited by bossake, 29 April 2021 - 15:14.


#6
kopac

kopac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,349
  • Înscris: 31.07.2017
cele mai bine vandute versiuni vor fi alea cu maximum de dotari, pe persoana fizica zic. Romanii au inceput sa aiba bani, fata de acum 17 ani cantitatea de bani a crescut exponential. motorul ala de 65 cp e ingrozitor de trist.

#7
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,063
  • Înscris: 08.12.2006

View Postbossake, on 29 aprilie 2021 - 15:13, said:

Dar nu te obliga nimeni sa iei motorul de 65cp. poti lua motorizarile superioare. Sau chiar alta masina. Daca cineva ia motorul de 65cp si ulterior se va plange pai nu motorul sau Dacia e de vina, ci el ca a achizitionat acel produs.
Astea se vor preta pentru flote, mai ales pentru firmele de distributie (agenti comerciali) ce fataie masina prin oras. Chiar nu ai nevoie d emai mult prin oras. Pret mic, dotari minime, rezistenta la porniri/opriri dese....omul isi face treaba cu ea...e tot ce conteaza.
Eu zic ca va avea vanzare si cu aceasta versiune de motorizare.

#8
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,678
  • Înscris: 06.10.2008
Dacia 1310:  https://www.auto-dat...-1.4-63hp-15898

View Postbossake, on 29 aprilie 2021 - 15:13, said:

Dar nu te obliga nimeni sa iei motorul de 65cp. poti lua motorizarile superioare. Sau chiar alta masina. Daca cineva ia motorul de 65cp si ulterior se va plange pai nu motorul sau Dacia e de vina, ci el ca a achizitionat acel produs.
Si totusi de ce sa fie o involutie?
Majoritatea acest motor vor cumpara.

#9
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,063
  • Înscris: 08.12.2006
nu e o involutie

Dacia 1310 scotea 65 de cai din 1310 , acum se scoate putearea asta din nici 1000 , cu un consum mult mai mic si o caroserie mult mai grea. de unde si pana unde o involutie in asta?

E vorba de nevoi, Dacia vine in fata clientului cu o motorizare ceruta,raspunde unei nevoi a clientului ca de aia se fac studii de marketing si de piata si alte bazaconii de genul... nu iti imagina ca au pus o alan-dala , ci pentru ca s a cerut. Ca nu iti place tie...scuze, dar nu esti unicul si singurul potential client al marcii .

Edited by Dany_Darke, 29 April 2021 - 15:32.
nu cita inutil


#10
dimripper

dimripper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 12.04.2007
Sunt fan al marcii, am avut prima generatie, acum sunt la a doua de Sandero, dar nu stiu in ce masura o voi avea si pe a treia vreodata. Iar motivul nu e lipsa unei motorizari cinstite benzina aspirat cu macar 75-80CP. De noua m.as impaca sigur macar cu aia turbo.

Dezamagirea maxima pentru mine la generatia noua o reprezinta dimensiunile masinii. A observat cineva cat e de lat e noul Sandero? E FOARTE LAT. E mai lat decat un Duster! E mai lat decat Focus.ul Estate (balena) pe care il conduc de la firma si in orase ma oboseste groaznic. Mai lat decat un Ceed, Astra si multe altele! Nu vreau si masina personala nici cal, nici magar.

Au ascultat obsesia cu spatiu pe care o au multi romani si le.a iesit o masina de Frogger. Serios, privita de sus e aproape patrata. A ramas teoretic in Clasa B, dar e mai lata decat foarte multe masini din clasa C! Si nefiind cu mult mai lunga, latirea ei nu va ajuta cine stie ce la stabilitate. Din fericire, greu trece de 130.

Edited by dimripper, 29 April 2021 - 15:41.


#11
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,716
  • Înscris: 22.11.2007
Da, este un lucru de care putina lume vorbeste, Logan si Stepway au niste dimensiuni interioare foarte generoase. Te cred ca pt tine este un minus dar pentru imensa majoritate este un plus. De aia e frumoasa viata, fiecare suntem diferiti si e important sa luam ce ni se potriveste mai tare.


Pana la urma sunt doar 10cp fata de 1.4 mpi de acum 17 ani dar un consum serios mai mic (conform datelor oficiale ar fi la jumate dar nu cred in asta, probabil ca real diferenta e undeva la 30-35%).

Involutia in privinta puterii nu este data de Dacia, este data de normele euro. Ca acest motor avea 73cp pe Logan2 de exemplu. Cu ce si pe cine ajuta daca sa zicem ar fi scos total acest motor si ramanea doar 1.0 tce 90 si 100cp? Ajuta pe cineva? E o varianta in plus care pt unii le va fi suficienta.

Edited by bossake, 29 April 2021 - 15:37.


#12
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,063
  • Înscris: 08.12.2006
Pai , motorul in sine, este acelasi, ma refer la blocul motor , capacitatea lui. Cum crezi ca ii salta puterea?  

Ee...acel sistem care ii salta puterea( se stie cum se numeste)...COSTA. versiunea de 65 de cai, dupa cum am mai spus, se adreseaza unei anumite categorii de clienti...adica ieftin si mult, fara pretentii.
In schimb, mai vine si cu versiunea de 100 de cai...mai marci ceva gologani si o ai. e simplu...preturi si dotari pentru toate buzunarele, cam la asta se rezuma totul.

Edited by Dany_Darke, 29 April 2021 - 15:50.
nu mai cita inutil


#13
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,716
  • Înscris: 22.11.2007
colegule unul este turbo altul este aspirat!

#14
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,063
  • Înscris: 08.12.2006
da colegu...total de acord

Edited by Dany_Darke, 29 April 2021 - 15:50.
nu mai cita inutil


#15
Proiectil

Proiectil

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 13.07.2014
Ma uit serios la noul Logan, comparativ cu loteria SH-urilor la acelasi pret.

De la dealer nu as lua vreun SH (dealer-ul isi pune si el adaos ca sa nu dea faliment, deci din start platesc mai mult masina aia fata de cat face...), si de la persoane fizice nu am incredere (nu am nici cunoscuti care vand masina, care sa fi fost primul proprietar).

Sunt 80% hotarat ca o Dacia noua e mai potrivita pentru mine pentru ca nu am prieteni in service-uri, si nici cunostinte de mecanic/inginer nu am, sau dorinta ca pe langa 10/11mii EUR sa mai dau inca 3 mii / an.

Asa ca nu vad ce e de comentat, Dacia e o varianta corecta la acel pret, repet, pentru oameni care nu vor loterie cu SH-uri.

#16
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,853
  • Înscris: 24.11.2015
Chiar sunt curios cum e in comparatie cu 1.4 si 1.2. Posted Image

#17
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,793
  • Înscris: 12.09.2015
Eu cred ca motorul  1.6 ,16V,105 CP euro 5 modificat cu un filtru de particule ar fi putut fi scos la euro 6 cu oarece cercetari.Daca Dacia echipa masinile lor cu motorul asta de 1.6 mpi scos la un euro 6 era de vis...Oricum la capitolul aspect exterior noul Logan cat si Sandero imi place foarte mult dar pretul mi se pare putin cam mare fiind totusi o masina low cost.Nu stiu ce ma face sa cred dar Renault baga bani seriosi in buzunare de pe urma Dacia cu aceste preturi...

#18
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 09.01.2009
Tot  aud,vrem  motoare  mari  puternice  pe Dacia.Sa  facem ce cu  ele?La  ce  va trebuie   frate masini  cu  sute  de  cai  putere?Am   devenit o natie de  grabiti,de  mici  piloti  de curse,pe sosele patriei.Si   cine  zice,ca sa  faci  o  depasire  nu poti.Inainte  aveam oltcit,si  mergeam  si  cu ala  cu  140  lejer,faceam  depasiri,cu masina  incarcata  si nu  am  sughitat.Acum parca  ne-am  prostit  ne  trebuie minim  100  de cp pe o masina  ca sa  facem  o  depasire,sau sa plecam  undeva  cu  masina  incarcata.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate