Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
Last Updated: Apr 19 2024 18:40, Started by
Dany_Darke
, Apr 29 2021 14:26
·
52
#1945
Posted 07 January 2022 - 11:31
#1946
Posted 07 January 2022 - 14:11
Mai dar Loganurile cu CVT sunt moarte rau... 0-100 13,8 sec (!! ) fata de 11,6 sec la varianta manuala
Inumana diferenta... |
#1947
Posted 08 January 2022 - 02:52
cele cvt au si cuplul undeva la doar140nm parca.
Edited by bossake, 08 January 2022 - 02:52. |
#1948
Posted 08 January 2022 - 03:19
Matiz, Logan, Spark, care e diferența? Toate sunt super lente și nesigure, Matizul măcar are preț onest.
Degeaba râdeți de Matiz din troacele Dacia, Matizul a fost o mașină destul de revoluționara, plăcută ochiului, bazata pe un design Giorgetto Giugiaro. https://drivetribe.c...oRUGNQTCWN9f-zQ Orice mașină cu suta in peste 9 secunde e moooartaaa raaau. Edited by SpeedDemon, 08 January 2022 - 03:21. |
#1949
Posted 08 January 2022 - 08:17
La ce hal de ghiolbanism a ajuns individul asta. Oare si-o da seama? Eu nu cred...
|
#1950
Posted 08 January 2022 - 11:25
#1951
Posted 08 January 2022 - 11:35
bossake, on 08 ianuarie 2022 - 02:52, said:
cele cvt au si cuplul undeva la doar140nm parca. Si asa mi se pare mult ~ 2 secunde dif, ok automata, cuplu ceva mai mic, dar chiar e lenta. Un Sandero stepway se duce la peste 14 sec |
#1952
Posted 10 January 2022 - 15:50
Rusine Duster!
Incomparabil de mai mult loc ai in spate in Loganu nou fata de Dusteru nou/facelift...inuman. Nu zic ca stai ca in limuzina (as fi vrut mai jos sezutul curului) dar ai loc frate la picioare berechet! Imi place tare n-am ce face daca imi place...si pozitia la volan e buna! Volanu se cobiara mult si vine bine spre time! Fain! LE: volanu fara piele e oribil... Edited by Octavian___, 10 January 2022 - 15:57. |
#1955
Posted 10 January 2022 - 19:26
Da, ca sa vad cum vreau eu, scaunu e prea ridicat. Treaba de obisnuinta/perceptie. In fond e bine ca se lasa asa de jos scaunu (se lasa mai jos ca la focus mk3)
Cand am trecut inapoi la Loganu meu, mi s-a parut tot "desirat" la volan )) |
#1956
Posted 10 January 2022 - 19:52
Si mie imi place postul de conducere si, mai ales, pozitia (te dai jos din masina, nu te ridici din masina). Singura chestie mai naspa e ca reazemul de pe portiera pentru mana stanga e cam sus... o spune unul de 1,88 m.
Eu mi-am reglat inaltimea la scaun astfel incat mecla sa poata atinge geamul (pentru privit extrema stanga-inainte, dupa vreun TIR, sa vad pe contrasesn). Daca e prea sus, loveste bibilica in rama portierei... |
#1958
Posted 10 January 2022 - 22:28
ursamajor, on 10 ianuarie 2022 - 19:52, said:
Si mie imi place postul de conducere si, mai ales, pozitia (te dai jos din masina, nu te ridici din masina). Singura chestie mai naspa e ca reazemul de pe portiera pentru mana stanga e cam sus... o spune unul de 1,88 m. Eu mi-am reglat inaltimea la scaun astfel incat mecla sa poata atinge geamul (pentru privit extrema stanga-inainte, dupa vreun TIR, sa vad pe contrasesn). Daca e prea sus, loveste bibilica in rama portierei... Mie maneru la usa imi vine perfect la cot, si cu cotiera dincolo (asa cum e aia de serie) cu coatele sprijinite ajung fain la volan, adica pt mers la drum lung...beton. Asa la o prima impresie colega de camera n-ar zice nu, sa vand loganu si golfu si sa ma bag la un logan nou... )) De golf nu mi-e asa, dar de loganu asta 1.6 old school/super arhaic mi-e greu sa ma despart, e prea fun. Edited by Octavian___, 10 January 2022 - 22:29. |
#1959
Posted 11 January 2022 - 05:33
Depinde de preferinta, eu în mașina mica prefer cat mai jos, am scaunul lăsat maxim de jos, abia vad capota dar e perfecta pozitia, că într-un monopost F1 îmi place.
Logan 1 în varianta neajustabila pe înălțime cred că avea cea mai neergonomica poziție de condus ever. Și zic asta că am condus pt scurt timp tot felul de cazane din anii '90 și 2000, mașini din alea la 200 de euro ce fac Loganul sa para mașină,l. Mă mai roagă să mut mașini prin curtea service-ului și atunci realizez ce viața buna duc. Intru in căzăturile alea 5 minute, dar pt alții chestiile alea sunt mașina lor personala, probabil merg și la drum lung cu ele. Daca mi-aș fi bătut capul să schimb scaunul la Logan cu unul de pe versiunea full și să ajustez ambreiajul ăla pur și simplu oribil de lung poate l-aș fi păstrat, dar stock devenise inutilizabil după ce văzusem lumina. Conduci multi ani ceva, tinde pare ok, după conduci ceva mult mai fain și dacă revii sa conduci ce conduceai înainte ți se pare nașpa. De exemplu eu am condus multi ani DAF, problema clasica cu durerea de umăr dar îmi plăcea. De vreo 2 ani conduc doar Scania, am condus doar vreo 2 curse DAF și mi se pare oribil după ce m-am învățat cu poziția din Scania. Vorbesc de camioane noi 2018+ la suta de mii euro cu scaunul și volanul ajustabile. Oamenii ăia care cumpără mașini fara test drive nici nu știu cum să îi descriu. Cea mai tristă experiența pt mine a fost Megane 3 1.5 dci, e ceva gen necrofilia, mașina era mai dotată ca a mea, dar pur și simplu părea moarta, motorul nu era acolo. Nush am rămas cu un gust super amar după experiența aia. Înțeleg de ce ăla normal e 6k și un RS 20k. Edited by SpeedDemon, 11 January 2022 - 05:47. |
|
#1960
Posted 11 January 2022 - 12:54
ETA18 Martie pentru Sandica... asta din 3 August, cand am batut palma pe echiparea finala. Nici daca comandam un Lexus nu dura atata.
|
#1961
Posted 11 January 2022 - 14:10
SpeedDemon, on 11 ianuarie 2022 - 05:33, said:
Depinde de preferinta, eu în mașina mica prefer cat mai jos, am scaunul lăsat maxim de jos, abia vad capota dar e perfecta pozitia, că într-un monopost F1 îmi place. Logan 1 în varianta neajustabila pe înălțime cred că avea cea mai neergonomica poziție de condus ever. Și zic asta că am condus pt scurt timp tot felul de cazane din anii '90 și 2000, mașini din alea la 200 de euro ce fac Loganul sa para mașină,l. Mă mai roagă să mut mașini prin curtea service-ului și atunci realizez ce viața buna duc. Intru in căzăturile alea 5 minute, dar pt alții chestiile alea sunt mașina lor personala, probabil merg și la drum lung cu ele. Daca mi-aș fi bătut capul să schimb scaunul la Logan cu unul de pe versiunea full și să ajustez ambreiajul ăla pur și simplu oribil de lung poate l-aș fi păstrat, dar stock devenise inutilizabil după ce văzusem lumina. Conduci multi ani ceva, tinde pare ok, după conduci ceva mult mai fain și dacă revii sa conduci ce conduceai înainte ți se pare nașpa. De exemplu eu am condus multi ani DAF, problema clasica cu durerea de umăr dar îmi plăcea. De vreo 2 ani conduc doar Scania, am condus doar vreo 2 curse DAF și mi se pare oribil după ce m-am învățat cu poziția din Scania. Vorbesc de camioane noi 2018+ la suta de mii euro cu scaunul și volanul ajustabile. Oamenii ăia care cumpără mașini fara test drive nici nu știu cum să îi descriu. Cea mai tristă experiența pt mine a fost Megane 3 1.5 dci, e ceva gen necrofilia, mașina era mai dotată ca a mea, dar pur și simplu părea moarta, motorul nu era acolo. Nush am rămas cu un gust super amar după experiența aia. Înțeleg de ce ăla normal e 6k și un RS 20k. adica tu compari un motor de 90cp cu unu cu 275 cp si cu pe langa si cuplu mai mic |
#1962
Posted 11 January 2022 - 16:41
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users