Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2

* * * - - 6 votes
  • Please log in to reply
3356 replies to this topic

#1945
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Asta fiind in contrapartida cu Nissan?
:D
https://www.carscoop...lo-really-have/

#1946
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Mai dar Loganurile cu CVT sunt moarte rau... 0-100 13,8 sec (!! ) fata de 11,6 sec la varianta manuala
Inumana diferenta...

#1947
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
cele cvt au si cuplul undeva la doar140nm parca.

Edited by bossake, 08 January 2022 - 02:52.


#1948
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Matiz, Logan, Spark, care e diferența? Toate sunt super lente și nesigure, Matizul măcar are preț onest.
Degeaba râdeți de Matiz din troacele Dacia, Matizul a fost o mașină destul de revoluționara, plăcută ochiului, bazata pe un design Giorgetto Giugiaro.
https://drivetribe.c...oRUGNQTCWN9f-zQ

Orice mașină cu suta in peste 9 secunde e moooartaaa raaau.

Edited by SpeedDemon, 08 January 2022 - 03:21.


#1949
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
La ce hal de ghiolbanism a ajuns individul asta. Oare si-o da seama? Eu nu cred...

#1950
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021

View PostSpeedDemon, on 08 ianuarie 2022 - 03:19, said:

Orice mașină cu suta in peste 9 secunde e moooartaaa raaau.


connoisseurii sustin “peste 6.5 sec”

#1951
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

View Postbossake, on 08 ianuarie 2022 - 02:52, said:

cele cvt au si cuplul undeva la doar140nm parca.
Da, asta imi spune cat de firave sunt cvt-urile de pe 1.0 tce. Ca alta explicatie nu gasesc de ce au micsorat cuplul la 140 Nm...
Si asa mi se pare mult ~ 2 secunde dif, ok automata, cuplu ceva mai mic, dar chiar e lenta.
Un Sandero stepway se duce la peste 14 sec

#1952
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Rusine Duster!
Incomparabil de mai mult loc ai in spate in Loganu nou fata de Dusteru nou/facelift...inuman.
Nu zic ca stai ca in limuzina (as fi vrut mai jos sezutul curului) dar ai loc frate la picioare berechet!

Imi place tare n-am ce face daca imi place...si pozitia la volan e buna! Volanu se cobiara mult si vine bine spre time!
Fain!

LE: volanu fara piele e oribil...

Edited by Octavian___, 10 January 2022 - 15:57.


#1953
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
LLE: bordul mi se pare cam sus asa vizual, parca iti ia din vizibilitate... probabil pt ca vin de la volanu Logan 1 facelift :)))
Dar la postu de conducere stau mai bine decat in Focus mk3, adica am pozitie mai buna

Termen real de livrare: 4-5 luni max...


#1954
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
Poti salta scaunul. :D

#1955
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Da, ca sa vad cum vreau eu, scaunu e prea ridicat. Treaba de obisnuinta/perceptie. In fond e bine ca se lasa asa de jos scaunu (se lasa mai jos ca la focus mk3)
Cand am trecut inapoi la Loganu meu, mi s-a parut tot "desirat" la volan :)))


#1956
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
Si mie imi place postul de conducere si, mai ales, pozitia (te dai jos din masina, nu te ridici din masina). Singura chestie mai naspa e ca reazemul de pe portiera pentru mana stanga e cam sus... o spune unul de 1,88 m.
Eu mi-am reglat inaltimea la scaun astfel incat mecla sa poata atinge geamul (pentru privit extrema stanga-inainte, dupa vreun TIR, sa vad pe contrasesn). Daca e prea sus, loveste bibilica in rama portierei...

#1957
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,479
  • Înscris: 29.10.2007
https://www.dacia.ro...orii-iarna.html

#1958
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

View Postursamajor, on 10 ianuarie 2022 - 19:52, said:

Si mie imi place postul de conducere si, mai ales, pozitia (te dai jos din masina, nu te ridici din masina). Singura chestie mai naspa e ca reazemul de pe portiera pentru mana stanga e cam sus... o spune unul de 1,88 m.
Eu mi-am reglat inaltimea la scaun astfel incat mecla sa poata atinge geamul (pentru privit extrema stanga-inainte, dupa vreun TIR, sa vad pe contrasesn). Daca e prea sus, loveste bibilica in rama portierei...
Pozitia la volan e una buna, nu mai are nicio legatura cu Logan 1 si 2.
Mie maneru la usa imi vine perfect la cot, si cu cotiera dincolo (asa cum e aia de serie) cu coatele sprijinite ajung fain la volan, adica pt mers la drum lung...beton.
Asa la o prima impresie colega de camera n-ar zice nu, sa vand loganu si golfu si sa ma bag la un logan nou... :)))
De golf nu mi-e asa, dar de loganu asta 1.6 old school/super arhaic mi-e greu sa ma despart, e prea fun.

Edited by Octavian___, 10 January 2022 - 22:29.


#1959
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Depinde de preferinta, eu în mașina mica prefer cat mai jos, am scaunul lăsat maxim de jos, abia vad capota dar e perfecta pozitia, că într-un monopost F1 îmi place.
Logan 1 în varianta neajustabila pe înălțime  cred că avea cea mai neergonomica poziție de condus ever.
Și zic asta că am condus pt scurt timp tot felul de cazane din anii '90 și 2000, mașini din alea la 200 de euro ce fac Loganul sa para mașină,l. Mă mai roagă să mut mașini prin curtea service-ului și atunci realizez ce viața buna duc. Intru in căzăturile alea 5 minute, dar pt alții chestiile alea sunt mașina lor personala, probabil merg și la drum lung cu ele.
Daca mi-aș fi bătut capul să schimb scaunul la Logan cu unul de pe versiunea full și să ajustez ambreiajul ăla pur și simplu oribil de lung poate l-aș fi păstrat, dar stock devenise inutilizabil după ce văzusem lumina.
Conduci multi ani ceva, tinde pare ok, după conduci ceva mult mai fain și dacă revii sa conduci ce conduceai înainte ți se pare nașpa.
De exemplu eu am condus multi ani DAF, problema clasica cu durerea de umăr dar îmi plăcea. De vreo 2 ani conduc doar Scania, am condus doar vreo 2 curse DAF și mi se pare oribil după ce m-am învățat cu poziția din Scania. Vorbesc de camioane noi 2018+ la suta de mii euro cu scaunul și volanul ajustabile.

Oamenii ăia care cumpără mașini fara test drive nici nu știu cum să îi descriu.
Cea mai tristă experiența pt mine a fost Megane 3 1.5 dci, e ceva gen necrofilia, mașina era mai dotată ca a mea, dar pur și simplu părea moarta, motorul nu era acolo. Nush am rămas cu un gust super amar după experiența aia. Înțeleg de ce ăla normal e 6k și un RS 20k.

Edited by SpeedDemon, 11 January 2022 - 05:47.


#1960
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
ETA18 Martie pentru Sandica... asta din 3 August, cand am batut palma pe echiparea finala. Nici daca comandam un Lexus nu dura atata.

#1961
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,332
  • Înscris: 15.10.2007

View PostSpeedDemon, on 11 ianuarie 2022 - 05:33, said:

Depinde de preferinta, eu în mașina mica prefer cat mai jos, am scaunul lăsat maxim de jos, abia vad capota dar e perfecta pozitia, că într-un monopost F1 îmi place.
Logan 1 în varianta neajustabila pe înălțime  cred că avea cea mai neergonomica poziție de condus ever.
Și zic asta că am condus pt scurt timp tot felul de cazane din anii '90 și 2000, mașini din alea la 200 de euro ce fac Loganul sa para mașină,l. Mă mai roagă să mut mașini prin curtea service-ului și atunci realizez ce viața buna duc. Intru in căzăturile alea 5 minute, dar pt alții chestiile alea sunt mașina lor personala, probabil merg și la drum lung cu ele.
Daca mi-aș fi bătut capul să schimb scaunul la Logan cu unul de pe versiunea full și să ajustez ambreiajul ăla pur și simplu oribil de lung poate l-aș fi păstrat, dar stock devenise inutilizabil după ce văzusem lumina.
Conduci multi ani ceva, tinde pare ok, după conduci ceva mult mai fain și dacă revii sa conduci ce conduceai înainte ți se pare nașpa.
De exemplu eu am condus multi ani DAF, problema clasica cu durerea de umăr dar îmi plăcea. De vreo 2 ani conduc doar Scania, am condus doar vreo 2 curse DAF și mi se pare oribil după ce m-am învățat cu poziția din Scania. Vorbesc de camioane noi 2018+ la suta de mii euro cu scaunul și volanul ajustabile.

Oamenii ăia care cumpără mașini fara test drive nici nu știu cum să îi descriu.
Cea mai tristă experiența pt mine a fost Megane 3 1.5 dci, e ceva gen necrofilia, mașina era mai dotată ca a mea, dar pur și simplu părea moarta, motorul nu era acolo. Nush am rămas cu un gust super amar după experiența aia. Înțeleg de ce ăla normal e 6k și un RS 20k.
faci niste comparatii
adica tu compari un motor de 90cp cu unu cu 275 cp si cu pe langa si cuplu mai mic

#1962
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

View Postconnectorxp, on 11 ianuarie 2022 - 12:54, said:

ETA18 Martie pentru Sandica... asta din 3 August, cand am batut palma pe echiparea finala. Nici daca comandam un Lexus nu dura atata.
Inuman !
Cred ca Lexus venea mai repede...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate