C63s AMG
#955
Posted 16 April 2022 - 23:19
figo1988, on 15 aprilie 2022 - 22:03, said:
Sunt curious daca o sa mai faca Porsche vreodata un 911 cu motor aspirat si 2+2. Am vazut ca sunt multi care au incercat (unii au si reusit) sa monteze scaune in spate pe GT3. Pai eu stiam ca nici nu au gaurile, cum au incercat ei sa faca asta? S-au apucat sa dea gauri in sasiu? WTF? Oricum este stupid GT3-urile nu sunt masini de carat oameni in spate cu atat mai putin copii, suspensia este foarte dura. Era un zvon ca vor folosi motorul de 4.0 de pe 718 pe o noua Carrera T. Eu nu cred. Motorul aspirat a devenit o chestie exotica si va ramane astfel. Daca vrei asta 997.2 sau 991.1 singurele solutii. Am vazut astazi un 991.1 50th anniversary. Cool rau! Sta in Pipera masina ca am mai vazut-o de cateva ori. Ceva cool in mall Baneasa puteti vedea noile VW ID.BUZZ e un mic spatiu chiar la intrarea din mijloc stanga. |
#956
Posted 16 April 2022 - 23:38
@figo, la ce banca refinantezi cu 4%?
Ron, pe pf sau pj? |
#957
Posted 17 April 2022 - 12:33
vinciun, on 16 aprilie 2022 - 08:55, said:
Salut. Am mai intrat din cand in cand pe aici sa vad despre c63 amg dar mereu se discuta despre orice altceva Poti sa scrii o mica concluzie referitor la ea? Cum ti-a parut? Fiabilitatea cum e? Pai despre masina nu e mare lucru de zis. Am dus-o din nou "in munti" vineri, am mers Buc - Cheia - Poiana BV - Rasnov - Paraul Rece - Predeal - Bucuresti. Se simte o diferenta majora de comportament intre cum poti merge cu ea pe Cheia, unde drumul e larg si majoritatea virajelor sunt de treapta a 3-a, fata de Poiana Bv - Rasnov, unde nu prea depasesti a 2-a. Pe Cheia este in largul ei, simti cum te ajuta puterea, iar virajale largi ascund mai bine greuatea masinii. Comparativ, pe Rasnov, fiind viraje mai stranse, greutatea masinii e atot-prezenta si per total placerea de a o conduce scade mult. Sweet spot-ul pentru ambele ar fi fost Cayman-ul, dar... Asa apropo si de drumul pus de Wolffy, m-as arunca sa zic ca un GTI sau un Yaris din ala GR sunt mult mai fun pe genul ala de viraje decat C63-ul. Oarecum normal, as spune. Nici o problema de fiabilitate pana acum, foarte solida masina pana acum. Dar ar fi si absurd (dpmdv) sa aiba, nu are nici 50 de mii de km totusi si am condus-o intotdeauna cu maxim de grja, mai ales fata de temperaturi. Masina nu vede >3 mii RPM decat dupa ce uleiul din motor si cutie ajung la temperaturile de functionare. emil_sv, on 16 aprilie 2022 - 23:19, said: Pai eu stiam ca nici nu au gaurile, cum au incercat ei sa faca asta? S-au apucat sa dea gauri in sasiu? WTF? Oricum este stupid GT3-urile nu sunt masini de carat oameni in spate cu atat mai putin copii, suspensia este foarte dura. Era un zvon ca vor folosi motorul de 4.0 de pe 718 pe o noua Carrera T. Eu nu cred. Motorul aspirat a devenit o chestie exotica si va ramane astfel. Daca vrei asta 997.2 sau 991.1 singurele solutii. Am vazut astazi un 991.1 50th anniversary. Cool rau! Sta in Pipera masina ca am mai vazut-o de cateva ori. Ceva cool in mall Baneasa puteti vedea noile VW ID.BUZZ e un mic spatiu chiar la intrarea din mijloc stanga. Sudeaza direct de sasiu, da. Cica au si omologare TUV, oricat de mult ar insemna asta. Nu am nici o indoiala insa ca daca importi asa ceva din Germania o sa le ia mintea foc alora la RAR. https://elfermotors....cksitzbank.html 991.1 are o mare problema pentru mine, nu poate fi finantat. Dar strang din dinti... Mi se pare ca un flat-6 aspirat e ceva ce trebuie experimentat daca esti pasionat de auto, pe acelasi principiu cu ce am mai discutat pe threadul asta. Motoare turbo, hibride sau electrice o sa tot gasesti de acum inainte, dar anii astia sunt cam ultimii cand poti lua o masina cat de cat actuala cu motorizari legendare pe care altfel nu o sa le mai gasesti decat pe clasice. Un colaborator din Germania si-a luat acum vreo 3 ani un 997 GT3 cu ~40 de mii de euro. Mi-e si frica sa ma uit cat ar costa acum... Stiu ca mi-ai mai zis, dar nu mai stiu unde/cand, care e prima normala de asigurare Casco la un 911? La Cayman tot ce primisem era in jur de 5% si asta prin firma de leasing. viaipi, on 16 aprilie 2022 - 23:38, said:
@figo, la ce banca refinantezi cu 4%? Ron, pe pf sau pj? PF, Unicredit. Dar a disparut oferta de la 1.04. Acum mi se pare ca cele mai bune oferte sunt pe la 5% dobanda fixa. Edited by figo1988, 17 April 2022 - 12:22. |
#958
Posted 17 April 2022 - 12:58
figo1988, on 17 aprilie 2022 - 12:33, said:
Sudeaza direct de sasiu, da. Cica au si omologare TUV, oricat de mult ar insemna asta. Nu am nici o indoiala insa ca daca importi asa ceva din Germania o sa le ia mintea foc alora la RAR. https://elfermotors....cksitzbank.html 991.1 are o mare problema pentru mine, nu poate fi finantat. Dar strang din dinti... Mi se pare ca un flat-6 aspirat e ceva ce trebuie experimentat daca esti pasionat de auto, pe acelasi principiu cu ce am mai discutat pe threadul asta. Motoare turbo, hibride sau electrice o sa tot gasesti de acum inainte, dar anii astia sunt cam ultimii cand poti lua o masina cat de cat actuala cu motorizari legendare pe care altfel nu o sa le mai gasesti decat pe clasice. Un colaborator din Germania si-a luat acum vreo 3 ani un 997 GT3 cu ~40 de mii de euro. Mi-e si frica sa ma uit cat ar costa acum... Stiu ca mi-ai mai zis, dar nu mai stiu unde/cand, care e prima normala de asigurare Casco la un 911? La Cayman tot ce primisem era in jur de 5% si asta prin firma de leasing. Mda stiu dar e o chestie inventata de firmele de leasing asta cu limita de 10 ani, in lege nu exista astfel de limitari. Dar pe leasingul extern nu se poate oare? Se face leasingul catre o firma din afara nu? Nu una romanesca. Si-a scos banii colaboratorul tau Ufff... nici nu mai stiu, ca ultimul an n-am mai prelungit polita. Era sub 4%. Daca vrei neaparat ma uit. Stiu ca dadeam in jur de 280 eur lunar. 5%??? E enorm, wtf? Edited by emil_sv, 17 April 2022 - 12:58. |
#959
Posted 17 April 2022 - 13:32
figo1988, on 17 aprilie 2022 - 12:33, said: Asa apropo si de drumul pus de Wolffy, m-as arunca sa zic ca un GTI sau un Yaris din ala GR sunt mult mai fun pe genul ala de viraje decat C63-ul. Oarecum normal, as spune. Sunt de parere ca putine masini pot sa se compare cu un Yaris GR pe un drum de munte ingust, umed / alunecos. Un GTI nu cred ca are vreo sansa datorita tractiunii FWD. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jtXoZ6_YNTs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by closchkutza, 17 April 2022 - 13:33. |
#960
Posted 17 April 2022 - 13:53
Uite figo de asta zic ca mai bine vorbim aici si despre altele romanasul vrea de toate si nu concepe ca cineva sa faca un profit, trebuie toata lumea sa mearga la cost + 1%, pentru ca marile businessuri si multinationalele la care lucreaza au ajuns astfel fiind baieti de treaba si lucrand pe cel mai mic profit posibil si ala luat cu obrazul crapat si cu scuze si plecaciuni. Ipocrizia nu are limite la romani. Sa mai pomenim de marjele din IT? LOL!
Edited by emil_sv, 17 April 2022 - 13:59. |
#961
Posted 17 April 2022 - 14:53
figo1988, on 17 aprilie 2022 - 12:33, said:
Asa apropo si de drumul pus de Wolffy, m-as arunca sa zic ca un GTI sau un Yaris din ala GR sunt mult mai fun pe genul ala de viraje decat C63-ul. Oarecum normal, as spune. In general pe unde merg eu de cele mai multe non-autostrada sunt in stilul asta (iar daily e dintr-asta). O chestie pe video-ul ala al meu care probabil nu prea s-a observat e controlul tractiunii si nu cred ca eram cu mai mult de 50-60% si a mea e xDrive. Mie mi-ar fi frica cu masina ta pe drumul ala ca e ingust Edited by MembruAnonim, 17 April 2022 - 15:08. |
#962
Posted 17 April 2022 - 18:29
#963
Posted 17 April 2022 - 19:38
MembruAnonim, on 17 aprilie 2022 - 14:53, said:
Sunt putine drumurile alea pe la mine; GTI-ul meu era mai ok pe coborare ca fiind FWD, mai ales daca era ud pe jos, nu era prea placuta senzatia chiar daca avea diferential controlat electronic pe fata. Un MX-5 usurel mi se pare bun iarasi pe un drum de genul (care e ingust, cu asfalt nu prea bun, de multe ori ceva ud pe jos si cu limita de viteza). In general pe unde merg eu de cele mai multe non-autostrada sunt in stilul asta (iar daily e dintr-asta). O chestie pe video-ul ala al meu care probabil nu prea s-a observat e controlul tractiunii si nu cred ca eram cu mai mult de 50-60% si a mea e xDrive. Mie mi-ar fi frica cu masina ta pe drumul ala ca e ingust slip.jpg |
#964
Posted 17 April 2022 - 19:49
emil_sv, on 17 aprilie 2022 - 13:53, said:
Uite figo de asta zic ca mai bine vorbim aici si despre altele romanasul vrea de toate si nu concepe ca cineva sa faca un profit, trebuie toata lumea sa mearga la cost + 1%, pentru ca marile businessuri si multinationalele la care lucreaza au ajuns astfel fiind baieti de treaba si lucrand pe cel mai mic profit posibil si ala luat cu obrazul crapat si cu scuze si plecaciuni. Ipocrizia nu are limite la romani. Sa mai pomenim de marjele din IT? LOL! Pai zic sincer, business-urile mele au profit brut de 70% si durata unui ciclu este de maxim o luna. Limita este de fapt cat de repede poate piata sa absoarba produsele. De asta nu am nici o emotie cand vad cifrele din imobiliare. Marele avantaj insa la imobiliare este ca pot scala in orice directie foarte foarte usor, ceea ce e foarte greu cu business-urile conventionale si mai ales mult mai putin sigur. Ah, si concurenta nu prea le influenteaza in mod semnificativ. La chestiile care se produc in fabrici e usor sa vina concurenta cu ceva mai bun si sa iti acapareze piata.Ma rog, intotdeauna din exterior se vad doar partile bune si usoare, dar realitatea e de obicei mult mai nuantata. closchkutza, on 17 aprilie 2022 - 13:32, said:
Sunt de parere ca putine masini pot sa se compare cu un Yaris GR pe un drum de munte ingust, umed / alunecos. Un GTI nu cred ca are vreo sansa datorita tractiunii FWD. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jtXoZ6_YNTs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Da, asta asa e. Usoara, 4WD, nu prea ai cum s-o bati usor dpdv al timpilor obtinuti. Dar nu cred ca merge ca daily driver, cred ca e prea mica si agresiva. AWE, on 17 aprilie 2022 - 18:29, said:
Da, dar in general e doar pentru primii 5 ani, cine vrea un credit pe 20-30 de ani... Da, dupa 5 ani e bine sa refinantezi. Sigur, alte costuri, alta distractie... MembruAnonim, on 17 aprilie 2022 - 14:53, said:
Sunt putine drumurile alea pe la mine; GTI-ul meu era mai ok pe coborare ca fiind FWD, mai ales daca era ud pe jos, nu era prea placuta senzatia chiar daca avea diferential controlat electronic pe fata. Un MX-5 usurel mi se pare bun iarasi pe un drum de genul (care e ingust, cu asfalt nu prea bun, de multe ori ceva ud pe jos si cu limita de viteza). In general pe unde merg eu de cele mai multe non-autostrada sunt in stilul asta (iar daily e dintr-asta). O chestie pe video-ul ala al meu care probabil nu prea s-a observat e controlul tractiunii si nu cred ca eram cu mai mult de 50-60% si a mea e xDrive. Mie mi-ar fi frica cu masina ta pe drumul ala ca e ingust slip.jpg Au pus la GTI e-dif? Wow. Eu am avut 5 GTI, am mers cu el si pe circuit, subvira masina aia ceva de speriat. Trebuia sa fii foarte atent si precis, era foarte usor sa ajungi sa-i dai gaz, sa ai impresia ca esti la limita aderentei si tu de fapt sa iti furi caciula singur. ESP-ul la C63 este top, daca il lasi activ/pe sport te scoate din aproape orice rahat. Singurul mod in care o poti baga in sant la accelerare este daca accelerezi brutal cu rotile bracate si nici nu reactionezi cand vezi ca masina te duce unde nu vrei. Cumulus, on 17 aprilie 2022 - 19:38, said:
Drumul ala din afara localitatii e perfect pentru o masina sport dar, evident, nu in State. Mii-am adus aminte de portiuni de zece km si mers cu 50km/h in spatele unei dube. Mi s-a parut amuzant, pentru ca eram in vacanta. Se conduce extrem, extrem de incet. Asta am observat si eu in UK. Nu prea depasesc deloc. Ce-i drept, majoritatea drumurilor lor sunt gandite destul de bine, unde sunt distante mai mari au grija ca periodic sa faca zone cu doua benzi unde sa poti depasi. Si au, bineinteles, o gramada de autostrazi. In US nu am mers decat foarte putin pe drumuri cu o singura banda si alea erau incredibil de libere. Edited by figo1988, 17 April 2022 - 19:47. |
|
#965
Posted 17 April 2022 - 21:14
figo1988, on 17 aprilie 2022 - 19:49, said:
Au pus la GTI e-dif? Wow. Eu am avut 5 GTI, am mers cu el si pe circuit, subvira masina aia ceva de speriat. Trebuia sa fii foarte atent si precis, era foarte usor sa ajungi sa-i dai gaz, sa ai impresia ca esti la limita aderentei si tu de fapt sa iti furi caciula singur. Dar la ~230CP/350Nm pe FWD, acel diff ajuta dar masina tot limitata de platforma va fi. Cand am luat eu GTI-ul, performance pack cu DSG si echiparea de mijloc, a fost in jur de $25k in 2017 iar acum incepe de pe la $32k; ce vremuri O animatie interesanta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HQqh2Tv5Puc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 17 April 2022 - 21:21. |
#966
Posted 18 April 2022 - 21:49
figo1988, on 17 aprilie 2022 - 12:33, said: Nici o problema de fiabilitate pana acum, foarte solida masina pana acum. Dar ar fi si absurd (dpmdv) sa aiba, nu are nici 50 de mii de km totusi si am condus-o intotdeauna cu maxim de grja, mai ales fata de temperaturi. Masina nu vede >3 mii RPM decat dupa ce uleiul din motor si cutie ajung la temperaturile de functionare. Pe la concurenti vad probleme chiar de noi, in special la aia cu cercurile. Multi km inainte! |
#967
Posted 23 April 2022 - 22:56
figo1988, on 17 aprilie 2022 - 12:33, said:
Asa apropo si de drumul pus de Wolffy, m-as arunca sa zic ca un GTI sau un Yaris din ala GR sunt mult mai fun pe genul ala de viraje decat C63-ul. Oarecum normal, as spune. Faptul ca masina e mai mica chiar se simte. Cu trapa deschisa, e totusi ok dar parerea mea e ca MX5 ar fi perfect pentru drumul asta (probabil o sa-l iau si p-asta candva). |
#968
Posted 24 April 2022 - 20:42
Ca tot am zis ieri de dimensiuni la MX5. E surprinzator cat de mica e masina cand le pui una langa alta:
Ceva frumos: Edited by MembruAnonim, 24 April 2022 - 20:48. |
#969
Posted 24 April 2022 - 21:01
Ah, vroiam sa zic: cu intoarcerea pe la birou erau mai multi pe acolo care vor sa-si puna masinile la vanzare si sa schimbe cu altceva pentru daily (vor sa scoata acum cat pot pe ele inainte de a pune mile si riscurile de a merge zilnic cu masina si a parca cine stie pe unde).
Ca tot urmaresti tu piata cu Porsche, eu zic ca s-ar putea totusi anul asta sa faci o miscare ok; pe la mine cam toate companiile incep sa cheme la birou macar 2-3 zile pe saptamana. Sunt cativa care efectiv n-au loc de parcare pentru mai mult de o masina. Edited by MembruAnonim, 24 April 2022 - 21:04. |
|
#970
Posted 24 April 2022 - 22:09
M-am dat vineri niste zeci de de ture cu Cayman T pe Adancata. In afara faptului ca pachetul gandit de Porsche e oarecum penibil dpmdv (masina cu motor entry level, dar cu clapete de deschidere a usilor inlocuite cu "bretele de ghiozdan"), sasiul si cum se prezinta pe circuit e absolut senzatie. Acum pot spune ca am vazut si eu cu ochii mei care e treaba cu Porsche si cat pedigree are pe circuit.
@Wolffy: Zici ca se misca piata asa repede? Eu "bugetasem" cam la anul pe vremea asta sa ma uit din nou. Acum pur si simplu nu ai ce sa iei, decat daca tratezi banii precum Domnul Goe. "– Mam' mare! de ce nu mai vine?... Eu vreau să vie!" |
#971
Posted 25 April 2022 - 10:29
In state e posibil sa fie așa rapid, dar la noi nu, pt ca nu există pârghii similare de a constrânge oamenii.
In schimb majoritatea multinaționalelor ce nu sunt pur IT pe oricine angajeaza nou le zice din start că trebuie să vina la birou. Numai că asta de regulă nu afectează pe cei cu venituri mari ce își permit asemenea mașini, e mai mult pt cei cu salar mic spre mediu. Când se va atinge masa critică de oameni ce vin la birou vor fi nevoiți și șefii ce nu veneau până acuma să apară. |
#972
Posted 25 April 2022 - 11:01
figo1988, on 24 aprilie 2022 - 22:09, said:
M-am dat vineri niste zeci de de ture cu Cayman T pe Adancata. In afara faptului ca pachetul gandit de Porsche e oarecum penibil dpmdv (masina cu motor entry level, dar cu clapete de deschidere a usilor inlocuite cu "bretele de ghiozdan"), sasiul si cum se prezinta pe circuit e absolut senzatie. Acum pot spune ca am vazut si eu cu ochii mei care e treaba cu Porsche si cat pedigree are pe circuit. @Wolffy: Zici ca se misca piata asa repede? Eu "bugetasem" cam la anul pe vremea asta sa ma uit din nou. Acum pur si simplu nu ai ce sa iei, decat daca tratezi banii precum Domnul Goe. "– Mam' mare! de ce nu mai vine?... Eu vreau să vie!" De asta motorul ala de doi litri e o blasfemie, e perfect pentru o compacta cu pretentii sportive (Golf R et co), dar la cat de exceptional e sasiul Porsche e pacat sa te multumesti cu el. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users