Masina noua - batalia japonezelor
Last Updated: Mar 02 2021 22:35, Started by
razvaldinho
, Feb 11 2021 15:53
·
0
#19
Posted 11 February 2021 - 17:36
Eu as lua Mazda pentru că sunt mare fan. Dar cel mai bine vezi după drive test.
Referitor la cutie automata, cea de la Mazda e decentă. Nu se compară cu DSG, de exemplu, dar își face treaba bine. Nu stiu cum e la Mazda 3, dar la 6 nu am roată de rezervă si chestia asta pentru mine e un minus, că stau cu stres la drumurile lungi. Edited by george_alexandru, 11 February 2021 - 17:40. |
#21
Posted 11 February 2021 - 17:47
in sfarsit un inceput de topic corect. felicitari op, te-ai documentat ai prezentat problema clar...un exemplu de dat la topciurile ce masina sa sa iau..am 3k euro
|
#22
Posted 11 February 2021 - 18:54
Mie manuala de pe generația noua de Mazda 3 mi se pare cea mai faina manuala pe care am pus mâna. Dacă eram flăcău o luam cu manuala
Automata e ok însă nu excepțională. De ex cutia zf in 8 trepte mi se pare peste. La viteze ridicate și dsg ul ul e peste însă la taraiala in trafic urban nu. Edited by KiloW, 11 February 2021 - 18:57. |
#23
Posted 11 February 2021 - 19:06
Corolla e hatchback. Consumer Reports, organizatie ce nu accepta reclame si testeaza cam orice, din SUA recomanda si sedan-ul si hatchback-ul, dar la hatchback-ul fiabilitatea care o prezic ei e la mediu (mai slaba ca sedan-ul si la Mazda 3).
La Toyota hatchback puncte: -tari: Handling, fuel economy, controls, braking; -slabe: Ride, engine noise, tight rear-seat La Mazda 3 puncte: -tari: Fit and finish, quietness, braking, fuel economy; -slabe: controls Eu as zice ca amandoua sunt loz castigator, acum depinde de tine. Eu as alege in ordinea asta: Toyota sedan, Mazda 3 hatchback (culoarea grena), Toyota hatchback PS: -Daca vrei mai multe detalii cauta pe ebook3000 dot com Consumer Reports din dec 2020 -observ ca si Mazda e hybrid. Experienta Toyota la hybride nu poate fi pusa la indoiala. Eu cand am vazut iin anii 2000 o Toyota Prius hybrid era o ciudatenie. Poti citii mai multe pe aici https://www.vanmag.c...t-hybrid-cabbie In concluzie as lua Toyota Edited by vladut01, 11 February 2021 - 19:15. |
#25
Posted 11 February 2021 - 19:41
eu, la 20k, nu as lua masina fara incalzire auxiliara. adica, sa ma urc in ea ca in casa si sa plec. nu sa stau ca fraierul. la stai, ca e motorul rece, ca nu a inceput sa bage caldura, etc.
|
#26
Posted 11 February 2021 - 19:42
Eu nu mi-aș mai lua mașină cu gardă la sol sub 150 pentru utilizat zilnic în România. Am acum una cu 140 și nu e suficient. Am avut un coleg de parcare cu Auris TS care a băgat de 2 ori mașina în parcarea firmei care începe cu bordura din aia tesita și după ce a frecat-o de fiecare dată la ieșire nu a mai intrat în parcare, preferă să caute loc de parcare pe stradă.
Acum inițiatorul știe rutina sa zilnică și pe unde merge cu mașina însă zic numai să ia acest detaliu în considerare. |
#28
Posted 11 February 2021 - 19:56
Cumpara masina care iti place cel mai mult. Asa o sa treci mai usor cu vederea micile neajunsuri ale acesteia.
|
|
#31
Posted 11 February 2021 - 22:01
vladut01, on 11 februarie 2021 - 19:06, said:
Corolla e hatchback. Consumer Reports, organizatie ce nu accepta reclame si testeaza cam orice, din SUA recomanda si sedan-ul si hatchback-ul, dar la hatchback-ul fiabilitatea care o prezic ei e la mediu (mai slaba ca sedan-ul si la Mazda 3). La Toyota hatchback puncte: -tari: Handling, fuel economy, controls, braking; -slabe: Ride, engine noise, tight rear-seat La Mazda 3 puncte: -tari: Fit and finish, quietness, braking, fuel economy; -slabe: controls Eu as zice ca amandoua sunt loz castigator, acum depinde de tine. Eu as alege in ordinea asta: Toyota sedan, Mazda 3 hatchback (culoarea grena), Toyota hatchback PS: -Daca vrei mai multe detalii cauta pe ebook3000 dot com Consumer Reports din dec 2020 -observ ca si Mazda e hybrid. Experienta Toyota la hybride nu poate fi pusa la indoiala. Eu cand am vazut iin anii 2000 o Toyota Prius hybrid era o ciudatenie. Poti citii mai multe pe aici https://www.vanmag.c...t-hybrid-cabbie In concluzie as lua Toyota stoshiba, on 11 februarie 2021 - 20:17, said:
Toyota Touring Sport Hybrid sau Mazda 3. Am mai avut ceva discutii cu consultantul de la Toyota si imi spunea ca e surprins ca imi doresc Hatchback, ca anul trecut nu a vandut decat 3 masini de tipul asta, majoritatea vanzarilor au fost sedan si touring sport. Tot incerca sa ma convinga sa iau sedan Deci de ce nu touring sport? E cam cu 1xxx euro mai scump, cam cu 30cm mai lunga decat hatchback-ul (cred ca si putin mai grea pt ca mai pierde cateva zecimi la 0-100km/h) iar eu imi doresc o masina compacta, ok si pentru oras dar si pentru drum lung. |
#32
Posted 11 February 2021 - 22:06
Mazda cu ochii inchisi . Sunt diferente uriase intre cele doua cand vine vorba de design exterior/interior(materiale interioare) si tinuta de drum .
Recent, le-am condus pe amandoua (inchiriate) si Toyota inca nu a reusit sa ma convinga .Desi ma atrage varianta hibrida , inca e la stadiul acela de `chinezarie`. Edited by polizei, 11 February 2021 - 22:18. |
#33
Posted 11 February 2021 - 22:06
Malus_Dacus, on 11 februarie 2021 - 19:53, said:
Daca mai ai nevoie de o parere: Toyota e clar mai buna si mai fiabila decat oricare alta marca. In plus te vei indragosti de cutia automata a Toyotei... Bafta! Fiabilitatea, da, e un factor important pentru care au ramas doar japonezele pe lista scurta. Intentia e s-o tin cat am si garantia. Cautarile au inceput anul trecut de prin octombrie cu Noua Dacia Sandero Stepway. Dupa test drive si documentari am concluzionat ca din start as lua-o cu inima indoita si probabil n-as fi rezistat s-o tin 5 ani. Apoi am trecut pe la Ford Puma si Ford Focus pana sa ma opresc la japoneze. |
|
#34
Posted 11 February 2021 - 22:15
Vezi ca e teapa cu mersul full electric. Pleaca de cateva ori de pe loc si gata electricul. E folositor strict la mersul in oras bara la bara, ca misca masina cand iei piciorul de pe frana. Dar cam atat.
Capacitatea bateriei zice totul: 1.3 kW (din care nu sunt toti disponibili). Adica de zece ori mai mica decat la un plug in hybrid. Daca plug in hybridul merge un 45 de kilometri pe baterie, Toyota o sa mearga 3-4 kilometri pe baterie. Adica 5 statii de autobuz. Partea buna la un hibrid este ca recuperezi energia de franare pe care altfel o azvarleai in atmosfera sub forma de caldura prin discurile de frana. Iar energia aia recuperata salveaza echivalentul ei in benzina. Edited by abac, 11 February 2021 - 22:18. |
#35
Posted 12 February 2021 - 01:21
Daca tot te duci la test drive fa cateva depasiri asa cum se fac pe judetene, cu acceleratia la podea, in stil crosetare, in mod sport. Daca te poti obisnui dupa 2-3 depasiri cu dinamica masinii (inclusiv cum franeaza ca sa te repliezi in spatele cuiva), sa fii convins ca tu poti fi in control, e OK. Du masina la limita pe care TU o consideri acceptabila.
O singura data trebuie sa iti vina ceva din fata, cu tot cu condusul relaxat, si atunci tu trebuie sa ai control-ul si nu masina. Pe mine asta m-a convins cand am ales Hyundai ca hibrid si nu Toyota. Daca nu te obisnuiesti, o sa fie un compromis si atunci mai bine Mazda. |
#36
Posted 12 February 2021 - 08:11
multzam ! chiar astept parerea ta la testul extraurban pe tema motorului ala de 1.8 aspirat de pe Corolla . mie mi se pare anemic pentru autostrada .
pe topgear.com masina are nota 6 din 10, masina hatchback fabricata totusi in UK https://www.topgear..../toyota/corolla vs Focus nota 9 si Golf 8 nota 8 Edited by LeoT, 12 February 2021 - 08:12. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users