Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Masina noua - batalia japonezelor

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
239 replies to this topic

#1
razvaldinho

razvaldinho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 08.04.2008
Pana spre finalul lunii voi lansa comanda pentru noua masina. Pe ultima lista au mai ramas doua masini, Toyota Corolla 1.8 Hybrid CVT si MAZDA3 PLUS SK YACTIV-G MILD HYBRID.
Ambele in echiparea dorita se incadreaza in bugetul alocat de 20000 euro.
Trecerea e destul de abrupta de la un SH, Ford Focus vechi de 11 ani, deci oricare din ele sunt in alta liga pentru mine. In acest moment inclin catre Toyota Corolla pentru confortul oferit de transmisia CVT impreuna cu modul full electric pe distante scurte. Maine am programat la Toyota un test drive mai extins care sa includa si ceva extraurban, sa vad comportamentul cutiei si la niste reprize de acceleratie 80-120km/h. Pana acum am testat-o in oras unde mi-a placut foarte mult.
Cu Mazda nu am facut drive test pana acum dar din pareri, desi in bugetul asta nu are cutie automata, cutia manuala este printre cele mai bune din clasa compacta.
Ambele masini nu intra in clasa masinilor rapide dar se preteaza stilului meu actual de condus, mai relaxatPosted Image

Inainte de pandemie, masina era condusa pe distante scurte in oras dar cu drumuri lungi in weekend. Vara folosesc si bicicleta in oras deci nu va fi condusa chiar zilnicPosted Image . In weekend si concedii in ele trebuie sa intre biciclete sau skiuri. Pe ambele se pot monta bare iar prin rabatarea banchetei spate cred ca intra doua biciclete. Ambele nu sunt campioane la spatiul interior si portbagaj

Am facut un vs cu bile verzi si rosii si aparent Mazda conduce la echiparea cautata, totusi este cu cutie manuala. Desi are mai multe bile rosii inca sunt atras de Toyota pentru cutia automata, modul de deplasare full electric si sistemele de asistenta la deplasare.

Cineva pe aici cu Toyota similara sau Mazda pentru recomandari-sfaturi?
PS: asta e lista finala, masina va fi una din astea doua, deci va rog fara sfaturi "de banii astia iti iei SH de lux sau VW, Skoda, etc..."

Attached Files



#2
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,075
  • Înscris: 02.09.2016
Eu as inclina spre Corolla fiindca are platforma Prius.

#3
Obivankenobi

Obivankenobi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 25.07.2008
"Lauda-ma gura ca iti voi da friptura!!!"

Eu as lua Mazda! Parerea mea!

Edited by Obivankenobi, 11 February 2021 - 16:02.


#4
lucianburjuiul

lucianburjuiul

    Unserious member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,573
  • Înscris: 12.06.2010
Fa drive test cu amandoua.

#5
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Mazda + cutie automata. Posted Image

#6
Iceman73

Iceman73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 04.05.2006
Mazda are un torque sensibil mai mare - conteaza daca faci depasiri din scurt.
Altfel, nici un briz-briz de la Mazda nu se compara cu confortul oferit de CVTul Toyotei plus motorul electric.
Depinde de tine ce-ti doresti de la masina.

#7
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Pentru cine vrea automata e greu de batut Corolla

#8
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Mergi, suie-te in ele, mergi cu ele, vezi cum iti plac.
Eu nu as cumpara masina de 20k EUR fara Android Auto/Car Play. Si tempomat adaptiv. Dar fel de bine nu as lua cutie manuala.
Daca iti plac asiaticele, m-as uita si la Honda Civic (daca te impaci cu look-ul). Sunt si oferte bune la Hyundai/Kia, i30 si Ceed au motor nou 1.5 turbo mild hibrid si sunt mai spatioase decat Mazda 3.
Mai e aspectul spatiului si a ergonomiei, unde mie Mazda 3 mi se pare deficitara.

#9
razvaldinho

razvaldinho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 08.04.2008
Toyota are pe modelele Corolla incepand cu 2020 AA si Apple Carplay. Pe cele mai vechi se poate introduce cu update de soft. Altfel era deal-breaker. Dupa atatia ani de cutie manuala parca nu as mai opta pentru una la o masina noua. Automata de la Mazda desi este una fiabila (cu convertizor de cuplu cred) nu este deloc laudata prin review-uri.
Honda, nu...nu-mi place deloc atat exterior cat si interiorPosted Image

#10
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,878
  • Înscris: 30.07.2006

View Postrazvaldinho, on 11 februarie 2021 - 15:53, said:

Pana spre finalul lunii voi lansa comanda pentru noua masina. Pe ultima lista au mai ramas doua masini, Toyota Corolla 1.8 Hybrid CVT si MAZDA3 PLUS SK YACTIV-G MILD HYBRID.
Ambele in echiparea dorita se incadreaza in bugetul alocat de 20000 euro.
Trecerea e destul de abrupta de la un SH, Ford Focus vechi de 11 ani, deci oricare din ele sunt in alta liga pentru mine. In acest moment inclin catre Toyota Corolla pentru confortul oferit de transmisia CVT impreuna cu modul full electric pe distante scurte. Maine am programat la Toyota un test drive mai extins care sa includa si ceva extraurban, sa vad comportamentul cutiei si la niste reprize de acceleratie 80-120km/h. Pana acum am testat-o in oras unde mi-a placut foarte mult.
Cu Mazda nu am facut drive test pana acum dar din pareri, desi in bugetul asta nu are cutie automata, cutia manuala este printre cele mai bune din clasa compacta.
Ambele masini nu intra in clasa masinilor rapide dar se preteaza stilului meu actual de condus, mai relaxatPosted Image

Inainte de pandemie, masina era condusa pe distante scurte in oras dar cu drumuri lungi in weekend. Vara folosesc si bicicleta in oras deci nu va fi condusa chiar zilnicPosted Image . In weekend si concedii in ele trebuie sa intre biciclete sau skiuri. Pe ambele se pot monta bare iar prin rabatarea banchetei spate cred ca intra doua biciclete. Ambele nu sunt campioane la spatiul interior si portbagaj

Am facut un vs cu bile verzi si rosii si aparent Mazda conduce la echiparea cautata, totusi este cu cutie manuala. Desi are mai multe bile rosii inca sunt atras de Toyota pentru cutia automata, modul de deplasare full electric si sistemele de asistenta la deplasare.

Cineva pe aici cu Toyota similara sau Mazda pentru recomandari-sfaturi?
PS: asta e lista finala, masina va fi una din astea doua, deci va rog fara sfaturi "de banii astia iti iei SH de lux sau VW, Skoda, etc..."

Corolla aia cred ca are garda la sol mai mica decat Focusul tau de 11 ani ...just saying
Focus am si eu , 2007

Edited by marius.bunu, 11 February 2021 - 16:33.


#11
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,052
  • Înscris: 08.01.2021
Eu sunt de pe alta lume, și pentru mine cvt-ul e un deal breaker.
Eu zic musai să-l încerci,în toate situațiile nu doar la oraș. Dacă îți place, go for it.
Dacă nu, sa știi ca n-o sa înveți să-ți placa. O sa te scoată din sărite zi de zi. Eu am avut o Corolla cu cvt inchiriata trei săptămâni și m-a enervat din prima pana în ultima zi. Noroc ca m-a dus în locuri frumoase ca altfel îmi venea să-i dau foc :D

Automata de la Mazda o am eu. Nu are viteza de reacție a dsg-ului însă nu-i nici lentă, iar în oraș (unde schimbările sunt dese) e foarte lina și plăcută, mai plăcută decât dsg-urile și oricum peste cvt-uri (dpmdv orice cutie e peste cvt-ul in special de pe Toyota :D). Am citit și eu revieurile, am testat-o și am ajuns la concluzia ca mănâncă c...t și marii experți se copie unul pe altul, asa ca am luat-o. Și nu-mi pare rau.

Edited by KiloW, 11 February 2021 - 16:42.


#12
razvaldinho

razvaldinho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 08.04.2008

View Postmarius.bunu, on 11 februarie 2021 - 16:33, said:

Corolla aia cred ca are garda la sol mai mica decat Focusul tau de 11 ani ...just saying
Focus am si eu , 2007
Da, clar! Corolla are 135mm, ceea ce e destul de putin. Am Focus II facelift break si e inalta, am mers lejer pe forestiere cu ea.

View PostKiloW, on 11 februarie 2021 - 16:35, said:

Eu sunt de pe alta lume, și pentru mine cvt-ul e un deal breaker.
Eu zic musai să-l încerci,în toate situațiile nu doar la oraș. Dacă îți place, go for it.
Dacă nu, sa știi ca n-o sa înveți să-ți placa. O sa te scoată din sărite zi de zi. Eu am avut o corolla cu cvt inchiriata trei săptămâni și m-a enervat din prima pana în ultima zi. Noroc ca m-a dus în locuri frumoase ca altfel îmi venea să-i dau foc Posted Image

Automata de la Mazda o am eu. Nu are viteza de reacție a dsg-ului însă nu-i nici lentă, iar în oraș (unde schimbările sunt dese) e foarte lina și plăcută, mai plăcută decât dsg-urile și oricum peste cvt-uri (dpmdv orice cutie e peste cvt-ul in special de pe Toyota Posted Image)

Asa e, CVT nu e o cutie de viteze care sa fie pe placul tuturor. Daca nu stii sa dozezi acceleratia si sa lucrezi cu ea incat sa se tureze in zona de cuplu atunci o sa devina extrem de usor enervanta.
O sa aflu maine cum e cu niste reprize mai energice de acceleratie dar pana acum la o utilizare in oras e minunata

#13
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
mazda + automata, arata mai bine din toate unghiurile, Toyota doar daca vrei neaparat toyota.

#14
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,052
  • Înscris: 08.01.2021
Mie mi s-a părut isterica. Dacă ești delicat cu accelerația se mișcă in reluare.... Apesi apesi și nimic și apoi pt 1mm de apasare suplimentara motorul se tureaza brusc și ai senzația aia neplăcută (și falsa) de patinare și de zgomot mai mult decât energie. Dpdv al performantei e foarte bună însă dpdv al feeling ului e moartea pasiunii.
La Nissan de ex nu mi s-a părut atât de prost făcută.
Oricum, eu dacă as fi dictatorul mondial as interzice cvt-urile pe orice motor de peste 125cc :D Și asta doar pentru ca am și un scuter :D

Edited by KiloW, 11 February 2021 - 16:53.


#15
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postrazvaldinho, on 11 februarie 2021 - 16:41, said:

Asa e, CVT nu e o cutie de viteze care sa fie pe placul tuturor. Daca nu stii sa dozezi acceleratia si sa lucrezi cu ea incat sa se tureze in zona de cuplu atunci o sa devina extrem de usor enervanta.
O sa aflu maine cum e cu niste reprize mai energice de acceleratie dar pana acum la o utilizare in oras e minunata

CVT-ul e un gunoi de cutie automata, dar orice fel de cutie automata e mai buna ca una manuala in 2021. Chiar si aia "robotizata" de pe Dacia . Mai ales ca masina e noua, garantie, etc.

#16
Obivankenobi

Obivankenobi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 25.07.2008
E mare pacat de masinile alea.... Ia-ti mai omule un Sandero... Crede-ma ca daca le iei pe alea arunci banii pe geam! Alea sunt masini facute pentru calitatea drumurilor din Japonia si Occident... pentru drumurile de la noi e pacat sa iti bati joc de ele!

#17
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
Zici ca "trecerea e destul de abrupta de la un SH, Ford Focus vechi de 11 ani". Esti sigur? Ai urcat in acele masini si ai mers macar 10km prin oras si pe autostrada?

Altfel Mazda suna mai bine (am folosti cvt-ul acela la Toyota ch-r si mi s-a parut tare ciudat, mai ales in combinatie cu pilot automat si pe autostrada, as fi preferat cutia manuala)

#18
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Initiator: daca iti place cu bicicleta, ia Corolla ts. Asta hatchback e nasoala rau la spatiu, am avut una o luna, exact cand sa merg la schi. A trebuit sa iau masina sotiei (culmea, Mazda 3). Am auris hibrid ts, stiu ce vorbesc, crede-ma. Daca alegi mazda, ia sedan.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate