Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina noua - batalia japonezelor
Last Updated: Mar 02 2021 22:35, Started by
razvaldinho
, Feb 11 2021 15:53
·
0
#1
Posted 11 February 2021 - 15:53
Pana spre finalul lunii voi lansa comanda pentru noua masina. Pe ultima lista au mai ramas doua masini, Toyota Corolla 1.8 Hybrid CVT si MAZDA3 PLUS SK YACTIV-G MILD HYBRID.
Ambele in echiparea dorita se incadreaza in bugetul alocat de 20000 euro. Trecerea e destul de abrupta de la un SH, Ford Focus vechi de 11 ani, deci oricare din ele sunt in alta liga pentru mine. In acest moment inclin catre Toyota Corolla pentru confortul oferit de transmisia CVT impreuna cu modul full electric pe distante scurte. Maine am programat la Toyota un test drive mai extins care sa includa si ceva extraurban, sa vad comportamentul cutiei si la niste reprize de acceleratie 80-120km/h. Pana acum am testat-o in oras unde mi-a placut foarte mult. Cu Mazda nu am facut drive test pana acum dar din pareri, desi in bugetul asta nu are cutie automata, cutia manuala este printre cele mai bune din clasa compacta. Ambele masini nu intra in clasa masinilor rapide dar se preteaza stilului meu actual de condus, mai relaxat Inainte de pandemie, masina era condusa pe distante scurte in oras dar cu drumuri lungi in weekend. Vara folosesc si bicicleta in oras deci nu va fi condusa chiar zilnic . In weekend si concedii in ele trebuie sa intre biciclete sau skiuri. Pe ambele se pot monta bare iar prin rabatarea banchetei spate cred ca intra doua biciclete. Ambele nu sunt campioane la spatiul interior si portbagaj Am facut un vs cu bile verzi si rosii si aparent Mazda conduce la echiparea cautata, totusi este cu cutie manuala. Desi are mai multe bile rosii inca sunt atras de Toyota pentru cutia automata, modul de deplasare full electric si sistemele de asistenta la deplasare. Cineva pe aici cu Toyota similara sau Mazda pentru recomandari-sfaturi? PS: asta e lista finala, masina va fi una din astea doua, deci va rog fara sfaturi "de banii astia iti iei SH de lux sau VW, Skoda, etc..." Attached Files |
#3
Posted 11 February 2021 - 16:00
"Lauda-ma gura ca iti voi da friptura!!!"
Eu as lua Mazda! Parerea mea! Edited by Obivankenobi, 11 February 2021 - 16:02. |
#8
Posted 11 February 2021 - 16:21
Mergi, suie-te in ele, mergi cu ele, vezi cum iti plac.
Eu nu as cumpara masina de 20k EUR fara Android Auto/Car Play. Si tempomat adaptiv. Dar fel de bine nu as lua cutie manuala. Daca iti plac asiaticele, m-as uita si la Honda Civic (daca te impaci cu look-ul). Sunt si oferte bune la Hyundai/Kia, i30 si Ceed au motor nou 1.5 turbo mild hibrid si sunt mai spatioase decat Mazda 3. Mai e aspectul spatiului si a ergonomiei, unde mie Mazda 3 mi se pare deficitara. |
#9
Posted 11 February 2021 - 16:33
Toyota are pe modelele Corolla incepand cu 2020 AA si Apple Carplay. Pe cele mai vechi se poate introduce cu update de soft. Altfel era deal-breaker. Dupa atatia ani de cutie manuala parca nu as mai opta pentru una la o masina noua. Automata de la Mazda desi este una fiabila (cu convertizor de cuplu cred) nu este deloc laudata prin review-uri.
Honda, nu...nu-mi place deloc atat exterior cat si interior |
#10
Posted 11 February 2021 - 16:33
razvaldinho, on 11 februarie 2021 - 15:53, said:
Pana spre finalul lunii voi lansa comanda pentru noua masina. Pe ultima lista au mai ramas doua masini, Toyota Corolla 1.8 Hybrid CVT si MAZDA3 PLUS SK YACTIV-G MILD HYBRID. Ambele in echiparea dorita se incadreaza in bugetul alocat de 20000 euro. Trecerea e destul de abrupta de la un SH, Ford Focus vechi de 11 ani, deci oricare din ele sunt in alta liga pentru mine. In acest moment inclin catre Toyota Corolla pentru confortul oferit de transmisia CVT impreuna cu modul full electric pe distante scurte. Maine am programat la Toyota un test drive mai extins care sa includa si ceva extraurban, sa vad comportamentul cutiei si la niste reprize de acceleratie 80-120km/h. Pana acum am testat-o in oras unde mi-a placut foarte mult. Cu Mazda nu am facut drive test pana acum dar din pareri, desi in bugetul asta nu are cutie automata, cutia manuala este printre cele mai bune din clasa compacta. Ambele masini nu intra in clasa masinilor rapide dar se preteaza stilului meu actual de condus, mai relaxat Inainte de pandemie, masina era condusa pe distante scurte in oras dar cu drumuri lungi in weekend. Vara folosesc si bicicleta in oras deci nu va fi condusa chiar zilnic . In weekend si concedii in ele trebuie sa intre biciclete sau skiuri. Pe ambele se pot monta bare iar prin rabatarea banchetei spate cred ca intra doua biciclete. Ambele nu sunt campioane la spatiul interior si portbagaj Am facut un vs cu bile verzi si rosii si aparent Mazda conduce la echiparea cautata, totusi este cu cutie manuala. Desi are mai multe bile rosii inca sunt atras de Toyota pentru cutia automata, modul de deplasare full electric si sistemele de asistenta la deplasare. Cineva pe aici cu Toyota similara sau Mazda pentru recomandari-sfaturi? PS: asta e lista finala, masina va fi una din astea doua, deci va rog fara sfaturi "de banii astia iti iei SH de lux sau VW, Skoda, etc..." Corolla aia cred ca are garda la sol mai mica decat Focusul tau de 11 ani ...just saying Focus am si eu , 2007 Edited by marius.bunu, 11 February 2021 - 16:33. |
|
#11
Posted 11 February 2021 - 16:35
Eu sunt de pe alta lume, și pentru mine cvt-ul e un deal breaker.
Eu zic musai să-l încerci,în toate situațiile nu doar la oraș. Dacă îți place, go for it. Dacă nu, sa știi ca n-o sa înveți să-ți placa. O sa te scoată din sărite zi de zi. Eu am avut o Corolla cu cvt inchiriata trei săptămâni și m-a enervat din prima pana în ultima zi. Noroc ca m-a dus în locuri frumoase ca altfel îmi venea să-i dau foc Automata de la Mazda o am eu. Nu are viteza de reacție a dsg-ului însă nu-i nici lentă, iar în oraș (unde schimbările sunt dese) e foarte lina și plăcută, mai plăcută decât dsg-urile și oricum peste cvt-uri (dpmdv orice cutie e peste cvt-ul in special de pe Toyota ). Am citit și eu revieurile, am testat-o și am ajuns la concluzia ca mănâncă c...t și marii experți se copie unul pe altul, asa ca am luat-o. Și nu-mi pare rau. Edited by KiloW, 11 February 2021 - 16:42. |
#12
Posted 11 February 2021 - 16:41
marius.bunu, on 11 februarie 2021 - 16:33, said:
Corolla aia cred ca are garda la sol mai mica decat Focusul tau de 11 ani ...just saying Focus am si eu , 2007 KiloW, on 11 februarie 2021 - 16:35, said:
Eu sunt de pe alta lume, și pentru mine cvt-ul e un deal breaker. Eu zic musai să-l încerci,în toate situațiile nu doar la oraș. Dacă îți place, go for it. Dacă nu, sa știi ca n-o sa înveți să-ți placa. O sa te scoată din sărite zi de zi. Eu am avut o corolla cu cvt inchiriata trei săptămâni și m-a enervat din prima pana în ultima zi. Noroc ca m-a dus în locuri frumoase ca altfel îmi venea să-i dau foc Automata de la Mazda o am eu. Nu are viteza de reacție a dsg-ului însă nu-i nici lentă, iar în oraș (unde schimbările sunt dese) e foarte lina și plăcută, mai plăcută decât dsg-urile și oricum peste cvt-uri (dpmdv orice cutie e peste cvt-ul in special de pe Toyota ) Asa e, CVT nu e o cutie de viteze care sa fie pe placul tuturor. Daca nu stii sa dozezi acceleratia si sa lucrezi cu ea incat sa se tureze in zona de cuplu atunci o sa devina extrem de usor enervanta. O sa aflu maine cum e cu niste reprize mai energice de acceleratie dar pana acum la o utilizare in oras e minunata |
#14
Posted 11 February 2021 - 16:51
Mie mi s-a părut isterica. Dacă ești delicat cu accelerația se mișcă in reluare.... Apesi apesi și nimic și apoi pt 1mm de apasare suplimentara motorul se tureaza brusc și ai senzația aia neplăcută (și falsa) de patinare și de zgomot mai mult decât energie. Dpdv al performantei e foarte bună însă dpdv al feeling ului e moartea pasiunii.
La Nissan de ex nu mi s-a părut atât de prost făcută. Oricum, eu dacă as fi dictatorul mondial as interzice cvt-urile pe orice motor de peste 125cc Și asta doar pentru ca am și un scuter Edited by KiloW, 11 February 2021 - 16:53. |
#15
Posted 11 February 2021 - 16:52
razvaldinho, on 11 februarie 2021 - 16:41, said:
Asa e, CVT nu e o cutie de viteze care sa fie pe placul tuturor. Daca nu stii sa dozezi acceleratia si sa lucrezi cu ea incat sa se tureze in zona de cuplu atunci o sa devina extrem de usor enervanta. O sa aflu maine cum e cu niste reprize mai energice de acceleratie dar pana acum la o utilizare in oras e minunata CVT-ul e un gunoi de cutie automata, dar orice fel de cutie automata e mai buna ca una manuala in 2021. Chiar si aia "robotizata" de pe Dacia . Mai ales ca masina e noua, garantie, etc. |
|
#17
Posted 11 February 2021 - 17:16
Zici ca "trecerea e destul de abrupta de la un SH, Ford Focus vechi de 11 ani". Esti sigur? Ai urcat in acele masini si ai mers macar 10km prin oras si pe autostrada?
Altfel Mazda suna mai bine (am folosti cvt-ul acela la Toyota ch-r si mi s-a parut tare ciudat, mai ales in combinatie cu pilot automat si pe autostrada, as fi preferat cutia manuala) |
#18
Posted 11 February 2021 - 17:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users