![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Samsung S21 Ultra
Last Updated: Dec 10 2023 13:00, Started by
Mr_Hara
, Jan 15 2021 01:50
·
77

#7003
Posted 17 May 2023 - 02:13

Eu nu am nici o problema cu al meu dupa ultimul update, il folosec de iese fum din el si nici nu a primit vreun factory reset de la A11 incoace.
Celor care li se restarteaza din senin le recomand clear cache din recovery iar daca problema persista, nu aveti alta optiune decat reset. |
#7004
Posted 17 May 2023 - 13:39

Și eu ce am zis? Scuze, nu văzusem mesajul tău, doar recomandarea din mesajul lui @raulrom1 Acum, la mine se restartează și după curătare cache din recovery Întreb... Dacă e ”buba” de tip software, ce are azi integrat acest update care provoacă pt unii neplăceri, atunci reset-ul ajută? Nu reinstalezi un sistem de operare cu bug cu tot? Sau un reset ar repara inclusiv bugul din ultimu update? Intreb pt că chiar nu stiu |
#7005
Posted 17 May 2023 - 13:55

Astăzi am avut parte de încă un restart din senin, devine deja frustrant.
|
#7006
Posted 17 May 2023 - 16:05

Am luat legătura cu Samsung România să le aduc la cunoștiință problema noastră, am fost sfătuit sa fac un backup dar sincer nu vreau sa ma incurc cu setări noi, parole etc... am mai multe aplicații de la bănci și altele pe care trebuie sa le refac. În plus presimt ca nu s-ar rezolva astfel, cel mai probabil o resetare la setările din fabrica ar fi soluția finala.
Momentan aștept un nou update care sa rezolve bug-ul, altfel garantat acesta va fi ultimul smartphone Samsung pe care îl achiziționez. *am sunat cu gândul că poate comunică între ei pe căi oficiale și mai eficient dar am trimis și acea notificare din Samsung Members. *astazi eram la casa de marcat și voiam sa scanez un card de cumpărături și practic nu se deschidea aplicația, pe același tipar cu imaginea blocată și restart. *reamintesc ca am telefonul de mai bine de doi ani și a funcționat ireproșabil pana la ultimul asa zis update. |
#7007
Posted 17 May 2023 - 18:48

Samsung Romania doar atat stie:
Backup si Resetare din Fabrica.. pai daca fac asta pe viitor tot asa o sa mearga chiar daca acum dau reset.. pe viitor aceeasi problema.. Dar Romania e Romania.. |
#7008
Posted 17 May 2023 - 19:53

Ceva îmi spune că dacă te duci cu el la service schimbă placa de bază, bateria și ansamblul de încărcare (mufa + conector)
|
#7009
Posted 18 May 2023 - 15:27

Si la mine isi da restart singur de vreo cateva saptamani, de cele mai multe ori cand se incarca sau cand e conectat la masina la usb. Nu stiu daca e de la ultimul update.
Probabil e pe duca... Edited by ioanradu, 18 May 2023 - 15:28. |
#7010
Posted 18 May 2023 - 17:41

Si la mine isi da restart singur de vreo cateva saptamani, de cele mai multe ori cand se incarca sau cand e conectat la masina la usb. Nu stiu daca e de la ultimul update. Probabil e pe duca... La majoriatea dintre noi problema cu restartul a apărut de câteva zile, de la ultimul update. Dacă spui ca în situația ta e de mai mult timp, foarte probabil sa fie altceva, caz în care îl poți trimite un service ESD. Ce îmi pare rău e ca telefonul e chiar unul reușit și as mai putea trage de el până la viitoarea serie S24, dar dacă ne forțează prin probleme legate de soft atunci nu mai vreau sa iau Samsung, deci aștept cu nerăbdare următorul update pentru a trage niște concluzii. Astăzi am fost în showroom Emag din Constanța și am văzut noul P60 pro care îmi place foarte tare deci pe viitor îl iau în calcul. |
#7012
Posted 19 May 2023 - 20:09

|
#7013
Posted 19 May 2023 - 22:15

Si la mine isi da restart singur de vreo cateva saptamani, de cele mai multe ori cand se incarca sau cand e conectat la masina la usb. Nu stiu daca e de la ultimul update. Probabil e pe duca... Vezi să nu ai activată funcția restart when needed la Auto optimisation |
#7015
Posted 20 May 2023 - 19:24

Vreo 2 zile a fost fără restart
Astăzi însă "decât" de 2 ori, din senin, fără să fii fost telefon activ |
#7016
Posted 20 May 2023 - 22:56

Vreo 2 zile a fost fără restart Astăzi însă "decât" de 2 ori, din senin, fără să fii fost telefon activ Eu nu am mai întâmpinat problema, astăzi ar fi a treia zi... dar nu se știe niciodată camd revine "fantoma". ![]() Dacă se repetă și nu se rezolva cu un viitor update trec la P60 pro sau fie și la iPhone, cu toate ca nu-i suport pentru noch și ecran/margini iar la varianta Pro max e greu și lat, exact opusul lui S21 Ultra. Totuși nu vreau sa fiu forțat sa fa trecerea acum, aveam planificată schimbarea abia la anul prin primăvară. |
#7017
Posted 21 May 2023 - 16:30

Salut! Am făcut ultimul update în ziua când a apărut. Nu am avut nici o problemă și credeam că sunt printre cei norocoși. Dar vineri a început și al meu să facă figuri. Începând de vineri și până azi (duminică) "am primit" câte o blocare pe zi, urmată de restart automat. Toate cele 3 blocări au apărut când deblocam ecranul. Am intrat în Samsung Members și după câteva secunde apare că a fost detectat un restart automat și dacă vreau să îl raportez. Le-am raportat pe toate trei. Acum să vedem dacă va veni un update care să repare problema sau o vor repara cu update de iunie. Baftă!
|
|
#7018
Posted 22 May 2023 - 16:25

Dupa update-ul de Mai tot primesc random "reboot" .. .ce naiba? am dat si reset la telefon...
|
#7019
Posted 22 May 2023 - 18:51

@StefanRO să înțeleg că se restartează ȘI DUPĂ resetare?
|
#7020
Posted 22 May 2023 - 19:08

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users