Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Enel Asistenta - noua inselaciune marca Enel
Last Updated: Mar 10 2024 11:43, Started by
belasajgo
, Dec 29 2020 10:55
·
0
#55
Posted 01 March 2021 - 20:41
Revin cu noutati. Dupa aproximativ 3 luni de la prima reclamatie, dupa mai multe reclamatii scrise catre Enel si doua plangeri la protectia consumatorului, se pare ca la noi s-a rezolvat problema. Initial am primit o factura storno unde taxa pentru acel serviciu nedorit a fost stornat pe 2 luni, dar apoi am mai primit o factura unde acel serviciu a fost facturat pe 5 luni. Dar dupa aceea iar au mai venit niste facturi storno si la ultima factura este deja bine, factura este fara acel serviciu.
La rezolvarea problemei reclamate a ajutat doamna Livia Mihaela Momaicina de la Enel (adresa email: [email protected] ), va recomand sa o contactati direct, fiindca cum s-a vazut, cei de la relatii cu clientii Enel ignora reclamatiile scrise. Si in cazul meu mai multe reclamatii scrise au fost pur si simplu ignorate, am ajuns si pana acolo sa fim amenintati ca va trebui sa platim o taxa in plus pentru rezilierea timpurie a contractului pentru serviciul pe care nici nu l-am cerut. Acum am primit si o informare de la Enel ca "Avand in vedere suspiciunea de inselaciune/fals in inscrisuri sub semnatura privata si uz de fals, va aducem la cunostinta faptul ca am inteles sa sesizam organele competente in vederea investigarii aspectelor sesizate". Deci primele reclamatii in care noi le sugeram acest lucru, au fost complet ignorate iar dupa ce am povestit problema mea pe forumul Softpedia si pe alte forumuri, unde au mai scris si alti clienti pagubiti intamplarile lor, abia atunci cei de la Enel s-au sesizat si au decis sa intervina, dar ciudat ca si atunci rugau persoanele care aveau probleme sa ii contacteze pe ei prin Facebook, nu inteleg de ce reclamatiile scrise la departamentul de relatii cu clientii nu se iau in seama. Daca cineva nu are cont pe Facebook, atunci ce face? Deci daca ati fost si voi inselati de un "partener de vanzari Enel", va recomand sa-i scrieti direct doamnei Livia Mihaela Momaicina de la Enel [email protected] pentru reclamarea inselaciunii si stornarea contractelor facute in mod abuziv. Astfel se vor putea identifica acei "parteneri de vanzari Enel" care isi maresc bonusurile lunare prin contracte facute in mod abuziv pentru clienti. |
#56
Posted 01 March 2021 - 22:20
Se anunțã controale la Enel, s-a cam sarit calul cu toate.
Sunt mii de sesizãri pe la ANRE si ANPC cu facturi umflate, intocmite cu kwh pusi din burta deși oamenii au dat indexul la timp. E clar cã Enel a dorit sã ia pielea de pe oameni facturând kwh mulți la tarif universal, înainte cã oamenii sã poatã alege un furnizor de piațã liberã. |
#57
Posted 02 March 2021 - 09:27
#58
Posted 02 March 2021 - 09:44
In toatã presa a scris ieri cã încep controalele la corporațiile din energie. Dã un search..!
|
#59
Posted 03 March 2021 - 13:36
Colegul Tankx se pare ca avea dreptate, incep sa curga amenzile:
https://www.aradon.r...amenzi-1351334/ Amenzile de acum erau pentru nerespectarea reglementarilor privind activitatea de furnizare a energiei electrice in contextul liberalizarii pietei de energie electrica. Daca s-ar da amenzi si pentru inselaciunile si facturile umflate... Intretimp am mai aflat si despre alte moduri de a insela clientii cu energia electrica: Despre furtul de curent cu constanta K (in industrie) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ue23XECgqF0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Despre eroarea de masurare a contoarelor [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Hu2dVWwovgE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In legatura cu ultimul video sunt chiar mai multe cercetari, de exemplu in urma unui studiu realizat de Universitatea din Twente (Olanda) s-a demonstrat ca multe contoare electronice utilizate in ziua de azi pot inregistra in anumite conditii valori cu o eroare de pana la 582% in plus fata de consumul real. Documentul publicat (in limba engleza) este aici: https://storage.goog...ere_rapport.pdf In studiul realizat de Universitatea din Twente s-a dovedit ca si la abonatii obisnuiti casnici pot sa apara erori de masurare mari, de la -46% pana la +582%. Una din cauzele care provoaca aceste erori de masurare este de exemplu folosirea unui variator de tensiune pentru lumina (dimmer) impreuna cu becuri economice sau becuri LED (sigur ca vorbim de becuri economice si becuri LED pe care scrie ca sunt utilizabile cu variatoare). Dar si in cazul utilizarii becurilor normale impreuna cu variatoare care functioneaza utilizand principiul phase cutting (cum sunt majoritatea din ziua de azi) s-a putut constata o eroare de masurare de pana la +268%. Deci am impresia ca noi ca si clienti suntem inselati prin toate caile posibile. Atat prin contracte facute in mod fraudulos pentru servicii nedorite, cat si prin contoare "inteligente" cu erori mari de masurare, dar si prin facturi umflate si trimise cu sume diferite pentru aceasi perioada de consum, ca nimeni sa nu mai inteleaga ce a platit deja si ce nu. Cel putin partea cu serviciile auxiliare care nu au legatura cu Enel-ul, as scoate bonusurile pentru reprezentantii de vanzari, pentru a nu-i mai motiva sa faca inselaciuni. Oricum noi am pierdut deja complet increderea in Enel si toti reprezentantii/angajatii lor. |
#60
Posted 12 March 2021 - 08:38
In aceeasi situatie sunt si eu, nu vor sa-mi trimita copia de la contract si numele agentului, in rest cand am renuntat la serviciu am fost penalizat cu suma de 97 lei si dupa aia mi-au facut storno ca sa uit de copia contractului. Multumim belasajgo pentru metoda de contact, ii voi scrie un mail d'soarei sa vedem ce parere are si dansa.
|
#61
Posted 12 March 2021 - 10:00
belasajgo, on 03 martie 2021 - 13:36, said:
Colegul Tankx se pare ca avea dreptate, incep sa curga amenzile: belasajgo, on 03 martie 2021 - 13:36, said:
Intretimp am mai aflat si despre alte moduri de a insela clientii cu energia electrica: Despre furtul de curent cu constanta K (in industrie) Vezi aici: https://www.tehnium-...giei-electrice/ Edited by andreic, 12 March 2021 - 10:04. |
#62
Posted 12 March 2021 - 10:29
Nu se poate citi nimic pe site-ul ala daca ai activata extensia *****( blocare a reclamelor). La revedere atunci, nu dezactivez nimic.
Edited by tiestodj20, 12 March 2021 - 10:30. |
#63
Posted 12 March 2021 - 11:36
Lumea (Tehnium) trebuie sa mai si manance... poti sa scoti doar pe site-ul ala si-l pui inapoi daca vrei dupa aia, alternative sunt.
Edited by andreic, 12 March 2021 - 11:37. |
#64
Posted 15 March 2021 - 17:28
Sa manance, dar sa gaseasca alte solutii, cu japca nu merge la toata lumea. Prefer sa nu accesez deloc astfel de site-uri.
|
|
#65
Posted 15 March 2021 - 20:58
Pai nu o sa-ti convina cealalta solutie, pe bani ca publicatiile americane... tot asta simpla cu pub-ul e mai practica.
|
#66
Posted 16 March 2021 - 07:30
#67
Posted 16 March 2021 - 08:28
Auzisem ca o duc fain, ca lumea pe acolo a inceput sa inteleaga ca informatia buna ori completa se plateste.
|
#68
Posted 18 March 2021 - 11:49
Revin cu noutati legate de cazul meu... Azi am fost invitat la politie pentru audieri in cazul acesta, pana la urma a facut intr-adevar Enel-ul o plangere penala impotriva firmei care s-a ocupat de reinnoirea contractelor, inainte sa ajung eu sa fac plangerea impotriva lor. Eu credeam ca este mai mult sau mai putin o raritate ce mi s-a intamplat mie (chestia cu un contract fals, respectiv plangerea penala la politie), dar domnul inspector de la politie a spus ca recent au inceput sa apara multe plangeri penale de acest fel, cu acelasi subiect. La politie cand am ajuns, am gasit un colectiv tanar, domnul inspector era chiar preocupat de cazul meu, deci chiar am fost placut surprins de amabilitatea celor de acolo (nemaiavand treaba cu politia pana acum). Nu a durat mult, deci daca aveti probleme asemanatoare, va recomand sincer sa va adresati politiei cu incredere (fiind deja aceste cazuri cunoscute si la ei). Eu m-am dus la ei cu tot cu reclamatiile scrise catre Enel, impreuna cu raspunsurile generice primite de la Enel, cum ca trebuie sa platim penalizari daca renuntam acum la contract, etc. Se vede din conversatii si cu cata indiferenta a tratat Enel-ul acest caz de inselaciune, cel putin in cazul meu, pana sa apara aceasta discutie pe forumuri.
Se pare ca firma care a devenit partenerul de vanzari al Enel-ului, a practicat inselaciunea asta la scara si mai larga decat imi imaginam pana acum, in mai multe judete. Posibil sa fie ceva firma mica cu 1 sau mai multi angajati, cine stie ce licitatie online a facut Enel pentru aceasta chestie si probabil a castigat firma cu oferta cea mai ieftina. Pe Facebook, dupa ce am distribuit link-ul de la aceasta discutie, am mai primit multe mesaje de la oameni inselati si in anii trecuti, dar multi au primit de la Enel telefonic raspunsul ca nu se poate face nimic, asa ca oamenii au renuntat sa mai incerce si au platit mai departe pentru serviciul respectiv (poate cei de la Enel s-au gandit ca oamenii s-au razgandit intretimp si de aceea zic ca nu ei au facut contractul). Dar acum deja Enel-ul stie ca s-a intamplat o inselaciune si se pare ca mai nou se trateaza altfel aceste cazuri, sau cel putin ar trebui sa le trateze altfel. Oricum, daca va aflati intr-o situatie asemanatoare, va recomand sa contactati Enel-ul in scris (email la relatii cu clientii), cel mai bine cu copie trimisa si la doamna Livia Mihaela Momaicina de la Enel [email protected] care m-a ajutat pe mine la rezolvarea problemei. |
#69
Posted 19 March 2021 - 09:39
Inca astept nr. de inregistrare de la ENEL si un mail de la d'soara Livia Mihaela. Se pare ca sunt blocat de catre ENEL in momentul de fata caci le-am mai facut o reclamatie pentru a cere copia contractului si nu mai primesc numarul de inregistrare. Nu-mi ramane decat sa fac plangere la ANPC, la politie si sa-mi iau un avocat, ce se intampla la ENEL este un haos total, oamenii se feresc si fug ca sa-mi trimita copia contractului din motive nestiute, nu stiu pe cine acopera dar va fi un proces lung cu aceasta companie, ei au vrut circ, eu o sa aduc clovnii. Sper sa apara si-n media tot circul asta ieftin ca sa mai trezeasca oameni si sa-i dea in judecata. Am ajuns sa ma rog de ei de 2 luni de zile ca sa-mi dea o copie a contractului.
|
|
#70
Posted 20 March 2021 - 01:41
trimite-ti situatia asta si la televiziuni, alea de-abia asteapta sa faca rost de ceva senzational, mai ales dupa nebunia cu liberalizarea pietei care a fost un esec total.
|
#71
Posted 20 March 2021 - 13:06
1987, on 19 martie 2021 - 09:39, said:
Inca astept nr. de inregistrare de la ENEL si un mail de la d'soara Livia Mihaela. Se pare ca sunt blocat de catre ENEL in momentul de fata caci le-am mai facut o reclamatie pentru a cere copia contractului si nu mai primesc numarul de inregistrare. Nu-mi ramane decat sa fac plangere la ANPC, la politie si sa-mi iau un avocat, ce se intampla la ENEL este un haos total, oamenii se feresc si fug ca sa-mi trimita copia contractului din motive nestiute, nu stiu pe cine acopera dar va fi un proces lung cu aceasta companie, ei au vrut circ, eu o sa aduc clovnii. Sper sa apara si-n media tot circul asta ieftin ca sa mai trezeasca oameni si sa-i dea in judecata. Am ajuns sa ma rog de ei de 2 luni de zile ca sa-mi dea o copie a contractului. Pana vine un raspuns la reclamatie (cu nr. de inregistrare) de la Enel, dureaza cam 2-3 saptamani. De la doamna respectiva mi-a venit raspuns cam dupa o zi. Posibil ca acum se aduna mai multe reclamatii (si legat de liberalizare) si ei nu mai stiu cum sa le gestioneze. Legat de ANPC, in trecut au reactionat destul de rapid la reclamatiile mele si am primit raspuns in 30 de zile, conform legii. Acum cu problema asta ce am avut cu Enel-ul, am depus plangere la ANPC impotriva Enel-ului si impotriva Europ Assistance Magyarország KFT. Budapesta - Sucursala Bucuresti, cu numarul 45585 si 45587 din 28.12.2020. De atunci inca nu am primit niciun raspuns, dar nici vreo notificare despre motivul din cauza caruia nu am primit inca raspuns in termenul legal de 30 zile. Din acest motiv am facut si o reclamatie administrativa la ANPC prin email, dar nici la asta nu am primit nici in ziua de azi vreun raspuns. Acum am mai facut si o a treia plangere la ANPC Bucuresti impotriva ANPC Bucuresti cu numarul 8138 din 09.03.2021. Acum vad ca deja si cei de la ANPC au inceput sa lucreze mai prost si sa nu respecte legislatia in vigoare. Conform art.8 si 9 din OG 27/2002, autoritatile si institutiile publice sesizate au obligatia sa comunice petitionarului, in termen de 30 zile de la data inregistrarii petitiei, raspunsul, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila. In situatia in care aspectele sesizate prin petitie necesita o cercetare mai amanuntita, conducatorul autoritatii sau institutiei publice poate prelungi termenul prevazut cu cel mult 15 zile. |
#72
Posted 22 March 2021 - 07:24
Mai nou si eu patimesc la fel cu aceasta taxa abuziv introdusa in facturile de energie si gaze...am facut 4-5 sesizari in scris (email) catre Enel dar mi se dau doar numere de inregistrare si termene de 7-27 de zile ptr rezolvare (desi in contract se specifica 5 zile lucratoare!). Incepand cu prima sesizare (29.01.2021) nici un raspuns pertinent / oficial primit de la Enel, la nici una din sesizari. Ba mai mult, facturile continua sa vina cu aceeasi Taxa Enel Asistenta. Impertinenta dusa la extrem de catre responsabilii Enel. Am si sunat de 5-6 ori la Enel Call Center 021-9977 (incepand cu 29 Ian pana pe 20 Mar 21...degeaba, aceleasi raspunsuri: "ati incheiat cumva un contract servicii si s-a activat acest serviciu auxiliar la cererea dvs" !!!...Am cerut sa mi se justifice aceasta afrmatie, stiind ca nu am semnat / agreat verbal si ca nu poate exista un asemenea contract de servicii asistenta pentru ca pur si simplu NU EXISTA. Cei mai multi consilieri Enel, in conversatiile telefonice purtate, mentionau ca trebuie facute cereri scrise ptr rezilierea acestor servicii....Ma intreb (si ii intrebam si pe ei) oare de ce trebuie sa cer rezilierea unui serviciu pentru care nu mi-am dat acceptul in nici un mod? Imi venea sa inghit telefonul de fiecare data cand mi se spunea asa ceva...
Intr-un final, incercand sa apelez la o rezolvare mai rapida (sa scap naibii mai repede de talharia asta) am facut si astfel de cerere printr-un mail, cu copie CI atasata precum instruit de asa zisii consilieri. Credeati ca s-a rezolvat ceva? Neah...de unde sa vezi...acelasi raspuns impertinent din partea Enel: "Stimata doamna / Stimate domn, Va multumim inca o data ca ati ales serviciile Enel! Prin acest mesaj dorim sa va informam ca am inregistrat in sistemul nostru informatic mesajul transmis de dvs., iar numarul de inregistrare este 350695353/17.03.2021. In functie de complexitatea solicitarii, timpul de raspuns poate fi cuprins intre 7- 27 zile. In situatia in care rezolvarea acesteia necesita mai multe informatii sau documente, vom reveni pentru a vi le solicita." Aseara am facut prima reclamatie catre ANPC 701 PH 21.03.2021 (pentru contractul de furnizare gaze)...acum o pregatesc si pe cea de energie electrica. PS.Si culmea este ca i-am recomandat si unei rude apropiate (ba si unui vecin) sa treaca in vara trecuta la Enel... Imi este o profunda grata de felul in care sunt tratat de catre Enel .... Revin cu noutati ....pe masura ce apar |
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users