Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Enel Asistenta - noua inselaciune marca Enel

* * * * * 6 votes
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#91
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,699
  • Înscris: 30.07.2003
Nici o idee?

#92
Vaccinatu

Vaccinatu

    Patiser gogoșar.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 17.09.2021
www.#####ro/enel-noua-schema-de-facturare-trei-categorii-de-clienti-preturi-diferite
Poate sunteți interesați. Nu am contract cu ei.
Vad ca nu ma lasă să postez link. Dcnews or fi aia cu știri false??! Parca vad ca-mi iau iar suspendare :(

#93
ForsakenTotal

ForsakenTotal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 27.08.2021
Deci Enel pregateste teapa reinterpretand intentionat gresit legea:

"Ce se întâmplă dacă suntem încadraţi în categoria II de plafonare, dar depăşim 300 kWh/lună
"Practic, pe parcursul acestei scheme de sprijin, clientul va fi facturat la categoria II de consum, deoarece anul trecut s-a încadrat în această categorie. Dacă, real, în momentul de faţă şi pe parcursul anului acesta, clientul consumă peste 300 kWh, la anul, în martie, se va face regularizarea consumului, iar atunci se va recalcula cantitatea consumată."

Dar in OUG scrie clar:

(9) În cazul clienților casnici care nu pot beneficia de prevederile alin. (1) lit. a) și b) în funcție de consumul anului 2021, dar al căror consum înregistrat în anul 2022 se încadrează în oricare din tranșele de consum prevăzute la alin. (1) lit. a) și b), precum și în cazul clienților casnici și noncasnici racordați începând cu data de 1 ianuarie 2022, furnizorii emit în luna februarie 2023 facturi de regularizare a consumului facturat anterior aferent perioadei de aplicare a prezentei ordonanțe de urgență, utilizând prețul final conform tranșei aferente de consum, și facturează consumul înregistrat după data reîncadrării la prețul final corespunzător tranșei de consum. În cazul schimbării furnizorului în perioada de aplicare a prevederilor prezentei ordonanțe de urgență, regularizarea se face de către furnizorul actual doar pentru perioada aplicării contractului de furnizare încheiat cu acesta.


Deci regularizarea se face doar pt cei ce nu sunt la  a si b, respectiv cei cu consum mai mare de 300 kwh in 2021, dar care in 2022 s-au incadrat sub 300 sau sub 100, si carora li se dau banii inapoi. Si nu cum sustin ilegal Enel, ca la Radio Erevan, ca cei care au beneficiat deja pot pierde beneficiile daca depasesc in 2022. Pentru acestia, e deocamadata nebuloasa in 2023.

#94
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,699
  • Înscris: 30.07.2003
Va rog, stiti unde as putea gasi un avocat care sa se inroleze la provocarea asta?
In continuare eu tot repet aceeasi cerere catre Enel iar ei raspund total pe langa subiect. De cateva luni, aceeasi poveste, nici nu mai stiu cate sesizari am facut. De fiecare data, aceeasi poveste.

#95
ForsakenTotal

ForsakenTotal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 27.08.2021
@til
Incearca intai la ANRE si poate si ANPC sa faci o plangere detaliata, pana sa ajungi la avocat. Procesele sunt o treaba urata care dureaza mult si costa la fel si desi teoretic recuperezi costurile daca castigi, poate sa dureze ani.

Totusi, nici de la ANRE nu poti sa te astepti la minuni. La o sesizare a mea, au impus la Enel sa factureze conform indexului (auto)citit, si Enel a rapsuns ca ei factureaza in continuare dupa estimari.

#96
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,699
  • Înscris: 30.07.2003
nici eu nu am am asteptari, iar daca ma inham la proces, ma inham cu tot cu pretntii pentru daune pentru timpul si nervii mei.
Deocamdata m-am calmat, au venit ieri cu o solutie sa ia din niste bani pe care mi-i datorau ca sa acopere o datorie cu care figuram la ei, desi eu de fapt nu eram dator. Dar sa zicem ca-i o solutie tehnica pentru a rezolva in sistemele lor, in detrimentul clientului, suma-i destul de mica, aia e.

#97
Southishere

Southishere

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 13.11.2006
Zilele trecute au venit cu schimbarea contractului la mama si bineînțeles ca au bagat si asistenta enel. Nu i s-a spus ca e optional ci ceva gen "veti avea si asistenta, doua interventii gratuite pe an, 12 lei pe luna" deci ceva ce urma sa fie automat acceptat daca semna contractul si oricum pe factura e si acum ceva scris "servicii sistem" si a crezut ca e același lucru.

Acum, întrebarea e daca sa il lase pt ca am citit acum in condițiile generale ale contractului de asistenta ca se poate retrage in primele 30 de zile. Si am doua nelămuriri:
1.acest serviciu e cat de cat ok asa cum se lauda? Adica atunci cand nu mai functioneza o priza vin ei si pun alta sau cand face scurt vreun intrerupator vin si desfac acolo firele si repara? In aceste conditii m-ar tenta, ca sa aiba la cine apela.
2. In caz in care vrea sa se retraga vad pe acel formular din anexa 1a  condițiilor ca cere nr contractului de asistenta.. prin telefon a fost trimis linkul catre noul contract de furnizare cu nr si data, alte anexe, condițiile generale ale contractului de asistenta dar acolo nu e niciun numar. Unde se gaseste asta?

#98
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,810
  • Înscris: 26.02.2010
Bani aruncați în vânt, în caz de probleme urgente, oricum nu or să vină în timp real, trebuie să te programezi la ei.

#99
Southishere

Southishere

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 13.11.2006
In teorie ar trebui sa vina in termen de 4 ore in zone urbane. Oricum, am intrat aseara pe acel link unde e noul contract de furnizare disponibil 15 zile si a disparut acel document cu condițiile generale de asistenta. Daca nu i-au trimis nici contractul de asistenta nu-mi dau seama daca intr-adevar i-au bifat asistenta sau doar i-au zis de beneficiile ei, trebuie întrebat la ei, la ceilalti vecini au venit sa semneze fizic asistenta, au contract pe hartie.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate