Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Enel Asistenta - noua inselaciune marca Enel

* * * * * 6 votes
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#19
greenlife

greenlife

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,961
  • Înscris: 29.07.2017
Observ ca sunt oferte cu și fără abonament/zi. Ofertele fără abonament par mai atractive. La ce ajuta abonamentul?

#20
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008

 crisstonne, on 29 decembrie 2020 - 13:05, said:



Unde apare Nova în A.N.R.E.?
Eu am căutat și nu am găsit.
Le mai spune și altfel?
Am trimis mesaj la ei și nu au răspuns.
Apare in comparatorul ANRE, sau le poti vedea ofertele la ei pe site.

#21
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,078
  • Înscris: 16.10.2018

 greenlife, on 29 decembrie 2020 - 12:56, said:

Dacă ai contract valabil, ești acoperit. Cu cât plătești kWh? Eu m-am uitat pe vechile facturi dar ori eu nu știu unde sa ma uit, ori nu e trecut prețul unitar.
Sunt trecute mai multe alea, uite cum e la mine [digienergy] 229kwh-174.83 lei, asta ar fi 0.76 lei :

Edited by _R_A_D_U, 29 December 2020 - 13:14.


#22
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Enel sunt ultima mizerie, vroiam sa reinoiesc contractul acum inainte de 1 ianurie si din pacate a trebuit sa sun la ei in call center. Dupa o ora + de asteptare in conditiile in care robotul initial mi-a zis ca timpul de asteptare este peste doar 3 minute m-am enervat si-am schimbat furnizorul. Oamenii astia nu merita sub nici o forma banii mei.

#23
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,183
  • Înscris: 13.01.2011

 blackskorpion, on 29 decembrie 2020 - 13:08, said:

Apare in comparatorul ANRE, sau le poti vedea ofertele la ei pe site.

Păi hai să vedem pe concret.
Unde apar?!  :|

 DjMx, on 29 decembrie 2020 - 13:17, said:

... si-am schimbat furnizorul.

La cine ai migrat, cu ce tarif?

#24
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008

 crisstonne, on 29 decembrie 2020 - 13:20, said:



Păi hai să vedem pe concret.
Unde apar?!  :|



La cine ai migrat, cu ce tarif?
Lasa la perioada contract "oricare"
Ei la contractul pt 12 luni iti ofera doua luni bonus, deci ai pretul ala 14 luni. De asta nu iti apare.
Am verificat acum din nou si mie îmi apare, dar cum ti-am zis mai sus.

Edited by blackskorpion, 29 December 2020 - 13:24.


#25
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Contractul a fost făcut "pe fals" de agentul respectiv.
E un agent, nu angajat Enel.
Nu e numele lui pe vreo hârtie?
El și-a primit comisionul.
O plângere. Nus unde
ANRE sau politie.

#26
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,262
  • Înscris: 21.03.2020
Energia activa are pretul variabil la fiecare furnizor... la ENEL e 0,244 Lei/KW

#27
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004
Astia care vin la usa, trebuie luati in suturi, fara sa le dai sau zici nimic.
Mie mi-au facut contract fals acum 2 ani.

Au cerut tot asao factura, sa verifice contractul exisetnt - cica nu-l gasesc in baza de date.
Mi-a luat 5 luni sa schimb inapii contractul - nu s-a rezolvat decat dupa ce am mers la ei.
Telefonic sau pe mail n-am rezolvat nimic.

#28
belasajgo

belasajgo

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 01.01.2016

 dorin_2k, on 29 decembrie 2020 - 13:26, said:

Contractul a fost făcut "pe fals" de agentul respectiv.
E un agent, nu angajat Enel.
Nu e numele lui pe vreo hârtie?
El și-a primit comisionul.
O plângere. Nus unde
ANRE sau politie.

Exact asta tot le scriam in reclamatiile scrise la Enel, ca este vorba de inselaciune, falsificare de documente (semnatura) si uz de fals, din acest motiv le-am cerut sa imi spuna cine a fost resprezentantul Enel de la usa ca sa pot depune plangere la politie. Numele lui nu apare pe niciun document. Dar Enel-ul pur si simplu imi ignora aceste solicitari, in ciuda faptului ca deja in prima reclamatie scrisa i-am atentionat ca probabil este vorba de o fapta penala. Mi-au scris pur si simplu ca in cazul in care doresc sa reziliez contractul, voi fi nevoit sa le platesc penalitati. Dar penalitati pentru ce? Pentru un contract ce nu eu l-am facut? Deci nu ca mi-ar da in scris ca refuza sa imi divulge datele reprezentantului Enel, ci pur si simplu imi ignora aceste solicitari din reclamatii. Acum am depus plangere la ANPC, ca este inacceptabil asa ceva.

#29
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Nu e angajat Enel.
Am avut și eu un coleg ce făcea astfel de contracte.
Nicio treabă nu avea cu Enel.


#30
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008

 dorin_2k, on 29 decembrie 2020 - 13:55, said:

Nu e angajat Enel.
Am avut și eu un coleg ce făcea astfel de contracte.
Nicio treabă nu avea cu Enel.
Eu primesc pe fb tot felu de reclame de la agentii care contracteaza pt ENEL.
Si nu inteleg de ce fac asta prin tot felu de agentii. Am bagat datele ca am crezut ca e alta firma, si eram curios de oferte, iar pe cand ma suna, surpriza, suntem de la ENEL

#31
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,274
  • Înscris: 13.03.2015

 crisstonne, on 29 decembrie 2020 - 13:20, said:



Păi hai să vedem pe concret.
Unde apar?!  :|



La cine ai migrat, cu ce tarif?

Ai topic dedicat: https://forum.softpe...rgie-electrica/

#32
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001

 blackskorpion, on 29 decembrie 2020 - 14:00, said:


Eu primesc pe fb tot felu de reclame de la agentii care contracteaza pt ENEL.
Si nu inteleg de ce fac asta prin tot felu de agentii. Am bagat datele ca am crezut ca e alta firma, si eram curios de oferte, iar pe cand ma suna, surpriza, suntem de la ENEL
Nu e niciunul de la Enel.
Acum folosesc aia alta exprimare: suntem de la curent.

Le răspund sec: nu am. Nu am curent și nici gaz.
Rămân aia cu gura căscată când văd lumina pe hol și contorul de gaz la ușă.

#33
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,076
  • Înscris: 04.02.2011
Românii sunt masochiști de stau cu milioanele la ăștia. Eu am renunțat la ei de ani de zile. Nici măcar o schimbare de titular nu sunt în stare să opereze, dic asistență la ei!

#34
greenlife

greenlife

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,961
  • Înscris: 29.07.2017
Asta da, la Enel si la plata online a facturii e cu loterie. De exemplu am platit azi. S-a pierdut plata pe drum. Nu stiu cum e la ceilalti.

#35
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,364
  • Înscris: 15.06.2004

Quote

Exact asta tot le scriam in reclamatiile scrise la Enel, ca este vorba de inselaciune, falsificare de documente (semnatura) si uz de fals, din acest motiv le-am cerut sa imi spuna cine a fost resprezentantul Enel de la usa ca sa pot depune plangere la politie.
Asta am incercat si eu. Le-am cerut sa-mi dea si o copie dupa contract.
Nu am rezolvat pana nu am pierdut vreo 3 ore la ei la sediu.
In mod ciudat operatorul a cautat dar nu a gasit nicio copie dupa contractul "semnat".

Mi-a oferit 2 optiuni - sa fac o noua cerere scrisa - adica ce facusem 4 luni si ceva, sau sa fac o cerere de revenire la contractul anterior - ceea ce am facut.
Dupa 5 zile m-au sunat sa-mi zica ca s-a aprobat revenirea. Mi-au facut o factura de storno ptr toata suma platita pe lunile cu problema si apoi factura noua ptr contractul "nou" - reglementat. Si am inceput sa scad din banii platiti initial. Inca vreo 6 luni nu am mai platit facturile pana am ajuns la zi.

Mai era solutia ANRE - am folosit-o si pe-asta odata, cand mi-au bagat din burta 600 kWh consum intr-o luna.
ar e o solutie lenta - astia de la ANRE iti raspund ceva vag ca au dat la furnizor sa rezolve - dupa 30 de zile, apoi furnizorul trebuie sa raspunda inc dupa 30 de zile cum a rezolvat...

#36
ttt_i

ttt_i

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 16.08.2015
Serviciile lor sunt sub orice critica. In decursul lunii noiembrie am sunat si am le-am scris de mai multe ori in legatura cu schimbarea contractului de furnizare care continea in mod abuziv acel contract de asistenta de care s-a scris mai sus.
Abia dupa o luna am nimerit pe cineva care a stiut cat de cat sa-mi rezolve problema. Mult timp pierdut cu ei, stres.
Online, din site, este extrem de greu sa reusesti sa rezolvi problemele.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate