Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Enel Asistenta - noua inselaciune marca Enel

* * * * * 6 votes
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#73
bezdek

bezdek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 04.07.2010
Trimite și către ANRE acele reclamații.Poți să faci plângere și la poliție că e penală treaba.

#74
radcor

radcor

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 25.10.2015
Am urmat sfatul utlizatorului "belasajgo" ...multumesc BTW, si am scris din nou Enel-ului, direct dnei http://[email protected] si copiat la http://[email protected] (Enel Energie Muntenia) com si la http://[email protected] .
Intr-un final, am primit un raspuns de la Enel Muntenia (cred eu ca cineva i-a "impulsionat" sa raspunda ptr ca timp de 2 luni nu s-au sinchisit). In fine, pare ca problema taxei de asistenta lunara Enel, s-a rezolvat dar, atentie la ce au fost in stare sa scrie in documentul de solutionare:
"Referitor la sesizarea dumneavoastra privind rezilierea serviciului Enel Asistenta pentru locul de consum identificat cu codul Eneltel 190261032, permiteti-ne sa va comunicam faptul ca am remediat aspectul semnalat.
Astfel, va informam ca pentru locul de consum din strada xx nr. xx, Loc. Ploiesti, Jud. Prahova a fost reziliat serviciul Enel Asistenta, conform solicitarii dvs.,
urmand ca in cel mai scurt timp sa se emita factura fara penalitati de denuntare anticipata pentru acest serviciu"
Extraordinar tupeu din partea Enel, auzi favoare: "fara penalitati de denuntare anticipata", a unui serviciu ce l-au facturat fara nici un temei...si dupa 2 luni de chinuri, incercand amiabil sa le explic ca nu vreau dom'le asistenta lunara sa schimb o priza sau un bec...sau sa imi stearga de praf centrala termica.
Am sa fac demersurile de schimbare furnizor chiar de azi...NOVA P&G par a fi mai rezon...asta daca nu aud altfel
P.S. Am luat legatura si cu un ziar local, le-am transmis doleantele si sumarul celor patite, vor cere oficial un pct de vedere Enel-ului...desi cam stiu ce vor raspunde.
Recomandare ptr cei ce sunt inca la Enel sau vor a se transfera la ei: FERITI-VA, fugiti ca de dracu'! ca altfel va ia....Posted Image

#75
1987

1987

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 13.12.2007
Ohhhh, asa mi-au raspuns si mie doar ca eu am de luat bani de la ei si nici copia nu am vazut-o pana acuma. Or sa se bucure enorm cand or sa faca anchete si cei de la Recorder sau sa apara compania Enel Energie Muntenia SA pe la Protv. Se pare ca s-au aliat cu niste mafioti caci altfel nu le pot spune, acei agenti au semnat contractele pe drum pentru a primi fel si fel de bonusuri si dupa aia n-au mai predat contractele celor de la ENEL ci doar datele, ei au pastrat si inca pastreaza contractele doar ca nici ENEL nu insista cu ele ca sa ofere copia lor. O sa-i coste mult si bine toata combinatia asta.

#76
belasajgo

belasajgo

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 01.01.2016
Imi pare rau ca si voi ati avut asemenea probleme cu Enel-ul. In cazul meu, eu am pierdut multe ore cu redactarea reclamatiilor catre Enel si redactarea plangerilor catre ANPC (la care insa nu am primit inca absolut niciun raspuns - lucru ce nu am mai intalnit pana acum). Enel-ul a ignorat de la inceput reclamatiile mele, in ciuda faptului ca de la inceput le-am scris ca noi nu am facut un asemenea contract si daca acesta exista, sigur este o fapta penala la mijloc. Au ignorat faptele reclamate, reclamatie dupa reclamatie, pana mi-am scris intamplarea aici pe forumul Softpedia si pe Elforum - in ideea de a atrage atentia colegilor de forum asupra ilegalitatilor ce se pot intampla. Deja eram complet demotivat si am crezut ca nu se va mai rezolva problema decat pe cale juridica, cand nu stiu cum dar au aflat si cei de la Enel de aceasta discutie si au cerut ca cei pagubiti sa ii contacteze prin Facebook...

Toata chestia pana la rezolvare (anulare contract si returnare contravaloare platita) a durat la mine mai multe luni, prima reclamatie la Enel am trimis in 5 decembrie 2020, iar factura finala de corectie si recalculare si tot ce trebuie am primit in 1 martie. Cu toata porcaria asta am pierdut multe ore, cand sunam telefonic la relatii cu clientii am stat de fiecare data minim 40 minute in asteptare, cand deja am renuntat sa mai incerc sa-i contactez telefonic si am redactat reclamatia scrisa. Daca insistati destul (eventual ii contactati si prin Facebook), trebuie sa vi se rezolve si voua problema. Ei probabil mizeaza cu nesimtire pe faptul ca oamenii daca vad ca este mai greu de rezolvat aceasta problema, prefera sa lase balta reclamatiile si sa plateasca acei 11,5 lei lunar. Nu este suma mare, daca sunt putine cazuri, atunci politia probabil nu o sa piarda timpul cu asta si infractorii vor scapa nepedepsiti, dar pe de alta parte, daca sunt multi pagubiti, suma totala ce se aduna este mare, mai ales daca sunt multi care inca nici nu stiu ca au acest serviciu in factura si nu stiu ce reprezinta.

Pe de alta parte, pentru unii acest serviciu poate fi chiar benefic, la inceput cand am aflat ce este serviciul respectiv si am intrebat prietenii daca stiu ceva de asta, au fost unii care chiar stiau de acest serviciu si chiar ei l-au solicitat cu mai multi ani in urma, si la nevoie chiar le-a fost de folos. Deci daca aveti nevoie de asistenta la probleme cu instalatia electrica sau instalatia sanitara, acest serviciu chiar poate fi benefic, puteti solicita interventii gratuite de 2 ori pe an, in limita a 450 lei / interventie. Dar daca lucrati in domeniu sau cand aveti rude si prieteni care sunt electricieni sau instalatori sanitari, sau daca sunteti intr-o locuinta noua unde totul este bine pus la punct, un astfel de serviciu nu isi are rostul.

#77
1987

1987

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 13.12.2007
Mi se par super nesimtiti la faza cu acest serviciu, practic este un serviciu optional iar daca te abonezi la el nu mai poti renunta fara penalizari, pai cum vine asta? Ce ii costa pe ei daca renunti la serviciu, trebuie sa returnezi ceva sau nu-mi dau seama, am impresia ca cei care au facut contractul asta au abuzat la partea de reziliere. De ce sunt eu obligat sa platesc rezilierea unui contract optional daca nu am luat nimic fizic de la ei, de cand pana cand li se da voie sa faca lucrul asta?  In afara de asta firma respectiva care a primit unda verde fix de la ENEL a reusit sa falsifice contracte prin niste agenti nesimtiti, prin topicul asta am mai aflat si ce combinatii au facut si cum evita copia contractului o companie atat de mare, s-au aruncat singuri in groapa cu ocazia asta.

#78
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,614
  • Înscris: 07.02.2003

 1987, on 23 martie 2021 - 18:59, said:

Mi se par super nesimtiti la faza cu acest serviciu, practic este un serviciu optional iar daca te abonezi la el nu mai poti renunta fara penalizari, pai cum vine asta?
E un serviciu cu valoare adaugata, nu e gratuit, e ca la telefonie. De aia cand se semneaza un contract in special facut prin agenti e important sa vezi daca bifeaza si chestii aditionale in el "din obisnuinta"... ca daca da, o pui :)
Serviciul in sine este practicat mai ales in tarile deavoltate, unele vin la pachet si-l platesti obligat daca vrei energie, la noi companiile incearca sa creasca veniturile din aditionale, economic e o procedura oki, atat ca daca nu cunosti sau nu vrei trebuie sa fii foarte atent ce semnezi.

Edited by andreic, 23 March 2021 - 20:21.


#79
radcor

radcor

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 25.10.2015
Da, sunt profund scarbit de halul in care ne trateaza Enel-ul...si mai ales felul in care iti vb cei ce raspund la telefon (Call Center). Mai toti consilierii cu care am vb, te fac sa te simti ca si cum iti fac eventual o favoare ca te asculta si mai mult, te trateaza ca si cum tu esti in culpa...desi incerci pe limba lor de lemn sa le tot explici ca nu au dreptate cand justifica facturarea acestui serviciu, ptr care nu ai optat nicicum. Parca zici ca sunt de pe alta planeta, ca si cum lor nu li se poate intampla acelasi lucru ca si clienti la alte firme de servicii / utilitati.
Zici ca sunt toti spalati pe creier...si sunt imuni la ceea ni se intampla noua, celor ce platesc si sunt umiliti in asemenea hal.
Am totul pregatit sa fac transferul la alt furnizor, dar ma gandesc iar si iar, cati alti oameni, pensionari mai ales sunt inselati in acest josnic mod...si lasati sa se lupte cu morile de vant. Oare asti din Enel sunt de genul ce isi talharesc si prietenii / rudele / frati surori si parinti? Ca nu par a avea scrupule...
Nu ne mai facem bine, lasand asemenea hahalere sa ne batjocoreasca.
O sa mai incerc si pe la alte ziare, de mai larga audienta...poate / poate desi, nu uitati ca si ziaristii traiesc din reclame...si au printre clienti precum Electrica, Enel etc...si deci nu prea se inghesuie sa scuipe mana ce le da sa manince.
Oricum, nu ma las...nu am nimic de pierdut si timp am destul la dispozitie...de cand cu pandemia asta

 andreic, on 23 martie 2021 - 20:19, said:

E un serviciu cu valoare adaugata, nu e gratuit, e ca la telefonie. De aia cand se semneaza un contract in special facut prin agenti e important sa vezi daca bifeaza si chestii aditionale in el "din obisnuinta"... ca daca da, o pui Posted Image
Serviciul in sine este practicat mai ales in tarile deavoltate, unele vin la pachet si-l platesti obligat daca vrei energie, la noi companiile incearca sa creasca veniturile din aditionale, economic e o procedura oki, atat ca daca nu cunosti sau nu vrei trebuie sa fii foarte atent ce semnezi.
Stimabile
Esti in eroare, acest serviciu vine numai sub forma unuei anexe la contractul de furnizare vezi aici
https://www.enel.ro/...serviciilor.pdf
Si deci nu face parte din oferta de furnizare si din contractul de baza...se incheie separat.
Asta e problema noastra de tot urlam (si pe aici), ca NU am semnat asemenea anexa, ci dinpotriva, ori cineva din Enel a facut-o in numele nostru sperand ca inghitim galushca (caci nu cred ca partenerul lor de asemenea servicii putea accede baza de date si sa opereze modificari), ori (ceea ce este si mai grav) Enel a facut-o cu de la sine putere, activand/bifand in baza lor de date cumva si fara a avea semnatura / acord sau falsificand semnaturile necesare

#80
belasajgo

belasajgo

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 01.01.2016
Atasez la acest mesaj copia contractului pentru serviciul Enel Asistenta ce am primit de la Enel (am sters datele personale completate).

Contractul nu este o anexa a contractului pentru furnizarea energiei electrice, ci este un contract separat care nu are legatura cu serviciile Enel, este si pe hartie diferita fata de hartia folosita pentru reinnoirea contractelor de energie electrica.

Trebuie remarcat faptul ca jos pe prima pagina este scris "Eu, beneficiarul, confirm ca optez pentru luarea la cunostinta a conditiilor generale contractuale care fac parte integranta din contract, prin..." si pe pagina urmatoare era bifat ca "prin posta la adresa din prezentul contract."

Mai sus am scris ca eu abia dupa 4 luni am observat ca ceva nu este in ordine cu facturile, fiindca in perioada respectiva am facut mai multe sesizari la dispeceratul de deranjamente la Enel fiindca zilnic se lua curentul de mai multe ori. Deci timp de 4 luni nu am primit nicio scrisoare cu conditiile generale contractuale...

Tot pe pagina a doua in partea dreapta mai scrie: "...fiind informat cu privile la dreptul de retragere din contract conform ... intr-o perioada de 30 zile calendaristice de la data semnarii prezentului contract, daca prezentul contract se incheie prin contractare la distanta sau in afara spatiilor comerciale."

Dupa ce agentul de vanzari a plecat de la noi, eu am reverificat si recitit atat foile cu contractul reinnoit si GDPR care au fost semnate, cat si anexele aferente, ca sa fiu sigur ca totul este ok. Acest contract ce am primit de la Enel ulterior dupa reclamatii, nu a fost printre ele, deci chiar daca agentul de vanzari "din greseala" ar fi dat contractul completat la semnat si noi tot "din greseala" nu am fi observat asta, inseamna ca agentul de vanzari "din greseala" a uitat sa ne dea copia contractului in ciuda faptului ca pe a doua pagina scrie clar ca se completeaza in 2 exemplare, altfel am fi putut observa imediat la reverificare ca ceva este in plus si atunci puteam sa reziliam contractul in acele 30 zile, nefiind semnat intr-un spatiu comercial Enel. La fel si daca primeam de la ei scrisoare cu conditiile generale contractuale, tot as fi sesizat ca este ceva despre care nu stiu nimic si mai cercetam sa vad ce s-a intamplat. Dar asa si fara copia contractului si fara scrisoarea cu conditiile contractuale nu aveam nicio sansa sa aflu ca platim ceva pentru un serviciu pe care nu l-am contractat. Din acest motiv cred ca si Enel-ul are o anumita parte din vina la inselaciunea asta, sau firma a caror servicii sunt vandute -  nu stiu care din cei doi ar fi trebuit sa trimita conditiile generale contractuale prin posta.

Norocul nostru a fost chiar faptul ca in perioada respectiva s-a luat des curentul si de cateva ori am facut eu sesizare la deranjamente Enel si nestiind daca sesizarea deranjamentelor si interventia lor este gratuita sau nu (in ciuda faptului ca multe cartiere erau afectate), m-am pus sa verific facturile urmatoare, asa am si observat anomalia ca apare de prea multe ori. Mentionez ca in perioada respectiva tot centrul orasului Arad a fost fara curent, mai multe cartiere, dar Enel-ul nu afla de asta pana nu sesizeaza cineva telefonic, deci se pare ca monitorizarea statiilor de transformare este inexistenta la noi. In afara de asta, odata chiar au si venit niste electricieni la noi acasa, in ciuda faptului ca am mentionat foarte clar la dispecer ca nu stiu pentru ce mai trebuie sa-i dau datele despre persoana contractanta si codul Eneltel cand zeci de strazi din mai multe cartiere stau fara curent (asta am aflat de la prieteni cu care am vorbit la telefon in acel timp). Si noaptea in intuneric m-a pus dispecerul de la Enel sa caut datele respective, in ciuda faptului ca i-am spus ca nu sunt singurul fara curent, dar am fost primul care a sunat sa reclame acest lucru.

Attached Files



#81
belasajgo

belasajgo

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 01.01.2016
Azi am avut parte de ceva neasteptat, am primit pe email o instiintare din partea ANRE in legatura cu o reclamatie din 17.03.2021 facuta la ANRE, ce s-a facut in numele nostru insa ce nu noi am facut... Banuiesc ca reclamatia mea de la ANPC (din 28.12.2020) la care nu am primit absolut niciun raspuns din partea ANPC pana acum, a fost redirectionat din partea ANPC la ANRE, dupa ce in 09.03.2021 am depus o reclamatie la ANPC impotriva ANPC (reclamatie la protectia consumatorilor impotriva protectiei consumatorilor - situatie de rasul lumii) fiindca la primele reclamatii nu mi-au trimis absolut niciun raspuns in cele 30 de zile conform legii, dar nici macar in urmatoarele luni.

Instiintarea de la ANRE nu are insa absolut nicio legatura cu problema sesizata de mine, este un raspuns generic care se refera mai mult la detalii despre schimbarea furnizorului, drepturile clientilor si liberalizarea pietei de energie electrica. Deci chiar daca ANPC-ul a redirectionat reclamatia mea din 28.12.2020 facuta la ei, catre ANRE, se pare ca cei de la ANRE nu au citit absolut deloc problema reclamata. Reclamatia (care nu a fost facuta de mine la ANRE si care nu stiu ce continea) se pare ca la ANRE a fost aruncata in aceasi oala cu reclamatiile facute de clienti in legatura cu liberalizarea pietei si schimbarea furnizorului de energie electrica...

Pentru mine consider deja cazul acesta ca fiind rezolvat, ENEL-ul mi-a returnat deja sumele facturate ilegal si ei au si depus plangere la politie impotriva persoanelor care falsificau contractele. Cu ANPC-ul insa nu am terminat, fiindca ei au facut o abatere grava, avand in vedere ca nici dupa 3 luni nu mi-au dat absolut niciun raspuns la sesizarile mele, in ciuda faptului ca ar fi fost obligati sa raspunda in termen de 30 de zile de la data reclamatiei, din acest motiv am si facut o reclamatie administrativa la ei in 09.03.2021 - culmea este ca nici la reclamatia respectiva nu am primit absolut niciun raspuns si au trecut deja 30 de zile.

#82
shoarezu

shoarezu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.06.2009
Hai sa povestesc si eu razboiul meu cu Enel. Pe scurt, m-am mutat de la ei la Nova Power Gas (super ok pana cum) pe 15 martie si in momentul de fata Enel are sa-mi returneze aprox.227 de lei pe care nu vrea sa mi-i dea, tot tergiverseaza. Si acum povestea pe lung.

Eu din 15 martie nu mai sunt client Enel, dar ei au emis 2 facturi pe 17 martie, una pentru „Servicii Asistență” pentru perioada 1.04.2021-30.11.2021 (adica in avans pe 8 luni, desi eu nu am semnat nimic pentru acele servicii asistenta) si una zisa de regularizare, in care nu au tinut deloc cont de indexul trimis de mine, au pus ei din burta ce le-a convenit. Indexul pus din burta de Enel era mai mare cu 13 kwh fata de ceea ce indica in acel moment contorul meu si cu vreo 40 kwh mai mult fata de indexul trimis de mine. Ambele facturi insumau aproape 185 de lei.

Am fotografiat indexul punand si data pe fotografie, am descarcat mizeriile de facturi si i-am reclamat la ANRE. Am facut reclamatie si la Enel, dar nimeni nu s-a obosit sa raspunda. Dupa 1 luna primesc un maiul de scuze de la ANRE in care imi spun ca Enel nu le-a trimis toate datele si ca nu pot sa-mi raspunda, deocamdata, dar voi primi raspuns. La cateva zile de la mailul ANRE ma suna un individ de la Enel care vrea sa afle ce vreau eu de fapt, ii explic absurdul situatiei- servicii necerute de mine facturate in avans, desi eu NU mai sunt client al lor, plus index umflat- si-mi zice ca va storna facturile si va emite o factura normala. Apoi, peste cateva zile, am inceput sa primesc pe mail si in contul MyEnel facturi stornate in prostie, am numarat la un moment dat 27 de mailuri! Nu am priceput absolut nimic, apoi apare in cont o factura din 7 mai, mai normala, pentru perioada noiembrie 2019-martie 2021, din care am dedus ca-mi returneaza banii luati aiurea pentru "servicii", factura de aprox. 225 lei.

Pe 21 mai primesc in sfarsit adresa de la ANRE in care imi dau dreptate 100%, imi spun ca Enel mi-a luat banii aiurea si obliga Enel sa emita factura pe indexul trimis de mine si sa-mi dea banii inapoi pentru "servicii". ANRE invoca Legea energiei nr. 123/2012, art.62, alin.1, lit.h5 conform careia Enel trebuie sa-mi dea banii in termen de 5 zile de la emiterea facturii de regularizare. Mai spun in adresa ca trebuie sa trimit la Enel copie dupa CI si contul IBAN. Adresa a fost trimisa si la Enel.

Fericita ca mi s-a dat dreptate, trimit documentele si ma pun pe asteptat. Sanchi, nicio miscare. Pe 4 iunie retrimit documentele si ii rog din nou sa-mi dea banii. De data asta primesc numar de inregistrare din data de ...9 iunie. Apoi, stupoare: primesc un mail intepat de la ei in care imi spun ca daca vreau banii, sa le completez un formular atasat mailului (formular care NU exista, pesemne ca Dorel a uitat sa-l puna) si sa fac dovada ca sunt cu platile la zi. Adica ei au datorii la mine, dar tot eu trebuie sa fac dovada ca nu am datorii la ei! KAFKA, FRATE!.

Mi-a sarit tandara. Adica legea e optionala pentru Enel! 3 reclamatii am facut in acea zi, pe 11 iunie: la OPC, din nou la ANRE si din nou la Enel. Am cerut Enel sa-mi indice temeiul legal in baza caruia imi cer documentele, altfel eu consider ca nu respecta legea si nu fac decat sa refuze sa-mi dea banii. De data asta am primit numar de inregistrare imediat, pe 14 iunie, astept sa vad ce tampenii imi mai scriu. De la OPC am primit numar de inregistrare, sa vad cu ANRE cum ramane, ei iti raspund la final, nu-ti dau numar de inregistrare imediat.

Si ca absurdul sa mearga mai departe, a mai aparut o factura in contul de Enel, pe care inca nu pot s-o descarc, dar din al carei sumar deduc ca Enel...s-a autopenalizat, pentru ca mai apar 2,58 lei in plus :)).

Eu deja ma gandesc sa-i dau in judecata, pe civil, mi-a spus un absolvent de drept ca as castiga garantat. Oricum, nu ma las, mor cu ei de gat, eu pentru banii aia deja mi-am facut planuri:)).

Avand in vedere postarile voastre de mai sus, voi trimite mailul si la adresa doamnei mentionata de voi. Va tin la curent.

Inca ceva: m-am hotarat sa plec de la Enel pentru ca in factura pe luna ianuarie, desi eram pe tarif concurential, din cauza abonamentului si a acelor servicii de rahat puse pe 2 luni am platit peste 1 leu pe kwh! Concret, pentru 142 kwh am platit 147 de lei! Daca nici asta nu e magarie, atunci nu stiu care mai e.

Deocamdata la Nova e ok, platesc pretul din contract pentru indexul raportat de mine, fara estimari ale lor. Sa vedem cat ii tine.

#83
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,054
  • Înscris: 20.06.2009

 shoarezu, on 16 iunie 2021 - 12:54, said:

(...) voi trimite mailul si la adresa doamnei mentionata de voi. (...)
Am trimis eu și la „doamna”, dar rezultatul a fost același: nici un răspuns! Aș băga o reclamație și la ANRE, dar am o stare de scîrbă de nu-i adevărat...!Posted Image

#84
shoarezu

shoarezu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.06.2009

 crislacor, on 16 iunie 2021 - 14:08, said:

Am trimis eu și la „doamna”, dar rezultatul a fost același: nici un răspuns! Aș băga o reclamație și la ANRE, dar am o stare de scîrbă de nu-i adevărat...!Posted Image


Din experienta mea, fara ANRE nu misca nimic Enelul. Lasati scarba la o parte si faceti reclamatie, ca trebuie sa se invete minte Enel ca nu sunt ei sat fara caini

#85
shoarezu

shoarezu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.06.2009
Razboiul cu Enel a ajuns la final. Ieri, pe 23 iunie, in sfarsit mi-au intrat banii in cont, dar suma virata nu bate cu niciuna dintre facturile emise, nu pricep cum au calculat si pana la urma nici nu ma intereseaza. Am plecat de la aprox.225 de lei ca in final sa-mi vireze 244 de lei.

Interesant este ca banii au intrat in cont putin dupa pranz iar pe seara primesc mail cu o adresa a ANRE catre Enel, din 22 iunie, in care le cereau pe ton ultimativ ca pana pe 25 iunie sa-mi vireze naibii banii. Eu cred ca adresa asta a ANRE i-a impulsionat. Sau pur si simplu s-au saturat de mine. Acum astept sa vad daca OPC misca ceva.

Mie mi-e foarte clar ca e o practica la Enel sa te incarce la factura pe sest, am un exemplu chiar la serviciu la mine, dar colega nu s-a tinut de ei. Eu m-am incrancenat nu atat din cauza banilor, cat din cauza faptului ca e un abuz.

Asa ca sfatul meu e sa reclamati Enel (si numai pe ei, ci orice furnizor de energie) la ANRE pentru fiecare prostie facuta. Poate asa se mai civilizeaza.

#86
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 13.05.2003
Doar ca avertisment. Enel a inceput din nou aceeasi inselaciune doar ca acum au upgrade la V2. Nici macar prin agenti. Direct la furnizorul actual se prezinta si strica contractele. Adica fac cereri directe de schimbare de furnizor la ceilati furnizori.

#87
codrinantonovici

codrinantonovici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 07.10.2006
super tare. nu m-am uitat niciodata atent pe factura si acum am observat si eu acest serviciu nesolicitat facturat de cand cu preturile astea fantoma nu ieseau niste calcule si am observat acest serviciu suplimentar. culmea e ca prin octombrie am primit un email ca se scumpeste acest serviciu,n-am inteles despre ce era vorba si am raspuns ca nu vreau acest serviciu si nu inteleg ce e cu emailul trimis si nu mi-am mai batut capul. am platit ca fraierul nici nu stiu de cand acest serviciu inutil fara sa fi semnat nimic, fara sa fi fost de acord cu asa ceva vreodata in niciun fel, in scris sau la telefon. ce sa zic, sa le stea bruxellezilor in gat liberalizarea fortata si le urez ce le-a urat si victoria nuland in 2014! iar enelului...multa m...o bataie de joc generalizata!

#88
belasajgo

belasajgo

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 01.01.2016
Se pare ca cei care se plimba cu contracte ENEL, dau teapa oamenilor din nou:

https://www.aradon.r...curent-1495512/

Deja pornesc direct de la ideea ca celor de la ENEL le convine acest lucru, fiindca clientii fraieriti platesc mai multi bani dupa ce au semnal contractul nou.

"Mai mulţi arădeni care locuiesc în cartierul Vlaicu ne-au semnalat faptul că reprezentanţi ai companiei Electrica i-au indus în eroare (voit sau nu?) în momentul în care au încercat să le ofere contracte de furnizare a energiei electrice. O arădeancă povesteşte faptul că socrii ei au fost abordaţi de doi tineri aflaţi în scara blocului, care s-au prezentat a fi angajaţi ai Enel, care au venit să citească contoarele, pentru regularizarea facturilor."

"Trebuie precizat faptul că Electrica Furnizare nu are angajaţi care să încheie contracte noi. În schimb, a contractat o firmă, Norten Energy SRL, care face acest lucru. Am luat legătura cu administratorul acestei firme, care are sediul într-o comună din judeţul Giurgiu, iar acesta a spus că, cel mai probabil, sesizările arădenilor sunt neîntemeiate."

Cica neintemeiate... Sigur ca da...

Companiile tot timpul fac asa, spun in public ca a fost doar o neintelegere, sau un caz izolat, sau o sesizare neintemeiata. La fel a fost si la problema mea, acolo insa "reprezentantii" erau de la o alta firma, tot dintr-o comuna dubioasa din sudul tarii. Ma intreb cum naiba reusesc niste firme dubioase din diferite comune/sate cu 0-1 angajati sa castige contracte si colaborari cu companii gigantice ca si ENEL? In astfel de cazuri ENEL-ul ar trebui sa raspunda direct si pentru ce fac firmele de la care subcontracteaza astfel de servicii.

"Angajaţii noştri nu au cum să se prezinte fiind de la Enel, dar să ofere spre semnare un contract cu Electrica Furnizare. Cel mai probabil, este vorba despre o neînţelegere la mijloc. Poate că oamenii, fiind în vârstă, dacă li s-a spus că noi suntem de la o firmă de curent, au tras singuri concluziile că am fi de la Enel. Angajaţii noştri prezintă oferta actuală a Electrica Furnizare şi îi lasă pe oameni să decidă dacă vor sau nu vor să încheie contractele de distribuţie a energiei electrice. Nu minţim oamenii, nu le prezentăm un preţ, iar în contract să apară alt preţ. Doar ne respectăm angajamentul pe care îl avem cu Electrica. În plus, după ce se semnează un nou contract, reprezentanţii Enel îi sună pe abonaţi şi îi întreabă dacă vor să renunţe la serviciile lor. Aşa că nu putem să spunem noi că suntem de la Enel, iar după o săptămână Enel-ul să îi sune pe oameni şi să îi întrebe dacă renunţă la serviciile lor. Nu este logic", ne-a spus administratorul firmei Norten Energy.

Desigur totul este o minciuna. Administratorul firmei Norten Energy clar ca trebuie sa prezinte in public o scuza si sa dea vina pe oamenii in varsta pe care el ii crede senili. Dar pe de alta parte asa ii invata pe angajati sa zica la usa ca sunt de la ENEL, ca doar prostimea nu va putea dovedi ulterior acest lucru si conteaza doar comisioanele.

#89
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,125
  • Înscris: 10.07.2013
Am beneficiat si eu de plata acestui serviciu nesolicitat, am sunat la Call Center si am explicat ca nu am cerut acest serviciu.
Operatoarea a verificat in sistem si mi-a spus ca din luna 11.2021 am cerere online pentru acest serviciu. WTF!
Am cerut sa imi anuleze acest serviciu nesolicitat incepand cu 01.02.2022 si dupa s-a consultat cu un superior, a modificat in sistem.
Astept factura pe luna februarie 2022 sa vad daca s-au tinut de cuvant! Posted Image

#90
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,705
  • Înscris: 30.07.2003
A dat cineva ENEL in judecata pentru proasta gestiune a contractelor si facturilor?
Eu vreau daune morale pentru toata bataia de cap pe care am avut-o si inca o am cu ei. Aveti idee cum pot face asta? Cunoasteti avocat care sa aiba experienta in zona asta?

Mie mi-au facut "baietii" din teren contract desi mi-au spus ca semnez pentru acordul de prelucrare a datelor, pe 9 Septembrie 2020. L-am contestat in aceeasi zi in scris la Enel, dupa ceva bataie de cap au confirmat ca au anulat contractul si ca m-au repus pe contractul de piata reglementata. Dar s-au tot emis niste facturi mici, probabil contravaloarea abonamentului zilnic la Fix Relaxat.
Timp de cateva luni au emis, am contestat pe mail, au emis factura negativa si tot asa. Pana cand n-au mai anulat-o, au pus si penalitati si ma someaza sa platesc.

Le-am tot trimis anul asta cereri sa anuleze consturi de pe contractul ala si sa faca cumva sa-l anuleze in sistem, dar ei numai pe langa subiect raspund.
Odata au raspuns ca m-au facturat in baza contractului de pe 9 septembrie, desi le dadusel 12 mailuri care aratau ca acel contract nu exista.
Apoi au raspuns ca eu figurez cu contract valid de pa 1 Ianuarie 2021 si ca daca vreau sa-l reziliez, sa le trimit o cerere.

Ori, eu n-am contestat niciodata contractul curent, cel de dupa 1 Ian 2021, ci tot timpul a fost vorba de cel 'fake'.

M-am saturat, vreau sa-i dau in judecata, sa plateasca pentru timpul si nervii mei.
Cum fac?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate