Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

Ford focus mk2 1.6 tdci

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
325 replies to this topic

#289
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Gata masina. Daca va spun ca a fost nevoie sa schimb doar capetele de bara si sa-i fac geometria, ma credeti?
PS: azi dimineata a pornit “la sfert” dupa aproape 2 saptamani.

Edited by LauCalin, 03 January 2023 - 11:04.


#290
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
da,te cred

#291
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Zilele trecute am reinnoit polita rca. Tinand cont de ce am patit luna trecuta, ma asteptam la ce e mai rau. Si cam asa a fost. Pe un an cu decontare directa, la firme cu renume bun precum Omniasig, Asirom, Generali, preturile erau 1800-2200 de lei. Pana si la euroins pretul era de 2300 de lei. Cu o mare retinere am facut la Grawe… am mers pe “raul cel mai mic”. Am dat 1400 de lei, iar fara decontare directa era 1250. Mna, nu sunt f incatat, dar aia e. Totusi, am aflat de 2 cazuri de la cunoscuti care au avut de-a face cu ei, ca nu e o firma nasoala. Ma rog, sper sa nu aflu.
Intre timp mi s-a oferit taxi pentru mersul la serviciu. Motiv pentru care cred ca am sa folosesc considerabil mai putin masina. Ma rog, niste cumparaturi la hipermarket, dus uneori pe cea mica la gradinita, o data la 2,3 luni un drum de Galati, o escapada la munte sau la mare… deci ma astept la max 11-12000 de km/an.

#292
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Azi am facut ITP-ul, ultimul la 2 ani. Ocazie cu care am aflat ca bucsa unei bascule are ceva uzura si ar trebui schimbata la un moment dat. Unii zic sa schimb bascula cu totul, altii zic sa schimb doar bucsa. Nu e graba, mai duce 4000-5000 de km. Iar la cum folosesc masina, as ajunge la acel kilometri prin august-septembrie.
In rest, toate bune. Am ajuns la 213xxx km.

PS: ce imi place mie de mecanicii care la itp iti spun ca e diesel si trebuie sa fim f atenti la noxe, dar nu se obosesc sa verifice daca ai trusa si extinctor. De valabilitatea lor, nici nu are rost sa amintesc.

Edited by LauCalin, 11 February 2023 - 23:47.


#293
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,158
  • Înscris: 16.10.2018
Păi s-a schimbat legea? Parcă primeau ITP cu valabilitate 2 ani mașinile care au maxim 12 ani. A ta parcă e din 2009...

#294
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Simplu: ultima data a facut ITP-ul in 2021, inainte ca masina sa implineasca 12 ani => ITP - ul facut a avut valabilitate de 2 ani.

Edited by closchkutza, 13 February 2023 - 21:49.


#295
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Nu s-a schimbat legea. Ideea e ca la masinile care au peste 10 ani, itp-ul nu se mai face o data la doi ani, ci in fiecare an. Acum 2 ani, masina avea 10.
Dar ce vroia ala de itp sa spuna, era (cred eu) sa ii dau o mica atentie pe motiv ca e masina pe motorina, poate mai are dpf anulat (ceea ce e fals), nu ies noxele… chestii din astea. Romanisme.

Edited by LauCalin, 15 February 2023 - 07:39.


#296
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
ITP-ul se face anual doar masinilor care au o vechime mai mare de 12 ani.
Masina initiatorului face 14 ani anul asta, nu avea cum sa aiba 10 ani acum 2 ani..

#297
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Face 12 luna viitoare. E din 2011

#298
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
O fi, nu te contrazic insa ITP-ul anual se aplica doar masinilor care au mai mult de 12 ani si nu 10 ani, cum scrie mai sus.

#299
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,158
  • Înscris: 16.10.2018

 LauCalin, on 15 februarie 2023 - 10:07, said:

Face 12 luna viitoare. E din 2011
Uite ce ziceai in primul post:

#300
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Greseala mea

#301
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,158
  • Înscris: 16.10.2018
Ok, acum, că am lămurit dilema, să te bucuri de următorii 2 ani de itepeu, fără probleme. Și eu sunt tot în situația ta, ultimii 2 ani de itepeu (am făcut pe 10 ianuarie) și m-am hotărât să o țin până-n 2025. După, vedem ce o mai fi.

Edited by _R_A_D_U, 16 February 2023 - 10:28.


#302
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Saptamana trecuta am facut pana. Ocazie cu care, dand roata jos, am vazut acel burduf si bucsa de la bascula ca in poze. Defapt, despre bucsa am scris mai sus, ca mi-au zis de ea la itp ca trebuie schimbata in 3000-4000 de km. Ma rog.
Am fost azi in service si cei de acolo mi-au zis ca burduful s-a slabit din colier si, pentru ca nu s-a rupt, sa il folosesc in continuare. Daca era unul prost, se facea praf. Asta doar s-a indoit pentru ca, se pare, este original sau daca s-a schimbat, s-a pus unul bun. Dar mecanicul crede ca e original. Deci pus pe pozitie, prins inapoi cu colierul si aia a fost.
In privinta bucsei… cica e ok. Sincer mie nu prea mi se pare. Dar au zis ca atata timp cat masina nu troncane” si am directia buna, nu are rost sa umblu la ceva. Adica nici la el.
Pe de alta parte, nu pot sa nu fiu surprins ca dupa 12 ani de Ro si aproape 2140000 km, am schimbat doar amortizoarele fata si flansele.
La Colt aproape anual schimbam ceva pe la articulatii.

Attached Files



#303
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,007
  • Înscris: 06.04.2007
Nu e ok deloc sa fie asa strangulat
Rasuceste-l cu mana sa fie pe pozitie normala

#304
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Asta au facut cei de la service.

#305
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Azi am schimbat uleiul, filtrele si cureaua de accesorii. Am mers pe acelasi LM TopTec 4300 5w30, restul au fost Bosch.
Pentru faptul ca am avut niste probleme nasoale cu o ureche luna trecuta, medicul mi-a recomandat sa evit aerul conditionat. Nu se stie deocamdata ce problema am, se crede ca ar fi vorba de o alergie.  Asa ca m-am gandit sa imi cumpar niste paravanturi ca sa pot merge macar cu geamul deschis. Oricum nu ma omor dupa ac in general. Nu mi se par mari smecherii paravanturile… poti sa mergi cu geamul deschis cu viteza ceva mai mare, gen 70-80 km/h. Si sunt si cam zgomotoase. Dar aia e. Si asa nu imi place sa merg cu muzica incet. :D
In rest, nimic de adaugat.  
Am ajuns la 215xxx km si recunosc ca imi cam face cu ochiul un inlocuitor. Dar mai trag de Ford un an, doi (spre surprinderea mea se tine bine) si vedem ce o fi mai tarziu. Pot spune ca mai mult ca sigur urmatoarea masina nu va mai fie pe motorina. Au inceput sa mi se para ok motoarele mici si turbate”. Am condus un 1.0 ecoboost de 100 CP si a fost peste asteptarile mele in mai toate privintele.
Drumuri bune tuturor!
Conduceti cu grija! :)

#306
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,147
  • Înscris: 08.12.2008
Sa mai stergem praful pe-aici.
Intr-o luna am facut cam 3300 de km si am ajuns la aproape 222000 de km. Majoritatea au fost facuti in extraurban, vreo 400 in regim de autostrada, 3 persoane, portbagaj full, consum real undeva pe la 5.2-5.3%. Nu m-am tarat pe sosea, dar nici nu am facut raliuri.  Ce s-a mai intamplat nou? Aproape nimic. Si spun aproape” pt ca au inceput sa se auda uneori niste vibratii prin interior. Par a fi in usa stanga din spate (cea care a fost schimbata) si prin bord. Sunetele nu sunt unele prea tari si se aud la relanti si undeva in jur de 2000 rpm. Cand trec de turatiile astea, totul revine la normal. Si pentru faptul ca am luat o denivelare mare, cu vreo 80-90 km/h, am atins-o dedesubt si o bucata din scutul termic s-a desprins. Sta intr-un surub si evident ca vibreaza si aia, de obicei la pornire.
In rest… merge normal si inca imi place sa o conduc.
Drumuri bune tuturor!

Edited by LauCalin, 20 August 2023 - 19:50.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Facebook (1)

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate