Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford focus mk2 1.6 tdci
Last Updated: Feb 28 2024 21:54, Started by
LauCalin
, Mar 02 2020 20:32
·
13
#1
Posted 02 March 2020 - 20:32
Bun. Deschid acest topic la cerința publicului.
Azi am vândut Coltul (mă jur că nu mă gândeam că îl dau in 4 zile) și am luat un focus mk2 1.6 TDCI 109 CP 2009. Și ca sa ridicam cortina complet, este fosta mașina a cumnatului meu. Nu am vrut sa spun asta inițial, pentru că am crezut că vor părea tot felul de discuții care nu își aveau rostul in topic. Să incep cu ce e bine: confortul, ținută de drum, dotarile, elasticitatea motorului, mașina are carte service pe bune, de km sunt reali. Ce nu prea e bine: Mai are nevoie de un retuș la ușa șoferului și haion, pe care am cazut de comun acord să le reparam amândoi în serviceul meu (150 de euro). Tre sa vad cum îmi fac timp pentru asta. E o mare problema pentru mine. Am avut o zi nebuna, așa că nu am avut timp sa o analizez ce "știe" sa facă. Ce am sesizat e că ambreiajul e ok, cutia e precisa, motorul trage bine. Unitatea media suporta telefon, card micro SD, are și camera pentru R. Jantele din aliaj sunt in stare buna, urmează să iau și cauciucurile de vara (ambele perechi au fost schimbate anul trecut). Poate singura chestie ce care mi-aș fi dorit-o, nu o are: ținând cont de dotări, ar fi fost bube niste faruri cu xenon. Dar asta e. Să nu uităm că e o mașina pe care, fizic, am dar 2000 de euro. In rest, tre sa mă obișnuiesc cu exploatarea unui dieselul. Mi se pare ciudat rontanitul și parcă nici insonorizarea nu mi se pare cea mai ok. Inevitabil, tot cu coltul îmi vine să fac comparație. Deși nu e cazul. Poze mâine. Am avut o zi nebuna și am ajuns acasă pe intuneric. |
#2
Posted 02 March 2020 - 20:46
cati km reali are?
ce s-a schimbat pana la km astia? o are de noua? 2009 este euro4, nu? ce caroserie este masina? hatch sedan break? Edited by bossake, 02 March 2020 - 20:48. |
#3
Posted 02 March 2020 - 20:50
Ieeeee! Ai luat-o pana la urma
Ma bucur pt tine! Multi km fara probleme si drumuri fara gropi! In banii astia din ce am mai citit si pe sfaturi auto ai luat o masina super ok. Ai sa vezi ce fain te cara Acum e devreme, dar asa pe parcurs te rog sa studiezi treaba aia ce am pomenit-o dincolo cu acea sita buclucasa de la alimentarea/ungerea turbinei cu ulei |
#4
Posted 02 March 2020 - 20:50
Pe bune, jurnal de bord pt o masina banala si veche de 11 ani?
S`o conduci sanatos. |
#5
Posted 02 March 2020 - 20:55
#6
Posted 02 March 2020 - 20:57
#9
Posted 02 March 2020 - 21:05
Deci nu cred asa ceva😂
Tu care peste tot recomandai benzina cat mai noi, ai luat diesel din 2009. Sa ai bafta cu ea si sa te plimbe ieftin. Edited by the_same, 02 March 2020 - 21:06. |
#10
Posted 02 March 2020 - 21:22
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/agExyo9rkSM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#11
Posted 02 March 2020 - 21:25
Nu stiu cine-l crede pe agariciul din clipul de mai sus.
|
#12
Posted 02 March 2020 - 21:25
E din 2011.
Bosake, km sunt reali. Așa reiese din cartea service. Plus că am tot discutat treaba cu km pe celălalt topic. Cumnatul meu a luat-o in 2016 cu aprox. 100 000 de km. Mașina a mers, in mare parte, in regim extraurban. Iar dacă a mers urban, a mers in regim lejer. Ce s-a schimbat pe ea mai important au fost compresorul de ac anul trecut și egr acum 2 ani. In rest revizii conform producătorului. Știu că riscul e destul de mare. Tre sa vad care e treaba cu sita aia. Am tot auzit. Nu mai știu cine spunea (aberație în opinia mea), că trebuie la un moment dat sa dai gaura in dpf... Știu că mașina e destul de veche. Dar motivele pentru care am luat-o, au fost altele. Cunosc mașina și practic am dat pe ea 2000 de euro (+1500 coltul). Plus că nu a fost nevoie să fac nici un credit pentru ea. Adică am întors problema pe toate părțile și am ajuns aici. Și așa cum am mai spus, sper să mă țină 4,5 ani fara (prea mari) bătăi de cap. Voi urma aceiași reteta, ca până acum. Se pare că i-a făcut bine. |
#13
Posted 02 March 2020 - 21:29
Exact.
Masina e buna daca e cum spui tu. Daca ai grija de ea te tine mult mai mult. |
#14
Posted 02 March 2020 - 21:40
#15
Posted 02 March 2020 - 21:41
Serios,la 20 de sute si faptul ai luat de la cunoscut ce mai vrei?
Pretul e bun. Chiar daca mai repari una alta la ea nu e pb. Atat am dat pe o sapt parca la all inclusive in turcia in vara. |
|
#16
Posted 02 March 2020 - 22:16
alexa32, on 02 martie 2020 - 20:57, said:
"Umpic" gresit. Etansarea injectoarelor, cum observa calamina la baza lor trebuie sa intervina. Da e o problema cunoscuta asta cu injectoarele...incep sa pufaie iar ca simptome ar fi un zgomot (asta pufaitor) si miros de gaz care intra in habitaclu. Trebuiesc schimbate saibele de foc - sunt niste kituri de fapt (genul asta). |
#17
Posted 02 March 2020 - 22:55
LauCalin, on 02 martie 2020 - 21:25, said:
E din 2011. Bosake, km sunt reali. Așa reiese din cartea service. Plus că am tot discutat treaba cu km pe celălalt topic. Cumnatul meu a luat-o in 2016 cu aprox. 100 000 de km. Mașina a mers, in mare parte, in regim extraurban. Iar dacă a mers urban, a mers in regim lejer. Ce s-a schimbat pe ea mai important au fost compresorul de ac anul trecut și egr acum 2 ani. In rest revizii conform producătorului. Știu că riscul e destul de mare. Tre sa vad care e treaba cu sita aia. Am tot auzit. Nu mai știu cine spunea (aberație în opinia mea), că trebuie la un moment dat sa dai gaura in dpf... Știu că mașina e destul de veche. Dar motivele pentru care am luat-o, au fost altele. Cunosc mașina și practic am dat pe ea 2000 de euro (+1500 coltul). Plus că nu a fost nevoie să fac nici un credit pentru ea. Adică am întors problema pe toate părțile și am ajuns aici. Și așa cum am mai spus, sper să mă țină 4,5 ani fara (prea mari) bătăi de cap. Voi urma aceiași reteta, ca până acum. Se pare că i-a făcut bine. sa-ti iei o interfata usb-obd cu switch pt mid-can (ceva de genul asta: https://www.ebay.co....ZcAAOSw07dd0XiM ), softul de pe ea are multe optiuni ce nu au fost activate din fabrica by default, te poti juca cu elmconfig. pt tot felul de chestii despre ea poti sa arunci un ochi pe ffclub.ru, e cel mai mare forum pt focus si rusii le-au intors pe toate partile. Edited by _-livio-_, 02 March 2020 - 22:56. |
#18
Posted 02 March 2020 - 23:22
Phoenixxx, on 02 martie 2020 - 21:40, said: Mai degraba este demn de crezare "agariciul" (care lucreaza intr-un service si vede zeci de masini zilnic) decat un user obisnuit si cam carcotas Cine lucreaza in service, aici ma refer la un service mare, n-are timp sau chef de youtube... etc.. sau sa se contrazica cu "cunoscatorii" ...valabil in orice domeniu. Ala e un pulifrici care cauta sa impresioneze kinderii, blondele sau cofetarii |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users