Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 

Unde s-a facut economia la Logan?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
537 replies to this topic

#19
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Bogdane, de ex: comenzile pentru geamuri ar fi insemnat costuri mai mari daca le-ar fi adus pe usi (materiale, manopera & stuff). Poate nu e mult, dar putin cate putin ...

Si nu, nu cred ca ar fi fost de ajuns inca 500 EU ... plus ca symbolu' ar fi avut de suferit.

Usor usor apar alternative din ce in ce mai viabile la Logan ... normal, asta e mersul. Noul Accent este doar inceputul si este - romaximus - un concurent redutabil pentru Dacia. Am vazut si eu acum, pe fuga, preturi si specificatii ... Reno tre' sa vina repede cu ceva, altfel nu va mai fi chiar asa simpla. CU toata scarba romaneasca pentru asiatice / coreene.

#20
woulfy

woulfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 11.12.2003
Comenzile la geamuri electrice plasate pe consola centrala sunt nasoale, dar oricum, nu e singura masina care le are asa. Si Cielo-urile de cativa ani incoace tot asa sunt.
Ce mi se pare cu adevarat nasol e claxonul care nu e pe volan.
Practic toate masinile acolo il au si e f greu sa te obisnuiesti altfel pe Logan. Asta chiar nu cred c-ar fi costat ceva in plus sa-l fi pus pe volan!

#21
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostTyby, on Mar 15 2006, 00:45, said:

Bogdane, de ex: comenzile pentru geamuri ar fi insemnat costuri mai mari daca le-ar fi adus pe usi (materiale, manopera & stuff). Poate nu e mult, dar putin cate putin ...

Si nu, nu cred ca ar fi fost de ajuns inca 500 EU ... plus ca symbolu' ar fi avut de suferit.

Usor usor apar alternative din ce in ce mai viabile la Logan ... normal, asta e mersul. Noul Accent este doar inceputul si este - romaximus - un concurent redutabil pentru Dacia. Am vazut si eu acum, pe fuga, preturi si specificatii ... Reno tre' sa vina repede cu ceva, altfel nu va mai fi chiar asa simpla. CU toata scarba romaneasca pentru asiatice / coreene.

accentul nu este concurent serios pentru logan. compara preturile si ce iti ofera masina in acei bani. Practic la cat costa un accent chel cu motorul de 1.4 si 9x cp primesti un logan 1.6 ambition (adica full) + garantie extinsa la 3 ani (si iti raman si vre-o 300 de euro de cheltuiala).

Edited by romaximusro, 14 March 2006 - 23:56.


#22
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
prefer Accentu' ala "chel" cum ii zici tu, cu saracu' motor de 1.4 / 9x CP decat u Logan "full" cu marele mpi de 1.6 si 54 CP ... pardon, 90 CP :drac:

Eu te inteleg, ca esti posesor de Logan, dar asta nu inseamna ca de-acum incolo Loganu' va ramane cap de serie pe piata auto din spatiul mioritic! C'mon!

#23
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,009
  • Înscris: 03.12.2005
claxonul ala e nenorocire.
am un prieten care a trecut pe asta de pe matiz, si il vad frecvent cu palma pe volan si instant cu injuratura in masele.

in rest, iese caterinca cu fraze de genul "masina ta are geamuri fixe ca dubele blindate?" cand cineva nu gaseste pe usa nici maner nici buton, sau similar cand am vrut s-o scot si eu cu spatele din curtea lui si nu gaseam butonul pt oglinzi sa vad pe unde ma duc.

c-am ajuns aici. romaximuxro, reglajul oglinzi se foloseste f frecvent. la mers cu spatele oglinda dreapta urmareste roata dreapta spate si coltul caroseriei, oglinda stanga se ridica un pic sa iti vina mai usor sa privesti peste umar. idem noaptea, cand le ridic un pic, sa nu imi mai dea in ochi taximetristii cu antiaeriana.
nu mai zic de alea douascinci de mii de pozitii in care conduc eu in functie de unde intra castile de la handsfree, telefonul, vreo cheie sau ce picioare kilometrice are aia din spatele meu.

nu am sa ma iau de forma, care mie mi se pare un compromis acceptabil, cu exceptia grilei stil noul Passat, care cel mult imi aduce aminte de asta: :P .

si ca tot ajung la geamurile alea. cand esti cu ochii in peisaj nu pornesti dezaburirea in loc de lasat geamuri jos? pe mine ma dispera treaba asta la cel de mai sus.

in rest, compartiment rezerva nevopsit o sa intelegi ce inseamna cand bagi acolo de 2 ori o rezerva schimbata dupa ce ai mers prin deszapezirea socialista ( sare+nisip, tasty).

iara, tu te limitezi la a compara Logan cu ce ai mai vazut, yaris nou, care sincer mi se pare alta masina cu totul. chiar si aygo, am vazut-o peste.
daca e sa dau o nota, interiorul din logan e un pic sub matiz ca impresie totala, principal din cauza manerelor usi hidoase, a musamalei de pe spatele scaunului si claxonului pe bat de la logan.

observa ca am fost elegant si nu m-am luat iar de butoanele de la geamuri. :)

#24
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Ideea topicului e una chiar excelenta cu un imens potential. Insa de cum am citit titlul am banuit ca se va ajunge iar la improscare cu noroi. Tenta usor accida a primului post sta drept dovada :confuzzled:

Mi-a atras atentia un post, in mod special, in care cromatii de la VW vor face o masina mai ieftina :coolspeak:
Atat de tare ne place uneori, ma scuzati, sa ne ca%$m pe noi.

VREAU sa vad masina facuta de VW care sa-mi dea AC, ELECTRICE, ABS, 2AIRBAGURI, MOTOR in bani de Logan. Atât. Cum insa asa ceva nu exista, sa lasam la o parte scenarita si sa ne rezumam strict la titlul topicului.

Mi-a mai placut supararea unui posesor de Symbol ca trebuiesc schimbate stergatoarele dupa 3 (!!!) ani :D


In principiu, lista thread starterului e de bun simt (exceptand cazurile jenibile cu "cutie care agata", "volan/schimbator care tremura", etc.)
Inainte sa-mi iau Kalos, la fel spuneam si eu "cine Dumnezeu sa schimbe oglinzile in mers?". Well, in 3 zile cre' ca de cel putin 3ori le-am ajustat. Din mers.

Vopseaua, etajarea cutiei si multele mici scapari valoreaza insa mult. Asta e motivul pentru care nu mi-am luat Logan si am vrut "mai sus". Insa, sa fim seriosi, ACUM deschid o lista cu 30 de probleme la Kalos.

#25
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
"Toate are probleme sefu" ... Fiecare alege ce ii place si mai ales ce isi permite. In rest sunt povesti.

Si pentru initiatorul topicului, forma masinii e o parere subiectiva. Pe mine la Accent m-au incantat cei 5 ani garantie, dar forma nu mi-a placut deloc deloc...

:P Auzi nu stiu ce nene a apasat cu degetul si s-a indoit tabla. Asta sa i'o spui lui Mutu. O fi tabla mai subtire dar nu e nici hartie creponata.
Sau VW va scoate o masina de 3000 de Euro in China si o sa dea ceata la Logan. La 3000 de Euro e cred ca va avea pedale si Aer Conditionat  :o

Oricum topic va deraia asa ca nici nu ma mai obosesc sa combat multe ineptii spuse pe aici.

Da' domle Accentul tau e cea mai tare masina, cel mai reusit raport pret calitate, masina minune ,..ca sa se simta si altii bine :puke:

#26
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,682
  • Înscris: 26.11.2001
Problema este ca Logan are multe deficiente, insa singurul avantaj este pretul initial.

Intr-adevar NU exista inca alternativa la Logan.
In general cine isi ia Logan NU a mai avut inca 1500 euro ca sa isi ia Accent etc; a facut imprumut si pt banii necesari de Logan.

S-a incercat dotarea ei cu cat mai multe briz-brizuri utile, insa TOATE au avut ca cerinta sa fie de calitate proasta si ieftine, dar sa mearga.

Eu am facut acum un an drivetest cu 1.6MPI si mi s-a parut mortaciune rau, calitate proasta a materialelor si cutie de Megane, care desi relativ fiabila.. totusi mesteci de te saturi in Bucuresti pt ca are niste curse infernal de mici.
Mi s-a parut ca suspensiile sunt cam tari si ca se uzeaza repede, insa la aceasta cred ca a contribuit decisiv si proasta insonorizare a masinii.

#27
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
couarage: cred si eu ca un motor de 90 cp ti se pare mortaciune cand vii de pe un Subaru de 2xx cp sau un BMW de toti atatia cp. E vorba de obisnuinta, si in plus logan-ul nu e masina de curse. pur si simplu  te duce din punctul a in punctul b.Iar brizbrizurile de care zici tu ca fiind de calitate proasta nu sunt chiar asa de proaste cum crezi: airbagurile cel putin nu intra la aceasta categorie, cd-playerul (sau casetofonul) e decent insa nu prost, geamurile electrice macar nu pica asa cum picau la golf 4 :D (doar comanda lor e pusa altfel de cat suntem noi obisnuiti) , abs-ul e 8.0 (cred deci ca e de ultima generatie , are si ebd) , aer-ul conditionat .. nu stiu ca nu am pe masina , iar pe cea a "socrului" :D nu am testat inca , insa de incalzit se incalzeste repede si tot asa

@tyby:e alegerea ta, insa eu prefer sa am toate dotarile pe care mi le da loganul in banii aia decat sa dau acelasi bani pe un accent. Am aratat de altfel in alt topic ca accentul e mai prost la demaraj decat loganul:) deci nici motorul ala de 1.6 nu e asa de slab cum ar crede unii. Ce mi se pare ciudat la accent e ca poate sa ajunga la greutati de peste 1.250 de kg, ceea ce mi se pare mult pt o masina de clasa mica.

Edited by romaximusro, 15 March 2006 - 10:41.


#28
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005
1. ce dracu cauta butoanele pt geamuri pe mijlocul bordului? asta e economie?
2. portbagajul ala, nu putea avea si el un motoras default? ideea de cheie ma dispera.
3. volanul, mai aveau putin si-l montau in parasolar, stai la bord de zici ca acusica decolezi.
revin

#29
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
Courage are dreptate. e singura masina noua valabila la banii aia, ce sa ne mai cacam pe noi, atat dai atata face.  Pana nu apare concurenta pe segmentul ala de pret, cu asta ramanem.

Consider insa ca daca mai puneau 500E iesea lucru mai frumos si mai de calitate. DETALIILE FAC DIFERENTA.

#30
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
fac ele diferenta, insa treaba ti-o poti face si fara ele. Sa fim seriosi.. multi din cei ce cumpara Logan fie sunt la prima masina, fie vin de pe dacie berlina, fie vin de pe cine stie ce masina veche, urmarind toti acelasi lucru: sa aiba masina noua, cu garantie, cat mai mare si cu cat mai multe dotari in banii aia. Si Dacia a facut o treaba buna in privinta asta, drept dovada vinde logan-ul pe o piata unde este singurul concurent (adica e singurul care indeplineste integral aceste cerinte)

#31
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003

View Postromaximusro, on Mar 15 2006, 10:22, said:

...
Ce mi se pare ciudat la accent e ca poate sa ajunga la greutati de peste 1.250 de kg, ceea ce mi se pare mult pt o masina de clasa mica.


Diferentele sint tocmai in grosimea tablei si probabil a sasiului. Accentul cel mai slab are 1070kg, Fabia cu motor 1.4 are 1065kg, Clio este mai usurel, pe la 1040kg, Fiesta are de ex peste 1100kg. Doar la Logan am intalnit greutate de 980kg (motorul 1.6).  Din cate stiu si berlina avea pe la 900kg. De la aceasta diferenta de greutate rezulta si un demaraj ceva mai bun la Logan pentru puteri asemanatoare.  Daca te incanta, sa stii ca Fabia cu motor 1.4/101CP are un demaraj de "doar" 11.5 secunde ca si Loganul :naughty: , desi are cu 11 CP mai mult!
Se pare ca la acest capitol Loganul nu are rival in clasa lui (Accentul meu cu 10.1s nu il pun la socoteala, ca e prea rar si oricum nu se gaseste de cumparat ;) )

#32
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
:) ramane sa vedem cum e cu greutatea sasiului si a tablei la euroncap. Daca va fi mai bun ca loganul sau va urma soarta conationalei chevrolet aveo :D

#33
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003

View Postromaximusro, on Mar 15 2006, 10:50, said:

... Sa fim seriosi.. multi din cei ce cumpara Logan fie sunt la prima masina, fie vin de pe dacie berlina, fie vin de pe cine stie ce masina veche, urmarind toti acelasi lucru: sa aiba masina noua, cu garantie, cat mai mare si cu cat mai multe dotari in banii aia. ...

Foarte de acord, in majoritate (nu 100%!) probabil ca respecta criteriul spus de tine.

View Postromaximusro, on Mar 15 2006, 10:50, said:

... Si Dacia a facut o treaba buna in privinta asta, drept dovada vinde logan-ul pe o piata unde este singurul concurent (adica e singurul care indeplineste integral aceste cerinte)

Aici am mari rezerve, deoarece in clasa lui nu a facut vanzari de 100%. Daca adunam toti Clio, Kalos, Albea, Accent, Cielo, Fabia, Rio si care or mai fi, rezulta o suma ne-neglijabila cred eu, ceea ce inseamna ca totusi Loganul are concurenta.

#34
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005

View Postromaximusro, on Mar 15 2006, 10:50, said:

fac ele diferenta, insa treaba ti-o poti face si fara ele. Sa fim seriosi.. multi din cei ce cumpara Logan fie sunt la prima masina, fie vin de pe dacie berlina, fie vin de pe cine stie ce masina veche, urmarind toti acelasi lucru: sa aiba masina noua, cu garantie, cat mai mare si cu cat mai multe dotari in banii aia. Si Dacia a facut o treaba buna in privinta asta, drept dovada vinde logan-ul pe o piata unde este singurul concurent (adica e singurul care indeplineste integral aceste cerinte)
decat sa faca hardughia aia, mai bine o lasau mai jos, econimiseau tabla and shit, si puneau banii diferenta in alte rahaturi pentru masina.

#35
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
:thumbup:
Critica constructiva, domne :D

Edited by Immortal, 15 March 2006 - 11:23.


#36
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,682
  • Înscris: 26.11.2001
Stiti vorba care umbla despre Olcit (masina olteneasca) ?
Se aplica cel mai bine la Logan:

- sa fie cat de lunga, asa de lata, ca sa stam toti in fata
- sa aiba portbagaj mare ca iau si soacra
- sa aiba esapament pe o parte ca s anu afum cateaua
- sa aiba stergatoare si pe interior ca eu fiind obisnuit cu caii, cand franez fac: hoooo ! Brrrr ... !!! si stropesc parbrizul


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate