Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare

Apple maps pe Windows 10
 Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...
 O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...
 Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina
 

New Hyundai Elantra - 2019

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1726 replies to this topic

#1
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Povestea achizitiei
O sa incerc mai jos a fiu cat mai obiectiv, prezentand informatii care poate unora vor fi de ajutor.
Dupa venirea pe lume a celui de-al 4-lea membru al familiei ne-am hotarat sa schimbam masina, sa cautam ceva mare, neaparat pe bezina, neaparat 4 cilindri si ca orice roman ,cat mai mult in cat mai putini bani.

Bugetul initial era pana in 13500 euro ( nu stiam cat de scumpe sunt masinile noi) , iar dupa cateva test drive-uri , de la Dacia,Opel,Fiat,Hyundai, Ford eram inca in dubii deoarece nici un dintre masini nu venea cu ceva aparte,ceva la care sa ramai cu inima.

Acuma, eu sunt ceva mai tipicar,am condus multe masini , mai ales prin prisma job`ului din facultate unde am avut un job la rent-a-car , cel mai misto job ever atunci, din cauza acestuia sunt si obiectiv si nu ma bucur la orice truc/smecherie a unei masini, noi sau second.
Sotia nu voia FORD , dar voia neaparat CLIMA, ceea ce imi reseta toate configurarile masinilor pt ca , clima vine la pachet si cu altele, mai multe sau mai putin interesante iar eu eram setat pe 4 cilindri .

Cand lucram in Automotive, acronimul FORD venea de la Fix it Or Repair it Daily,deci sotia avea cumva dreptate.

Usor,usor am restrans lista la acest Hyndai (15600 pret de lista cu toate reducerile), la care dealerul de la Iasi nu a vrut sa lase nici 1 euro din pret dar de la care totusi am reusit sa scot 400 euro prezentandu-ma cu oferta altui dealer si spunandu-I ca daca mi-o egaleaza, primeste banii cash, pe loc in 2 ore.
PRET FINAL 15200 Euro sau 72000 lei.

Interesant despre livrare si inmatriculare.

*Livrare: S-a facut la termen,dar am primit masina murdara ( nu avea dealerul apa sa ii dea macar un jet ) si fara prea multa curtoazie asa..eram vreo 4 oameni care ne primeam masinile, dat cheile si ceva acte, Salut-Salut si aia a fost, se putea cumva si mai bine dar deja stateam de vreo ora in parcare ,eu ajungand ultimul si m-am multumit si cu atat.
Masina avea 14 km in bord si o linie de benzina, autonomie 50 km, ceva de genu.
-Inmatriculare:
Am platit 320 lei dealerului pe un set de numere rosii valabile 1 luna,enorm dupa parerea mea dar asa a fost sa fie, nu e ca si cum as fi putut negocia.

Am ratat inmatricularea cu o saptamana pentru ca:
duduia de la primarie, cu niste aere de aristocrata, imi zice ca ea vrea sa vada cartea masinii, cea alb albastra pe care eu evident nu o aveam pt ca..nu vine masina cu asa ceva.

Sun la dealer, ii explic problema si el zice ca da ,trebuie sa primesc si acel document.
Dupa 2 saptamani de asteptare, trece ziua programarii pt inmatriculare si tot eu sun dealerul, acesta imi spune ca eu deja am cartea masinii, acel document maro , CIV iar cei de la Primarie sunt inapti , ceea ce asa a si fost pentru ca a 2-a oara am inmatriculat-o cu actele initiale.
Ii depunctez si pe cei de la Casa Auto pentru ca nu stiu procesul de inmatriculare si nici ce acte dau clientului dar si pe cei de la primarie pentru ca sunt inapti in job-ul lor.

MASINA:

*Hyundai Elantra 2019 (facelift) , 1.6, ~130 cp si 160 nM, echipare Highway.
Vine pachet cu 5 ani garantie din bara in bara fara limita de KM si cu Asistenta Rutiera Gratuita , tot 5 ani si 13 ani garantie la coroziune/perforare, la capitolul garantie a fost peste toti cei testati, FORD de exemplu imi dadea 2 ani by default si inca 2 ani puteam eu sa ii cumpar cu 200 euro..really?
Casco 1700 lei pentru suma asigurata de 72000 lei – OMNIASIG.
RCA 780 lei pe an – ALIANZ TIRIAC.
Dotari ce merita mentionate :
*Scaune fata si volan incalzit
*Volan ,schimbator, cotiera reglabila din piele.
*Senzori ploaie,lumini
*Android Auto si Carplay
*Clima 2 zone
*RVC

Puncte negative, voi incepe cu acestea primele deoarece nu sunt multe dar sunt acolo si conteaza.

1. La rece, motorul are o anumita vibratie , te leagana cumva in masina , nu deranjat, nu e rau dar nu ma asteptam la asta la o masina noua, acest leganat dispare complet dupa ce motorul trece de ~60C, daca as fi cumparat aceasta masina SH si facea acest lucru as fi dus-o la mecanic pentru o verificare, momentam dupa ~1700 km s-a mai diminuat aceasta vibratie dar la rece..tot se simte ceva, pun pe seama rodajului si sper ca va trece.
2. In prima mie de KM cand plecai de pe loc, vibra masina din ambreiaj ca si cum as fi avut volanta stricata, acel plecat ca de diesel de pe loc, asa era si la masina de test dar atunci nu bagasem de seama, acest lucru s-a diminuat in proportie de 90% acum ,la fel pun pe seama rodajului.
3. Agata in treapta R, sunt momente in care trebuie sa las pe liber sa ridic ambreiajul si sa bag iar in R.
4. Antifonarea: Nu e proasta, la viteze de oras e extrem de silentioasa au reusit ei cumva sa estompeze zgomotul de rulare la viteze mari dar intr-un fel in care..nu auzi motorul sau zgomot de vant dar se aud anvelopele pe asflat, iar in functie de asphalt ,acest zgomot poate fi asa..ca si cum ai pluti sau f patrunzator in masina, nu deranjant, dar oricum ar fi, zgomotul de rulare anvelopelor e mult mai mare ca al motorului, acesta din urma fiind present in habitaclu abia dupa 3700 rpm si atunci asa f frumos cu o tenta usor sportive asa, nimic metallic, daca poti pronunta sportive la 130 cp..dar intelegeti despre ce vb.
5. Fata de golf 4, masina aceasta dar si celelalte testate ,mai ales la Fiat si Ford par asa facute foarte fragile, ca de exemplu: mocheta masinii la golf 4 era dintr-un material la care cred ca puteai sa ii faci orice numai sa nu ii dai foc si nu avea nimic, pe cand la astea noi,mocheta e asa un fel de covoras..foarte misto el dar nu stiu cat de durabil va fi  sau alt exemplu : cand imi scutur piciorul de pragul masinii, bat cu papucul in prag ,ei la masinile astea noi parca bat in..ceva gol ,intr-o bucata firava de tabla pe cand la golf 4 nu se auzea decat ceva foarte solid, deci per ansamblu nu mai am sentimentul ala de masina tanc,care e facuta sa tina 20 de ani.

Cam astea ar fi ca puncte negative, nu stiu daca sunt cu adevarat ..pietre de intoarcere in alegerea unei masini, mai ales ca aproape la  toate cele mentionate si anterior testate sunt prezente.

Puncte positive, aici ar fi multe de spus, , mai ales ca e o masina noua si nu prea are ce sa fie rau la ea,dar merita mentionat:

1. Motorul,la o temperature exterioara de ~10 C, se incalzeste in ~7 minute sau 1.5 km la 80 C, e incredibil cat de repede ajunge la temperature optima de functionare, dupa ce ajunge la 90 C, relantiul e undeva la 740 rpm, efectiv nu se aude si nu se simte in habitaclu, zici ca e electrica cand sta pe loc, iar in mers este foarte foarte elastic, putand pleca de la 1100 RPM in orice treapta fara ca motorul sa vibreze sau sa sughita, pleaca..incet,cat poate el dar nu da semne de subturare,e incredibil la acest capitol si ma bucur ca am ales 4 cilindri.
2. Consumul in exterior, primii 600 km i-am facut in exterior, clima full ON, bagaje + familia, 5.4l ceea ce mi se pare uimitor pentru un benzinar la care nici macar nu am cautat sa scot consum ci doar sa ii fac un rodaj correct.
3.  Auto hold- ul, este reglat perfect si intra fix atunci cand trebuie, si in panta si in rampa, nu am avut optiunea asta pana acuma dar pentru o manuala benzinara e ceva fara de care nu as mai vrea sa traiesc, eviti sa pleci cu turatii foarte mari sau sa iti moara motorul in pante foarte abrupte.
4. Clima – e ceva cu adevarat de 2019, este foarte activa in a-ti face viata usoara, de exemplu, dat pe auto dimineata la 22 C- pleaca aerul doar pe treapta 1 iar cand e sufficient de rece afara ( gen 14-16 C) nici nu cuppleaza compresorul  de ac, pe masura ce se incalzeste motorul  pleaca si pe turatie mai mare fluxul de aer si am vazut ca isi schimba de foarte multe ori locurile prin care livreaza aerul dar si circulare-recirculare
SAU
Dezaburirea automata e un feature foarte foarte misto, indiferent de cum setezi tu CLIMA chiar si inchisa fiind ,daca detecteaza abur/umezeala in masina , porneste automat dezaburirea pe parbriz ( nu la viteza maxima) dupa care se inchide, asta mi se pare genial.
5. Android Auto se misca impecabil, fara lag ,fara crash sau orice altceva, sistemul audio de sunet e mediocru, cam cum se gaseste la orice masina din clasa asta dar unitatea media in sine chiar nu am ce sa ii reprosez.

Mai are chestii misto despre care nu scrie nicaieri, de ex: are follow me home sau leaving home sau chesii de genul, deblochezi masina din telecomanda dar daca nu deschizi o portiera se inchide singura la loc.

Are roata de rezerva dimensiune normala, din aliaj ! GJ Hyundai ! la care am adaugat covorase originale 180 lei si o tavita de portbagaj de la PTC Auto.

Chestii subiective sau neutre.

*cand tragi frana de mana se sting DRL-urile, nu inteleg scopul sau motivul dar daca vrei sa ii faci poze doar cu pozitia aprinsa trebuie sa ii pui pietre la roti. Asta ca exemplu.
* Porneste doar cu ambreiajul apasat, cand urc copiii in masina si toate alea as vrea sa pornesc motorul fara sa ma asez pe scaun sa apas pedala dar nah..EU Rules.
* nu are deschidere pt portbagaj decat in masina sau pe cheie, daca stau astia micii in masina cu motorul pornit, treuie neaparat sa deschid portiera ca sa pot deschide portbagajul.
Un singur bug de soft am gasit ,in cei aproximativ 1800 km in 1 luna si ceva de vreo 3 ori nu a vrut sa cupleze pilotul automat, nu stiu exact ce nu i-a convenit dar nu voia pur si simplu, in rest , chiar au facut treaba buna cu masinuta aceasta.

Per ansamblu sunt f multumit de alegere, masina pt viata de zi cu zi e impecabila, are un look destul de misto, imi pare rau ca nu am mai avut 2000 euro sa iau varianta full cu , cutie automata dar..peste 5 ani de acum !

Sigur am omis multe chestii si e posibil sa am greseli gramaticale prin text dar…nu mai schimb nimic ! :D

Spor si drumuri bune ! -cand o sa am timp o sa adaug niste poze mai profi, acuma doar asa ,,sa intelegeti despre ce e vorba !

Attached Files



#2
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 24.07.2019
Sa fii sanatos,sa te bucuri de masina, fara evenimente neplacute.Au masini faine, astia de la Hyundai....ce nu inteleg...de ce pana mea nu au pe site un configurator, cum are Kia, de exemplu....Au aia de la Colina configurator, dar nu mi se pare complet.

Edited by Dany_Darke, 20 October 2019 - 20:02.
nu mai cita fara rost


#3
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,360
  • Înscris: 13.01.2011
Frumușică, spor la alergat cu ea.
Bine că are ecranul pus în bord.

#4
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,233
  • Înscris: 12.12.2011
Sa o stapanesti sanatos!

Ti-ai facut curaj, bravo!

O detaliere corecta a masinii, cu bune si cu rele, exact cum se face. Totusi, e un motor aspirat. Eu am trecut de pe unul aspirat pe unul turbo. Nu se compara, sa speram ca va tine turbina. Nu inteleg de ce nu au pe Elantra si alte motoare. O fi el bun, dar lumea cred ca vrea si altceva.

#5
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Asta a fost o problema, nu înțeleg de ce Hyundai România oferă doar acest motor și atât pe Elantra, el e f fiabil demonstrat în timp, dar da, păcat ca nu au și altceva,

#6
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,762
  • Înscris: 12.09.2015
Sa o folosesti sanatos.Motorizarile astea aspirate sunt pe cale de disparitie din nefericire,tot ce e bun trebuie sa moara...O intrebare de barajPosted image.Cum este sistemul audio? Are bass ,inalte clare,sunetul are fidelitate? Stiu ca pe Toyota sonorizarea este Panasonic si este beton,sunt curios la coreeni ce este?

#7
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 22.03.2007
Felicitari! S.o stapanesti sanatos!
Ai luat una dintre cele mai bune masini de pe piata la banii astia.

Referitor la vibratiile de la ralanti: ce benzina folosesti? Vezi ca aia de 95 e cam de 92-93, iar cea de 99-100 abia ajunge la 95 la noi in Romania.

Discul de Ambreiaj are un strat de protectie sau ceva asemanator. E posibil sa simti un miros de fier incins la un moment dat, pana pe la 3000 de km, mai ales daca vei sui o bordura sau vei merge in rampa cu spatele. Obisnuieste.te sa ambreiezi mai rapid decat o faceai la Golf, asiaticii dau drumul mai repede la ambreiaj la plecarea de pe loc, altfel, pe la 20-30.000 de km ar putea sa apara trepidatii la plecarea de pe loc!

Masinile din ziua de azi, in special asiaticele sunt gandite pentru eficienta maxima. Deci, greutate cat mai redusa, costuri mici de productie pentru ca vor si ei sa faca profit sa poata face fata concurentei si sa inveseasca in viitor. De aceea, tabla e subtire, mocheta e modesta, parbrizul e foaie de ceapa, vopseaua acuarela. Dar, 100 kg mai putin la cantar inseamna 5,4% la drum lung. O sa scoti si 5,2 pe viitor, daca mergi legal. Stii cat a costat dezvoltarea motorului de 1.2 84 Cp, care impreuna cu cutia de viteze cantaresc doar 80 de kg? 400 mil euro! Banii astia trebuie recuperati cumva, au si ei rate la banca...

Una peste alta, o sa fii foarte multumit de masina, daca n.o sa astepti de la ea sa rupa asfaltul la liniute sau alte prostii cocalaresti.

Sfat personal: daca poti, fa reviziile la DAB sau Tiriac, in ordinea asta. Nu le fac reclama, dar Colina stau foarte prost pe partea de service. De la ei merita sa iei masina pentru ca ofera discounturi bune, insa mecanicii de la DAB sunt cei mai buni pe asiatice. Te asteptam si pe forumul dedicat Hyundai!

Edited by takis, 20 October 2019 - 19:33.


#8
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

 PiticVerde, pe 20 octombrie 2019 - 19:26, a scris:

Sa o folosesti sanatos.Motorizarile astea aspirate sunt pe cale de disparitie din nefericire,tot ce e bun trebuie sa moara...O intrebare de barajPosted image.Cum este sistemul audio? Are bass ,inalte clare,sunetul are fidelitate? Stiu ca pe Toyota sonorizarea este Panasonic si este beton,sunt curios la coreeni ce este?
Nu știu ce are Toyota dar asta e slab, adică se aude are ceva bass pana pe la jumătate din volum după care bassul rămâne în urma, dacă asculți pana la 3|4 din volum se aude corect și bine dar nimic din ce are un sistem audio premium!

#9
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 22.03.2007
Cu 2 kinderi in spate, n.o sa iti trebuiasca sistem audio premium. Mai degraba o folie pentru geamuri.

#10
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

 takis, pe 20 octombrie 2019 - 19:32, a scris:

Felicitari! S.o stapanesti sanatos!
Ai luat una dintre cele mai bune masini de pe piata la banii astia.

Referitor la vibratiile de la ralanti: ce benzina folosesti? Vezi ca aia de 95 e cam de 92-93, iar cea de 99-100 abia ajunge la 95 la noi in Romania.

Discul de Ambreiaj are un strat de protectie sau ceva asemanator. E posibil sa simti un miros de fier incins la un moment dat, pana pe la 3000 de km, mai ales daca vei sui o bordura sau vei merge in rampa cu spatele. Obisnuieste.te sa ambreiezi mai rapid decat o faceai la Golf, asiaticii dau drumul mai repede la ambreiaj la plecarea de pe loc, altfel, pe la 20-30.000 de km ar putea sa apara trepidatii la plecarea de pe loc!

Masinile din ziua de azi, in special asiaticele sunt gandite pentru eficienta maxima. Deci, greutate cat mai redusa, costuri mici de productie pentru ca vor si ei sa faca profit sa poata face fata concurentei si sa inveseasca in viitor. De aceea, tabla e subtire, mocheta e modesta, parbrizul e foaie de ceapa, vopseaua acuarela. Dar, 100 kg mai putin la cantar inseamna 5,4% la drum lung. O sa scoti si 5,2 pe viitor, daca mergi legal. Stii cat a costat dezvoltarea motorului de 1.2 84 Cp, care impreuna cu cutia de viteze cantaresc doar 80 de kg? 400 mil euro! Banii astia trebuie recuperati cumva, au si ei rate la banca...

Una peste alta, o sa fii foarte multumit de masina, daca n.o sa astepti de la ea sa rupa asfaltul la liniute sau alte prostii cocalaresti.

Sfat personal: daca poti, fa reviziile la DAB sau Tiriac, in ordinea asta. Nu le fac reclama, dar Colina stau foarte prost pe partea de service. De la ei merita sa iei masina pentru ca ofera discounturi bune, insa mecanicii de la DAB sunt cei mai buni pe asiatice. Te asteptam si pe forumul dedicat Hyundai!

Mersi de sfat, referitor la revizii, eu sunt din Iași dar am auzit lucruri bune de cei din Bacău, o sa vad la anul când voi faceți 15 mii km.

Referitor la cum sunt făcute mașinile, știu f bine ce înseamnă R&D și costuri de proiectare, totuși, sa dai 5 ani garanție fără limita de km și 13 ani garanție tablei, pt mine asta a fost un plus pt ca asta cautam acuma, o mașină fiabila și ale cărei probleme sa fie ultimele pe lista și asa plina a mea de chestii cu care îmi umplu ziua!

Pe. Forumul Hyundai mi am. Făcut cont dar nu reușesc sub nici o forma sa postez ceva, ce îmi scăpa?
Mulțumesc!

#11
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
De ce ar trebui alte motoare, cand pe asta poti sa-l remapezi lejer la 148 cai :)


#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Frumoasa masina, sa o stapaniti sanatosi! In schimb, neinspirata glumita legata de Ford, fara suparare. Poate acum multi ani era valabila. Eu am un Focus pe benzina si merge impecabil de 10 ani, de cand l-am cumparat nou.

#13
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 22.03.2007
Glumele astea sunt clasice. La Fiat era Fix It Again Tomorow. Nu trebuie sa te superi, Fordul de acum 10 ani e alta mancare de peste.

#14
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Absolut, glume de IT Automotive, referitor la Ford, eu unul am rămas impresionat de 1.0 ecoboost, trecând peste una alta mai ales rigiditatea suspensiei dar și unele probleme de rugina încă nerezolvate, fac și ei mașini f bune!

#15
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 22.03.2007
Foarte bune, dar n.am crezut vreodata ca va exista vreo firma care va face masini mai inghesuite decat Renault! A reusit Ford. Nu sunt carcotas, dar pozitie mai proasta la volan decat in Focus 2019 sau Fiesta 2019, n.am vazut. Bine, n.am testat Gelly sau Tata. In Fiesta, cel putin, in spatele meu nu mai incape decat un bebelus in scaunel, in i20 in spatele meu intra un copil de pana la 10 ani.

Edited by takis, 20 October 2019 - 20:48.


#16
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 pielea, pe 20 octombrie 2019 - 19:41, a scris:

De ce ar trebui alte motoare, cand pe asta poti sa-l remapezi lejer la 148 cai :)
148cp din 1.6 benzina aspirat? Mai sa fie..

@initiator: cat mai multi km fara probleme. Arata bine agregatu’ :)

#17
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,646
  • Înscris: 22.03.2007
Nu are cum, evident. Vechea variana pe care am avut.o eu avea 132Cp si era Euro 5. Deja e stors din fabrica motorul. Avantajul e ca e pe piata din 2011 si e MPi, nu GDi, care mai sufera din cauza depunerilor pe supape de la injectia directa. Cred totusi ca ralaniul la fosta mea era in jur de 650rpm si nu.mi aduc aminte sa fi avut vibratii la rece. Probabil ca au pus niste suporti motor mai elastici la modelul nou, cum am si eu la i20, si se simt vibratii la ralanti.

P.S.  am vazut ca ai covorase Rigum (cred). N.ai gasit Gledring? Mi s.au parut mult mai fiabile. Poate urmatoarea data te reorientezi.

Edited by takis, 20 October 2019 - 21:04.


#18
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Asta cu vibrațiile o sa o mai caut, încă nu am găsit mulți utilizatori de Elantra 2019, tehnic cred ca se datorează distribuției variabile iar benzina pun doar omv! Dar cum am zis nu e o vibratie ca și cum ar merge în 3 sau ceva de genu.. E un fel de leganat ca și cum ai mai avea un pasager în spate care se mișcă subtil pe bancheta, cam asa e feeling ul!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate