Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

New Hyundai Elantra - 2019

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1710 replies to this topic

#37
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Sigur, tetierele se mișcă doar sus jos și au o forma asa..iti tine capul drept, pt mine e dubioasa poziția, pt mine și scaunul de Logan era confortabil ca puteam sta cum voiam în el, în acesta ma obliga la o postura mai dreapta, mai corecta.

#38
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,681
  • Înscris: 03.03.2007
Foarte ciudat. Azi am fost pe faza si am vrut sa vad daca intra dezaburirea automata si la mine si intradevar asa e, it works .

#39
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 24.03.2007
Ai tras de ele in fata? Culiseaza pe 3 pozitii, se trage paralel cu solul, nu se inclina.

#40
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
O sa încerc mâine.. Deși par dintr o bucata, voi verifica totuși mâine! Mersi de sfat!

#41
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,386
  • Înscris: 24.03.2007
Sunt si par dintr-o bucata, dar totusi culiseaza spre inainte. 3 clickuri, si la al treilea se reseteaza.

Verificat si specificatiile, nu scrie nimic de reglabile pe orizontala. Ceva e clar gresit in gandirea cui a decis asta.

#42
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Am verificat e ele azi dimineata,tras , impins ..sunt fixe si atat !

Un feature misto, azi dimineata deschid masina, imi pun chestiile in ea dar am conecat si telefonul la usb-ul masinii, fara sa pornesc motorul.

Deschid portile casei,etc si cand pornesc motorul, unitatea media pleaca instant pe muzica si Android Auto.

Chestia asta preload-ul aplicatiei si alimentarea unitatii media chiar de la deblocarea masinii o au si Fiat-ul si Jeep-ul implementata, lucrasem la testarea lor, nu stiu si de celelalte marci auto dar imi imaginez ca toti o au.

#43
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Acelasi lucru cu tetierele e si la altele...ex Focus. Si pe mine m-a deranjat la inceput (la Golf ma ajuta miscarea lor si pe orizontala fiind mai mic de statura) .
Cred ca este optiunea la o clasa superioara de echipare...daca in trecut era ceva normal, acum la unele marci deja e optiune extra.

Mi-am propus ca la urmatoarea masina daca o fi de noua sa aleg scaune cu reglare in toate directiile posibile (la Focus ar fi extra vreo 600 Euro ) .

Imi place Elantra, spor la condus, km multi fara probleme !

PS: ce vezi unsoare ca mai iese din usi/praguri e ok sa zic asa, sa te bucuri ca a venit cu parafina din fabrica

#44
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Astazi dimineata ,12 C in IASI, am vrut sa vad cu ,clima inchisa complet cat de repede se incalzeste motorul.

In fix 1.1 km si 5 minute era la 90 C, ceea ce nu e rau de loc, daca tragea si clima de el probabil mai trebuia un 0.5 km sau ceva minute in plus, dar chiar si asa ,fata de fostul 1.9 TDI nu se compara.

Nu inteleg cum isi face consumul pe un numar de km , pentru ca la momentul actual ce imi arata pe bord nu prea pare real.

De ex, sunt zile in care ajung cu un consum de 16% la birou, atunci cand parcurg 5 km in 40-50 minute, dar ce se intampla, sa vad dau un exemplu.

De la casa pana la strada principala sunt cam 150 metri, 1-2 minute cu motorul pornit la relanti + daca prind cam 2 semafoare asta inseamna ca stau 5 minute pentru 150 metri.

Pe acea portiune, imi arata consum de 60 litri / suta de km.

Apoi pe parcursul drumul din acel 60% tot scade..scade dar iarasi, daca stau f mult in trafic in loc sa merg e posibil sa ajung si cu 30% consum, ceea ce nu are cum sa fie  adevarat .

Daca ar fi dupa mine,as reseta consumul dupa ce temperatura ajunge la 90C si am trecut macar de primul semafor, sa fie relevant.

Consumul e ultima mea grija , mai ales ca acuma ma uitasem in bord si am 350 km facut doar in oras cu 3/4 din rezervor, fix. asta inseamna ca pot face cam 470 km in oras cu un plin de aproximativ 220 lei.

Cu golful faceam cam 500-530 km in oras, la fel in functie de cum si la ce ore mergeam prin oras.

spor

#45
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,681
  • Înscris: 03.03.2007
Iti arata atat pentru ca pe 150m avand in vedere ca pleci de pe loc si apesi mai tare acceleratia ea papa benzina si tu te opresti iar foarte repede nu are cum sa si calculeze consumul,Daca ai merge un km macar o sa vezi ca incepe sa se stabilizeze. Cat ai rezervorul? eu la un plin mi a intrat de  270 benzina, deci cam 55l. Eu am un consum de fix 9.9 in oras, mai jos nu reusesc sa scot. Cei-drept eu am si piciorul greu pe acceleratie.

#46
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Daca ar fi tras si clima de motor s-ar fi incalzit mai repede pt ca ar fi foat sarcina mai mare, nu mai greu.

E normal sa iti arate consumul ala f mare. Motorul consuma si cand sta pe loc si face o medie raportata la distanta parcursa, adunand cantitatea de benzina consunata pe loc cu cea in mers. Cu benzina aia consumata sa stai 2 min pe loc ai sa te deplasezi apoi 150m, te puteai deplasa poate 1km daca nu stateai pe loc.
Dupa aia, daca parcurgi o distanta mai lunga, e normal sa scada mult media pt ca ponderea cantitatii de benzina consumata stand nu mai e asa mare din consumul total pana in mom ala.

Edited by underb, 24 October 2019 - 08:44.


#47
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

View Postspecial, on 24 octombrie 2019 - 08:11, said:

Iti arata atat pentru ca pe 150m avand in vedere ca pleci de pe loc si apesi mai tare acceleratia ea papa benzina si tu te opresti iar foarte repede nu are cum sa si calculeze consumul,Daca ai merge un km macar o sa vezi ca incepe sa se stabilizeze. Cat ai rezervorul? eu la un plin mi a intrat de  270 benzina, deci cam 55l. Eu am un consum de fix 9.9 in oras, mai jos nu reusesc sa scot. Cei-drept eu am si piciorul greu pe acceleratie.
ultima oara am bagat fix de 220  ..dar nu eram chiar pe rosu, mereu alimentez cand ajung cu acul cam in acel punct, deci de la plin la plin cam tot aia e , culmea fix 9.9 am si eu consum acum pe bord,media pe ultimii 350 km.

Edited by Al3csutzul, 24 October 2019 - 08:49.


#48
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Altfel, diferenta de 2-3 litri in oras intre oricare 2 masini, mi se pare insignifianta pt cineva care merge 10km pe zi. E vb de mai putin de 1 leu pe zi in conditiile in care vb de o masina de 70.000 lei sau cat e.
Afara, daca, conteaza daca mergi mult si diferenta de consum se pastreaza.

#49
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

View PostAl3csutzul, on 24 octombrie 2019 - 07:55, said:

Pe acea portiune, imi arata consum de 60 litri / suta de km.
Dacă vrei recorduri, mergi în parcare la Palas, lasă mașina o zi să se răcească bine, resetează consumul și apoi ieși la oră de vârf, când e și coadă la bariere. Așa am văzut eu la mine consum peste 90L/100 din 1,25 benzină aspirat. :)

View Postunderb, on 24 octombrie 2019 - 08:40, said:

Daca ar fi tras si clima de motor s-ar fi incalzit mai repede pt ca ar fi foat sarcina mai mare, nu mai greu.
Aerul rece trecut prin radiatorul de habitaclu răcește motorul, și motorul se încălzește mult mai greu.

Sunt mașini care închid complet circuitul de încălzire al habitaclului până când nu ajunge motorul la o temperatură rezonabilă (nu chiar 90, dar poate un 60-70). Parcă la Ford se întîmplă asta.
La Elantra nu-s sigur, dar la mine (Kia Rio) circuitul de habitaclu e permanent deschis. Dacă nu opresc ventilația, sau n-o trec măcar pe rece/recirculare, motorul se încălzește mult mai greu. Ba chiar, stând pe loc la semafor cu motorul doar parțial încălzit, există șansa ca temperatura motorului să scadă. Nu mai zic pe gerurile din mijlocul iernii, pe la -20 de grade și mai jos, că scade puțin temperatura motorului chiar dacă e bine-bine încălzit, doar din cauza căldurii suflate în habitaclu. Na, la mine e și motor mic care nu produce foarte multă căldură la ralanti oricum. :)

#50
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

View Postalexcrist, on 24 octombrie 2019 - 11:17, said:

Dacă vrei recorduri, mergi în parcare la Palas, lasă mașina o zi să se răcească bine, resetează consumul și apoi ieși la oră de vârf, când e și coadă la bariere. Așa am văzut eu la mine consum peste 90L/100 din 1,25 benzină aspirat. Posted Image


Aerul rece trecut prin radiatorul de habitaclu răcește motorul, și motorul se încălzește mult mai greu.

Sunt mașini care închid complet circuitul de încălzire al habitaclului până când nu ajunge motorul la o temperatură rezonabilă (nu chiar 90, dar poate un 60-70). Parcă la Ford se întîmplă asta.
La Elantra nu-s sigur, dar la mine (Kia Rio) circuitul de habitaclu e permanent deschis. Dacă nu opresc ventilația, sau n-o trec măcar pe rece/recirculare, motorul se încălzește mult mai greu. Ba chiar, stând pe loc la semafor cu motorul doar parțial încălzit, există șansa ca temperatura motorului să scadă. Nu mai zic pe gerurile din mijlocul iernii, pe la -20 de grade și mai jos, că scade puțin temperatura motorului chiar dacă e bine-bine încălzit, doar din cauza căldurii suflate în habitaclu. Na, la mine e și motor mic care nu produce foarte multă căldură la ralanti oricum. Posted Image
Ai dreptate, la relanti scade temperatura motorului daca trage tare clima de ea, la aceasta elantra

1. cand e rece sau cald tare afara, pleaca automat pe recirculare apoi comuta pe aer de afara singura cand indeplineste anumite conditii
2. au redesenat sistemul de incalzire racire al masinii si acuma cica ofera pe timp de iarna o incalzire mai buna si rapida a motorului si pe timp de vara o racire mai buna, ziceau ceva de mutat vasul de expansiune fix langa sau in radiatorul mare al masinii , in fata motorului si alte artificii mici dar care ar face o oarecare diferenta.

Chiar si asa ,pe langa diesel , nu se compara !

#51
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Prin clima ma refeream la compresorul de AC.
Altfel, e normal ca aeroterma sa fure caldura.
Legat de scaderea temperaturii, mi s-a intamplat de multe ori la munte pe coborari mai lungi sa scada.

#52
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

View Postunderb, on 24 octombrie 2019 - 11:35, said:

Prin clima ma refeream la compresorul de AC.
Altfel, e normal ca aeroterma sa fure caldura.
Legat de scaderea temperaturii, mi s-a intamplat de multe ori la munte pe coborari mai lungi sa scada.
Daca era rece afara e normal..daca nu , mai pateam la vechea masina ramanea termostatul pe "deschis" si atunci se racea apa daca mergeam fara sarcina, la vale sau in frana de motor mai mult timp.

#53
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Intrebare,

tocmai am luat un set de jante de tabla, pentru iarna.

As vrea sa ii schimb si prezoanele deoarece , originalele de pe rotile de aliaj, sunt argintii,lucioase si nu as vrea sa le stric pe jantele de iarna, mai degraba as lua un alt set de prezoane,clasice, pentru setul de iarna.

Niste dimensiuni pentru aceste prezoane cunoasteti?

acuma sa nu para ca o tin de bibelou ,dar prinderea si la fostul golf , pe janta de iarna era cumva conica , iar la cele de aluminiu era fara acea conicitate, presupun ca si aici e acelasi sistem si as dori sa evit aceste prinderi..."care merg..dar nu`s de acolo  aka rromeala"

Edited by Al3csutzul, 24 October 2019 - 13:01.


#54
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Vezi ce iei sa nu te trezesti ca "si noi ce sa-i facem sefu ca de dimineata am strans la toti la cuplu de camion si mata esti primul la care s-a rupt".

Cauta ceva original mai bine. Se aseaza corect pe janta si sunt din otel bun.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate