Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum se parcheaza o masina?
#37
Posted 22 August 2006 - 19:52
Autocarul tot cu frana de mana se parcheaza iar pentru parcarea camionului sunt necesare doua brigazi de la politie sa opreasca cca 30 min circulatia in ambele sensuri.
|
#38
Posted 23 August 2006 - 07:57
octavius, on Aug 21 2006, 21:45, said: Eu fiind si incepator pot sa confirm ca e mare diferenta intre o parcare cu supernova sau Dacia berlina (pe care de altfel le executam din 3 manevre si respectand niste repere fixe, cum m-a invatat la scoala) si o alta masina cu caracteristici total diferite. Asta nu e din cauza turelor de volan ci din cauza diametrului de bracaj. La DTT/DSN bieletele de directie (mai precis pipele, sau capete de bara, cum le ziceti voi) sunt drepte, diametrul de bracaj e dat de limita maxima la care bieleta poate lovi de roata. La masinile mai moderne, acolo unde e cazul, pipa bieletei este curba, in interiorul curburii putand sa mai intre putin roata, astfel incat se mai castiga cateva grade acolo la unghiul de bracaj. Care aveti Logan puteti constata singuri asta uitandu-va sub masina. Supralicitare cum parchezi cu spatele un tractor cu trailer, avand in vedere ca e articulat si trailerul si punctul de prindere? Ultrasupra licitare: dar un tractor cu 2-3 remorci sau un Titi-Car de la Mamaia? Nota: Nu se accepta instalatii de genul alora din gari sau depouri care roteau locomotivele pe vremuri. Edited by akeem, 23 August 2006 - 07:59. |
#40
Posted 24 August 2006 - 07:28
parcari nu am facut pana acum cu tractorul cu remorca, insa nu mi se pare greu, garari am facut multe si e destul de simplu
io nu am vazut pe cineva sa reuseasca sa gareze un tractor cu mai mult de 2 remorci, chiar si cu 2 remorci ai nevoie de spatiu destul de mare (nu e destul o strada simpla cu 2 benzi am incercat si eu sa garez un monstrulet iar dupa 20 de minute mi-am bagat si scos in ea de treaba si am zis ca nu mai incerc in viata mea asa ceva |
#41
Posted 16 September 2006 - 10:32
apesi pe buton si masina parcheaza singura
Toyota a fost prima care a introdus tehnologia asta, nu e complet automata inca si lexus Here's how it works. 1. You drive past a parking spot at 12mph or less. The four rear and six front sonar sensors detect the cars, and the gap between them. 2. Putting the car into reverse activates the wide-angle backup camera. There's a little button on the bottom of the screen that looks like a car parking. Hit it. If the spot is more than 6.5 feet longer than the car itself, the car enters Advanced Parking Guidance System mode. This is where the magic happens. 3. Crawl backwards, keeping your foot on the brake. If you touch the gas, or the wheel, the mode shuts itself off. Make sure to stay under 2.5mph, or it'll shut off, too. The wheel, as you can see from the video above, spins itself like its being ghost-driven. The sonar system is constantly measuring distance, beeping with more urgency as you get closer to obstacles. 4. When you're in the spot, the computer will announce that parking is complete. Edited by alexpreda, 16 September 2006 - 10:58. |
#42
Posted 19 October 2006 - 12:49
Dar parcarea perpendiculara pe trotuar??
Ceva tips&tricks? Stiu,o sa ziceti ca e mai simpla decat aia paralela,dar nu intotdeauna-daca spatiul este foarte stramt(cam cu 20 cm mai mult decat latimea masinii) nu e chiar asa usor. PS:presupunem colturile bordurii drepte,nu curbate. PS2.parcarea trebuie facuta obligatoriu cu viraj cu spatele,ca mai este si varianta cu viraj stanga cu fata(daca parchezi pe dreapta) pana cand masina e perpendiculara si apoi mers drept inapoi. PS3. nu cu matiz sau tico Edited by a4tech01, 19 October 2006 - 13:13. |
#43
Posted 19 October 2006 - 12:53
#44
Posted 24 October 2006 - 06:23
Parcarea laterala...CU FATA.
In momentul in care a-ti depasit masina din spate intrati cu botul intre cele doua masini apoi luati repede de volan in directia opusa astfel incat masina iese iar cu botul in afara formand un unghi de aprox 45 de grade cu trotuarul. practic in acest moment va aflati in situatia unei parcari laterale standard fara insa a mai fi oprit in paralel cu masina din fata si sa dati in marche-arriere. Dupa ce botul masinii iese iar un pic in afara introduceti in marche-arriere si continuati parcarea cum a-ti fi facut-o in mod normal. Nota: pt. prima faza aveti nevoi de o directie servo destul de competenta. Marele avantaj al acestei metode e evident in conditii de trafic intens unde nu trebuie sa mai opriti pt a da cu spatele (deci va scutiti de claxoanele nerabdatorilor). Dupa ce a-ti asezat masina la 45 de grade cum am explicat puteti astepta linistiti momentul in care puteti continua parcarea nestingheriti (util mai ales pt incepatorii timorati) deoarece doar botul masinii va iesi un pic in afara si deci nerabdatorii au loc suficient sa treaca. Edited by Hann, 24 October 2006 - 06:27. |
#45
Posted 24 October 2006 - 20:24
Hann, on Oct 24 2006, 07:23, said: Dar daca esti nevoit sa parchezi cu fata, iar in stg ta exista o cladire (spatiul fiind fffffffff mic, practic este doar trotuarul). Care este recomandata (mai usoara), parcarea cu spatele sau cea cu fata. Eu, personal, ma impac mult mai bine cu parcarea cu spatele (nu stiu de ce)....poate si ptr faptul ca mi-am pus senzori de parcare si au ei "grija" sa ma avertizeze de un eventual "pericol". Ce-i drept la parcarea cu fata nu ma descurc, nu apreciez bine dimensiunile masinii mele, de aceea nu risc. Merci ptr sfaturi. Edited by MAK, 15 June 2007 - 18:03. |
#46
Posted 27 October 2006 - 20:30
design, on Oct 24 2006, 21:24, said: Ambele tipuri de parcare, atat laterala cat si garare - se fac mai usor cu spatele decat cu botul, pentru ca unghiul de viraj in situatia volanului rotit la maximum este mai propice cu spatele decat cu botul. LE: Acuma, tre' sa stii s-o si faci. Iar asta nu depinde numai de indemanare, ci si de marimea masinii, vizibilitate (marime luneta/stalpi), etc. Edited by MAK, 15 June 2007 - 18:03. |
|
#47
Posted 27 October 2006 - 22:47
StGermain, on Oct 27 2006, 21:30, said: Da, ai dreptate....iti trebuie indemanare. Cat priveste marimea masinii, nu m-am obisnuit cu "reperele" ei.Ce mai, caut s-o parchez doar cu spatele si gata; singura exceptie o fac atunci cand o bag in curte...intru cu fata.
Edited by MAK, 15 June 2007 - 18:02. |
#48
Posted 28 October 2006 - 19:10
Valmotor2, on Apr 11 2006, 13:14, said: Sau alta varianta :ai o parcare pe lateral sa zicem un pic mai in fatza, in dreapta ta e o masina sau nu e , depinde de situatie ,ok , esti aproape de masina din dreapta ta, in fatza ai o parcare , iei o mica viteza , 20-30 km/h (asta pe asfalt uscat ) pe zapada (10-15km/h )virezi spre stanga repede(pana incepi sa balansezi masina) apoi repede spre dreapta. In timp ce virezi spre dreapta tragi la maxim frana de mana in caz contrar daca nu aveti viteza suficienta faceti altfel: calcati pe acceleratie la maxim dupa loc si urmati procedura stanga ,dreapta ,frana de mana si cand ai ajuns in parcare laterala, iei piciorul dupa acceleratie si frana! Asta pentru masinile cu tractiune pe fata ,cele cu tractiunea pe spate nu are rost sa v-o zic ca o stie toata lumea. Teorie e usoara ,dar sa vedetzi "distractie" la parcare, daca nu sunteti sigur de asta ca o puteti face , va recomand sa incercati mai intai intr-un loc unde nu sunt masini , pentru orice eventualitate ... P.S. Nu vorbesc prostii , eu le-am incercat si-am reusit,acum o sa ziceti ca mie tot timpu mi-au iesit ,nu e asa , si eu la inceput le-am zbarcit dar bine ,asta le incercam si eu cand consideram ca am spatiu suficient si nu implic niste riscuri ,decat masina mea ca ii mai "cade" cate o piesa pe parcurs |
#49
Posted 28 October 2006 - 22:16
#50
Posted 29 October 2006 - 16:36
Dar cum se parcheaza cu spatele o masina intre 2 masini ?(astfel incat sa intre paralela cu ele,si sa mai poti si iesi din masina-si tu si ala din dreapta ta)??
Care sunt reperele? |
#51
Posted 29 October 2006 - 18:43
parerea : mea cand e loc berechet o faci cum poti ... cand ai loc doar pt o masina + inca maxim 30 cm la parcarea laterala ( cu spatele normal .... ) faci in asa fel incat botul sa depaseasca masina parcata in fata , dupa care astepti linistit ca roata din spate sa faca poc de bordura ( cu grija de rigoare ca masina ta sa nu faca poc cu cea din spate ) dupa care cu o manevra inainte- inapoi care presupune si doua invarteli barbatesti de volan indrepti masina astfel incat sa fie paralela cu bordura
PS nu-mi asum raspunderea pt eventualele acidente cauzate de aplicarea necorespunzatoare a acestor instructiuni Edited by axel_1, 29 October 2006 - 18:45. |
|
#52
Posted 06 November 2006 - 00:51
Aliniezi masina cu mare atentie, te uiti dupa toate reperele posibile si sa fi foarte atent cind incepi sa mergi cu spatele pentru ca in timpul asta un tigan borit cu lant la git s-a bagat pe locul ala ca neamu' prost, cu botul mercedesului pe trotuar si spatele masinii lasat in asa fel ca sa incurce circulatia. Bineinteles ca va ride ca te-a f.... si nu ai ce-i face, asa cum nu ii face nimic militianul care il admira.
|
#53
Posted 15 June 2007 - 16:53
#54
Posted 15 June 2007 - 17:20
zoso, on Nov 6 2006, 01:51, said: eeee...normal ca tu esti de vina,si iti iei si amenda chiar,la orice manevra de mers cu spatele trebuie obligatoriu sa te asiguri intorcand spatele!! Gandeste-te ca in locul tiganului cu mertzan poate fi un copil care se joaca,si atunci.... Unul care da inapoi uitandu-se in fata,ma scuzati,dar e o petarda de "sofer"... Edited by MAK, 15 June 2007 - 18:02. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users