Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 -1.0 - "OCTI"
Last Updated: Apr 27 2024 17:42, Started by
corcodel10
, Oct 09 2019 18:32
·
22
#73
Posted 12 October 2019 - 12:00
Aveam o singură variantă de roți, ce bine era😂
Am vorbit cu cineva să vadă dacă are jante pe 15 de origine. Dacă nu, iau pe 16 și gata. E diferență de maxim 300 lei între jante+anvelope, cu mențiunea că la cele pe 15 pot lua niște anvelope de la "cei 6" producători. Am terminat prima mână de ceară. Evident, a ieșit cum trebuie. Mâine urmează a doua mână. Ma cam enervează umezeala de peste noapte, dar altă variantă nu am de a o ține în parcare. Pe plafon, mai sunt rămase urme, cel mai sigur l de la găinații neșterși la timp. Iar bara față mai are punctulețe de vopsea sărită. Overall, pt o mașină de drive test, arată chiar foarte bine. Și pe mâna mea va fi și mai îngrijită. Așa, am și Android Auto. Waze rulzz! And... mașina asta mă îmbie să merg ușor, știind că la o adică am puterea asta "mare" sub talpă. Nu îmi venea să mă dau astăzi jos din ea după ce m-am plimbat prin oraș. Îmi pune un zâmbet pe față instant😊😎🙂 Attached Files |
#74
Posted 12 October 2019 - 13:02
Hankook sunt pneuri foarte bune, folosite la diferite motorsporturi, in nici un caz un producator ieftin, au si slickuri.
https://m.hankooktir...tion-tires.html |
#75
Posted 12 October 2019 - 13:05
Nu merita sa te mai chinui cu ceara aia, cauta prox super wax si dupa fiecare spalare faci pui la 2L de apa 50ml ( eu pun juma de phahar de plastic, adica 100ml) si la sfarsit o speli lasi sa se usuce si aia e.
|
#76
Posted 12 October 2019 - 13:33
Am ditamai cutia de ceară. E păcat să nu o folosesc. E plăcerea mea să fac asta.😎
|
#77
Posted 12 October 2019 - 13:53
Abaddon, on 12 octombrie 2019 - 13:02, said:
Hankook sunt pneuri foarte bune, folosite la diferite motorsporturi, in nici un caz un producator ieftin, au si slickuri. https://m.hankooktir...tion-tires.html |
#78
Posted 12 October 2019 - 14:22
corcodel10, on 12 octombrie 2019 - 10:39, said:
Off... părerile sunt împărțite, evident. Eu aș înclina spre roți de 16, nu vreau premium pt că iarna nu prea merg. Cum e acum mașina, cu roți pe 16, gropile și denivelările mai că nici nu se simt. Totul e smooth. Daca spui ca iarna nu prea folosesti masina, o anvelopa premium nu cred ca isi are rostul. Parerea mea e sa iei ceva mediu spre bun, pe 16 inch cu indicativ bun(A, B sau in cel mai rau caz C) la aderenta pe suprafata umeda. Indicativul la consumul de carburant nu are asa mare importanta, daca nu rulezi multi kilometri pe timp de iarna. Edited by GCondruz18, 12 October 2019 - 14:23. |
#79
Posted 12 October 2019 - 15:25
Anvelopa premium se ia nu doar pentru ca franeaza cu x m mai repede ci pentru calitatea caciucului din care e realizata si tehnologiile procesului de fabricatie. Se echilibreaza ok, nu bate, nu face galme si, nu in ultimul rand, tine mult mai mult ca restul. Sa nu uitam faptul ca Michelin garanteaza o perioada de folosinta de minim 5 ani, 10 ani maxim daca sunt depozitate corespunzator. https://www.michelin...uite-anvelopele
Acum, fiecare face cum il duce capul, dpmdv, acest subiect cu anvelope premium vs restul, e un subiect inchis. Daca nu ai bani de un set de anvelope ok, consider ca nu iti permiti acea masina. Eu mor cand vad masini de zeci de mii de euro ce au tigaruri sau alte asemenea bazaconii. Edited by mihalexmihalex, 12 October 2019 - 15:26. |
#81
Posted 12 October 2019 - 15:53
corcodel10, on 12 octombrie 2019 - 13:33, said:
Am ditamai cutia de ceară. E păcat să nu o folosesc. E plăcerea mea să fac asta.😎 Poti incerca (mai putin de frecat) ceara lichida Sonax (am gasit in Real) rezultatele sunt bune si e mai putina sudoare. |
#82
Posted 12 October 2019 - 17:22
mihalexmihalex, on 12 octombrie 2019 - 15:25, said:
Acum, fiecare face cum il duce capul, dpmdv, acest subiect cu anvelope premium vs restul, e un subiect inchis. Daca nu ai bani de un set de anvelope ok, consider ca nu iti permiti acea masina. Eu mor cand vad masini de zeci de mii de euro ce au tigaruri sau alte asemenea bazaconii. Nu voi pune pe cele mai ieftine pe 16, asta e clar. La mine, partea mai puțin bună este că nu merg foarte mult iarna. Dacă ajung la 4000 km în intervalul decembrie-aprilie, e mult. Încă nu am găsit et-ul, pe roata de rezervă, care e de oțel, nu scrie 😡 MMike, on 12 octombrie 2019 - 15:50, said:
All season nu te tenteaza ? Am de vară. Practic, trebuie de iarnă. Și vara merg cam iute, iar încredere în anvelope all season nu aș avea ca în cele de vară. Octavian___, on 12 octombrie 2019 - 15:53, said:
Poti incerca (mai putin de frecat) ceara lichida Sonax (am gasit in Real) rezultatele sunt bune si e mai putina sudoare. E luată cu bani grei ceara aia, adusă din state😂 Mai dau mâine o mână și apoi, după fiecare spălare, dau cu ceara asta lichidă de care zici ca să păstrez/mențin baza de acum. Mersi👍 |
|
#83
Posted 12 October 2019 - 17:40
Ar trebui sa ai et-ul pe certificatul de conformitate al masinii, eu acolo l-am gasit.
|
#84
Posted 12 October 2019 - 17:57
Sa iti dea Dumnezeu sanatate, ca nici nu m-am gandit la foaia aceea!
Am asa: - 195/65 R15 91H#6J*15 ET 43 - 205/55 R16 91V#6, 5J*16 ET46 - 205/55 R16 91H M+S#6J*16 ET50 - 205/55 R16 91H M+S#6J*16 ET48 Deci, eu pot pune jante pe 15 cu ET43 si jante pe 16 cu ET 46, 48, respectiv 50. Corect? Sau pt cele de iarna, avand M+S pot pune doar ET 48 si ET50, ambele pe 16? Intreb, sa nu ma injurati ca abia acum invat |
#85
Posted 13 October 2019 - 02:53
la 15 e sigur et43 si la 16 e sigur et46, in rest nu sunt sigur.
din ce am auzit nu e foarte important offsetu. |
#86
Posted 13 October 2019 - 08:30
corcodel10, on 12 octombrie 2019 - 17:57, said:
Sa iti dea Dumnezeu sanatate, ca nici nu m-am gandit la foaia aceea! Am asa: - 195/65 R15 91H#6J*15 ET 43 - 205/55 R16 91V#6, 5J*16 ET46 - 205/55 R16 91H M+S#6J*16 ET50 - 205/55 R16 91H M+S#6J*16 ET48 Deci, eu pot pune jante pe 15 cu ET43 si jante pe 16 cu ET 46, 48, respectiv 50. Corect? Sau pt cele de iarna, avand M+S pot pune doar ET 48 si ET50, ambele pe 16? Intreb, sa nu ma injurati ca abia acum invat Exemplu asa la extrem, cu cat ET-ul este mai mare, cu atata jantele vor fi mai spre interior (aspect de caruta) si invers, ET mai mic, jantele ies sper exterior (aspect de racing) . Personal tot timpul am cautat sa pun ET-ul cel mai mic care il permite cartea masinii, ca sa nu ii dau aspect de caruta. Oricum vorbim de cativa mm, nu e capat de tara daca iei jante cu ET 48 si nu 50 . Vizavi de ceruit, daca ai ceara scumpa=de calitate , nu e cazul sa o ceruiesti la fiecare spalare. Daca o speli doar sub jet cald cu sampon (spalatorii unde o speli singur) ai sa vezi ca ceara va tine doua-trei spalari fara probleme. Eu daca am timp, dupa spalare o spritzuiesc cu ceara lichida (at cand o sterg de apa) am vreo 4 lavete de microfibra si cu alea muncesc. O laveta pt stergere de apa, alta laveta pt partea inferioara (praguri/ce inseamna partea de jos) alta laveta pt sters pana la uscat complet. Ceara o sprituiesc inca de la prima laveta, cand e uda masina. Daca am timp si dorinta de munca, atunci dau cu ceara solida, dar plec din spalatorie, ma duc intr-o parcare unde sunt doar eu cu mine. Daca n-am timp deloc...dau cu osmotica d-aia si ies rapid din spalatorie si ii dau viteza , am o bucata unde pot sa merg cu ~100 peste 1 km. Dus/intors , si e uscata. PS: am uitat sa zic, culoarea asta gri inchis metalizat e favorita mea (asa mi-a fost si Loganu) arata super fain, dar trebuie intretinuta ca se vede usor mizeria Edited by Octavian___, 13 October 2019 - 08:32. |
#87
Posted 13 October 2019 - 10:23
Abaddon, on 13 octombrie 2019 - 02:53, said:
din ce am auzit nu e foarte important offsetu. pt o masina de 115 cp absolut orice anvelope sunt bune, nu arunca banii pe anvelope premium ca nu vei merge cu 150 kmh prin padure in zapada Edited by zile_san, 13 October 2019 - 10:23. |
|
#88
Posted 13 October 2019 - 13:07
Octavian, e ok orice et atat timp cat am asta in certificatul de conformitate. E diferenta foarte mica intre et48 si et50, jantele de vara de aliaj au et46 si masina arata foarte bine.
Referitor la ceara, e o ceara sintetica. Ce am eu, sta pe masina in jur de 3 luni. Spalarea eu o fac, la spalatorie, cu solutiile mele, dar, se pare ca vin in control si iau mostre de apa. Deci, trebuie sa ma reorientez si sa o spal cand ajung la tara, adica o data pe luna. Carpe am suficiente, de toate felurile. zile_san, o sa iau jante pe 16 si anvelope din gama medie. Nu zbor pe sosele iarna, drumurile pe unde merg sunt deszapezite destul de rapid, nu am drumuri pe unde nu intra deszapezirea. Iar daca e cod galben sau rosu, nu plec. Simplu Boon, referitor la masina: am mers astazi extra-urban. Ce sa mai, masina e super insonorizata, la 120 intr-a patra eram relaxat. La 140 in a 5-a, nimic suspect. Masina ruleaza super. Si depasirile se fac fara emotii, treapta a treia si te-ai dus. Da, eu am ramas uimit de insonorizare. 5000 ture nu sunt deranjante de niciun fel. La 80, pe pilot automat, consum de 3-3,5, in a 5-a. Mai sus nu m-a mai interesat, vitezele maxime de mai sus au fost atinse in depasiri. Nu imi vine sa mai cobor din masina, ce sa mai o lungesc atat |
#90
Posted 13 October 2019 - 15:17
6 trepte am. Evident că am mers și cu a 6-a. Dar am testat-o din pct de vedere al zgomotului 😎
Nu am pilot automat adaptiv. Nu aș avea încredere în el. Bine, zic asta acum, că nu îl am. Poate, dacă l-aș fi avut, ar fi fost bine să fie. Dar e ok și așa. Prefer să fiu atent eu. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
birau1982