Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 -1.0 - "OCTI"

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
2872 replies to this topic

#37
ionutg93

ionutg93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 30.10.2013

View Postabac, on 10 octombrie 2019 - 08:30, said:

Romanii evident atat din cauza educatiei precare dar mai ales a ingamfarii de tipul "stie tot" n-au de unde sti cu ce se mananca.

In viziunea ta e educație precară, în realitate se numește script și este scris în creierul copiilor care au crescut într-o Dacia berlină și care încă n-au ieșit din acel script. Apoi, este scris și în subconștient, când, în perioada comunista, majoritatea autoturismelor care erau văzute pe străzi aveau caroserie tip berlina. Este fix ceea ce a sădit comunismul.

Educație precară este sa trollezi afectându-i omului bucuria lucrului nou și mai și aberezi, pentru ca mașina în cauza este hatchback, are un portbagaj imens și este cât se poate de practica.

Îți dau si eu un argument ca să o mai tii cu "danga langa" în continuare și ca să-i fac și hatârul inițiatorului:

BK = firma, dubiță, saci de cartofi;
Hatchback sau sedan = persoana fizica, eleganță.

Edited by ionutg93, 10 October 2019 - 11:23.


#38
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006

View Postabac, on 10 octombrie 2019 - 08:30, said:

"Cozorocul" ala ajuta sa nu se murdareasca luneta pentru ca nu mai produce vartejul in spatele lunetei lipit de ea ci il muta 1-2 metri mai in spate. In fine, n-o sa dau eu lectii de aerodinamica.

Audi A6 vine cu asa ceva stock din fabrica. Nici vorba de improvizatie ci mai degraba inginerie si maiestrie in constructia de masini. Romanii evident atat din cauza educatiei precare dar mai ales a ingamfarii de tipul "stie tot" n-au de unde sti cu ce se mananca.
La nici o masina hatch clasic / combi nu o sa vezi luneta curata la mers pe ploaie din cauza formei spatelui care se termina brusc si dintr-o data. Poti sa-i pui tu cate cozoroace vrei. Fiesta are dracia aia de spoiler din fabrica (si nu e singura, pana si Matizul avea), are "presuri" la roti si dupa 10km pe ploaie luneta aia e plina de noroi (ca la noi asta ai pe drum, nu apa ci noroi).
Singurele masini cu hayon care nu au problema asta sunt notchback-urile (Octavia) si alte hatchback-uri cu o forma a spatelui atipica, asemanatoare cu un sedan: Civic X Hatch, Prius, etc. La astea luneta este inclinata si retrasa (asemanatoare cu un sedan), nu aproape verticala pe hayon, fara nimic care sa vina dupa ea.
Spoilerul pe care il gasesti la baza lunetei la Civic / Prius precum si bucata de haion de la Octavia au rol sa uniformizeze curgerea aerului si sa reduca turbulentele care are apar in spatele masinii. Rezultatul este ca obtii aerodinamica de sedan pe o masina echipata cu hayon.
Ca sumar, nu cozorocul ala rezolva problema ci design-ul intregului spate al masinii.

Edited by closchkutza, 10 October 2019 - 11:33.


#39
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Si ca sa mai prezint ce am descoperit aseara: ledurile lumineaza intr-un fel, faza lunga bate sute de metri. Am mers pe o strada slab iluminata, face din noapte zi.

Cand pornesc motorul, seara, imi place maxim cum se coboara si cum urca ledurile. Isi fac ele reglajele lor. Dementiala toata secventa asta, cel putin pt mine.

Daca nu am piciorul pe ambreiaj si apas butonul de start engine, masina nu porneste. Activeaza doar functia de accesorii. Faina treaba. Porneste motorul doar cu apasare de ambreiaj si frana.

Daca am o usa deschisa sau portbagajul deschis si vreau sa incui masina, semnalizarea nu clipeste. Doar se aude cum blocheaza usile. Nu stiam aseara ce se intampla (portbagajul nu era inchis complet) si am luat toate usile la rand+haion. Dupa ce le-am verificat, masina s-a incuiat si semnalizarea a clipit o data.

Abia astept sa merg noaptea, pe drum deloc iluminat, cu ledurile astea :)

#40
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View Postcorcodel10, on 09 octombrie 2019 - 19:46, said:

...

ContiEcoContact5. La ce te referi cu "din alea 6"?
Cand vorbim de anvelope, vorbim de cei 6 magnifici, the best of the best, in ordine alfabetica: Bridgestone, Conti, Dunlop,  GoodYear, Michelin si Pirelli. Multa lume mai adauga si gama de mijloc: Nokian, Nexen si Hankook. Restul e... cancan.

#41
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Am înțeles.

Și eu care pusesem ochii pe niste Bf Goodrich de iarnă. Iarna nu merg așa mult, evit să plec pe viscol sau când e gheață.
Cam 250-270 lei aș da pt o anvelopă de iarnă pe 205/55/16.

#42
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,130
  • Înscris: 13.11.2012
Le iei pt 5 ani si nu doar pe gheata/viscol se vede diferenta.
Mai pune 50 lei la buc si ia ceva de top.

#43
Abaddon

Abaddon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 22.02.2007
E cam mult 5 ani pentru un pneu de iarna, dupa 3 ani incepe sa se simta imbatranirea, la 4 ani deja subvireaza sesizabil.
Daca nu mergi iarna mult nu prea merita schimbul, la unele serviceuri iti si zgaraie jantele, eu am de vara si de iarna dot 2017, dar o sa iau niste all-season prin 2021 (michelin cross-climate sau bridgestone wheather control), la vulcanizare mi-au zgariat rau jantele.

#44
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Iau și jante de tablă. Să fie setul complet.

Pe Sandero am avut Sava Eskimo S3+. Dot 2013. Nu am simțit vreo diferență iarna trecută, au carne pe ele arhisuficentă. Știu, cauciucul îmbătrânește, dar drumurile mele au fost preponderent pe uscat și pe umed, unde am fost mai precaut.

Asta am descoperit în aplicația Skoda Connect. De abia aștept să aflu cum le sincronizez, cred că se face prin bluetooth, dar aplicația e mai avansată și îmi spune unde am lăsat mașina, dar nu si in timp real. Si, din ce am văzut prin meniu, Octavia nu are opțiune de wireless/net să fie conectată permanent. Sau încă nu am ajuns în manual la pagina care trebuie. Ca, dacă are, ii iau o cartelă de date și gata.

Attached Files


Edited by corcodel10, 11 October 2019 - 06:18.


#45
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,156
  • Înscris: 12.09.2013

View Postcorcodel10, on 10 octombrie 2019 - 20:57, said:

Am înțeles.

Și eu care pusesem ochii pe niste Bf Goodrich de iarnă. Iarna nu merg așa mult, evit să plec pe viscol sau când e gheață.
Cam 250-270 lei aș da pt o anvelopă de iarnă pe 205/55/16.
Am avut eu BF Goodrich de iarna...pe un Golf.Foarte bune ...am trecut si prin zapada mare.

#46
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Dintre cele de mijloc, Hankook si-au pastrat cel mai bine proprietatile odata cu imbatranirea intr-un comparativ vazut de mine, ajungand dupa 3-4 ani sa intreaca bine in performante pneuri de top din cele 6, care nu au imbatranit asa bine. Vin in echipare originala pe Mercedes, cateva modele Audi si Porsche. Eu pe Hankook merg de ceva vreme, mi se pare ca au cam cel mai bun raport pret/calitate si nu isi pierd proprietatile asa usor cu varsta.

Edited by Mihai_mb, 11 October 2019 - 06:46.


#47
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,669
  • Înscris: 03.03.2007
Sunt cauciucuri din zona medie, care sunt  mai bune sau cel putin la fel de bune si la bani mai putini fata de brandurile de top. Anul trecut am luat de vara Falken Azenis FK510 ( MADE IN JAPAN) la 310 lei (225/45/17) fiind cele mai recomandate cauciucri de vara in 2018. Acum tre' sa iau de iarna, iar Kleber Krisalp Hp3  sunt in top 3 cele mai bune caucicuri de iarna, la un pret de 240 bucata. Fiecare au plusuri si minusuri si nici unul nu iti garanteaza ca te tine lipit de asfalt, asta depinde si de sofer pana la urma cum exploateaza masina.

#48
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
O să mă uit și eu pe clasamente, pe testele efectuate.
Ideea e că iarna merg maj puțin ca vara, iar plecările sunt în funcție de vreme: ninge, viscolește, stau frumos acasă. Pe autostrăzi nu merg pt că nu imi sunt în drum, la munte merg pe Valea Prahovei sau pe A1. În rest, drumuri naționale și express (fără E85).
În oraș, transportul în comun rulzz, așa că mie îmi trebuie, în primul rând, anvelope de iarnă, în al doilea rând, să nu se tocească repede (că le țin 4-5-6 ani) și în al treilea rând, să pot ieși la drumul principal și să nu mă lase pe zăpadă mică de 10-15 cm.

#49
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Ia unele care sa fie cat mai bune pe ud (A / B).

#50
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Ok, mersi!

#51
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,669
  • Înscris: 03.03.2007
http://www.tyrerevie...Krisalp-HP3.htm

Eu aici ma uit mereu.

#52
crst_rosu

crst_rosu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 28.02.2008
Anvelopele Hankook se considera a fi premium.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

Sursa pare destul de credibila!

#53
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

View Postcorcodel10, on 09 octombrie 2019 - 18:32, said:

Boon, si iata ca incepem un nou capitol cu o noua masina. De ce Chapter 2.0? Pt ca e a doua masina personala ;)

Este vorba despre Octavia 3 facelift, 2018, inmatriculata in 2019, versiunea Style plus destule dotari optionale (cam de 3000 euro), cu micutul, dar voiosul motor de one point zero, 115 horse power Posted Image Masina de drive test, cu 12222 km atunci. Pret: 15400, pe baza configurarilor mele, masina a fost undeva la 22500-22800.

Acest topic este o continuare a topicului acesta. Cine a citit, este la curent la cum au decurs lucrurile, cine nu, va primi o detaliere pe scurt in randurile urmatoare.

Timp de 6 ani am condus un Sandero, luat in 2013, de nou, cu motorul de 1.2 - 75 cp. Prima mea masina. A fost bun, nu am avut probleme tehnice, dar, a inceput sa fie nevoie de spatiu mai generos si de motor mai puternic. De, am capatat experienta, am condus si masini mai scumpe (m-am oprit la 100 000 euro) si pretentiile au crescut. Ideea a fost sa vand Sandero si sa mai plusez cu maxim 5000 euro, sa iau ceva de prin 2015-2016. Dar, cautand, innebunind sa vad numai masini diesel si cu kilometri aia doar pe o roata si, fiind sprijinit de un unchi, am plusat la bani si cautarile s-au orientat spre masini cat mai noi. Voiam neaparat GARANTIE minim 2-3 ani, scaune incalzite, aer conditionat automat, motor mai fasnet si un computer de bord mai avansat si senzori parcare spate (da, stiu, esti sofer si fara, dar eu vreau, mai ales ca luam o masina mai lunga). Eh, se pare ca Skoda aceasta mi-a depasit toate asteptarile, plusand cu faruri led, comenzi volan, pilot automat, geamuri spate cu tenta, lumini ambientale, vopsea metalizata, torpedo refrigerat, smart link, multimedia foarte fain, kilometri putini, rabatarea banchetelor spate din portbagaj, geamuri cu tenta inchisa pe spate si or mai fi. O sa le postez intr-un alt post.

Timp de 3 luni, aproape 4, am tot cautat, cand, intr-o vineri seara (27 septembrie), am vazut Octavia in cauza. Nu aveam cumparator la Sandero, am zis macar sa ma duc sa o vad. Luni (29 septembrie) am fost la dealer, masina nu se vanduse. Mi-a placut, avea tot ce voiam plus altele, iar marti am achitat-o. A mai durat inca o saptamana pt a o prelua din cauza ca parbrizul a fost schimbat (era ciobit intr-un loc, destul de serios) si pt ca aripa fata avea o zgarietura pe care o ratasem, fiind si aceea revopsita. Apoi, saptamana aceasta a avut loc verificarea tehnica.
Ieri, 08 octombrie, am eliberat locul de parcare prin inmanarea cheilor noului proprietar de Sandero, iar astazi am ocupat locul de parcare cu New Skoda. Ce sa zic, e altceva, merge intr-un fel, absoarbe socurile lejer. Am mers cu un prieten, conducand el. Am stat ca pasager atat in dreapta, cat si in spate. Da, am testat si asta, chiar daca eu voi fi soferul principal al masinii. Pasagerii se vor bucura de confort, se sta foarte bine si in spate.

Saptamana viitoare urmeaza sa o inmatriculez, am numerele rezervate si le voi primi de la Sandero, rca si casco neaparat apoi anvelope iarna cu jante si cam atat pe anul acesta.


Multumesc tuturor celor care au avut rabdare pe topicul de achizitie!

Sa fie intr-un ceas bun Posted Image
castana masina.  Dotata , pret ok, km putini, practic noua. Tine cu casa.  
Sa te poarte fericit.

View Postcrst_rosu, on 11 octombrie 2019 - 11:58, said:

Anvelopele Hankook se considera a fi premium.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

Sursa pare destul de credibila!
premium.. ca zic unii. Si atunci pirelli, dunlop, conti, michelin sunt uber-premium?  
Am tot luat hankook, si pot zice ca sunt doar ieftine. Nu m-au dat pe spate cu nimic la performante.
Ca o paranteza.. am hankook de vara pe Opel si hankook de iarna pe Skoda Octavia 3.  Am mers asta iarna pe zapada mica, cu ambele, si ma asteptam la senzatii tari, romanesti de la gumele de vara.. nici o diferenta nu am observat intre ele.. curat murdar.. nu era polei, dar erau cam 0 ~ -2C°.  
Singurul avantaj la hankook , este ca au preturi abordabile.

#54
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011

View Posttfmercedez, on 11 octombrie 2019 - 19:27, said:

castana masina.  Dotata , pret ok, km putini, practic noua. Tine cu casa.  
Sa te poarte fericit.

Mersi fain!

Zi si tu o marca ok de anvelope. Nici ieftinache, nici scumpe. În jur de 250-280 bucata🙂

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate