Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 -1.0 - "OCTI"
Last Updated: Mar 28 2024 10:42, Started by
corcodel10
, Oct 09 2019 18:32
·
22
#1
Posted 09 October 2019 - 18:32
Boon, si iata ca incepem un nou capitol cu o noua masina. De ce Chapter 2.0? Pt ca e a doua masina personala
Este vorba despre Octavia 3 facelift, 2018, inmatriculata in 2019, versiunea Style plus destule dotari optionale (cam de 3000 euro), cu micutul, dar voiosul motor de one point zero, 115 horse power Masina de drive test, cu 12222 km atunci. Pret: 15400, pe baza configurarilor mele, masina a fost undeva la 22500-22800. Acest topic este o continuare a topicului acesta. Cine a citit, este la curent la cum au decurs lucrurile, cine nu, va primi o detaliere pe scurt in randurile urmatoare. Timp de 6 ani am condus un Sandero, luat in 2013, de nou, cu motorul de 1.2 - 75 cp. Prima mea masina. A fost bun, nu am avut probleme tehnice, dar, a inceput sa fie nevoie de spatiu mai generos si de motor mai puternic. De, am capatat experienta, am condus si masini mai scumpe (m-am oprit la 100 000 euro) si pretentiile au crescut. Ideea a fost sa vand Sandero si sa mai plusez cu maxim 5000 euro, sa iau ceva de prin 2015-2016. Dar, cautand, innebunind sa vad numai masini diesel si cu kilometri aia doar pe o roata si, fiind sprijinit de un unchi, am plusat la bani si cautarile s-au orientat spre masini cat mai noi. Voiam neaparat GARANTIE minim 2-3 ani, scaune incalzite, aer conditionat automat, motor mai fasnet si un computer de bord mai avansat si senzori parcare spate (da, stiu, esti sofer si fara, dar eu vreau, mai ales ca luam o masina mai lunga). Eh, se pare ca Skoda aceasta mi-a depasit toate asteptarile, plusand cu faruri led, comenzi volan, pilot automat, geamuri spate cu tenta, lumini ambientale, vopsea metalizata, torpedo refrigerat, smart link, multimedia foarte fain, kilometri putini, rabatarea banchetelor spate din portbagaj, geamuri cu tenta inchisa pe spate si or mai fi. O sa le postez intr-un alt post. Timp de 3 luni, aproape 4, am tot cautat, cand, intr-o vineri seara (27 septembrie), am vazut Octavia in cauza. Nu aveam cumparator la Sandero, am zis macar sa ma duc sa o vad. Luni (29 septembrie) am fost la dealer, masina nu se vanduse. Mi-a placut, avea tot ce voiam plus altele, iar marti am achitat-o. A mai durat inca o saptamana pt a o prelua din cauza ca parbrizul a fost schimbat (era ciobit intr-un loc, destul de serios) si pt ca aripa fata avea o zgarietura pe care o ratasem, fiind si aceea revopsita. Apoi, saptamana aceasta a avut loc verificarea tehnica. Ieri, 08 octombrie, am eliberat locul de parcare prin inmanarea cheilor noului proprietar de Sandero, iar astazi am ocupat locul de parcare cu New Skoda. Ce sa zic, e altceva, merge intr-un fel, absoarbe socurile lejer. Am mers cu un prieten, conducand el. Am stat ca pasager atat in dreapta, cat si in spate. Da, am testat si asta, chiar daca eu voi fi soferul principal al masinii. Pasagerii se vor bucura de confort, se sta foarte bine si in spate. Saptamana viitoare urmeaza sa o inmatriculez, am numerele rezervate si le voi primi de la Sandero, rca si casco neaparat apoi anvelope iarna cu jante si cam atat pe anul acesta. Multumesc tuturor celor care au avut rabdare pe topicul de achizitie! Sa fie intr-un ceas bun Attached FilesEdited by corcodel10, 09 October 2019 - 18:33. |
#2
Posted 09 October 2019 - 18:40
Bravo! Aceleasi urari de bine! Cauciucuri de iarna ai la ea?
|
#3
Posted 09 October 2019 - 19:00
Eeeeeeeeeeeeeeeeee! Drumuri line si sa apesi usor pedala din dreapta!
Edited by mihalexmihalex, 09 October 2019 - 19:01. |
#5
Posted 09 October 2019 - 19:09
Cu ce anvelope a venit incaltata? Urmeaza mai mult ca sigur jante de tabla+gume de iarna. Sa nu te zgarcesti si sa iei, obligatoriu, din alea 6...
|
#6
Posted 09 October 2019 - 19:46
denky, on 09 octombrie 2019 - 18:40, said:
Bravo! Aceleasi urari de bine! Cauciucuri de iarna ai la ea? Multumesc! Nu am anvelope de iarna. Urmeaza. Combinatia va fi jante de tabla+anvelope doar de iarna. Am gasit la cineva jante de tabla originale grupul VAG pe 16, trebuie sa ma uit la rezerva ce et are ca sa fie acelasi. Anvelopele vor fi noi, de maine se deschide targul auto la Romexpo, o sa fac o vizita vineri, sa vad ce gasesc. Daca iau jante de tabla pe 16, automat vin anvelope pe 16. Vor fi mai scumpe decat cele pe 15, dar nu imi vine sa ii pun anvelope pe 15. Vor arata, pe o masina asa mare, urat. Parere personala. mihalexmihalex, on 09 octombrie 2019 - 19:00, said:
Eeeeeeeeeeeeeeeeee! Drumuri line si sa apesi usor pedala din dreapta! Mersi, mersi! Usor, usor, pana o sa ii dau bice in afara orasului. In oras, ma invita la condus calm, relaxat, cu Sandero eram mai iute, mai bagaret. Cu Octi, lejereanu mihalexmihalex, on 09 octombrie 2019 - 19:09, said:
Cu ce anvelope a venit incaltata? Sa nu te zgarcesti si sa iei, obligatoriu, din alea 6... ContiEcoContact5. La ce te referi cu "din alea 6"? Edited by corcodel10, 09 October 2019 - 19:45. |
#7
Posted 09 October 2019 - 19:48
#8
Posted 09 October 2019 - 19:58
Mulțumim!
Nu mă supăr deloc. Îi scoate după ce consumi "benzina"😎 Ca o primă impresie, după vreo 40 km parcurși astăzi, mașina îmi place. Se înfige destul de bine, mult mai bine decât aș fi crezut că o poate face un 1.0. Drumul extra-urban va fi relevant, cu dealuri, serpentine, nu voi fi ca la raliu, dar o voi pune la treabă. |
#9
Posted 09 October 2019 - 20:52
In primul rand, sa nu uitam esentialul: pleci de la Sandero, care este un fel de caruta. Fara ofensa, scuze daca asa se intelege, dar mi se parea si mai zi daca inainte aveai altceva.
Acum, sa stii ca am Octavia II FL si este grozava. 7 ani in total, 4 la mine. Loc, berechet. Eu sunt cam mare. Mai stau cu cel mic in spate cand stationam prin locuri in care nu poate cobori el si incap, fara probleme. Portbagajul este sufieicnmt pentru o familie cu un copil, care cand pleaca in concediu, ia de la periuta la asternuturi, cana pentru fiert apa, baterii cu gel termic, mini TV si cate si maite, iar peste toate, tricicleta. Felicitari pentur achizitie! Nu te va lasa la greu masina. |
#10
Posted 09 October 2019 - 21:06
YOUR_GOD, on 09 octombrie 2019 - 20:52, said:
In primul rand, sa nu uitam esentialul: pleci de la Sandero, care este un fel de caruta. Fara ofensa, scuze daca asa se intelege, dar mi se parea si mai zi daca inainte aveai altceva. Nu ma supar, stii cum e: compari cu ce ai avut. Stiu de unde am plecat, a fost si este o masina buna (Sandero), mi-am facut treaba cu ea, dar, la un moment dat, vrei altceva. Acest altceva este peste, dar, vine la pachet cu un dezavantaj care se vede in calitate: costuri de intretinere mai mari, pret de achizitie mai mare. Dai un ban, dar stai in fata. In traficul nostru, stai unde gasesti loc YOUR_GOD, on 09 octombrie 2019 - 20:52, said:
Felicitari pentur achizitie! Nu te va lasa la greu masina. Portbagajul e dublu fata de Sandero. Multumesc! |
|
#12
Posted 09 October 2019 - 21:27
OCtavia 2012 este si peste urmatoarele 2 generatii de Logan.
Bine de stiut ca preturile sunt ok. Ca o parenteza, un filtru de polen la Skoda e 50 de lei, cu carbon activ, iar la Dacia, e 55 lei, tot cu carbon activ. Si nu comparam bosch cu dacia. Anul acesta sau la inceputul anului urmator (mai mult ca sigur, pt ca mai am cheltuieli acum cu masina) intentionez sa ii fac revizia. Nu pot sta, sufleteste, impacat sa tin 20 000 km, dar 30k km un ulei si niste filtre. Imi bat joc de masina. |
#14
Posted 09 October 2019 - 22:12
Bun, deci gândești ca mine. Până în ianuarie, o să ajung pe la vreo 15k km sau chiar mai puțin, deci mă încadrez 🙂
|
#15
Posted 09 October 2019 - 22:13
Drumuri bune, line și frumoase!
Asa cum ți-am scris și in celalalt topic, ai ales exact mașina care îți trebuie! Acum, te invit sa urmărești o reclama la o Octavia Mk1 vintage, tare de tot, de pe vremea când notorietatea Skoda nu era nici măcar la versiunea 1.0. https://m.youtube.co...h?v=eSTMMsTqgg8 |
|
#16
Posted 10 October 2019 - 04:32
Pacat ca inca in Romania se cumpara berline si cutii manuale.
Daca era Estate (break) si automata (DSG7) te apropiai de perfectiune. Mi se pare cam mare consumul de 9.7% |
#17
Posted 10 October 2019 - 06:16
Nu e păcat. Era o problemă în plus automata, chiar daca mașina e aproape nouă. Nu mă deranjează. Și era și mai grea.
Break nu am vrut având în vedere că Octavia mea are portbagaj arhisuficient. Consumul e ok zic eu, nu am mers la consum, am mers mai turat, cu schimbări la 3500-4000. Am mai stat și cu motorul pornit, pe loc, pt a testa funcțiile Bolero + pozele de mai sus. Acceptabil, totuși, e benzină. E doar prima zi de obișnuință, pot obține consumuri mai bune. ionutg93, on 09 octombrie 2019 - 22:13, said:
Drumuri bune, line și frumoase! Asa cum ți-am scris și in celalalt topic, ai ales exact mașina care îți trebuie! Hai mersi! Și pt că ai fost prezent pe celălalt topic! Edited by corcodel10, 10 October 2019 - 06:16. |
#18
Posted 10 October 2019 - 06:22
Nu era o problema in plus automata, nu era mai grea masina, nu marimea portbagajului este neparat criteriul pentru care si-ar lua cineva break dar mai ales volumul suplimentar (poti sa bagi obiecte mari, pana in tavan) si usurinta de incarcare (la break gaura de incarcare e mai aproape de pamant iar daca rabatezi scaunele din spate ai un furgon in toata regula).
Dar ma rog, ce nu stii nu te poate rani. E bine ca esti fericit de masina, cum zicea cineva mai sus nici nu ai cum sa nu fii venind de pe Sandero. Edited by abac, 10 October 2019 - 06:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users