Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
piloti beti la mansa? ...
Last Updated: Aug 19 2019 02:24, Started by
aaaa4567
, Aug 04 2019 11:33
·
0
#1
Posted 04 August 2019 - 11:33
Ce ii determina pe unii piloti sa urce beti la mansa?
Tot auzim de de-astea... https://www.google.c...h?q=pilot drunk Acum, ma gandesc, ce poate fi in mintea lor? Plictiseala /rutina, depresie, probleme in casnicie sau ce? |
#3
Posted 04 August 2019 - 11:39
Poate ca sunt din categoria aia de imbecili care cred ca dupa 2 beri conduc mai bine...
|
#4
Posted 04 August 2019 - 11:50
Faptul ca nu-i opreste nimeni in ''trafic'' sa le puna fiola ??
|
#5
Posted 04 August 2019 - 11:58
Si daca se urca beti la mansa, ce? Oricum mai dorm in timpul zborului si isi revin.
Pilotul automat nu doarme. |
#6
Posted 04 August 2019 - 12:00
cele mai multe accidente aviatice sunt la decolare si aterizare. pilotul automat este utilizat pe urma. ca si la masini, oricat de automat e pilotul, factorul uman este cel dintai decizional si capabil sa evite o situatie nefericita.
iar cand cineva e cu alcoolul in cap ....... numai buni de pilotat nu sunt. |
#7
Posted 04 August 2019 - 12:04
Totul se face automat astazi, inclusiv aterizarea si decolarea se poate face cu pilotul automat, in scurta vreme nu va mai fi nevoie de piloti de avioane.
|
#8
Posted 04 August 2019 - 12:10
#9
Posted 04 August 2019 - 12:11
Wzzz, on 04 august 2019 - 11:58, said:
Si daca se urca beti la mansa, ce? Oricum mai dorm in timpul zborului si isi revin. Pilotul automat nu doarme. Plus ca trebuie sa fii lucid ca sa poti programa corect autopilotul, o mica eroare si.... |
#10
Posted 04 August 2019 - 12:16
|
#11
Posted 04 August 2019 - 12:16
O alta problema interesanta este "Can a passenger land a plane?". Adica se presupune prin absurd ca ambii piloti patesc ceva si atunci un pasager trebuie sa aterizeze aeronava, s-au facut simulari si raspunsul a fost nu sau...depinde.
|
#12
Posted 04 August 2019 - 12:21
Nu, nu poate, un pasager obisnuit nu ar putea as aterizeze un avion, unul avand cunostiinte minime de avionica insa da.
|
#13
Posted 04 August 2019 - 12:44
Wzzz, on 04 august 2019 - 11:58, said:
Si daca se urca beti la mansa, ce? Oricum mai dorm in timpul zborului si isi revin. Pilotul automat nu doarme. Aterizari, decolari, treceri prin furtuna etc Pilotul automat se poate deconecta. Desi nu se intampla asta de obicei. Eu ma intreb: e procedura standard asta cu fiola sau se face aleator? Edited by aaaa4567, 04 August 2019 - 12:47. |
#14
Posted 04 August 2019 - 12:45
Dany_Darke, on 04 august 2019 - 12:00, said:
cele mai multe accidente aviatice sunt la decolare si aterizare. pilotul automat este utilizat pe urma. ca si la masini, oricat de automat e pilotul, factorul uman este cel dintai decizional si capabil sa evite o situatie nefericita. iar cand cineva e cu alcoolul in cap ....... numai buni de pilotat nu sunt. In ultimul an de facultate facusem cu proful si colegii o statistica pentru o luna calendaristica dintr-un an, luata absolut aleatoriu. 75% din accidente erau provocate de piloti. Sper ca pilotii sa devina din ce in ce mai mult doar asistenti. Si apoi istorie. |
#15
Posted 04 August 2019 - 12:46
|
#16
Posted 04 August 2019 - 12:57
Iulius-Foyas, on 04 august 2019 - 12:21, said:
Nu, nu poate, un pasager obisnuit nu ar putea as aterizeze un avion, unul avand cunostiinte minime de avionica insa da. |
#17
Posted 04 August 2019 - 13:02
Iulius-Foyas, on 04 august 2019 - 12:16, said: Nicidecum, decolarea si aterizarea se face asistat de pilotul automat , atentie asistat si nu de catre pilotul automat. Mda ! Avionul are 150 de tone si toate comenzile sunt efectuate pe baza de computer. Decolarea si aterizarea se face pe baza de radar si de computer. În timpul zborului exista pilotul automat pentru ca pilotii mai trag si ei un pui de somn. Problema apare abia atunci când computerul de bord ia o pauza si pilotii sunt nevoiți să comute de pe automat pe manual. Avionul se prăbușește si se numește eroare umană . |
#18
Posted 04 August 2019 - 13:36
Să vezi când or colcăi mașinile autonome pe șosele. Șoferii vor halucina cu ochii-n telefoane și branula cu alcool / heroină în venă. Băieții deștepți vor scoate o groază de bani din păcălirea senzorilor de luciditate.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users