Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Altex - loteria comenzilor online si competitia cu angajatii
Last Updated: Jul 18 2019 18:51, Started by
rellyc
, Jul 06 2019 14:55
·
0
#19
Posted 06 July 2019 - 15:40
#20
Posted 06 July 2019 - 15:40
[ https://images2.imgbox.com/7d/01/zB3hf2Sw_o.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://images2.imgbox.com/ae/11/xoNiXDAh_o.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si eu sunt patit cu jegurile astea... mi-au anulat comanda fara motiv si mi-au "propus" un "produs asemanator" (dupa vorbele lor, cand i-am sunat) la nu mai putin de 1200 lei )) bravo Failtex, s-a intalnit hotul cu prostul |
#21
Posted 06 July 2019 - 15:41
xmanyacs77, on 06 iulie 2019 - 15:11, said:
Pai sunt alternative mult mai ok: https://www.compari.ro/ |
#22
Posted 06 July 2019 - 15:44
#23
Posted 06 July 2019 - 15:47
andone19, on 06 iulie 2019 - 15:40, said: E bisnitar vanator de chilipiruri, de produse expuse, de lichidari... cu stocuri mici si limitate. Îmi place sa joc la loto în perioadele de promoții, dau click pe 20 produse și primesc unul sau niciunul. Dacă tu iei produsele când apar, te felicit, eu le iau la lichidări, dar nu despre asta este vorba în propoziție abac, on 06 iulie 2019 - 15:44, said: Si cum probezi restul afirmatiei cum ca angajatul a vandut produsul pe olx? Edited by rellyc, 06 July 2019 - 15:50. |
#24
Posted 06 July 2019 - 15:48
#25
Posted 06 July 2019 - 15:51
#26
Posted 06 July 2019 - 15:53
abac, on 06 iulie 2019 - 15:44, said:
Si cum probezi restul afirmatiei cum ca angajatul a vandut produsul pe olx? Bine ca l-a vandut, deaceea e si pus acolo, sa vanda, cat timp a scos produsul din gestiune si a bagat banul in gestiune e treaba lui ce a facut cu el dupa ce l-a cumparat. Tu ce vrei acum, sa iti sparga mascatii casa sa te intrebe ce ai facut cu telefonul cumparat de tine? E treaba ta, il puteai arunca in prapastie sau il puteai vinde unui fraier pe 10.000 euro, e strict treaba ta personala ce faci si cu cat vinzi proprietatea ta personala. Edited by andone19, 06 July 2019 - 15:54. |
#27
Posted 06 July 2019 - 15:54
Kres, on 06 iulie 2019 - 15:33, said: Sunteti voi dependenti de chilipiruri, de aia.... Ia comandati la pretul de lista, ala umflat sa vedeti vine sau nu vine produsul ok? Trust me! am comandat si la pret baban, cum sa nu... se bucura cormoranii din Delta de OLED-urile mele ce tie nu-ti place altuia nu-i face... pana nu se invata minte Ostahie & co sa fie corecti... cormoranii/ bunica de la Sighet/ matusa din Suceava vor avea parte de un festin din partea mea si nu numai |
#28
Posted 06 July 2019 - 15:54
Dar voi de.ce.cumparati de la un magazin care nu afișează câtă garanție are un produs
Poate afișează dar.nu văd eu Nu se da nici o hârtie la mana unde sa scrie câtă garanție are ce cumpărați Nu bonul dar și ăla cum mama mă-sii se face că numai la ăștia se șterge tușul de pe bon Am 3 cumpărături la ăștia toate bonurile s-au decolorat de nu se mai vede nimic pe ele. La nici un alt magazin nu mi sa întâmplat așa ceva. |
|
#29
Posted 06 July 2019 - 15:57
andone19, on 06 iulie 2019 - 15:35, said:
Crezi tu ca e asa, poate unii mai risca sa ia sa faca o bisnita, dar de multe ori produsele alea de la lichidare nu sunt populare deci se vand greu si vei sta cu ele mult si bine in casa in asteptarea unui cumparator desi adaosul tau e minor. Tu ce crezi ca angajatii n-au ce face decat sa isi arunce banii pe produsele ce nu se vand in magazin in speranta ca le dau ei cu pret mai mare? Deci daca vezi tu Intel NUC cu Coffee Lake la 300 de lei si nu-i niciun angajat care sa-si arunce banii ... call me... Pe bune! Edited by Kres, 06 July 2019 - 15:58. |
#30
Posted 06 July 2019 - 16:01
zzhunt, on 06 iulie 2019 - 15:54, said:
Nu bonul dar și ăla cum mama mă-sii se face că numai la ăștia se șterge tușul de pe bon Am 3 cumpărături la ăștia toate bonurile s-au decolorat de nu se mai vede nimic pe ele. La nici un alt magazin nu mi sa întâmplat așa ceva. Se mai intampla si cu bonuri de la hipermarketuri. |
#31
Posted 06 July 2019 - 16:03
Exemplu de mesaj din partea Altex. Am dat comenzi la.ora 7 dimineata cu rezervare in magazin si mi-au zis ca le-a luat un client. Cum naiba sa ia un client dacă am dat comanda cand nu era deschis magazinul? Macar sa scoată rezervarile de pe site si aia e.
|
#32
Posted 06 July 2019 - 16:03
zzhunt, on 06 iulie 2019 - 15:54, said:
Dar voi de.ce.cumparati de la un magazin care nu afișează câtă garanție are un produs Poate afișează dar.nu văd eu Nu se da nici o hârtie la mana unde sa scrie câtă garanție are ce cumpărați Nu bonul dar și ăla cum mama mă-sii se face că numai la ăștia se șterge tușul de pe bon Am 3 cumpărături la ăștia toate bonurile s-au decolorat de nu se mai vede nimic pe ele. La nici un alt magazin nu mi sa întâmplat așa ceva. ANAF ce parere are despre aceste cazuri de frauda fiscala? Edited by xmanyacs77, 06 July 2019 - 16:05. |
#33
Posted 06 July 2019 - 16:05
Probabil chilipirurile se "dau" intre angajati cand apar sau alte oferte foarte bune.
|
|
#34
Posted 06 July 2019 - 16:07
beavis03, on 06 iulie 2019 - 15:54, said:
am comandat si la pret baban, cum sa nu... se bucura cormoranii din Delta de OLED-urile mele ce tie nu-ti place altuia nu-i face... pana nu se invata minte Ostahie & co sa fie corecti... cormoranii/ bunica de la Sighet/ matusa din Suceava vor avea parte de un festin din partea mea si nu numai Inseamna ca sunt bulangii daca afiseaza produse la preturi atractive dar nu onoreaza comenzile... Umpeti-i de motorina pe Facebook sa li se duca vestea. |
#36
Posted 06 July 2019 - 16:09
xmanyacs77, on 06 iulie 2019 - 16:03, said:
Confirm aceste fapt.....tusul de pe bonurile fiscale de la Altex + Media Galaxy sunt invizibile dupa maxim 6 luni de la achizitie! ANAF ce parere are despre aceste cazuri de frauda fiscala? Nu-i frauda fiscala - casele de marcat inregistreaza electronic tranzactiile.. deci n-are treaba ANAFu, paguba ii la client daca trebuie sa returneze in cadrul garantiei de 1 an si nu se mai vede nimic pe bon.. dar se poate face o poza la bon cu telefonul... si printa ulterior |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users