Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Yango Romania - serviciul de comandare a curselor
Last Updated: Oct 15 2020 04:20, Started by
Puferiu_
, Jun 27 2019 14:39
·
0
#145
Posted 02 October 2019 - 18:16
E legal sa se conduca ore multe? Da asa ca ghinion. Munca nu e pentru lenesi. Vrei bani? Muncesti cat e nevoie/cat se cere.
Se rezolva munca suplimentara neplatita cu ramanerea fara loc de munca sa nu mai fi platit deloc si sa ajungi asistat social. In 2 moduri ori afla patronu si o sa pleci/iti faci viata grea in firma ori daca ia amenda mare pur si simplu firma falimenteaza, rezultatul e accelasi: fara loc de munca. Au facut-o unii si acum regreta, ca 1263 de lei (minimul pe economie) pe 12 ore/zi 5-6 zile pe saptamana erau infinit mai buni decat 0 cu au acum ca li s-a terminat somajul. Edited by LunaCrystal, 02 October 2019 - 18:18. |
#146
Posted 02 October 2019 - 19:11
Parcă Uber implementase în aplicație, după ceva ore se oprea, sau devenea inactivă, ca să fie obligat șoferul să se odihnească.
Nu se mai aplică? |
#147
Posted 02 October 2019 - 19:47
Ba da, dar este la 12 ore de condus efectiv in aplicatie adica nici nu se aplica timpii morti cand stai si astepti comanda sau cand esti in pauza la wc sau sa mananci ceva. Asta se traduce cred in 15-16 ore reale deci e ca si cum nu ar fi
plus ca soferii in general lucreaza cu mai multe aplicatii si atunci cand iei cursa pe bolt nu se mai adauga timp la uber. oricum doar aplicatia Uber e singura care are chestia asta legata de timpul maxim. Daca tot o au implementata era frumos sa o limiteze la o valoare reala asa doar au bagat-o sa se laude ca ei o au bagata si "tin la siguranta pasagerilor" )) uite citat de pe siteul lor: După 12 ore de condus este necesar să te deconectezi pentru cel puțin șase ore consecutive. Perioadele de repaus sunt importante deoarece studiile arată o creștere considerabilă a numărului de accidente produse când șoferii conduc pentru un timp îndelungat. Sperăm că noua funcție a aplicației va reduce riscurile care pot apărea din cauza oboselii la volan și va contribui la siguranța ta, a pasagerilor și a orașului în care conduci. raman mirat de ce spune colegul, incredibil ca in anul 2019 sa mai fie oameni care considera ceva normal sa muncesti 6-7 zile pe saptamana cate 12-14 ore zi...Doamne fereste. Ok fiecare are nevoile lui, ce ne pasa noua ce fac altii dar nu inteleg cum poti considera asta normal asta e ceea ce ma contrariaza cel mai tare ca el considera normal un astfel de program . plus ca lasa de inteles ca 8 ore la 5 zile pe saptamana e pentru lenesi?! wtf?! fratilor viata incepe dupa job iar un job trebuie sa fie un loc in care sa te duci cu placere, sa iti pastrezi demnitatea sa fie un respect reciproc....traim intr-o perioada in care multumim lui Dumnezeu joburi sunt peste tot,acum 15 ani era cu totul alta situatia asa e. Edited by bossake, 02 October 2019 - 19:55. |
#148
Posted 02 October 2019 - 19:54
Nu o cunoști pe soțioara mea
Este foarte dedicată, are o conștiință ce nu am văzut, rupe pe muncă, apoi fluieră. Dar astea sînt excepții, eu cred că este extraterestră 👽 Are o energie nefirească. Edited by crisstonne, 02 October 2019 - 19:54. |
#149
Posted 02 October 2019 - 19:56
Si sare des (zilnic?!) de 8 ore program ducandu-se spre 10-12-14?!
|
#151
Posted 02 October 2019 - 22:59
bossake, on 02 octombrie 2019 - 19:47, said:
raman mirat de ce spune colegul, incredibil ca in anul 2019 sa mai fie oameni care considera ceva normal sa muncesti 6-7 zile pe saptamana cate 12-14 ore zi...Doamne fereste. Ok fiecare are nevoile lui, ce ne pasa noua ce fac altii dar nu inteleg cum poti considera asta normal asta e ceea ce ma contrariaza cel mai tare ca el considera normal un astfel de program . plus ca lasa de inteles ca 8 ore la 5 zile pe saptamana e pentru lenesi?! wtf?! fratilor viata incepe dupa job iar un job trebuie sa fie un loc in care sa te duci cu placere, sa iti pastrezi demnitatea sa fie un respect reciproc....traim intr-o perioada in care multumim lui Dumnezeu joburi sunt peste tot,acum 15 ani era cu totul alta situatia asa e. |
#152
Posted 03 October 2019 - 13:46
LunaCrystal, on 02 octombrie 2019 - 18:16, said:
E legal sa se conduca ore multe? Da asa ca ghinion. Munca nu e pentru lenesi. Vrei bani? Muncesti cat e nevoie/cat se cere. Se rezolva munca suplimentara neplatita cu ramanerea fara loc de munca sa nu mai fi platit deloc si sa ajungi asistat social. In 2 moduri ori afla patronu si o sa pleci/iti faci viata grea in firma ori daca ia amenda mare pur si simplu firma falimenteaza, rezultatul e accelasi: fara loc de munca. Au facut-o unii si acum regreta, ca 1263 de lei (minimul pe economie) pe 12 ore/zi 5-6 zile pe saptamana erau infinit mai buni decat 0 cu au acum ca li s-a terminat somajul. |
#153
Posted 03 October 2019 - 14:37
normal a fi sa nu muncim deloc. in contextul topicului, asta se va intampla in curand, cand vor veni peste noi masinile autonome
|
#154
Posted 03 October 2019 - 16:16
Nu cred ca prindem noi asta in tara noastra in urmatorii 15-20 de ani si cred ca sunt optimist cu cifrele astea
MicroEdge, on 03 octombrie 2019 - 13:46, said:
Gândire ca a ta trage în jos piața muncii. Si cat timp sunt la greu e evident ca aplicatiei ii convine pt ca aplicatia isi doreste sa aiba curse cat mai ieftine ca sa aiba cat mai multi clienti ca sa incaseze cat mai mult comision. ca soferului ii e bine sau nu ii e bine nu mai e problema aplicatiei cat timp si asa sunt soferi foarte multi Edited by bossake, 03 October 2019 - 16:17. |
|
#155
Posted 03 October 2019 - 18:40
Nu vad problema ca sunt din provincie, tot oameni sunt si ei, si eu dealtfel sunt nascut in provincie din pacate. Fara internet oricum nu au ce face cu aplicatiile astea, șomează. Ca aplicatiile nu merg. Neprezentare mai greoi sa treaca ca aplicatia cam verifica la ce ora a ajuns si plecat. Sa refuze curse iar nu e in avantajul lor chiar daca sunt proaste in caz ca inca nu si-au facut norma de 50 de curse/saptamana. Corect cum ai zis si tu, cat timp se gasesc soferi inseamna ca e Ok.
MicroEdge, on 03 octombrie 2019 - 13:46, said:
In 7 ani cred ca am făcut maxim 3 ore suplimentare. Gândire ca a ta trage în jos piața muncii. Angajatorul nu are ce sa îmi facă dacă refuz sa fac ore suplimentare. |
#156
Posted 10 October 2019 - 20:11
Reducere de 20 de lei la prima cursa cu Yango: p269x2r8
|
#157
Posted 11 October 2019 - 20:42
Cînd unii nu înțeleg libertatea și evoluția unor lucruri așa cum trebuie
IMG_20191011_170112.jpg 180.13K
30 downloads
Puțin și bun era: șlapi și budigăi pe om, manele, fumat cu clientul în mașină, semințe și praf plus jeg, peste tot prin mașină & multe altele. |
#158
Posted 12 October 2019 - 04:40
seara asta pe la piata unirii un partener al uneia dintre aplicatii, culmea cu masina inscriptionata - o toyota prius - s-ar parea ca a fost gasit cu droguri la el si a picat testul antidrog.
deci sa incetam cu discutiile astea ca la taxi "e oameni rai" la aplicatii "e oameni buni" https://www.facebook...557765057801720 pt cine are facebook sunt acolo filmuletele care dovedesc ceea ce spun Edited by bossake, 12 October 2019 - 04:41. |
#159
Posted 12 October 2019 - 10:39
Asta ziceam și eu, să se termine cu infantilismele astea de le vezi doar la galbeni.
Nu este primul caz pe care îl văd în trafic. La restul, nu am văzut pe mașinile lor lipite injurii care să îi atace pe galbeni |
|
#161
Posted 12 October 2019 - 19:57
#162
Posted 15 October 2019 - 09:57
3 curse făcute cu Yango, toate 3 aproape moka, toate 3 ok.
Șoferi prietenoși, mașini curate(Logan, Golf 6, Renault clio). Am observat ca aplicația are probleme cu localizarea, lucru confirmat și de către șoferi. La a2a cursa m-a localizat la aproape 1km distanta de unde eram. A trebuit să-i explic șoferului unde sunt ca altfel n-avea nicio șansă să mă găsească, nu putea să-mi vadă locația în timp real. Din discuțiile cu șoferii am aflat ca yango nu are comision ca uber, în funcție de ora șoferul primește 10 lei, 20 de lei sau 25 de lei pentru fiecare cursa indiferent de distanta. La uber comisionul e de 25% pentru primele 50 de curse și după e 3%. Numărul curselor se reseteaza săptămânal. Maine încerc și clever dar am o oarecare reținere ținând cont caucreaza cu taximetriști. ---- Cod de reducere (10 lei) uber - 8t41kh Cod de reducere (20 de lei) yango - 2zq7sg8t |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users