Masina de familie
#20
Posted 12 May 2019 - 00:37
Poti sa te uiti la promotiile Renault rabla https://www.renault....otii/rabla.html
Megane estate Life sau Megane sedan SL business cu motorul 1.33 gfp, 4 cilindrii, 116 cai, 220nm e ok Fara pachet de drumuri grele, e bine sa o ai asa cum vine din fabrica |
#21
Posted 12 May 2019 - 01:34
Al3xandru35, on 11 mai 2019 - 23:09, said:
va garantez la aman2 ca pe initiator nu il intereseaza acceleratia de la 0 la 100 sau chestii dinastea. il intereseaza o masina economica, de familie, cu care poate cara si sotia, si copilu' si purcelu', si aici te doare fix in pix de reprizele de acceleratie, de timpi de acceleratie sau de " in cat timp scoate suta". Pentru initiator, mai bine faci frumusel test drive si vezi pe viu diferentele. asa alegi tu pentru tine, ce iti place tie, nu ce ne coafeaza pe noi. Edited by Robiacs, 12 May 2019 - 01:35. |
#22
Posted 12 May 2019 - 05:44
Hyundai Elantra.
1.6 benzina aspirat Consum mic, fiabilitate mare Garantie integrala 5 ani fara limita de km Dotari multe la bani putini |
#23
Posted 12 May 2019 - 07:54
41ex, on 12 mai 2019 - 00:30, said:
care sunt acele drumuri grele? Minim 15 cm ar fi ideal sa fie cel mai jos punct al masinii. stalker2142, on 12 mai 2019 - 00:37, said:
Poti sa te uiti la promotiile Renault rabla https://www.renault....otii/rabla.html Megane estate Life sau Megane sedan SL business cu motorul 1.33 gfp, 4 cilindrii, 116 cai, 220nm e ok Fara pachet de drumuri grele, e bine sa o ai asa cum vine din fabrica stalker2142, on 12 mai 2019 - 00:37, said:
Poti sa te uiti la promotiile renault rabla https://www.renault....otii/rabla.html Megane estate Life sau Megane sedan SL business cu motorul 1.33 gfp, 4 cilindrii, 116 cai, 220nm e ok Fara pachet de drumuri grele, e bine sa o ai asa cum vine din fabrica O sa mai ma uit o data si la megane estate sa vad cat face cu motorul de 1.3 tce, dar din cate stiu fara pdg are garda joasa si nu mai iau cu garda ca a focusului (12cm). Ma tot gandesc daca sa risc cu golf variant 1.6 tdi la 17k. Mi se pare cea mai buna oferta pentru mine. Fara pdg are garda de 14 cm, loc suficient la pasageri si aprox 600l portbagajul. Edited by ffm, 12 May 2019 - 07:56. |
#24
Posted 12 May 2019 - 08:26
ffm, on 11 mai 2019 - 23:01, said:
.Si ar mai trebui sa ma obijnuiesc cu forma capotei. O sa fac un test drive sa vad daca imi las scaunul mai jos se mai vede forma capotei. |
#25
Posted 12 May 2019 - 09:41
ffm, on 11 mai 2019 - 21:34, said:
Salutare, Intentionez sa schimb masina actuala (Ford Focus mk3 1.6 tdci 115cp trend) cu una cu garda la sol mai inalta si mai spatioasa, atat la locurile din spate cat si la porbagaj. Oscilez in urmatoarea ordine dupa: 1. VW Golf 7 Variant 1.0 tsi 115 cp trendline cu pachet drumuri grele, pachet select si conectare la 16000 euro prin programul rabla. 2. Skoda Octavia Combi Smart 1.0 tsi 115cp cu pachet de drumuri grele la 16000 euro prin programul rabla. 3. Renault Kadjar Zen 1.3 tce 140 cp la 17000 prin programul rabla. 4. VW Golf 7 Variant 1.6 tdi 115 cp trendline cu pachet select si conectare la 17000 euro prin programul rabla. Rulaj aproximativ 15000km/an din care 50% in Bucuresti. Nu ai precizat daca ai facut drivetest cu vreuna? Golful e tot timpul laudat in teste, pt tinuta de drum si solutii inteligente, calitate materiale. Eu as alege Golful diesel, motorul ala e f bun si economic, si poate fi tunat un pic pt mai multa putere peste vreo 1 an daca simti nevoia ffm, on 11 mai 2019 - 22:06, said:
Urmaresc testele lui Robert Adam si lauda foarte mult acest motor de 1.3 tce pe Kadjar si Qashqai. El spune ca ar fi cel mai bun motor pe benzina in aceasta cilindre care are un comportament aproape de diesel. Are cuplu 270Nm. Consumul mediu scos de el dupa aproximativ 400km a fost de 6.9l/100 km si spune ca la un mers normal media ar fi un 6.7l/100 km. https://www.turatii....2-x-mod-intens/ Consumul e bun cand testezi singur, cand mergi cu familia si bagajele, dieselul va fi mult mult mai eficient |
#26
Posted 12 May 2019 - 10:09
born2lose, on 11 mai 2019 - 22:36, said:
dintre motoarele alea, optiunea cea mai buna este cu siguranta renault-ul. Ford4, on 11 mai 2019 - 23:19, said:
Nu prea merge. Vrea cu garda la sol mai inalta. On : Dintre cele 4 puse de tine, clar varianta cu Octavia Combi cu pachet de drumuri grele. Ti-as fi zis si de Focus Active dar nu are portbagajul asa de mare. takis, on 12 mai 2019 - 05:44, said:
Hyundai Elantra. 1.6 benzina aspirat Consum mic, fiabilitate mare Garantie integrala 5 ani fara limita de km Dotari multe la bani putini ffm, on 12 mai 2019 - 07:54, said:
Fara pdg are garda de 14 cm, loc suficient la pasageri si aprox 600l portbagajul. |
#27
Posted 12 May 2019 - 12:39
unbrutus, on 12 mai 2019 - 09:41, said: Cu numarul de km parcursi de tine, esti cam la limita de rentabilitate dintre benzina si diesel, insa posibil ca daca vei avea o masina buna cu consum mic sa fii incurajat sa faci mai multi km Nu ai precizat daca ai facut drivetest cu vreuna? Golful e tot timpul laudat in teste, pt tinuta de drum si solutii inteligente, calitate materiale. Eu as alege Golful diesel, motorul ala e f bun si economic, si poate fi tunat un pic pt mai multa putere peste vreo 1 an daca simti nevoia Slabe reviewuri face acest Robert Adam, insa ok. Totusi cuplul e 260 pe Kadjar, nu 270. Consumul e bun cand testezi singur, cand mergi cu familia si bagajele, dieselul va fi mult mult mai eficient |
#28
Posted 12 May 2019 - 12:54
Si crezi ca vor incepe cu motorizarile Euro 6?
As alege una dintre Golf si Octavia, care iti place mai mult, care iti ofera un spatiu mai mare sau pe care o consideri mai flexibila/practica. Edited by Mr. Incredible, 12 May 2019 - 12:57. |
|
#29
Posted 12 May 2019 - 12:57
Un sfat cat se poate de prietenesc.Fugi cat vezi cu ochii de masinile noi din grupul VAG.Motoarele sunt foarte slabe.Turbine picate la 3000-6000 km,injectoare la fel.Apare pilitura de fier prin motor(vezi blesteme pe forumuri la acest capitol si unitatile de service iti vor baga pe gat ca nu ai bagat motorina buna si alte prostii ,esti bun plata cu masina in garantie).De Ambreiaj si Volant nu mai spun.Uitate si tu ce masini de serviciu cumpara firmele mari mai nou: Toyota,ceva coreene(hyundai,kia),renault-uri,Nissan,dar nimic din grupul Wolswagen.Eu in locul tau as cumpara o Toyota Corola si nu m-ar mai durea capul de nimic,ca sa nu mai spun ca este pe primul loc la fiabilitate in lume.Arunca si tu o privire pe net sa vezi topuri fiabilitate cu ochii tai daca nu ma crezi.Un exemplu : Orange a schimbat toata flota de masini si a cumparat Toyota Corola la greu... de ce oare ?
Edited by PiticVerde, 12 May 2019 - 12:57. |
#31
Posted 12 May 2019 - 16:28
YOUR_GOD, on 11 mai 2019 - 23:10, said:
Octavia este grozava, daca vrei masina de familie si conduci calm, ca mine. Ma refer la motor de 1.6 aspirat. Ai spatiu in portbagaj, cat China. Daca vrei demaraj si plecare de pe loc pe cronometru, sigur iti trebuie altceva. Au incaput toate 4 rotile de 16' si cred ca mai era spatiu, cand am fost la echilibrat. Octavia este o masina cinstita la banii ei. E suficient sa se uite pe strazi initiatorul, sa vada cat de populara este masina. Faptul ca se vinde bine, inseamna ceva. PiticVerde, on 12 mai 2019 - 12:57, said:
Un sfat cat se poate de prietenesc.Fugi cat vezi cu ochii de masinile noi din grupul VAG.Motoarele sunt foarte slabe.Turbine picate la 3000-6000 km,injectoare la fel.Apare pilitura de fier prin motor(vezi blesteme pe forumuri la acest capitol si unitatile de service iti vor baga pe gat ca nu ai bagat motorina buna si alte prostii ,esti bun plata cu masina in garantie).De Ambreiaj si Volant nu mai spun.Uitate si tu ce masini de serviciu cumpara firmele mari mai nou: Toyota,ceva coreene(hyundai,kia),renault-uri,Nissan,dar nimic din grupul Wolswagen.Eu in locul tau as cumpara o Toyota Corola si nu m-ar mai durea capul de nimic,ca sa nu mai spun ca este pe primul loc la fiabilitate in lume.Arunca si tu o privire pe net sa vezi topuri fiabilitate cu ochii tai daca nu ma crezi.Un exemplu : Orange a schimbat toata flota de masini si a cumparat Toyota Corola la greu... de ce oare ? Legat de "pachetul de drumuri grele" masina mea nu are (octavia3) si pot sa zic ca nu am nici o jena sa trec oeste denivelari, gropi etc. Au fost si cazuri in care am mai si lovit cate ceva, si spre mirarea mea, nu am observat nici o avarie, desi la ce zgomot a fost , ma asteptam sa fi spart janta. Edited by tfmercedez, 12 May 2019 - 16:23. |
#32
Posted 12 May 2019 - 17:18
ffm, on 12 mai 2019 - 12:39, said:
La inceput prima optiune a fost golf 7 variant 1.6 tdi, dar daca o sa interzica dieselul in centrul Bucurestiului peste vreo 5 ani? Tocmai s=au achizitionat 400 de autobuze diesel turcesti, stai linistit PiticVerde, on 12 mai 2019 - 12:57, said:
Un sfat cat se poate de prietenesc.Fugi cat vezi cu ochii de masinile noi din grupul VAG.Motoarele sunt foarte slabe.Turbine picate la 3000-6000 km,injectoare la fel. PiticVerde, on 12 mai 2019 - 12:57, said:
Apare pilitura de fier prin motor Si nu, nu exista refuz garantie ca ai alimentat cu motorina gresita, hai sa fim seriosi, inventezi aici maxim. Cum poate cineva dovedi ca nu ai alimentat tu cu motorina buna? Multi cumpara masina pe firma si pastreaza in contabilitate toate bonurile de motorina. Eu, ca persoana fizica, pot folosi un card de fidelitate gen cardul Mol si pot demonstra toate alimentarile etc etc Treci peste zvonurile alarmiste. Masinile VAG se vand mai multe decat toyota+honda+toate celelalte firme la un loc, e normal ca vei vedea mai multe probleme postate. Doar nu o sa postezi cand nu ai o problema PiticVerde, on 12 mai 2019 - 12:57, said:
si a cumparat Toyota Corola la greu... de ce oare ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6wUa5KaieLA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#33
Posted 12 May 2019 - 17:22
tfmercedez, on 12 mai 2019 - 16:28, said:
Păi, stai, prea mare reprezintă un minus. Aș fi spus că poate nu-ți trebuie un portbagaj așa mare, dar din mesajul tău reiese că este plin, deci...este bun sau nu? Nouă ne-a trebuit portbagaj mare. Numai plusuri pentru mine. Eu am roata de rezervă în portbagaj, așa că nu dispun de tot, dar și așa, cu toată cu tot, este încăpător. |
|
#34
Posted 12 May 2019 - 22:11
PiticVerde, on 12 mai 2019 - 12:57, said:
Un sfat cat se poate de prietenesc.Fugi cat vezi cu ochii de masinile noi din grupul VAG.Motoarele sunt foarte slabe.Turbine picate la 3000-6000 km,injectoare la fel.Apare pilitura de fier prin motor(vezi blesteme pe forumuri la acest capitol si unitatile de service iti vor baga pe gat ca nu ai bagat motorina buna si alte prostii ,esti bun plata cu masina in garantie).De Ambreiaj si Volant nu mai spun.Uitate si tu ce masini de serviciu cumpara firmele mari mai nou: Toyota,ceva coreene(hyundai,kia),renault-uri,Nissan,dar nimic din grupul Wolswagen.Eu in locul tau as cumpara o Toyota Corola si nu m-ar mai durea capul de nimic,ca sa nu mai spun ca este pe primul loc la fiabilitate in lume.Arunca si tu o privire pe net sa vezi topuri fiabilitate cu ochii tai daca nu ma crezi.Un exemplu : Orange a schimbat toata flota de masini si a cumparat Toyota Corola la greu... de ce oare ? Daca crezi ca orange sau altii isi fac flota din ratiunile din care ne cumparam persoanele fizice masina (fiabilitate, spatiu, pret etc), te inseli. Sunt 100 motive diferite care duc la alegerea finala. |
#35
Posted 13 May 2019 - 08:03
PiticVerde, on 12 mai 2019 - 12:57, said:
Orange a schimbat toata flota de masini si a cumparat Toyota Corola la greu... de ce oare ? ffm, on 12 mai 2019 - 12:39, said:
Nu am facut test drive cu niciuna. O sa incerc sambata. Ideea este ca programul rabla este cam pe terminate. La inceput prima optiune a fost golf 7 variant 1.6 tdi, dar daca o sa interzica dieselul in centrul Bucurestiului peste vreo 5 ani? |
#36
Posted 13 May 2019 - 10:15
ffm, on 12 mai 2019 - 12:39, said:
Nu am facut test drive cu niciuna. O sa incerc sambata. Ideea este ca programul rabla este cam pe terminate. La inceput prima optiune a fost golf 7 variant 1.6 tdi, dar daca o sa interzica dieselul in centrul Bucurestiului peste vreo 5 ani? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users