Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina de familie
Last Updated: Dec 28 2019 22:50, Started by
ffm
, May 11 2019 21:34
·
0
#75
Posted 18 May 2019 - 19:20
Ford4, on 11 mai 2019 - 23:19, said:
Nu prea merge. Vrea cu garda la sol mai inalta. On : Dintre cele 4 puse de tine, clar varianta cu Octavia Combi cu pachet de drumuri grele. Ti-as fi zis si de Focus Active dar nu are portbagajul asa de mare. |
#77
Posted 31 May 2019 - 19:13
Intrucat imi este greu sa iau o decizie, fiind si fugarit de programul rabla, ca se epuizeaza tichetele, am sa aman decizia pentru la toamna in asteptarea suplimentarii programului rabla. Pana atunci sper ca va fi disponibil la test drive Ford Focus Active ca sa imi pot face o idee daca este masina pe care o caut si si sa ma hotarasc daca investesc atatia bani in ea. Pe lista in momentul de fata am urmatoarele masini:
1. Ford Focus Active Wagon 1.5 ecoblue 120 cp la 18850 prin remat 2. Ford Kuga Trend 1.5 tdci 120 cp la 18850 prin remat 3. Kadjar Zen 1.3 tce 140 cp la 17600 prin remat 4. Qashqai Accenta 1.3 tce 138 cp la 18200 prin remat 5. Golf Variant Trendline 1.6 tdi 115 cp la 18000 prin remat 6. Octavia Combi Smart 1.6 tdi 115 cp la 18000 prin remat Am exclus Kia Sportage intrucat depaseste bugetul. Intrucat Golf Alltrack, Octavia Scout si Leon Xperience nu-mi permit mi-a ramas in gand Focus Active wagon dar am auzit ca este o actiune de reduceri de costuri la ford, unde scot suspensia independenta de focus, sistemul keyless functioneaza doar la usile fata, dezactivarea airbagului pasagerului fata va fi facuta doar din meniul din bord (fara buton fizic), modelele combi vor avea doar un singur bec in portbagaj etc. Voi ce masina pentru familie v-ati lua din lista de mai sus si cu ce motorizare? Edited by ffm, 31 May 2019 - 19:18. |
#78
Posted 31 May 2019 - 19:51
#79
Posted 01 June 2019 - 06:54
ffm, on 31 mai 2019 - 19:13, said:
... Voi ce masina pentru familie v-ati lua din lista de mai sus si cu ce motorizare? Selectezi echipa de vinzari din Craiova si ai acolo numarul omului. https://www.autec.ro/echipa Edited by _R_A_D_U, 01 June 2019 - 06:57. |
#80
Posted 24 June 2019 - 17:46
Dupa cum spuneam am amanat decizia. Daca as fi luat acum mergeam pe focus active wagon. Insa nu stiu ce motorizare. Pana la toamna sper sa il aduca si la test drive. Daca o sa fie lansate pana atunci pe lista o sa fie si xceed si cx30 in caz ca ma incadrez la buget.
|
#81
Posted 25 June 2019 - 07:10
ffm, on 24 iunie 2019 - 17:46, said:
Dupa cum spuneam am amanat decizia. Daca as fi luat acum mergeam pe focus active wagon. Insa nu stiu ce motorizare. Pana la toamna sper sa il aduca si la test drive. Daca o sa fie lansate pana atunci pe lista o sa fie si xceed si cx30 in caz ca ma incadrez la buget. |
#82
Posted 28 December 2019 - 13:41
ffm, on 24 iunie 2019 - 17:46, said:
Dupa cum spuneam am amanat decizia. Daca as fi luat acum mergeam pe focus active wagon. Insa nu stiu ce motorizare. Pana la toamna sper sa il aduca si la test drive. Daca o sa fie lansate pana atunci pe lista o sa fie si xceed si cx30 in caz ca ma incadrez la buget. Revin pe acest topic intrucat m-am apucat sa caut din nou masina. Am ratat acum la sfarsitul anului sa iau un focus active wagon 1.5 ecoboost, masina de test drive, cu 4500km la 19500 euro cu destul de multe dotari. Nu au vrut sa mai negocieze, pretul ei de lista fiind de 26k. Mi-am spus ca oricum Ford ofera din prima discount de 20% - 25% la masinile mai dotate, deci la o masina de test drive cu 4500km se mai poate negocia. Asa ca mi-a ramas sa caut in continuare. Sunt hotarat ca pana la finalul anului 2020 sa mai iau o masina. Din ce am inteles din 2021 producatorii sunt obligati sa respecte noile norme de poluare de pana in 95 grame, deci vom avea de ales intre motoarele de 1 litru si hibride care nu se stie cat de fiabile vor fi. Ma uit in continuare la Focus Active wagon dar cu 1.0 ecoboost 125 cp intrucat cel de 1.5 ecoboost nu se mai poate comanda momentan, din ce am auzit ford vrea deja sa se alinieze la noile norme de poluare si acesta motorizare de 1.5 ecoboost nu prea este cautata, fiind cereri doar pe st line unde a si ramas momentan pentru comanda. Am inceput sa ma uit si la Kia ceed sw 1.4 t-gdi unde una echipata ca focusul ajunge la 19300 euro cu discountul de 1500 inclus. Focusul active cu garantia extinsa la 5 ani este la 18750 euro. Pretul mi se pare cam mare, dar aici a ajuns la o masina compacta noua. Sa vedem la anul cu rabla daca va mai fi. Am fost le-am vazut pe amandoua. Nu am facut TD. Eu as lua focusul cu motorul de pe ceed. Voi ce ati alege strict intre cele doua? Suvurile de la acelasi producator (kuga 2.0 tdci, Sportage 1.6 t-gdi) depasesc bugetul. |
|
#83
Posted 28 December 2019 - 19:21
Strict între ele as merge pe Ceed.
Ergonomie mai buna, interior ce pare mai calitativ. Acum depinde de orașul în care stai și ce service ai la dispoziție. Edited by MicroEdge, 28 December 2019 - 19:22. |
#84
Posted 28 December 2019 - 20:30
proceed gt, au la autonet masina de testdrive la vreo 20 mii destul de dotata. probabil se poate negocia, pt banii astia primesti destul de multa masina.
https://www.autovit....d-ID7GxSqe.html Edited by B_XXV, 28 December 2019 - 20:31. |
#85
Posted 28 December 2019 - 20:45
De-aș fi avut bani mai mulți, pe asta aș fi luat-o. E de ceva timp la vânzare, 3-4 luni.
|
#87
Posted 28 December 2019 - 22:50
Eu am trecut de la Sandero la Octavia. Mașina oricum mergea numai pe asfalt, foarte rar beneficiam de garda la sol mai mare a lui Sandero. Sau, mai bine zis, cu Sandero aveam "tupeu" să abordez și drumuri cu puțin off-road. Așa, cu Octavia, merg numai pe asfalt și drum pietruit. Și evit să urc bordurile din capitală. Și mă descurc. Deci, garda la sol pt un orășean nu e așa importantă. Mergi până unde poți, de acolo iei alternativa: pe josul sau mașină off-road. De ce să renunți la ceva fain doar din cauza gărzii la sol?
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users