Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina de familie
#37
Posted 13 May 2019 - 12:26
unbrutus, on 13 mai 2019 - 08:03, said: flota lor se schimba la 2-3 ani, timp in care masinile sint in garantie, si contractele contin clauze clare ca in cazul unor defectiuni, se dau masini la schimb, fiabilitatea e ultima lor grija ceva noutati dupa drive test? Bursul, on 13 mai 2019 - 10:15, said: Iti iei TDI daca faci drumuri mai lungi. Uite iti dau un exemplu. Iarna vrei sa mergi la servici. Daca drumul de acasa pana la lucru e scurt (15 minute), la diesel motorul se incalzeste mai greu, ajungi la destinatie si nici macar nu ai apucat sa te incalzesti. Asta e doar un aspect, sa nu vorbim ca producatorul (VW) nu recomanda drumuri scurte pentru diesel-uri. |
#38
Posted 13 May 2019 - 12:30
unbrutus, on 12 mai 2019 - 17:18, said:
treci peste teama asta ridicola. In centru se vor interzice toate masinile si vor fi zone pietonale, cel mult. Tocmai s=au achizitionat 400 de autobuze diesel turcesti, stai linistit Treci peste zvonurile alarmiste. Masinile VAG se vand mai multe decat toyota+honda+toate celelalte firme la un loc, e normal ca vei vedea mai multe probleme postate. Doar nu o sa postezi cand nu ai o problema ca sint mult mai ieftine. Pt o comparatie VAG - Toyota vezi aici: Clipul pe care l-ai indicat e facut acum 8 ani. De atunci Vag a cazut mult in privinta calitatii in timp ce Toyota a crescut. Mai incearca. Edited by arsmundis, 13 May 2019 - 12:31. |
#39
Posted 13 May 2019 - 12:32
Citroen C5 Hydractive break.
Am un prieten tare fericit de suspensie și de faptul că încape contrabasul fratelui său în porkbagaj, fără să mai ocupe și bancheta spate. |
#40
Posted 13 May 2019 - 12:33
arsmundis, on 13 mai 2019 - 12:30, said:
Clipul pe care l-ai indicat e facut acum 8 ani. De atunci Vag a cazut mult in privinta calitatii in timp ce Toyota a crescut. Mai incearca. Daca tu ai informatii din alta sursa, posteaza aici, altfel cuvantul tau si atat e cam putin. |
#41
Posted 13 May 2019 - 12:36
denky, on 12 mai 2019 - 22:11, said:
Daca crezi ca orange sau altii isi fac flota din ratiunile din care ne cumparam persoanele fizice masina (fiabilitate, spatiu, pret etc), te inseli. Sunt 100 motive diferite care duc la alegerea finala. unbrutus, on 13 mai 2019 - 12:33, said:
Pai ar trebui sa mai incerci tu, nu crezi? Eu am postat un film, cine intelege ce prezinta acolo, intelege ce sa cumpere. Daca tu ai informatii din alta sursa, posteaza aici, altfel cuvantul tau si atat e cam putin. |
#42
Posted 13 May 2019 - 12:51
arsmundis, on 13 mai 2019 - 12:36, said:
Ai postat o opinie de acum 8 ani. Oricum ai lua-o nu e semnificativa, nici tu nu cred ca-ti iei o masina pe baza unui test drive de acum 8 ani. Daca vrei opinii pro sau contra fi mai actual. vad ca nu aduci argumente in sprijinul afirmatiei tale ca ceva s-a mai schimbat insa... |
#43
Posted 13 May 2019 - 13:07
unbrutus, on 13 mai 2019 - 12:51, said:
nimic nu s-a schimbat. diferentele sint aceleasi. urmareste la modelele noi fix aceleasi puncte din videoul postat. vad ca nu aduci argumente in sprijinul afirmatiei tale ca ceva s-a mai schimbat insa... Edited by arsmundis, 13 May 2019 - 13:08. |
#44
Posted 13 May 2019 - 13:17
arsmundis, on 13 mai 2019 - 13:07, said:
Ti-as putea pune poze cu Toyota mea cumparata anul trecut da probabil ca ar fi inutil. Restul discutiilor sint inutile. Tu esti fan toyota se pare daca vrei ne intalnim o data si recream filmul ala pe modelele mai noi. Cine pierde pariul, da o friptura. Intentia mea e doar sa il ajut pe initiator. pana la urma se lamureste el la testdrive |
#45
Posted 13 May 2019 - 21:30
Masinile japoneze sunt in general facute cu economie maxima la foarte multe capitole, materiale de calitate mai slaba, antifonare mai slaba, butoane din cel mai ieftin plastic, am vazut multe modele si nu incape comparatie cu finisarile, materialele si antifonarea de pe masinile germane. Au alta mentalitate in privinta asta, este stilul lor.
Edited by Mr. Incredible, 13 May 2019 - 21:32. |
#46
Posted 13 May 2019 - 22:08
Zici ca din 2 masini noi, aceeasi clasa, la aceiasi bani, aia nemteasca e mai luxoasa? Muahahaaa
|
|
#47
Posted 14 May 2019 - 05:52
Clar, si daca are aceeasi cp sau chiar mai putini este cu mult mai spintena, se stie, caii nemtesti is mai naravasi !
On: TD va fi total irelevant si subiectiv, alegerea se va face dupa placerea vizuala, deci, bun venit in familia reno ! Ca idee pluseaza macar pentru motorul de 160cp si navigatie ! |
#48
Posted 14 May 2019 - 07:40
unbrutus, on 13 mai 2019 - 13:17, said:
ai putea dar nu o sa o faci, nu-i asa? eu vorbeam de niste chestii punctuale, pe care le poti constata usor. Omul a postat ca isi doreste masini de la diverse firme, nu e blocat pe una. Restul discutiilor sint inutile. Tu esti fan Toyota se pare daca vrei ne intalnim o data si recream filmul ala pe modelele mai noi. Cine pierde pariul, da o friptura. Intentia mea e doar sa il ajut pe initiator. pana la urma se lamureste el la testdrive Mr. Incredible, on 13 mai 2019 - 21:30, said:
Masinile japoneze sunt in general facute cu economie maxima la foarte multe capitole, materiale de calitate mai slaba, antifonare mai slaba, butoane din cel mai ieftin plastic, am vazut multe modele si nu incape comparatie cu finisarile, materialele si antifonarea de pe masinile germane. Au alta mentalitate in privinta asta, este stilul lor. |
#49
Posted 14 May 2019 - 07:52
arsmundis, on 13 mai 2019 - 12:36, said:
Motivele pentru care firmele mari achizitioneaza o anumita masina sint pretul si fiabilitatea, in ordinea asta. Nu au nici o treaba cu spatiul dar nici nu le convine sa stea tot la 2 saptamani cu masina prin service chiar daca e in garantie. Si nicidecum nu-si permit sa schimbe masinile la 3 ani, oricum cine mai da 3 ani garantie la o masina? In ziua de azi nici tu nu ai lua o masina cu doar 3 ani de garantie. firmele mari nu cumpara masini ci fac contracte de leasing operational, adica inchiriaza flote de la firme ce se ocupa cu asta, masinile sunt schimbate la 3 ani sau la x nr de km, care vine prima si vandute. |
#50
Posted 14 May 2019 - 17:33
#51
Posted 14 May 2019 - 18:02
arsmundis, on 14 mai 2019 - 07:40, said:
Nu voi pune poza pentru ca nu e locul ei pe topicul asta. arsmundis, on 14 mai 2019 - 07:40, said: asa se explica de ce nu ai vazut diferenta la nemtesti. nu ai avut nici una.arsmundis, on 14 mai 2019 - 07:40, said:
Da, toate asiaticele sint facute cu maxima economie de materiale, calitate slaba, totul mai slab. De aia dau de la 5 la 7 ani garantie de la bara la bara. gandeste-te la Hyundai (5 ani garantie, si nu este la fel de bara la bara ca la Kia) versus Kia (7 ani bara la bara) Kia este ruda mai saraca dintre cele 2. Hyundai e cea cu modele mai de lux, varful de lance. Garantie mai mica. Observi? Pe vremea cand nemtestile erau si mai renumite pt calitate ca acum (pre scandal noxe), ofereau doar 2 ani garantie. Si desi costau dublu ca o kia, tot le cumpara lumea. Edited by unbrutus, 14 May 2019 - 18:05. |
|
#53
Posted 14 May 2019 - 19:21
unbrutus, on 14 mai 2019 - 18:02, said:
exact asa este, cu cat este o marca mai slaba, cu atat da mai mare garantia. gandeste-te la Hyundai (5 ani garantie, si nu este la fel de bara la bara ca la Kia) versus Kia (7 ani bara la bara) Kia este ruda mai saraca dintre cele 2. Hyundai e cea cu modele mai de lux, varful de lance. Garantie mai mica. Observi? hyundai are 5 ani fara limita de km, kia are 7 ani cu 150k km sunt doar design-uri diferite ca sa acopere cat mai mult cerintele cumparatorilor, este si un mix...nu prea s-ar zice ca hyundai e ruda mai bogata ceed spre exemplu s-a lansat dupa i30 si are preturi mai mari, stiger a fost lansat doar pe kia-nu are echivalent la hyundai cum au alte modele gen sportage/tucson i20/rio linia genesis de la hyundai e mai degraba lux |
#54
Posted 14 May 2019 - 21:15
arsmundis, on 14 mai 2019 - 07:40, said: Mda, ai avut insa n-ai avut o nemteasca... Atunci cind o vei avea, vei deveni "fan". Prietenii stiu de ce...ffm, on 11 mai 2019 - 21:34, said:
Salutare, Intentionez sa schimb masina actuala (Ford Focus mk3 1.6 tdci 115cp trend) cu una cu garda la sol mai inalta si mai spatioasa, atat la locurile din spate cat si la porbagaj. Oscilez in urmatoarea ordine dupa: 1. VW Golf 7 Variant 1.0 tsi 115 cp trendline cu pachet drumuri grele, pachet select si conectare la 16000 euro prin programul rabla. 2. Skoda Octavia Combi Smart 1.0 tsi 115cp cu pachet de drumuri grele la 16000 euro prin programul rabla. 3. Renault Kadjar Zen 1.3 tce 140 cp la 17000 prin programul rabla. 4. VW Golf 7 Variant 1.6 tdi 115 cp trendline cu pachet select si conectare la 17000 euro prin programul rabla. Rulaj aproximativ 15000km/an din care 50% in Bucuresti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users