Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Aventura numita Instalarea Servicii RDS
Last Updated: Jun 14 2019 19:55, Started by
zizooboy
, Mar 17 2019 10:42
·
0
#19
Posted 17 March 2019 - 12:57
rumegus, on 17 martie 2019 - 12:45, said:
Ce sa reclame, din moment ce in contract scrie clar, 90 zile? Ca o pitipoanca de la pr i-ar fi zis ca poate vor veni mai repede? |
#20
Posted 17 March 2019 - 13:11
#21
Posted 17 March 2019 - 13:20
alexa32, on 17 martie 2019 - 13:11, said:
Deci ai facut un contract business....ca sa fii corect pana la capat...si ei tot n-au venit?. |
#22
Posted 17 March 2019 - 13:20
#23
Posted 17 March 2019 - 13:37
Daca esti al 4lea programat pe ziua aia si cele 3 instalari inainte de tine dureaza 3 ore fiecare plus drumul de la un client la altul e normal sa apara si situatii de acest fel, sa fii programat dar din pacate sa nu se poata ajunge la timp. Si daca a doua zi au alte programari facute din pacate trebuie sa te reprogrameze in alta zi cand nu au programarile facute. Se vorbeste pe aici de parca doar la RDS se intampla asa ceva.
|
#24
Posted 17 March 2019 - 13:46
MembruAnonim, on 17 martie 2019 - 13:37, said:
Daca esti al 4lea programat pe ziua aia si cele 3 instalari inainte de tine dureaza 3 ore fiecare plus drumul de la un client la altul e normal sa apara si situatii de acest fel, sa fii programat dar din pacate sa nu se poata ajunge la timp. Si daca a doua zi au alte programari facute din pacate trebuie sa te reprogrameze in alta zi cand nu au programarile facute. Se vorbeste pe aici de parca doar la RDS se intampla asa ceva. Da,probabil am fost eu cel mai ghinionist din moment ce atat in 21 feb,cat si 16 martie sa intamplat asta bun sa fie si asta,au numarul de telefon,da un mesaj,nu putem sa ajungem la tine,acolo la vrajeala macar,decat nimic. |
#25
Posted 17 March 2019 - 13:52
Cand ai instalari de facut, cand stii ca trebuie sa iti faci numarul de instalari de pe foaie si realizezi ca nu vei ajunge sa faci asta si mai ales cand te suna team leader-ul, coordonatorul, inginerul de zona, etc. si te ia la **** ca de ce inca esti la instalarea X din cele Y si ca mai ai Z timp sa termini e cam greu sa iti aduci aminte sa suni clientii sa le comunici ca nu se poate ajunge la timp in ziua respectiva. Nu mai vorbesc de cazurile in care acele echipe ajung cu mobilele descarcate acasa din cauza ca au stat de vorba cu diverse persoane de la sediu pentru a reusi sa termine instalarea X si sa mearga la urmatoarea.
|
#26
Posted 17 March 2019 - 14:06
Riscurile meseriei,si eu daca nu termin contractele la timp mi se urca lumea in cap,dupa principiul asta,atunci nu mai avem drepturi,doar obligatii .Meh in fine,nu vreau sa fac polemica pe tema asta,vreau sa imi rezolv problema intr-un mod sau altul.
|
#27
Posted 17 March 2019 - 15:20
Nimcid25, on 17 martie 2019 - 12:22, said:
Fa o reclamație la ANPC. in primul rand, e in termen. in al doilea rand, chiar si daca se depaseste termenul, contractul ala e o foaie fara valoare, el nefiind consumator decat dupa instalare. si exista riscul sa enerveze pe cineva cu reclamatia aia si sa nu-i mai instaleze nici dracu'...vin si baga un motiv ca nu mai au capacitati disponibile pe zona aia si sa mai "astepte" pana suplimentarea lor. si n-ar fi primu' care ar pati-o... |
#28
Posted 17 March 2019 - 15:26
alexa32, on 17 martie 2019 - 13:20, said:
Tare ironia dygey, on 17 martie 2019 - 15:20, said:
buna asta, am ras. in primul rand, e in termen. in al doilea rand, chiar si daca se depaseste termenul, contractul ala e o foaie fara valoare, el nefiind consumator decat dupa instalare. si exista riscul sa enerveze pe cineva cu reclamatia aia si sa nu-i mai instaleze nici dracu'...vin si baga un motiv ca nu mai au capacitati disponibile pe zona aia si sa mai "astepte" pana suplimentarea lor. si n-ar fi primu' care ar pati-o... |
|
#29
Posted 17 March 2019 - 16:09
zizooboy, on 17 martie 2019 - 14:06, said:
[...]vreau sa imi rezolv problema intr-un mod sau altul. |
#30
Posted 17 March 2019 - 16:52
O sa mai incerc,a treia a fii cu noroc,daca nu,o sa reziliez.
Edited by zizooboy, 17 March 2019 - 16:52. |
#31
Posted 17 March 2019 - 22:00
#32
Posted 17 March 2019 - 23:38
MembruAnonim, on 17 martie 2019 - 13:52, said:
Nu mai vorbesc de cazurile in care acele echipe ajung cu mobilele descarcate acasa din cauza ca au stat de vorba cu diverse persoane de la sediu Exact cu "persoane de la sediu" vorbesc pana se descarca telefoanele! O echipa, adica cel putin 2 (DOI) oameni vorbesc la telefon cu "persoane de la sediu" pana se descarca TOATE telefoanele. Si niciunul nu are incarcatorul la el! E extraordinar cum de fiecare data cand cineva semnaleaza incompententa, sau comportamentul abuziv, sau lipsa de respect a unei firme private fata de clienti sunt o groaza care sar in apararea firmei cu argumente pe cat de aberante pe atat de penibile si stupide. In plus unii nu se limiteaza doar la apararea firmei dar il mai si acuza pe client de toate alea, prostie, naivitate, incredere, etc.! Clientul poate sa fie idiot, analfabet, alcohoolic, drogat, afemeiat, martian sau tot ce vrea el. Clientul are doar o singura obligatie, sa plateasca serviciile pe care le-a cerut. Firma are TOATE obligatiile fata de client. PS. Nu "echipa" trebuie sa sune clientul in cazul de probleme, ci managerul care se ocupa de programari/instalari si care are aceste atributii si este platit (cu banii clientului) pentru asta. |
#33
Posted 18 March 2019 - 00:30
danaciu, on 17 martie 2019 - 23:38, said:
Exact cu "persoane de la sediu" vorbesc pana se descarca telefoanele! O echipa, adica cel putin 2 (DOI) oameni vorbesc la telefon cu "persoane de la sediu" pana se descarca TOATE telefoanele. Si niciunul nu are incarcatorul la el! danaciu, on 17 martie 2019 - 23:38, said:
E extraordinar cum de fiecare data cand cineva semnaleaza incompententa, sau comportamentul abuziv, sau lipsa de respect a unei firme private fata de clienti sunt o groaza care sar in apararea firmei cu argumente pe cat de aberante pe atat de penibile si stupide. In plus unii nu se limiteaza doar la apararea firmei dar il mai si acuza pe client de toate alea, prostie, naivitate, incredere, etc.! danaciu, on 17 martie 2019 - 23:38, said:
Clientul poate sa fie idiot, analfabet, alcohoolic, drogat, afemeiat, martian sau tot ce vrea el. Clientul are doar o singura obligatie, sa plateasca serviciile pe care le-a cerut. Firma are TOATE obligatiile fata de client. danaciu, on 17 martie 2019 - 23:38, said:
PS. Nu "echipa" trebuie sa sune clientul in cazul de probleme, ci managerul care se ocupa de programari/instalari si care are aceste atributii si este platit (cu banii clientului) pentru asta. |
|
#34
Posted 18 March 2019 - 00:47
Ideea este in felul urmator, fiecare are si drepturi si obligatii: clientul are obligatia de a respecta contractul,iar cel ce presteaza, ceea ce stipuleaza contractul,eu trebuie sa platesc,ei trebuie sa asigure serviciile stipulate acolo,ok traim in Romania,unde fiecare crede ca are drepturi,nici o obligatie.Da sa semnat un contract in care se stipuleaza ca pana la 90 de zile da? Sigur,atunci ce facem cand prestatorul te programeaza si nu vin, zicem ca este ok si ca se mai intampla?Ok se mai intampla,dar a doua oara ce zicem,ah ca se mai intampla? Daca eu nu platesc cand o sa vina factura,atunci aplic acelasi tratament da? ah am fost ocupat,ah se mai intampla:) De acord toti suntem oameni,stiu cum baga baietii de la instalari,dar sa nu incurcam neputinta cu nepasarea.
Am sunat si am facut iar programare:bineinteles am ramas la stadiul o sa sune baietii sa confirme,sigur saptamana asta se rezolva,cand am intrebat ce sa intamplat cu programarea din 16? pauza .Cine stie a treia oara e cu noroc. |
#35
Posted 18 March 2019 - 08:36
Salut, zizooboy,
Ti-am raspuns mesajului privat. Situatia a fost retransmisa catre departamentul abilitat. |
#36
Posted 18 March 2019 - 09:38
E foarte bine ca ai apelat la DIGI_Helper, el m-a ajutat intr-o situatie similara si ii multumesc din nou.
E pacat de firma Digi. Calitatea serviciilor e foarte buna, pretul bun dar la partea asta cu instalari/mutari de adresa sunt ingrozitor de slabi. Inteleg ca munca oamenilor de la instalari nu e nici usoara, nici putina, dar nu stiu cata intelegere poate avea un clent nou amanat si amanat si amanat. Pentru o firma de talia Digi, sa nu respecti programarile, fara nicio explicatie si sa te doara la basca de un client care trebuie cablat (mai ales in cazuri ca al tau, unde e minim de efort) e foarte rau. Probabil nu le pasa pentru ca aproape au monopol ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users