Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU

* * * * * 2 voturi
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
367 răspunsuri în acest subiect

#307
morenno

morenno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.361
  • Înscris: 11.09.2007

View PostEpdm, on 10 ianuarie 2020 - 15:29, said:

Nu neaparat, 737 MAX reprezintă o mică parte din produse, restul sunt excelente, mult peste concurenta.

stii si tu ca restul sunt facute de aceiasi oameni, in acelasi mod.

#308
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.883
  • Înscris: 06.09.2008
Mda, piata concurentiala in varianta americana. Ar fi trebuit inchisa compania si platite despagubiri uriase pentru victime. Dar asa, o sa se puna batista pe tambal....

#309
diasul

diasul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.314
  • Înscris: 06.03.2006
Mult noroc celor care zboara cu Boeing:). Eu voi incerca sa le evit de acum incolo pe cat posibil. EASA se pare ca are incredere in FAA de aceea participa la tot procesul de recertificare.

Editat de diasul, 10 ianuarie 2020 - 23:08.


#310
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.795
  • Înscris: 15.01.2017

View PostKres, on 10 ianuarie 2020 - 15:33, said:

Acest caz e studiu de caz in corupția corporațiilor capitaliste de dragul profiturilor.

Termina mah cu idioțeniile, Boeing a fabricat zeci de mii de avioane și a dat greș cu un singur model, in fiecare moment exista in aer zeci de mii de avioane Boeing. Stai calm ca oricum ai calcula avioanele imperialiștilor sunt la ani lumina data de cele construite de popor. De fapt nu mai exista avioane construite de popor. Așa bune erau.

Editat de Epdm, 10 ianuarie 2020 - 23:46.


#311
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 24.434
  • Înscris: 08.05.2005

View PostEpdm, on 10 ianuarie 2020 - 23:45, said:

Boeing a fabricat zeci de mii de avioane și a dat greș cu un singur model

Ei da, 787 nu a fost oprit la sol cateva luni din cauza bateriilor care au luat foc? Numa' sansa a ajutat sa nu se intample vreo boacana atunci. Si nu 100 cati duce un 737.

737 Max se stie, ii flop total.

La noua generatie de 777 i-a explodat o usa acum 1 luna-2 la un test de presurizare. Calitate Boeing™

#312
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.795
  • Înscris: 15.01.2017

View PostBucifon, on 11 ianuarie 2020 - 00:35, said:



Ei da, 787 nu a fost oprit la sol cateva luni din cauza bateriilor care au luat foc? Numa' sansa a ajutat sa nu se intample vreo boacana atunci. Si nu 100 cati duce un 737.

737 Max se stie, ii flop total.

La noua generatie de 777 i-a explodat o usa acum 1 luna-2 la un test de presurizare. Calitate Boeingℱ


In fiecare moment in aer sunt mai mult de 10000 de Boeinguri. Nu va plac folosiți cu încredere avioane sovietice. Sunt mai sigure, Mult mai sigure, pentru ca nu exista.

View Postmorenno, on 10 ianuarie 2020 - 17:55, said:



stii si tu ca restul sunt facute de aceiasi oameni, in acelasi mod.

Corect, la astea au avut, probabil, greșeli de proiectare.

Editat de Epdm, 11 ianuarie 2020 - 03:40.


#313
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.688
  • Înscris: 02.10.2009
Inca unul care vorbeste fara sa stie: usa a fost ceva secundar, alea nu explodeaza cum spun ageamii si cred fraierii.
Avionul a fost supus la test destructiv, si a rezistat la 99% din sarcina ultima (1.5 ori maximul care poate apare in exploatare), test ales de constructor, peste standard.
Ruptura a fost structurala si deformarea a aruncat usa, care la avioane de pasageri e mai mare decat gaura din fuselaj pe care o acopera si, apropo, se deshide intotdeauna spre interior. Nu are cum sa "explodeze" decat in mintea celovecilor.
Vom vedea avionul in zbor la primavara, nu se va face o noua testare, e suficient cat a rezistat, in conditii mult peste cele de exploatare.

Cat despre ceilalti celoveci, pesedisti de serviciu pe aici, le amintesc ca numarul avioanelor de fabricatie "capitalista" construite si aflate in exploatare este atat  de mare, ca o comparatie cu ceilalti e mai mult decat ridicola.
Daca va incerca sa evite B, ar putea sa ajunga sa o intalneasca pe Greta, pe vreun culoar de tren inghesuit, noaptea la cl. II a

#314
diasul

diasul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.314
  • Înscris: 06.03.2006
Nu ma intereseaza cate sunt in expoatare si cate au facut. Important e ce fac acum, si fac numai cacaturi se pare. In fiecare zi mai iese la iveala cate ceva. Tu ai vazut ce vorbeau si pilotii de teste, angajatii? Cand oamenii astia spun ca nu si-ar pune familia in astfel de avioane e groasa. Si au murit 300 si ceva de oameni din cauza lor, si daca murea unu era prea mult pentru ca toate astea puteau fii evitate, dar idiotii astia in complicitate cu FAA s-au gandit numai la profit si nu la siguranta. Sper sa moara in chinuri cum au murit oamenii aia nevinovati iar cei care au hotarat sa zboare asa sa zaca in inchisoare pe viata ca o lectie pentru celelalte companii. Oricum celelalte companii nu sunt supervizate de FAA ci de autoritati aeronautice mult mai competente.Esti liber sa zbori numai cu Boeing. Fiecare alege ce doreste ca asa e in democratie, eu voi alege Airbus. Si termina cu jignirile, zboara numai cu Boeing (poate ai sansa si norocul sa nu o intalnesti pe Greta) si multa satatate!

Editat de diasul, 11 ianuarie 2020 - 09:01.


#315
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.317
  • Înscris: 06.08.2005
Boeing-urile de vreo 15 ani sunt proiectate si calculate majoritar in India, fabricate prin toate lumea si asamblate in US. Seria de probleme majore tehnice cu care se confrunta sunt strict derivate din politica manageriala. Pachetele majore pe design si stress au fost total externalizate sunt castigate de engineering supplier-ul care ofera cel mai mic pret. Care supplier are 90% din personal indieni de prin Bangaluru. Manageri fericiti, bonusuri grase, avioane cu multiple probleme.

#316
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.688
  • Înscris: 02.10.2009
Airbus nu a fost scutit de accidente.

Quote


For the entire A320 family, 119 aviation accidents and incidents have occurred (the latest one being Ural Airlines Flight 178 on 15th of August 2019),[1] including 36 hull loss accidents (the last one also being Ural Airlines Flight 178),[2] and a total of 1393 fatalities in 17 fatal accidents (the most recent being EgyptAir Flight 804).[3]

Lista accidentelor Airbus incepand din 2000
https://www.1001cras...al-history.html

Mult noroc cu Airbus!

La urma urmei e chiar vorba de sansa, sa nu fii in locul nepotrivit la momentul...
Pe sosea esti mult mai expus, eu zbor si 30.000 km pe an si nu am teama asa cum poate am in fiecare zi, cand imi risc viata practic pe autostrazi in drum spre si de la serviciu.


#317
Mount_Yerrmom

Mount_Yerrmom

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 23.326
  • Înscris: 05.08.2015

View PostRosebud09, on 12 ianuarie 2020 - 01:44, said:

Airbus nu a fost scutit de accidente.

Lista accidentelor Airbus incepand din 2000
https://www.1001cras...al-history.html

Mult noroc cu Airbus!

Se pun la accidente si alea cu bombe la bord?

Pai sa le punem si pe alea cu cuttere saudite la bord. Trei accidente in 9/11, 3.000 de morti

#318
diasul

diasul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.314
  • Înscris: 06.03.2006
Acum am intrat si eu pe site-ul ala de curiozitate si vad ca au fost 30 de accidente din 2000 cu Airbus si 95 cu Boeing. Nici in statistica asta Boeing nu a avut noroc dar nu este vorba despre asta, este vorba despre cinismul companiei punand pe primul plan banii si nu siguranta cu toate ca avusese loc un accident dupa care a trebuit sa aiba loc al 2-lea pentru a bloca total avionul (aici reamintesc ca FAA au fost ultimii care au blocat tampenia asta de avion dupa ce se certau cu toate celelalte autotitati aeronautice cum ca totul este ok). Inchisoare pe viata din partea mea pentru cei raspunzatori. Cinism la cote maxime! In rest nu mai e nimic de spus.

#319
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.680
  • Înscris: 29.03.2006
Managerul responsabil a fost lasat la vatra cu 60 milioane USD plata compensatorie pt disponibilizarea prematura...
A fost chemat si intrebat in congres daca accepta mai putin, dar nu s-a simtit generos in ziua aia...

#320
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.888
  • Înscris: 15.06.2007

View PostBucifon, on 11 ianuarie 2020 - 00:35, said:




La noua generatie de 777 i-a explodat o usa acum 1 luna-2 la un test de presurizare. Calitate Boeingℱ
zici tu?
In zbor a explodat usa aia?
De ce pui jumatati de adevar? Ca sa pari mai interesant?

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3rUja-kzBPA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Era test de incercare, la suprasarcina.

Minutul 5:00 explica ce si cum.

Avioanele sunt modelate pe computer, cu scopul de a fi cat mai usoare, mai economice.  Nu sunt proiectate sa supravietuiasca cineva in caz de prabusire.
Testul a aratat ca rezista,  pana la ~ 90% din fortele de suprasolicitare. Fiind vorba de un test distructiv, acum se vor lua masuri de intarire in punctele vulnerabile descoperite.

Editat de tfmercedez, 12 ianuarie 2020 - 19:10.


#321
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.688
  • Înscris: 02.10.2009
Oamenii astia sunt ametiti de politica, nu pricep cum vine cu tehnica.
Cum citesc o stire care suna bine la ureche, imediat o cred, o amplifica, acuza, hotarasc, condamna.

Aia cu clovnii si maimutele e clar ca vine si ea din folclorul si facaturile frustratilor de duzina, dar desigur ca nu iese fum fara foc, au fost acolo niste presiuni de sus pentru a se obtine rezultate rapid, asa se intampla in multe sectoare, administratie, politie.
Trebuie facuta diferenta intre intentie si incompetenta, analizat fiecare pas. Exista si pentru asta proceduri foarte amanuntite dar iarasi intervine factorul uman, care cu intentie sau din prostie da cu batul in balta.

Pentru noi, utilizatorii, important nu e ca-i taie capul lui X, ci remedierea problemelor curente si evitarea pe cat posibil a aparitiei altora.

#322
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.795
  • Înscris: 15.01.2017

View Postdiasul, on 12 ianuarie 2020 - 17:30, said:

Acum am intrat si eu pe site-ul ala de curiozitate si vad ca au fost 30 de accidente din 2000 cu Airbus si 95 cu Boeing. Nici in statistica asta Boeing nu a avut noroc dar nu este vorba despre asta, este vorba despre cinismul companiei punand pe primul plan banii si nu siguranta cu toate ca avusese loc un accident dupa care a trebuit sa aiba loc al 2-lea pentru a bloca total avionul (aici reamintesc ca FAA au fost ultimii care au blocat tampenia asta de avion dupa ce se certau cu toate celelalte autotitati aeronautice cum ca totul este ok). Inchisoare pe viata din partea mea pentru cei raspunzatori. Cinism la cote maxime! In rest nu mai e nimic de spus.

Ai avut curiozitatea sa afli câte avioane Boeing și câte Airbus zboară in total? Ca așa dacă gândești in felul ăla total greșit avioanele  fabricate de Congo sunt cele mai sigure.

#323
morenno

morenno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.361
  • Înscris: 11.09.2007
e clar ca oamenii care tin la viata lor si a familiei lor vor evita sa zboare cu boeing.

#324
mihaigerard

mihaigerard

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 27.279
  • Înscris: 28.08.2006
Nu prea ai cum sa eviti sa zbori cu Boeing, ca e in dotarea majoritatii liniilor aeriene. Daca stai acasa si te uiti pe geam, asa da, poti sa eviti.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate