Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum ar fi arătat Bucureștiul fără atâtea autovehicule
Last Updated: Mar 12 2019 23:45, Started by
djl
, Mar 05 2019 21:48
·
0
#19
Posted 05 March 2019 - 23:27
în general, pentru orice capitală ar fi simplu.
interzicerea autovehiculelor cu carburanţi. introducerea transportului electric în comun gratuit punct. dar pentru astea...va trebui să scăpaţi de şpăgari.... o imposibilitate în democraţie. Edited by sarac.lipit, 05 March 2019 - 23:28. |
#20
Posted 05 March 2019 - 23:34
vidiandrei, on 05 martie 2019 - 21:56, said:
N-arata mai bine pentru ca nu erau mai multe masini sau din alte motive ? [ https://1.bp.blogspot.com/-Dpbahv2u2WA/VCLAf_GMlsI/AAAAAAABIto/XfxSKyLzKNw/s1600/IMG_0006.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Astea sunt "vederi" gandite sa arate bine... sa vorbim de trafic la ore de varf. Pe vremuri cand erau mai putine masini transportul in comun era asa: 12644745_1111914592182059_8041130913679504672_n.jpg 129.98K 21 downloads 12642795_1111915838848601_7139160027178130819_n.jpg 46.86K 20 downloads 12651185_1111914588848726_4808703432152876497_n.jpg 80.59K 31 downloads Cum era traficul real nu din vederi pe vremuri, pai cam asa: 12662458_1111915328848652_8553064683414549110_n.jpg 67.74K 37 downloads Lujerului probabil recunoasteti. Edited by andreic, 05 March 2019 - 23:38. |
#21
Posted 05 March 2019 - 23:45
andreic, on 05 martie 2019 - 23:34, said:
Astea sunt "vederi" gandite sa arate bine... sa vorbim de trafic la ore de varf. Pe vremuri cand erau mai putine masini transportul in comun era asa: metou1.jpg 614.03K 26 downloads metrou.jpg 189.3K 27 downloads Edited by pasilla, 05 March 2019 - 23:48. |
#22
Posted 06 March 2019 - 00:15
Pozele alea cu vehicule I.T.B. ultraaglomerate sunt făcute în perioade în care erau prea puţini maşini (nici prea puţine maşini nu e bine să fie - în 1989 erau vreo 100.000) şi nu exista metrou, aia cu tramvaiul e făcută după un meci (cea cu troleibuzul e făcută după o manifestaţie), iar aia cu autobuzul într-o periodă în care pe Nord - Sud nu exista metrou şi se tăia din bugetul I.T.B.
Cu 600.000 maşini în Bucureşti, parc R.A.T.B. cu vreo 30% mai mare decât cel actual (cel puţin la tramvaie), ceva linii de tramvai în centru şi metrou în Drm. Taberei cred că ar fi mai bine. Edited by djl, 06 March 2019 - 00:16. |
#23
Posted 06 March 2019 - 00:31
pasilla, on 05 martie 2019 - 23:45, said:
Gratie conducerii de Partid, nici acum nu e diferit: djl, on 06 martie 2019 - 00:15, said:
(cea cu troleibuzul e făcută după o manifestaţie), Stii ca sunt imagini cu coloana / blocaj pe Victoriei cu masini din anii 30-40 ? Edited by andreic, 06 March 2019 - 00:33. |
#25
Posted 06 March 2019 - 01:17
#26
Posted 06 March 2019 - 01:50
#27
Posted 06 March 2019 - 02:42
#28
Posted 06 March 2019 - 02:59
Ah, să nu se creadă că nu am ceva şi cu lipsa de infrastructură (Ăla care a suferit de deces/La scurt timp de al XIV-lea Congres a aruncat bani aiurea în loc să facă mai multe linii de metrou) şi cu planificare urbană aproape inexistentă. Dar dacă se tot bagă cu maşinile deşi loc nu prea mai e, nu e de mirare că e aiurea şi cu construcţiile.
|
|
#29
Posted 06 March 2019 - 03:06
#30
Posted 06 March 2019 - 03:09
Alea din stânga sunt parcate sau mi se pare mie?
Iar la data realizării pozei nu exista bulevard între Colţea şi P-ţa Unirii (Naţiunii, 8 Iunie), aşa că trebuia s-o iei pe Cal. Victoriei. |
#31
Posted 06 March 2019 - 03:12
Ca sa se circule bine in zilele noastre cred ca maximum 100.000 de masini ar trebui sa fie inmatriculate.
Si asta doar daca sistemul de transport public e bine dezvoltat,dar oricum asta nu a fost niciodata o prioritate. |
#32
Posted 06 March 2019 - 03:16
În 1998 se circula acceptabil şi erau deja peste 100.000 de maşini. Şi în 2000 mai era cum mai era. Nu ştiu câte maşini erau în cei 2 ani că nu am reuşit să găsesc statistici.
|
#33
Posted 06 March 2019 - 08:04
Transportul in comun e aproximativ neschimbat din 2000, strategia e neschimbata doar ca normal au mai inlocuit din epavele care erau pe strazi. Singura chestie care a imbunatatit real e largirea pe anumite strazi si cateva pasaje facute de Oprescu. In felul asta cum poti prelua cateva mii de oameni care se muta anual la Bucuresti? Cand transportul in comun va merita oamenii vor lasa masinile, pana atunci ce alternativa ai. Nu imi spuneti bicicleta, ca viata mea valoreaza mai mult decat cateva sute de lei date pe carburant.
|
|
#34
Posted 06 March 2019 - 08:06
Nu vor lasa niciodata autoturismele, indiferent ce lux va fi in autobuze/tramvaie/metrouri.
Ce, "ei e mai prosti, iar altii se duc cu masina" ? |
#35
Posted 06 March 2019 - 08:19
valirex, on 06 martie 2019 - 03:12, said:
Ca sa se circule bine in zilele noastre cred ca maximum 100.000 de masini ar trebui sa fie inmatriculate. Si asta doar daca sistemul de transport public e bine dezvoltat,dar oricum asta nu a fost niciodata o prioritate. Ma uitam prin Pipera....sute de mașini erau parcate pe străduțe făcând traficul un calvar, cu toate ca oprirea era interzisă, iar o parcare privată cu 150 lei abonamentul lunar, e goala. |
#36
Posted 06 March 2019 - 08:21
Pai cum sa cheltuie 450-600 lei familia formata din 2 membri cu 3-4 autoturisme care costa peste 40 k euro impreuna ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users