Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum ar fi arătat Bucureștiul fără atâtea autovehicule
Last Updated: Mar 12 2019 23:45, Started by
djl
, Mar 05 2019 21:48
·
0
#1
Posted 05 March 2019 - 21:48
În București sunt înmatriculate circa 1.000.000 de vehicule. Cred că mai sunt și cel puțin 50.000 cu numere de provincie. Dacă la total de înmatriculate ar fi fost 700.000 - 750.000 cum credeți că ar fi arătat Bucureștiul?
|
#3
Posted 05 March 2019 - 21:52
Ceva mai lejer in trafic si mai putin poluat. Si ar fi fost mai multe locuri de parcare disponibile si mai putine trotuare si benzi ocupate de masini parcate.
Astazi am trecut pe langa un liceu (care se afla la 5 minute de metrou). Erau numai masini ale celor de a 12-a in fata la intrare. Just saying... |
#4
Posted 05 March 2019 - 21:53
djl, on 05 martie 2019 - 21:48, said:
În Bucureşti sunt înmatriculate circa 1.000.000 de vehicule. Cred că mai sunt şi cel puţin 50.000 cu numere de provincie. Dacă la total de înmatriculate ar fi fost 700.000 - 750.000 cum credeţi că ar fi arătat Bucureştiul? |
#5
Posted 05 March 2019 - 21:56
N-arata mai bine pentru ca nu erau mai multe masini sau din alte motive ?
[ https://1.bp.blogspot.com/-Dpbahv2u2WA/VCLAf_GMlsI/AAAAAAABIto/XfxSKyLzKNw/s1600/IMG_0006.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6
Posted 05 March 2019 - 21:56
Cum ar fi aratat Bucurestiul cu infrastructura (strazi / sosele redimensionate in cartierele "vechi si dimensionate cu cap in zonele nou construite, locuri de parcare conforme normativelor), trotuare si in general cai pietonale - ma repet - la nivel decent, spatii verzi si parcuri, piste pentru biciclisti) si cu transport public in comun decent? Nu exceptional, decent!
Ar fi aratat incat sa nu iti mai pui tu azi problema masinilor, a supraaglomerarii, a ambuteiajelor, a lipsei spatiilor verzi, a calitatii si cantitatii execrabile a cailor pietonale... Cu ce te incurca PE TINE masinile? Diferenta dintre 750000 si 1000000 este insignifianta si nerelevanta in raport cu adevarata cauza a supraaglomerarii. Edited by BlueKing-69, 05 March 2019 - 21:58. |
#7
Posted 05 March 2019 - 21:56
#8
Posted 05 March 2019 - 21:59
djl, on 05 martie 2019 - 21:48, said:
În Bucureşti sunt înmatriculate circa 1.000.000 de vehicule. Cred că mai sunt şi cel puţin 50.000 cu numere de provincie. Dacă la total de înmatriculate ar fi fost 700.000 - 750.000 cum credeţi că ar fi arătat Bucureştiul? |
#9
Posted 05 March 2019 - 22:02
BlueKing-69, on 05 martie 2019 - 21:56, said:
Cum ar fi aratat Bucurestiul cu infrastructura (strazi / sosele redimensionate in cartierele "vechi si dimensionate cu cap in zonele nou construite, locuri de parcare conforme normativelor), trotuare si in general cai pietonale - ma repet - la nivel decent, spatii verzi si parcuri, piste pentru biciclisti) si cu transport public in comun decent? Nu exceptional, decent! Ar fi aratat incat sa nu iti mai pui tu azi problema masinilor, a supraaglomerarii, a ambuteiajelor, a lipsei spatiilor verzi, a calitatii si cantitatii execrabile a cailor pietonale... Cu ce te incurca PE TINE masinile? Cu infrastructură adecvată (parcări, centură, bulevarde de legătură între cartiere) îmi dau seama că ar arăta mult mai bine. Cu ce mă încurcă. De poluare nu am să menţionez, că orice ai face, nu ai cum să scapi de tot de ea în marile oraşe. Dar e aiurea ca pieton să fii nevoit uneori să ocoloşeti maşinile parcate pe trotuare (la mine între blocuri mai sunt trotuare, dar nu sunt folosite de pietoni decât ca refugiu) sau să mergi pe trotuar pe un culoar foarte îngust, să stea S.T.B.-ul după maşini, să fie extrem de greu cu parcatul sau să parcheze în colţuri. Plus se tot introduc sensuri unice şi eu urăsc sensurile unice! La traficul de acum 21 de ani, cine ştie, m-aţi fi văzut taximetrist... gumball3000, on 05 martie 2019 - 21:59, said:
Cam la fel cum arata prin 2010, adica tot la fel ca acum. În 2010 nu erau deja 900.000? Edited by djl, 05 March 2019 - 22:02. |
#10
Posted 05 March 2019 - 22:09
djl, on 05 martie 2019 - 22:02, said:
Plus se tot introduc sensuri unice şi eu urăsc sensurile unice! În 2010 nu erau deja 900.000? Irelevant cu 2010, a zis si el un an... si-n 2004 era deja batalie pe locuri de parcare, existau ambuteiaje si prindeai coloane de ziceai ca ti se duce viata pana scapi din ele. |
|
#11
Posted 05 March 2019 - 22:13
Cu sensurile unice uneori ocoloeşti... şi să vezi la mine cum cu încărcătura de adrese şi sensuri unicate se dezorientează taximetriştii
|
#12
Posted 05 March 2019 - 22:14
djl, on 05 martie 2019 - 22:02, said:
Cu infrastructură adecvată (parcări, centură, bulevarde de legătură între cartiere) îmi dau seama că ar arăta mult mai bine. Cam cat de mult s-a schimbat Bucuresti-ul, de cand il stii, referitor la infrastructura rutiera, sau a transportului public ? Dar a constructiilor de imobile de business ? |
#13
Posted 05 March 2019 - 22:15
La infrastructură foarte puţin.
Clădiri de birouri... exagerat de multe. Păcat că cei cu clădirile de birouri nu au dat o mână de ajutor la îmbunătăţirea infrastracturii Edited by djl, 05 March 2019 - 22:16. |
#14
Posted 05 March 2019 - 22:47
Fara atatea autovehicule Bucurestiul ar fi aratat exact ca inainte de autovehicule, ca un grajd: plin de balegi si balti de pisat de cal.
E nevoie sa iti explic cum pute vara? Ah, si din cand in cand mai ai parte si de cate un miros pestilintial de hoit pentru ca caii au obiceiul sa moara pe unde ii apuca moartea. |
#15
Posted 05 March 2019 - 22:54
Stai asa,nu sunt multe masini in Bukale,acolo e lipsa de sosele! Centura nu exista,poteca aia nu se poate numi centura...cand o sa existe macar o centura ca M0 din Budapesta vei constata ca defapt sunt putine masini...
|
|
#16
Posted 05 March 2019 - 23:04
Centura este, in special, pentru tranzit.
Aglomeratia este mare pe celelalte strazi si bulevarde, mai ales centrale si semicentrale. |
#17
Posted 05 March 2019 - 23:12
Daca si aia e centura bucurestenii isi merita soarta si orasul...oare unde in lumea civilizata exista asa poteca cu pretentii de centura? Am zis din bun simt M0 al ungurilor ca sa nu zic M25 din Londra...si tine cont ca aia au asa ceva din 1975...
|
#18
Posted 05 March 2019 - 23:15
djl, on 05 martie 2019 - 21:48, said:
În Bucureşti sunt înmatriculate circa 1.000.000 de vehicule. Cred că mai sunt şi cel puţin 50.000 cu numere de provincie. Dacă la total de înmatriculate ar fi fost 700.000 - 750.000 cum credeţi că ar fi arătat Bucureştiul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users