Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Cum ar fi arătat Bucureștiul fără atâtea autovehicule

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#1
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
În București sunt înmatriculate circa 1.000.000 de vehicule. Cred că mai sunt și cel puțin 50.000 cu numere de provincie. Dacă la total de înmatriculate ar fi fost 700.000 - 750.000 cum credeți că ar fi arătat Bucureștiul?

#2
epuru

epuru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 27.03.2007
La fel.

#3
vidiandrei

vidiandrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,230
  • Înscris: 11.09.2018
Ceva mai lejer in trafic si mai putin poluat. Si ar fi fost mai multe locuri de parcare disponibile si mai putine trotuare si benzi ocupate de masini parcate.

Astazi am trecut pe langa un liceu (care se afla la 5 minute de metrou). Erau numai masini ale celor de a 12-a in fata la intrare. Just saying...

#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,548
  • Înscris: 07.02.2003

View Postdjl, on 05 martie 2019 - 21:48, said:

În Bucureşti sunt înmatriculate circa 1.000.000 de vehicule. Cred că mai sunt şi cel puţin 50.000 cu numere de provincie. Dacă la total de înmatriculate ar fi fost 700.000 - 750.000 cum credeţi că ar fi arătat Bucureştiul?
Au fost in trecut si nu arata mai bine.

#5
vidiandrei

vidiandrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,230
  • Înscris: 11.09.2018
N-arata mai bine pentru ca nu erau mai multe masini sau din alte motive ? :)

[ https://1.bp.blogspot.com/-Dpbahv2u2WA/VCLAf_GMlsI/AAAAAAABIto/XfxSKyLzKNw/s1600/IMG_0006.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#6
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,744
  • Înscris: 26.08.2008
Cum ar fi aratat Bucurestiul cu infrastructura (strazi / sosele redimensionate in cartierele "vechi si dimensionate cu cap in zonele nou construite, locuri de parcare conforme normativelor), trotuare si in general cai pietonale - ma repet - la nivel decent, spatii verzi si parcuri, piste pentru biciclisti) si cu transport public in comun decent? Nu exceptional, decent!

Ar fi aratat incat sa nu iti mai pui tu azi problema masinilor, a supraaglomerarii, a ambuteiajelor, a lipsei spatiilor verzi, a calitatii si cantitatii execrabile a cailor pietonale...

Cu ce te incurca PE TINE masinile?

Diferenta dintre 750000 si 1000000 este insignifianta si nerelevanta in raport cu adevarata cauza a supraaglomerarii.

Edited by BlueKing-69, 05 March 2019 - 21:58.


#7
Edward1337

Edward1337

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 17.11.2016
Abia astept sa revina baietii cu bicicletele.
https://www.facebook...riderbucharest/

#8
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postdjl, on 05 martie 2019 - 21:48, said:

În Bucureşti sunt înmatriculate circa 1.000.000 de vehicule. Cred că mai sunt şi cel puţin 50.000 cu numere de provincie. Dacă la total de înmatriculate ar fi fost 700.000 - 750.000 cum credeţi că ar fi arătat Bucureştiul?
Cam la fel cum arata prin 2010, adica tot la fel ca acum.

#9
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004

View PostBlueKing-69, on 05 martie 2019 - 21:56, said:

Cum ar fi aratat Bucurestiul cu infrastructura (strazi / sosele redimensionate in cartierele "vechi si dimensionate cu cap in zonele nou construite, locuri de parcare conforme normativelor), trotuare si in general cai pietonale - ma repet - la nivel decent, spatii verzi si parcuri, piste pentru biciclisti) si cu transport public in comun decent? Nu exceptional, decent!

Ar fi aratat incat sa nu iti mai pui tu azi problema masinilor, a supraaglomerarii, a ambuteiajelor, a lipsei spatiilor verzi, a calitatii si cantitatii execrabile a cailor pietonale...

Cu ce te incurca PE TINE masinile?

Cu infrastructură adecvată (parcări, centură, bulevarde de legătură între cartiere) îmi dau seama că ar arăta mult mai bine.
Cu ce mă încurcă. De poluare nu am să menţionez, că orice ai face, nu ai cum să scapi de tot de ea în marile oraşe. Dar e aiurea ca pieton să fii nevoit uneori să ocoloşeti maşinile parcate pe trotuare (la mine între blocuri mai sunt trotuare, dar nu sunt folosite de pietoni decât ca refugiu) sau să mergi pe trotuar pe un culoar foarte îngust, să stea S.T.B.-ul după maşini, să fie extrem de greu cu parcatul sau să parcheze în colţuri. Plus se tot introduc sensuri unice şi eu urăsc sensurile unice!
La traficul de acum 21 de ani, cine ştie, m-aţi fi văzut taximetrist...

View Postgumball3000, on 05 martie 2019 - 21:59, said:

Cam la fel cum arata prin 2010, adica tot la fel ca acum.

În 2010 nu erau deja 900.000?   Posted Image

Edited by djl, 05 March 2019 - 22:02.


#10
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,744
  • Înscris: 26.08.2008

View Postdjl, on 05 martie 2019 - 22:02, said:

Plus se tot introduc sensuri unice şi eu urăsc sensurile unice!

În 2010 nu erau deja 900.000?   Posted Image  
Ce treaba ai tu cu sensurile unice de vreme ce nu ai masina / nu conduci? Alea, daca's facute cu cap au ratiunea lor si's foarte bune.

Irelevant cu 2010, a zis si el un an... si-n 2004 era deja batalie pe locuri de parcare, existau ambuteiaje si prindeai coloane de ziceai ca ti se duce viata pana scapi din ele.

#11
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Cu sensurile unice uneori ocoloeşti... şi să vezi la mine cum cu încărcătura de adrese şi sensuri unicate se dezorientează taximetriştii  :lol:

#12
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postdjl, on 05 martie 2019 - 22:02, said:

Cu infrastructură adecvată (parcări, centură, bulevarde de legătură între cartiere) îmi dau seama că ar arăta mult mai bine.
Tu esti bucurestean.
Cam cat de mult s-a schimbat Bucuresti-ul, de cand il stii, referitor la infrastructura rutiera, sau a transportului public ? Dar a constructiilor de imobile de business ?

#13
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
La infrastructură foarte puţin.
Clădiri de birouri... exagerat de multe. Păcat că cei cu clădirile de birouri nu au dat o mână de ajutor la îmbunătăţirea infrastracturii   :(

Edited by djl, 05 March 2019 - 22:16.


#14
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Fara atatea autovehicule Bucurestiul ar fi aratat exact ca inainte de autovehicule, ca un grajd: plin de balegi si balti de pisat de cal.
E nevoie sa iti explic cum pute vara?
Ah, si din cand in cand mai ai parte si de cate un miros pestilintial de hoit pentru ca caii au obiceiul sa moara pe unde ii apuca moartea.

#15
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Stai asa,nu sunt multe masini in Bukale,acolo e lipsa de sosele! Centura nu exista,poteca aia nu se poate numi centura...cand o sa existe macar o centura ca M0 din Budapesta vei constata ca defapt sunt putine masini...

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Centura este, in special, pentru tranzit.
Aglomeratia este mare pe celelalte strazi si bulevarde, mai ales centrale si semicentrale.

#17
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Daca si aia e centura bucurestenii isi merita soarta si orasul...oare unde in lumea civilizata exista asa poteca cu pretentii de centura? Am zis din bun simt M0 al ungurilor ca sa nu zic M25 din Londra...si tine cont ca aia au asa ceva din 1975...

#18
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postdjl, on 05 martie 2019 - 21:48, said:

În Bucureşti sunt înmatriculate circa 1.000.000 de vehicule. Cred că mai sunt şi cel puţin 50.000 cu numere de provincie. Dacă la total de înmatriculate ar fi fost 700.000 - 750.000 cum credeţi că ar fi arătat Bucureştiul?
Cam cum arata intr-o seara de sambata, vara in perioada de concedii.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate