Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bucureștiul mai bogat decât Budapesta / Banatul și Transilvania, mai dezvoltate decât majoritatea Ungariei
#37
Posted 28 February 2019 - 11:06
Bucureștiul mai bogat decât Budapesta / Banatul și Transilvania, mai dezvoltate decât majoritatea Ungariei=marfa diferita in targuri diferite , cerere si clientela diferita= calciamaua carcotasilor...hai cu marfa...hai cu pretul...hai cu cinei natafletul sa compare ce nu are.....
|
#38
Posted 28 February 2019 - 11:07
S-a implementat camera de ras ascunsa cu succes pe softpedia, cumva ? Cineva acum ne urmareste reactiile si se distreaza copios ? Ca sa stiu sa pun niste leucoplast pe laptop in zona camerei !
Suntem incomparabil in urma Ungariei la orice capitol ati vrea sa comparam .Cu vreo suta de ani in urma . Cand treci de la Nadlac incolo pana si politia de frontiera iti dai seama ca e din alta lume ! Spre deosebire de ai nostri care stau cu nasul in cur si nu schiteaza un gest, ai lor iti ureaza drum bun si iti zambesc . Odata intrat pe teritoriul maghiar iti dai seama cat rau ne-au facut vremelnicii politicieni aflati la guvernare din 90 pana azi . E o alta lume .Drumuri bune, parcari dotate cu dusuri si wc (nu la roata masinii ca la autostrazile noastre ), totul ca la carte .Ca in occident ! Se vede mana de gospodar peste tot .Transport public civilizat, cu mijloace noi, curate, ce mai, nici nu vreau sa mai zic . Cine a fost stie ce spun . Nu mai zic multitudinea de companii occidentale cu sedii si fabrici acolo .De la auto la electronice .Noi facem volane .Ei fac Suzuki si inca alte si alte masini apartinanand unor companii auto mondiale cunoscute ! Edited by GingisHan2015, 28 February 2019 - 11:07. |
#39
Posted 28 February 2019 - 11:07
#40
Posted 28 February 2019 - 11:08
Salariile sunt cu aproape 50% mai mari in Ungaria și majoritatea chestiilor sunt la fel sau mai ieftine (mulți români merg la cumpărături acolo, multe românce merg sa nască in Ungaria etc etc).
|
#41
Posted 28 February 2019 - 11:11
GingisHan2015, on 28 februarie 2019 - 11:07, said:
S-a implementat camera de ras ascunsa cu succes pe softpedia, cumva ? Cineva acum ne urmareste reactiile si se distreaza copios ? Ca sa stiu sa pun niste leucoplast pe laptop in zona camerei ! Suntem incomparabil in urma Ungariei la orice capitol ati vrea sa comparam .Cu vreo suta de ani in urma . Cand treci de la Nadlac incolo pana si politia de frontiera iti dai seama ca e din alta lume ! Spre deosebire de ai nostri care stau cu nasul in cur si nu schiteaza un gest, ai lor iti ureaza drum bun si iti zambesc . Odata intrat pe teritoriul maghiar iti dai seama cat rau ne-au facut vremelnicii politicieni aflati la guvernare din 90 pana azi . E o alta lume .Drumuri bune, parcari dotate cu dusuri si wc (nu la roata masinii ca la autostrazile noastre ), totul ca la carte .Ca in occident ! Se vede mana de gospodar peste tot .Transport public civilizat, cu mijloace noi, curate, ce mai, nici nu vreau sa mai zic . Cine a fost stie ce spun . Nu mai zic multitudinea de companii occidentale cu sedii si fabrici acolo .De la auto la electronice .Noi facem volane .Ei fac Suzuki si inca alte si alte masini apartinanand unor companii auto mondiale cunoscute ! Edited by Cris007, 28 February 2019 - 11:11. |
#42
Posted 28 February 2019 - 11:11
marcusdefeis, on 28 februarie 2019 - 11:07, said:
parca e 80 limita de viteza p-acolo.... The 29 kilometre long section between M1 and M5 is the oldest section of the M0 motorway, and originally did not comply with formal motorway specifications. Speed limit on this section was 80 km/h. Construction work between 2011 and 2013 has expanded most of this busy section (except for the short section between M1 and M7) to 2x(3+1 emergency) lanes, and have allowed for speed limits to be raised to 110 km/h.[1] https://en.wikipedia.org/wiki/M0_motorway_(Hungary) Edited by Bursul, 28 February 2019 - 11:15. |
#43
Posted 28 February 2019 - 11:17
#44
Posted 28 February 2019 - 11:18
prosperitatea asta e de cativa ani, inceputi cand era plagiatorul la putere. in timp se va vedea si in nivelul infrasctructurii. deja in buc, au aparut 400 de autobuze, s-au reparat o gramada de mijloace de transport in comun, balciuri cat cuprinde, s-a mai facut cate o strada. deci mergem pe drumul cel bun, intr-adevar nu atat de repede, dar recuperam sanatos!
|
#45
Posted 28 February 2019 - 11:21
Cat despre Bucuresti, cu toata durerea, are zilele numarate pe partea de termie si alimentare cu apa si utilitati, ceea ce Budapesta a rezolvat inca dupa 90, fara probleme .
Va veni ziua in care va fi o criza acuta de apa .Reteaua de distributie dar si cea de transport isi traieste clipa colapsului .Exact ca la Bacau, unde sunt periodic avarii pe sistemul de aductiune Valea Uzului - Darmanesti -Bacau ! Si care afecteaza Onesti, Moinesti, Comanesti, si Municipiul Bacau. Bucurestiul are reteaua varza, exact ca si acolo . |
#46
Posted 28 February 2019 - 11:21
Karhu, on 28 februarie 2019 - 11:17, said:
La ei foarte mulți, inclusiv persoane in vârsta, folosesc bicicleta în mod curent. Edited by Cris007, 28 February 2019 - 11:22. |
|
#47
Posted 28 February 2019 - 11:22
GingisHan2015, on 28 februarie 2019 - 11:21, said:
Cat despre Bucuresti, cu toata durerea, are zilele numarate pe partea de termie si alimentare cu apa si utilitati, ceea ce Budapesta a rezolvat inca dupa 90, fara probleme . Va veni ziua in care va fi o criza acuta de apa .Reteaua de distributie dar si cea de transport isi traieste clipa colapsului .Exact ca la Bacau, unde sunt periodic avarii pe sistemul de aductiune Valea Uzului - Darmanesti -Bacau ! Si care afecteaza Onesti, Moinesti, Comanesti, si Municipiul Bacau. Bucurestiul are reteaua varza, exact ca si acolo . |
#48
Posted 28 February 2019 - 11:22
Daca vrei sa mori, mergi cu bicicleta intre sate din Ro.
|
#49
Posted 28 February 2019 - 11:23
Karhu, on 28 februarie 2019 - 11:17, said:
La ei foarte mulți, inclusiv persoane in vârsta, folosesc bicicleta în mod curent. Flat, on 28 februarie 2019 - 11:22, said:
Daca vrei sa mori, mergi cu bicicleta intre sate din Ro. |
#50
Posted 28 February 2019 - 12:29
Daca bogatia o masori in GDP, da, stam mai bine ca Ungaria de cativa ani; daca te uiti la salarii (dar nu si la costuri) stam inca mai prost.
Salariu mediu (de pe numeo): Tirana........1600 lei Kiev..........1800 lei Belgrad.......1800 lei Istanbul......2100 lei Bucuresti.....2900 lei Sofia.........3200 lei Budapesta.....3500 lei Atena.........3500 lei Lisabona......4200 lei Varsovia......4500 lei Bratislava....4700 lei Praga.........6300 lei Si GDP-ul mai jos. In 2005 am depasit GDP-ul Ungariei (bine, la o populatie mult mai mare a Romaniei). https://www.google.r...dl=en&ind=false |
#51
Posted 28 February 2019 - 12:30
Bucureştiul este sărac cu duhul. Faptul că există cartierele Francez şi Primăverii, faptul că 2-3 corporaţii au ales să deschidă aici filiale, faptul că există mulţi parveniţi care sparg banii pe te miri ce şi mai nimic, nu înseamnă bogăţie.
Haideţi să vedem ce se întâmplă acum în Bucureşti. 1. Una după alta, uzine şi fabrici demolate, înlocuite cu mall-uri sau blocuri. Surse de producţie, înlocuite cu "surse" de consum. 2. Nicio linie nouă de transport în comun în oraş. Doar afacerea ADTPBI-ului cu liniile regio, unele provenite din liniile preorăşeneşti, altele reînfiinţate pe trasee vechi (unele de autobuze, altele de dube). Deci, nicio urmă de dezvoltare în acest sector. Infrastructura transportului electric este în continuă degradare, de vreo extindere nu se pune problema. 3. Parcări insuficiente, cele existente amplasate prost. În continuare se construiesc clădiri de birouri fără parcări subterane sau supraterane. 4. Un singur Park&Ride concretizat, dar şi acela la mama dracu', unde nu are aproape nimeni interes să vină (Străuleşti). Accesele prin zonele Băneasa, Colentina, Pantelimon, Titan, Militari nu au Park&Ride. 5. Primăria Bucureştiului a devenit o instituţie de tip mafiot, fiind deţinută de o singură familie. 6. 30% (nu ştiu procentul exact, aştept o corectare dacă e cazul) din străzile Bucureştiului nu sunt asfaltate. 7. Bucureşti are, încă, străzi fără apă curentă şi fără canalizare. 8. Sistemul de încălzire centralizată, al doilea ca mărime din Europa după cel al Moscovei, îşi trăieşte ultimele clipe. Cheltuielile cu încălzirea apei sunt tot mai mari, pierderile pe reţea sunt tot mai mari, efortul Apa Nova de a livra apă într-adevăr potabilă se poticneşte în conductele vechi de zeci de ani. 9. Şoseaua de Centură este, încă, drum naţional, aşa cum era şi acum 40 de ani. Nu se pune problema ridicării ei la rangul de autostradă. 10. Obiectivele turistice din Bucureşti sunt tot mai puţine. Centrul Istoric este astfel numai cu numele, nimeni nu merge acolo pentru istorie, ci pentru a bea o cafea sau o bere mai scumpe decât oriunde în altă parte a oraşului. Update: scuze, nici nu se mai numeşte Centrul Istoric, se numeşte Centrul Vechi. Deci, adio cu istoria şi în curând şi cu vechiul. 11. Sistemul de sensuri unice pe marile bulevarde nu a fost implementat. Indicatoarele amplasate în 2017 (acoperite cu pungi de plastic negre) au fost date jos în anul 2018, semn că s-a renunţat la acest proiect. 12. Bucureşti este capitala cu cele mai puţine zone de agrement amenajate, aflate în proximitate. Toţi locuitorii dau năvală pe Valea Prahovei, fiindcă la Snagov şi în alte zone nu găsesc ceea ce caută. 13. Cadrul natural din jurul Bucureştiului nu este propice dezvoltării turismului. 14. Bucureştiul este capitala cu cel mai mare risc seismic din Europa, având totodată cele mai multe clădiri neconsolidate. Câteva dintre noile clădiri de birouri nu au nici acum autorizaţie de funcţionare (Euro Tower este un exemplu). Alte clădiri funcţionează fără autorizaţie de securitate la incendiu. 15. Bucureşti este capitala cu cea mai mică suprafaţă de spaţiu verde din Europa. 16. Nu se respectă planurile de urbanism, iar zonele protejate arhitectonic dispar pe rând. Hai, mai spuneţi şi voi. Edited by PSC, 28 February 2019 - 12:34. |
|
#52
Posted 28 February 2019 - 12:38
In București poți să dai 100k de euro pe o șampanie in Bamboo, si ti se aduce cu artificii la masa de animatoare, ia zi poți in Budapesta?
|
#53
Posted 28 February 2019 - 12:43
Din pacate nu .Dar poti bea apa cu paharul fara sa te temi ca iti canta popa dupa aia la cap, ca in Bucuresti .
|
#54
Posted 28 February 2019 - 12:44
kopac, on 28 februarie 2019 - 10:21, said:
poporul nu intelege ideea., am plecat de foarte de jos, ingrozitor de jos si am recuperat in 30 de ani nesperat de mult. nu va mai vaitati ca babele ca iar cadem in penibil.. au plecat specialiştii au plecat tinerii au plecat medicii au plecat profesorii au plecat muncitorii visul tînărului este să termine pierderea de timp numită şcoală şi să plece salarul este de 270 euro şi inconştienţii încă mai speră să le muncească chinezii care au 1000 dolari... întrebare cine a ridicat? dar mai ales ce? referitor la topic este la mintea cocoşului că vestul ţării este mai bogat ce nu se spune...de cine a fost cumpărat la notar şi cu cît. restu-i gargară să prostim proştii Edited by sarac.lipit, 28 February 2019 - 12:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users