Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3 Performance
Last Updated: Mar 01 2024 14:11, Started by
inuendo0
, Feb 19 2019 10:24
·
0
#487
Posted 10 August 2021 - 11:04
Screenshot 2021-08-10 at 12.03.08.jpg 114.24K
89 downloads
Scrie mare - Plata in leasing fara TVA Casco - nu este inclus. Edited by petman, 10 August 2021 - 11:04. |
#488
Posted 10 August 2021 - 11:14
Pe de alta parte finantarea este prin Raiffeisen leasing, si ei au ceva conditii de functionare si niste oferte in ceea ce priveste casco.
Eu unul, cat timp am avut masina in leasing pe persoana fizica am avut casco inclus in ratele lunare. Nimeni de pe planeta asta nu iti da un leasing fara casco. Acum, in functie de contract, poti obtine preturi mai mult sau mai putin avantajoase pentru asigurare, dar e nu mai e facultativa. Edited by ro_explorer, 10 August 2021 - 11:21. |
#489
Posted 10 August 2021 - 11:19
Casco nu apare in oferta pentru ca se poate alege societatea de asigurare, daca vrei fransiza sau nu, modalitatea de plata (lunara, trimestriala, anuala) si Tesla nu are cum sa stie toate info.
Dar, de obicei, au cotatii bune la casco (eu am un leasing la raiffeisen si unul la impuls). |
#492
Posted 07 October 2021 - 16:40
lllllll, on 07 octombrie 2021 - 16:22, said:
Acum ca a aparut punct de vanzare Tesla in RO, exista si un service, sau tot la Viena? Imi face cu ochiul un M3 - oare merita ~10k eur diferenta pt varianta Long Range, voi ce parere aveti? |
#493
Posted 12 October 2021 - 12:53
#494
Posted 09 November 2021 - 10:51
Zilele trecute am schimbat cauciucurile la 66.000km. Venise vremea să le rotesc (cele de pe față puse pe spate și invers), dar profitând de faptul că cele de pe spate ajunseseră la limita de uzură, am profitat de situație și le-am înlocuit pe toate 4, păstrându-le pe cele de pe față (care mai au ceva viață în ele) pentru situații neprevăzute sau urgențe gen lipsă pe stoc.
Apropos de lipsă pe stoc, așteptam noile Michelin Pilot Sport EV, speciale pentru electrice însă nu au apărut încă. Iar următoarele pe listă, Michelin Pilot Sport 4S TO (cu spuma acustica in interior), cele cu care a venit mașina și de care am fost super mulțumit, la fel nu erau disponibile momentan, cu timp de așteptare necunoscut. Așa că am luat tot Michelin Pilot Sport 4S NO, (fără spuma acustică). La o primă vedere diferențele sunt aproape insesizabile, cu un zumzet foarte ușor la viteze mici și pe suprafețe foarte netede. Pe alte suprafețe și viteze mai mari practic se aud la fel. Aderența e mai bună decât cu cele vechi însă doar din cauză că astea sunt noi, cu desenul mai adânc, însă când era nouă mașina îmi amintesc că avea aceeași aderență ca și acum. Prețul a fost de 932 euro, toate 4, cu demontare cele vechi, montare, și echilibrare. Pe vechea mașină, un Mercedes CLS încălțat cu Pirelli Cinturato schimbam anvelopele la vreo 40.000 km cam la aceiasi bani. Așadar acum, cu 66.000 km pe o mașină de 2 ori mai puternică eu mă declar foarte mulțumit. A venit frigul și aici și se simte si la consum. Recent am încărcat bateria până pe la 95%, iar în aplicație îmi arăta că la 100% voi avea 465km, față de 500 când era nouă, deci 7% degradare în aproape 3 ani. Așa cum menționam și pe alt topic, am vândut mai puțin de o treime din acțiunile TSLA pe care le aveam încă din 2018, bani pe care i-am folosit pentru a cumpăra o vilă cu curte și piscină la câteva sute de metri de plajă, ceva la care nu aveam tupeul să visez vreodată. Cumpărarea mașinii și a acțiunilor au fost cele mai bune decizii financiare pe care le-am luat până acum. Cunoscând produsul mi-a dat forță să țin cu dinții de acțiuni chiar și când eram cu 30% "sub apă". Acum sunt la aproape 2.000% peste preturile de cumpărare. La sfârșitul lunii ne mutăm în noua casă așa ca mașina va primi încărcător nou. Nu merită efortul sa-l dezinstalez pe cel vechi de la actuala casă. Va rămâne acolo pentru chiriași. Ma gândeam să iau un Tesla Wall Connector gen 3 pentru a începe un ecosistem Tesla: mașina/mașinile, încărcător, panouri solare si 1-2 PowerWall-uri. Oare compensează faptul că nu are control activ al puterii de încărcare? Oare pe viitor acel ecosistem va controla cat curent să bage in mașină? Cred că voi pune o întrebare și pe topicele de specialitate. |
#495
Posted 09 November 2021 - 18:17
inuendo0, on 09 noiembrie 2021 - 10:51, said:
Recent am încărcat bateria până pe la 95%, iar în aplicație îmi arăta că la 100% voi avea 465km, față de 500 când era nouă, deci 7% degradare în aproape 3 ani. Masina arata 560Km autonomie fata de 570 cat arata cand era noua. deci 1.75% degradare dupa 15000 Km (5 luni). |
#496
Posted 09 November 2021 - 21:35
ro_explorer, on 09 noiembrie 2021 - 18:17, said:
Eu acum tocmai ce am incarcat-o la 100% ca am de bagat 320 Km din scurt ... ocazie cu care am sa ii verific si consumul pe 0 grade. Masina arata 560Km autonomie fata de 570 cat arata cand era noua. deci 1.75% degradare dupa 15000 Km (5 luni). 15000 km - 1,75% rezulta ca 4x15000 adica 60000 km 1,75x4=7% in cazul de fata 66.000 km - 7% |
|
#497
Posted 18 November 2021 - 08:13
la voi sunt necesare roti de iarna? ma interesa ce ti-ai ales.
ai idee ce diferente sunt tehnologice intre MY2019 si MY2021? |
#498
Posted 18 February 2022 - 03:34
Am revenit. Am fost foarte ocupat cu noua casă si mult de munca la serviciu, însă pot spune ca am multe realizari in timp relativ scurt: instalat incarcatorul Tesla Wall Connector, instalat un sistem fotovoltaic on-grid, comandat Model Y pentru consoarta.
Sa le luam pe rând: Model Y Long Range, rosu, interior alb, jante Uberturbine, avem dată aproximativa de ridicare pe 28 februarie in Malaga, la 250km de casă. Tesla Wall Connector: foarte estetic, foarte usor de instalat. Si asta, ca si masina are actualizari Over The Air. Nu-mi place ca nu are functia de modulare activa a puterii, asa ca a trebuit sa măresc puterea instalata la 8.2 kw. Instalatia fotovoltaica: demult imi doream casa cu acoperis propriu ca sa-mi fac damblaua asta. Sistemul este format din 20 de panouri de 470w fiecare, deci 9.4kw instalati, 2 invertoare Huawei de 5kw fiecare, cu posibilitatea de baterii high voltage pe viitor. Miercuri a fost instalat, iar ieri a fost pus in funcțiune. Acum, iarna, am niste umbre partiale insa pe la ora 10 are soare din plin. Dupa amiază tarziu iar vine o umbra de la casa vecinilor. Vara umbrele sunt mult mai scurte. Cu toate acestea, dupa un consum destul de mare (piscina vreo 2 ore, cuptor, 2 sesiuni de spălat rufe, plita, boiler, aspirator, jet Karcher) tot a exportat 15kwh. Luni o sa am si aplicatia instalată si in cateva săptămâni poate si legalizarea de "prosumator" sau cum s-o chema in România. Totul a costat putin sub 10.000 euro. Masina are aproape 75.000 km, totul e ok, asa cum spunea si @ro_explorer, nici mie nu prea imi place ultima interfață. Insa imi place ca poti vedea din aplicatie de oriunde ai fi in lume ceea ce vad camerele in timp real. Pun mai jos o poza chiar de acum, cu toate ca e noapte. Si jocul de lumini in ritmul muzicii e foarte tare. De cand am schimbat cauciucurile prin noiembrie consumul a crescut simțitor, parca e la 214wh/km, fata de media generala de 184wh/km. In parte se datoreaza frigului insa mai mare influenta cred ca o are banda de protectie a jantei care este mult mai lata decat cea a cauciucurilor originale. Nu stiu daca si compozitia chimica este diferită, acestea fiind specifice de Porsche, nu de Tesla (codul T0 din denumirea Michelin Pilor Sport 4S T0). Attached FilesEdited by inuendo0, 18 February 2022 - 03:46. |
#499
Posted 18 February 2022 - 04:00
#500
Posted 18 February 2022 - 06:34
Să vă bucurați de ele, atât de casă, cât și de invertoare.
|
#501
Posted 18 February 2022 - 10:52
Felicitari pentru realizari! As minti daca as spune ca nu ma incearca deloc mici sentimente de invidie dar sper ca intr-o zi sa cred si eu mare si sa fac pasul spre o casa cu toate cele.
|
|
#502
Posted 18 February 2022 - 10:55
inuendo0, on 18 februarie 2022 - 03:34, said: Sa le luam pe rând: Model Y Long Range, rosu, interior alb, jante Uberturbine, avem dată aproximativa de ridicare pe 28 februarie in Malaga, la 250km de casă. eu stau de la inceput de NOV si n-am niciun raspuns concret... dupa M3P. care sunt mai rar cerute decat SR sau LR... |
#503
Posted 18 February 2022 - 14:27
La inceputul lui ianuarie, imediat ce au inceput sa puna bateria de 82kwh.
Mulțumesc @CRG & explorer Edited by inuendo0, 18 February 2022 - 14:29. |
#504
Posted 18 February 2022 - 15:25
ah, pai stati f bine cu livrarile. inclin sa cred ca la noi nu s-au preluat comenzile/predat catre fabrica pana nu au lansat rabla.
am aproape 4 luni de la comanda, si niciun update... mi s-a spus ca POATE..poate mai/iunie livrarea. se pare ca la M3P au scos suspensia sport...nu mai apare in lista de dotari si masinile care sosesc sunt mai inalte decat modelul 2021 pana acum.. ar fi pacat... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users