Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3 Performance
Last Updated: Mar 01 2024 14:11, Started by
inuendo0
, Feb 19 2019 10:24
·
0
#469
Posted 23 July 2021 - 06:36
Daca tu nu te simti confortabil nu inseamna ca aceeasi e situatia pentru toata lumea.
|
#470
Posted 23 July 2021 - 08:09
#471
Posted 23 July 2021 - 08:09
raven75, on 23 iulie 2021 - 06:19, said:
220km/h noaptea e chiar recomandat... Eu ziua am mers pe autobahn cu 200 km/h si dupa 15 min am incetinit pentru ca nu ma simteam confortabil...dar uite ca printre noi se afla multi Niki Lauda... culmea nu sunt genul care sa respect regulile de circulatie - merg constant cu 150-160km/h pe autostrazi indferent de tara. Si radarele alea fixe nu zic nimic cand treci pe langa ele sau cum? Ca lasand Germania unde ai portiuni fara limita,in restul tarilor dar si in Germania ai limite de viteza... Edited by Groh, 23 July 2021 - 08:10. |
#472
Posted 23 July 2021 - 08:51
Groh, on 23 iulie 2021 - 08:09, said:
Si radarele alea fixe nu zic nimic cand treci pe langa ele sau cum? Ca lasand Germania unde ai portiuni fara limita,in restul tarilor dar si in Germania ai limite de viteza... Folosesc waze care anunta unde sunt radare fixe sau mobile + ma uit la ceilalti participanti - daca toti merg incet, merg si eu in rand..in general iau reper un "iepure" cu numere din tara respectiva...stiu mai bine ca mine daca sunt radare intr-o zona (peste tot sunt grabiti asa ca nu e greu de gasit) Tocmai ce am venit din concediu din Dubrovnik prin Budapesta, 1800 km facuti in 3 transe de 600 km. Pe drum m-a surprins o Tesla care m-a depasit (eu 150, ea 160km/h)...am luat-o ca iepure si m-am tinut dupa ea. Ajuta mult si crusie control adaptiv...sa tii doar de covrig si sa franeze/accelereze masina in locul tau e minunat la drum lung. Edited by raven75, 23 July 2021 - 08:55. |
#473
Posted 23 July 2021 - 09:15
#474
Posted 23 July 2021 - 09:17
#475
Posted 23 July 2021 - 09:31
raven75, on 23 iulie 2021 - 08:09, said:
De aia spuneam - 220 km/h noaptea e cool! avem nevoie de donatori de organe... Edited by closchkutza, 23 July 2021 - 09:35. |
#476
Posted 23 July 2021 - 15:38
closchkutza, on 23 iulie 2021 - 09:31, said: Tu poti avea ce pareri vrei tu, doar nu incerca sa-i convingi si pe altii sa "creada" in ele. Omul a pus o intrebare pertinenta ca sa traga o concluzie la fel de pertinenta care se aplica modului lui de utilizare a unei masini. De ce trebuie sa fie comentari de genul celor de mai sus nu pot sa inteleg. Edited by inuendo0, 23 July 2021 - 15:39. |
#477
Posted 23 July 2021 - 15:43
Hai sa nu sarim asa la gatul cuiva doar pe baza unor speculatii. Nu iau apararea nimanui dar este o realitate ca cine are acces la autobahn il mai foloseste in maxim tehnologic ocazional. Nu e ilegal.
Daca nu ma insel eu, colegul e in Elvetia sau pe undeva pe acolo si tocmai a avut o dauna totala la seria 5, fiind in cautare de nou aregat acum. Din punctul meu de vedere, pana la dovada contrarie, intrebarea a fost leit. A intrebat, eu i-am raspuns .. hai sa o lasam asa. Nu s-a spus nici un neadevar, nu s-a facut nici un trolling ... Edited by ro_explorer, 23 July 2021 - 15:43. |
#478
Posted 25 July 2021 - 07:09
Cand am zis ca merg cu peste 200 km/h m-am referit stric la Germania, in Elvetia sunt radare din 30 in 30 km pe autostrada, daca te prinde la viteza respectiva intri la bulu direct fara drept de apel.
Si da, am vrut sa stiu cat tine bateria daca se ruleaza la viteza respectiva, nu inteleg care e problema ca merg cu 220 nopatea??? Cand am venit spre RO am intrat in Germania pe la ora 4 dimi, trafic foarte foarte lejer am mers si cu 240 km/h dar pe portiuni scurte, asa ca chiar eram curios cat poate tine bateria la o Tesla la viteza respectiva. Inca nu am exclus total o electrica de pe lista dar neavand niciun prieten cu Tesla nu am de unde sa ma informez. |
|
#479
Posted 25 July 2021 - 08:01
RaySefo, on 25 iulie 2021 - 07:09, said:
...am mers si cu 240 km/h dar pe portiuni scurte, asa ca chiar eram curios cat poate tine bateria la o Tesla la viteza respectiva. Inca nu am exclus total o electrica de pe lista dar neavand niciun prieten cu Tesla nu am de unde sa ma informez. La 200km/h tine pe la 130km pana ajungi la 10%, probabil cu noua baterie 140km. Consum mediu 46,5kwh. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EiuIyHORZi8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#480
Posted 25 July 2021 - 08:09
La 240 o sa tina de 3-4 ori mai puțin decât la 120,adica sub 100-120km.
În Elveția cred că-s mai dese radarele decât din 30 in 30km cel puțin în anumite zone...nu știu exact câte sunt pe porțiunea aia dintre Geneva și Lausanne de exemplu încă cred ca peste 10. Și pe lângă alea in cei 60km or so ultima oara când am trecut mai erau și 3 mobile, fix la ieșirea din tunele, la 10m înaintea încetării restricțiilor de viteza. Asemenea milițieni doar în Jermania mai vezi |
#481
Posted 25 July 2021 - 10:04
Sensul Geneva - Lausanne sunt 5 radare fixe in 60 km si mai pot fi mobile daca sunt lucrari la 80km/k dar doar din cand in cand ,nu le pun tot timpul.
Edited by RaySefo, 25 July 2021 - 10:05. |
#483
Posted 08 August 2021 - 13:21
De vreo câteva zile am revenit în Spania, după cea de-a doua experiență Spania-Romania-Spania cu această mașină.
Rezumat: 9087 km parcurși, 1521kwh consumați deci o medie de 167wh/km. Odometrul a ajuns la 61.000 km. În urmă cu 2 ani, media de consum pe același traseu era mai mare dacă țin bine minte, iar media de când este mașina a scăzut de la 184wh/km la 181wh/km, deci acea actualizare de software care făcea mașina mai eficientă chiar funcționează. Compensează cu degradarea bateriei, așadar eu mă declar încântat. Costul pe curent la dus a fost de 165.05 euro, iar la întors de 142.20, deoarece știam deja că Superchargerele pe Ungaria sunt gratis iar cele de pe Italia ceva mai scumpe și am putut optimiza puțin. În România am încărcat gratis la Superchargerele Tesla, Lidl Brăila, Lidl Iasi, Kaufland Buzău, Kaufland Sighetul Marmației și cu bani (câteva zeci de lei), mai mult de probă, prin intermediul Renovatio. Deci un drum de 9000km cu puțin peste 300 euro. Cu fosta mașină, pe motorină aș fi cheltuit cam 1000 euro plus jumătate din prețul unui schimb de ulei și filtre. Prin România, cred că din cauza unor gropi mai mari pe care le-am luat, am început să aud o vibrație ușoară în portiera din dreapta față, pe care am remediat-o foarte ușor. Era vorba despre ledul care iluminează în buzunarul portierei, acesta sărise din suportul său. Am demontat fața portierei, pus ledul la locul său și fixat cu o bandă de burete adeziv. Dacă tot aveam portiera desfăcută am mai pus burete din ăla și pe alte mufe și cabluri care puteau căpăta vibrații în viitor. Timpul lucrării 15-20 minute, și doar 3 șuruburi desfăcute. La întoarcere în Spania și fiindcă treceam pe lângă un service Tesla, am oprit să fac o revizie mai amplă, cea de 2 ani (2 ani și jumatate în cazul meu, care oricum nu era obligatorie). Revizia a constat în verificat roțile, aciditatea lichidului de frână, verificat anticongelantul bateriei și înlocuit filtrele de polen după o curățare cu spumă a instalației de aer condiționat. Deasemea s-au "resigilat" nu-stiu-ce articulații ale suspensiilor față, pentru care era activă o chemare în service. Durata operațiunii cam o ora, cost 139.81 euro. Roțile sunt cele originale, au peste 61.000 km, uzură uniformă și încă mai au cam 1-2mm până la semnele alea de uzură. Nici o boalfă, sau crăpături superficiale. La cuplul acestei mașini si aderența pe care o oferă aceste Michelin-uri Pilot Sport 4S, mie îmi plac foarte mult. Mașina s-a comportat perfect, suficient de comodă pentru noi 3 și foarte sportivă (cand e nevoie) pentru o mașină de familie. Cât am condus eu, am folosit intensiv Autopilot-ul și cred că a fost îmbunătățit simțitor în timp. Dacă am uitat ceva o sa completez ulterior. Attached FilesEdited by inuendo0, 08 August 2021 - 13:24. |
|
#485
Posted 10 August 2021 - 10:03
ms19spk, on 10 august 2021 - 09:16, said:
Salut colegi. La o Tesla model 3SR prin leasing cu avans maxim rata pe 60luni ar fi 269euro. La acesti bani mai vine tva si casco? Aveti idee la ce rata finala ar ajunge? Multumesc Tu stii ce oferta ai primit. Daca spuneai cat dai avans puteam deduce daca include si TVA sau Casco. Casco ar mai trebui sa fie intre 1000 si 1500 de euro pe an. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users