Tesla Model 3 Performance
Last Updated: Mar 01 2024 14:11, Started by
inuendo0
, Feb 19 2019 10:24
·
0
#271
Posted 01 November 2019 - 10:41
In toata europa e la fel, din ce am observat. Cand ai NOA (Navigate on Autopilot) activat, adica Autopilotul normal si o adresa bagata in gps ca sa stie unde te duce, iti sugereaza depasirile si revenirile pe banda, tu doar confirmi cu semnalizarea. Pe toate autostrazile, inclusiv in Romania e activabil. Chiar si pe drumurile express.
Pe drumurile secundare poti activa Autopilotul, chiar si printre blocuri daca vede linia. Daca ai si o adresa bagata in gps, imediat ce ai intrat pe drum express sau autostradă se activeaza NOA singur. Diferenta intre NOA si AP este ca primul iti sugereaza depasirile si revenirile pe prima banda si face singur schimbarile de pe o autostradă pe alta, se încorporează si iese singur de pe autostrada, fara macar sa pui semnalizare sau sa confirmi nimic. |
#272
Posted 01 November 2019 - 11:07
dorel232004, on 01 noiembrie 2019 - 07:37, said:
Inca ceva: Tesla are radiator, antigel si pompa apa? Ma gandesc ca pt gestionarea temperaturii acumulatorilor o avea nevoie! Este mult mai eficient din punct de vedere al energiei consumate decat la Model S, care avea rezistențe pentru încălzirea lichidului din baterie. La Model 3 incalzirea antigelului cand masina este oprita se face in invertere, punandu-le in "scurt". Un clip elocvent: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vgfXyLLaO7I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si un articol: https://www.google.c...tion-video/amp/ |
#274
Posted 01 November 2019 - 11:46
Nu cred ca ai vrea sa scapi de ele. Decat in cazul in care vrei sa pățesti ca la Leaf, sa nu poti incarca la fastcharge de 2-3 ori consecutiv.
Racirea/incalzirea activa a bateriei este o modalitate de a proteja si prelungi viata acesteia si pentru a o putea incarca si descarca cu puteri foarte mari. Un sistem de tuburi si pompe pentru racire/incalzire oricum il ai pe orice masina. Daca il poti extinde si la baterie cat mai simplu si eficient este un mare plus. |
#275
Posted 01 November 2019 - 12:01
Asa e, dar fiecare piesa in plus inseamna posibilitatea unei defectiuni, schimburi de lubrifianti, manopera, revizii, etc! Dar tot scapam de toba esapament, distributie, catalizator, egr, electromotor, bendix, pompa benzina si cate or mai fi!
|
#276
Posted 01 November 2019 - 21:55
inuendo0, on 31 octombrie 2019 - 14:27, said:
Nu, multumesc, nu am timp de bricolari. Nu am luat masina asta ca sa o mesteresc ca altele. Si cred ca mai toate masinile au acele folii din fabrică. Am vazut la opeluri, Audi si Mercedes. La Tesla parca chiar colegul 3T critica faptul ca au lipit invers niste panouri de alea de spuma izolanta la inceputul productiei de Model 3. Chiar si sistemele scumpe/high entry sa zic, mai dau ceva bube la volum maxim. Pt bricolat audio exista firme specializate, mi se pare absolut normal la masina asta daca e cazul, sa apelezi la niste baieti pe domeniu. Numai Becali si-a reparat Maibachu cu ranga. |
#277
Posted 01 November 2019 - 23:30
Model 3 nu are nevoie de nici un "tuning" pe partea de audio, mai ales daca ai optat pentru pachetul de to la interior. Am testat si e comparabil cu Harman Kardon pe care il eu in masina mea. E adevarat ca usile suna altfel cand le inchizi (ar putea fi mai bine) dar nu e decat o chestie de fitze, caci inauntru nu se schimab cu nimic situatia.
Este un filmulet de la asiatul norvegian cu model 3 ... el si-a antifonat masina "profesional" si a acomparat-o cu a unui prieten fara antifonare ... nu e mare diferenta. |
#278
Posted 01 November 2019 - 23:50
Depinde de urechile cui asculta!
Acolo "nu e mare diferenta" se poate face diferenta, pt un audiofil poate insemna mult, pt tine/mine poate insemna nimic. Adica nu poti generaliza cand vine vorba de audiofili. |
#279
Posted 02 November 2019 - 03:25
Vorbim de mașini care merg în trafic, nu se pune problema de audiofilie ... Trebuie doar un sunet curat, fără distorsiuni, cu o dinamica bună. Audiofilii asculta acasă cu căști de mii de euro și amplificator cu lămpi, nu în mașină cu ti-ti, vrum-vrum și vajaiala de aer. Nici în mașini de juma' de milion nu poți avea pretenția asta.
|
#280
Posted 02 November 2019 - 07:09
La uși cred că afectează și faptul că sunt "frameless" si automat ansamblul e mai puțin rigid decât la o ușă normală.
|
|
#281
Posted 05 November 2019 - 18:53
ro_explorer, on 02 noiembrie 2019 - 03:25, said:
Vorbim de mașini care merg în trafic, nu se pune problema de audiofilie ... Trebuie doar un sunet curat, fără distorsiuni, cu o dinamica bună. Audiofilii asculta acasă cu căști de mii de euro și amplificator cu lămpi, nu în mașină cu ti-ti, vrum-vrum și vajaiala de aer. Nici în mașini de juma' de milion nu poți avea pretenția asta. E corect si asta vrem majoritatea, un sunet curat si o dinamica buna la audio in masina. Si eu sunt multumit de cum se aude muzica la trotineta mea, e ceva peste ce asteptam eu, adica dinamica buna, fara distorsiuni, zfranganeli, tzaraituri. Dar sunt grupuri restranse care baga bani seriosi in scule high fi in masina. Asta spun ca acel "nu e mare diferenta" pt tine si mine nu prea conteaza, pt acel grup restrans inseamna ceva! Si nu putem judeca treaba asta doar ca noi atat vedem, casti scumpe si amplifuri pe lampi. Acu ceva ani am vazut la unu in masina un HU care la vremea aia costa 1500 Euro. Eu n-am inteles prea mare lucru, dovada ca nu sunt un mare audiofil, incerca sa-mi explice despre naturaletea sunetului, de cum reda mediile si alte cele, am ramas impresionat de cat a costat scula aia... Dar nu il judec, ca n-am cum... |
#282
Posted 07 November 2019 - 00:17
Asa și opțiunea de Harman Kardon la mașina mea a fost 1000 euro... și se simte. Pana la audiofilie însă mai e cale lunga.
Edited by ro_explorer, 07 November 2019 - 00:17. |
#283
Posted 13 November 2019 - 02:22
Astăzi a picat încă o actualizare de software, una destul de importantă as zice, pentru că este a doua care aduce un plus de 5% putere si "true one pedal driving" adică frânarea regenerativa nu se mai opreste la sub 9km/h ca până acum, ci continuă să franeze până opreste de tot masina. Funcționează si in marsarier.
Alte noutăți: posibilitatea de programare a încărcării in funcție de intervalul cu prețul cel mai mic al energiei electrice. Se mai poate selecta ora de plecare, moment in care masina va fi încărcată la nivelul dorit si preîncălzită. Chestia asta este folositoare pentru ca eviti sa tii bateria plină mai mult timp in cazul in care ai nevoie de autonomia maxima, încărcarea decalându-se astfel încât la ora de plecare sa se termine si încarcărea. Si evident confortul de a gasi masina caldă/rece cand te urci in ea. Attached FilesEdited by inuendo0, 13 November 2019 - 02:24. |
#284
Posted 13 November 2019 - 10:38
Daca acolo e locuinta (frumoasa zona), cum o incarci?
|
#285
Posted 13 November 2019 - 11:30
Nu chiar. Am încărcător montat acasă iar la munca din priza normală. No big deal.
|
|
#286
Posted 13 November 2019 - 15:34
Din cate stiu M3P ajunsese ultima data la 487cp, deci acuma ti-a sarin un picutz de 500, sau?
|
#287
Posted 13 November 2019 - 16:03
Pe cartea tehnica, de cand am luat-o scrie 355kw (476 cai), a urmat la vreo 2 luni un upgrade de 5% (500cai), iar ieri inca un 5%. Deci ar fi cam 525 cai. La câteva tălpi ce i-am dat de ieri parca se simte ceva-ceva.
|
#288
Posted 13 November 2019 - 17:05
I-ai dat DPF și EGR off?
Știu eu niște băieți care se pricep. ps. Feo la tine acolo. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users