Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...
 Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 

Tesla Model 3 Performance

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
516 replies to this topic

#253
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Se comportă perfect. Soricei nu, insa auzisem mai demult un zgomot subtil la viteze de peste 150km/h si intre timp l-am identificat. E vorba de un plastic aplicat peste balamaua din dreapta a capotei. Acesta cred ca incepe sa vibreze, pentru ca are putin joc. Cu o bandă dublu adeziva pusa sub acest plastic cred ca as rezolva problema.
Inca o chestie ca nu-mi place: cand dau muzica la maxim, pe anumite melodii cu bass puternic, boxa din portiera dreapta distorsioneaza putin, dar numai pe anumite sunete si numai la volum maxim. Problema este cunoscuta si am citit pe un grup local ca unii s-au prezentat la serviceul Tesla iar cu un test pe diferite frecvențe au identificat imediat difuzorul cu pricina si l-au schimbat fara comentarii. Cred ca problema era la 65 hertzi.
Inca o problemă minoră dar care se extinde: spoilerul de fibra de carbon de pe buza portbagajului incepe sa se exfolieze. La început cand l-am vazut era doar o bulă cât o gămălie, apoi din ce in ce mai mare. Acum e cat o moneda si a si crăpat de la jetul de la spalatorie. Cred ca este lacul aplicat pe deasupra fibrei.
Oricum toate problemele acestea sunt minore dar mi-ar plăcea sa nu le am. Asa ca zilele urmatoare voi lua masina la "puricat" sa vad daca mai sunt si alte asemenea mărunțișuri si voi cere o programare pentru service-ul mobil. Citisem ca rezolva chestii de astea marunte.

Ramasese sa scriu ceva despre ultima actualizare a Autopilotului: acum pare mult mai "uman", mai natural, nu mai e ca un robotel care doar tine banda. Erau putine cazuri cand frâna fara rost, apoi accelera brusc pentru a reveni: cand depaseam un camion in curba, in apropierea podurilor si cu soarele in fata, cand pe banda de accelerare venea o masina frâna ca să o lase sa se încorporeze. Acum nu mai sesizez aceste frane iar cel mai tare esre faptul ca taie putin curbele, insa fara a se apropia prea mult de linie.
In plus, acum vede traficul de pe contrasens: inainte nu vedea nici o masina care venea din fata, acum le vede pe toate si pozitionate exact ca in realitate adica daca unu calca linia la fel e desenata si masina aia pe ecran. Vede chiar si biciclete aflate pe marginea contrasensului. Pe autostrazi cu separator mai lat parcă nu vede nimic pe celălalt sens.
Am mai remarcat ca acum face diferența imediat între tipurile de linii: continui, discontinui, duble, duble discontinui.
Deasemenea cand sunt oprit la semafor masinile nu mai "danseaza" pe ecran, si vede mult mai multe, pana la 5-6 in spate, 6-7 in față si pe vreo 2 benzi laterale. Incredibil cate ținte poate urmări.

La ultima teleconferința cu acționarii Musk promitea ca in următoarele săptămâni vor lansa un update care va aduce inca un 5% de putere extra pentru Model 3, si 3% pentru Model S si Model X.
Ar fi a două suplimentare cu 5% a puterii...how cool is that.

O sa pun niste poze cu "problemele".

#254
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,489
  • Înscris: 18.06.2007
astea se întâmplă la 99% dintre mașini. poate ai putea să aplici ceva folii pentru insonorizare. nu o să mai auzi nici motorul diesel de sub capotă :)))

#255
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 31 octombrie 2019 - 13:42, said:

nu o să mai auzi nici motorul diesel de sub capotă Posted Image))
Cine stie cunoastePosted Image

#256
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,489
  • Înscris: 18.06.2007
dacă pui folie pe uși, până și sunetul din difuzoarele actuale se va auzi mult mai bine. eu recomand această procedură

#257
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Pana la poze pun niste clipuri de pe  tweeter:
https://twitter.com/...0821033985?s=19
https://twitter.com/...0362189824?s=19
https://twitter.com/...5533638656?s=19
https://twitter.com/...7913567234?s=19

View Postbobalex18, on 31 octombrie 2019 - 13:51, said:

dacă pui folie pe uși, până și sunetul din difuzoarele actuale se va auzi mult mai bine. eu recomand această procedură
Folie pe usi? Vinil pe exterior sau pe interiorul tablei? Ori pe fata  interioara a portierei?

#258
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

View Postinuendo0, on 19 octombrie 2019 - 22:42, said:

Urmarind expansiunea supechargerelor in europa si SUA am ajuns la concluzia ca Tesla nu este interesata prea mult sa "traversezi tara/statul" ci sa deschida anumite culoare turistice. In Spania, de exemplu, au inceput cu culoarul mediteranei. Madridul, cu toate ca este situat central, a beneficiat foarte tarziu de Supercharger.
In cazul nostru cred ca-i interesează sa deschida un culoar catre Marea Neagra. Ulterior se ramifica.
Cred ca analizand traseele parcurse de fiecare masina printr-o tara gen Romania, se poate vedea care este cel mai frecventat, logic apoi ca pe acel drum sa apara primele statii de incarcare...deci Tm-Cv-B-Ct de exemplu.

#259
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,489
  • Înscris: 18.06.2007

View Postinuendo0, on 31 octombrie 2019 - 13:56, said:


Folie pe usi? Vinil pe exterior sau pe interiorul tablei? Ori pe fata  interioara a portierei?
se dă fața de ușă jos și se lipește în interiorul ușii. atât pe partea din exterior cât și pe partea dinspre fața de ușă. poți să faci chiar și tu operația. este simplă. eventual să te pregătești cu câteva cleme pentru fața de ușă.

după ce o să montezi o să vezi îmbunătățiri și la alte capitole.

#260
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Nu, multumesc, nu am timp de bricolari. Nu am luat masina asta ca sa o mesteresc ca altele. Si cred ca mai toate masinile au acele folii din fabrică.  Am vazut la opeluri, Audi si Mercedes.
La Tesla parca chiar colegul 3T critica faptul ca au lipit invers niste panouri de alea de spuma izolanta la inceputul productiei de Model 3.

#261
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,489
  • Înscris: 18.06.2007

View Postinuendo0, on 31 octombrie 2019 - 14:27, said:

Nu, multumesc, nu am timp de bricolari. Nu am luat masina asta ca sa o mesteresc ca altele. Si cred ca mai toate masinile au acele folii din fabrică.  Am vazut la opeluri, Audi si Mercedes.
La Tesla parca chiar colegul 3T critica faptul ca au lipit invers niste panouri de alea de spuma izolanta la inceputul productiei de Model 3.
nu are nici audi/mercedes/bmw.

#262
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
E bine ce te sfatuieste bob, mai ales daca esti audiofil. Un prieten foarte bun care avea cel mai apreciat garaj de audio din Romania acum niste ani, asta recomanda la orice masina. Singurul dezavantaj e ca iti ingreuneaza un pic masina. Plus ca, in afara cazului in care esti un audiofil impatimit, nu e foarte usor sa sesizezi diferentele, mai ales ca nu poti sa te urci dintr-o masina in alta.

#263
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,489
  • Înscris: 18.06.2007

View Postfigo1988, on 31 octombrie 2019 - 15:41, said:

E bine ce te sfatuieste bob, mai ales daca esti audiofil. Un prieten foarte bun care avea cel mai apreciat garaj de audio din Romania acum niste ani, asta recomanda la orice masina. Singurul dezavantaj e ca iti ingreuneaza un pic masina. Plus ca, in afara cazului in care esti un audiofil impatimit, nu e foarte usor sa sesizezi diferentele, mai ales ca nu poti sa te urci dintr-o masina in alta.
îngreunează o soluție dusă la extrem. o folie pusă nu îngreunează decât cu 5-10 kg toată mașina. doar pentru cum sună ușa când se închide și merită.

#264
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Treaba asta e buna doar pt audio sau si pt reducerea zgomotului exterior?
Va fi mai liniste in interior dupa insonorizare?
Ma gandesc ca trebuie facuta si podeaua/plafonul ai oricat de bine le-ai face o sa ai pb geamurilor.

#265
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007

View Postinuendo0, on 31 octombrie 2019 - 13:35, said:

Ramasese sa scriu ceva despre ultima actualizare a Autopilotului: acum pare mult mai "uman", mai natural, nu mai e ca un robotel care doar tine banda. Erau putine cazuri cand frâna fara rost, apoi accelera brusc pentru a reveni: cand depaseam un camion in curba, in apropierea podurilor si cu soarele in fata, cand pe banda de accelerare venea o masina frâna ca să o lase sa se încorporeze. Acum nu mai sesizez aceste frane iar cel mai tare esre faptul ca taie putin curbele, insa fara a se apropia prea mult de linie.
In plus, acum vede traficul de pe contrasens: inainte nu vedea nici o masina care venea din fata, acum le vede pe toate si pozitionate exact ca in realitate adica daca unu calca linia la fel e desenata si masina aia pe ecran. Vede chiar si biciclete aflate pe marginea contrasensului.
Sa inteleg ca merge si pe sosele, nu doar pe autostrada, nu? Atunci in Romania oare de ce nu merge decat pe autostrada?

Inca ceva: Tesla are radiator, antigel si pompa apa? Ma gandesc ca pt gestionarea temperaturii acumulatorilor o avea nevoie!

#266
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,489
  • Înscris: 18.06.2007

View Postthe_same, on 31 octombrie 2019 - 18:19, said:

Treaba asta e buna doar pt audio sau si pt reducerea zgomotului exterior?
Va fi mai liniste in interior dupa insonorizare?
Ma gandesc ca trebuie facuta si podeaua/plafonul ai oricat de bine le-ai face o sa ai pb geamurilor.
Poți să faci ceva total dar care implică o muncă titanica sau sa te rezumi la a insonoriza capota, ușile și portbagajul. Ceea ce obții este 90% din maxim. Te ajuta la a reduce vibrațiile și zgomotele. În mașină o sa fie foarte liniște, diverși greieri dispar, sunetul și standard se va auzi mai bine iar ușile îți vor crea senzația de uși de limuzină (un sunet plin).

#267
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
@the_same: Depinde de unde vine zgomotul. Evident că zgomot de rulare de la anvelope sau de vânt nu vei putea reduce.

#268
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,487
  • Înscris: 17.09.2007

View Postinuendo0, on 31 octombrie 2019 - 14:27, said:

Nu, multumesc, nu am timp de bricolari. Nu am luat masina asta ca sa o mesteresc ca altele. Si cred ca mai toate masinile au acele folii din fabrică.  Am vazut la opeluri, Audi si Mercedes.
La Tesla parca chiar colegul 3T critica faptul ca au lipit invers niste panouri de alea de spuma izolanta la inceputul productiei de Model 3.
Apropo de folie, mi-a placut clipul asta. N-am idee cat de rezistenta o fi (in raport cu ce spun ei) dar par destul de profi in explicatii.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zyKLLYFcd84?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#269
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,166
  • Înscris: 13.11.2017

View Postdorel232004, on 01 noiembrie 2019 - 07:37, said:

Sa inteleg ca merge si pe sosele, nu doar pe autostrada, nu? Atunci in Romania oare de ce nu merge decat pe autostrada?

Facilitatile de pe autopilot sunt date in functie de tara. In Romania chiar si pe autostrada nu poate face depasiri decat cu acceptul soferului.

#270
dorel232004

dorel232004

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 04.02.2007
Datorita legilor sau al marcajelor?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate