Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Timp incarcare baterie auto 12V/95Ah/740A
Last Updated: Feb 22 2019 19:08, Started by
M-A-R-I-U-S
, Feb 16 2019 13:03
·
0
#19
Posted 17 February 2019 - 00:13
MembruAnonim, on 16 februarie 2019 - 18:52, said:
De fapt chiar la relanti trebuie sa ai masuratori intre 14 si 14,5 V avand si toti consumatorii porniti... Repet are alternatorul defect. Mergi la electrician! Niciodata si la nici o masina si am avut garla de masini n-am avut peste 14V la relanti cu toti consumatorii porniti, cred ca exagerezi M-A-R-I-U-S, on 16 februarie 2019 - 19:59, said: Cand am pus-o la incarcat astazi pe la 12:30 avea 12.2A, adica aproximativ 50%. Am zis c-o tin jumatate din timpul necesar incarcarii complete (0%-100%), adica ~8.5 ore (redresorul fiind pus pe modul slow - 5.4A). N-am masurat-o in tot timpul acesta... acuma (dupa ~8 ore de incarcare) am pus multimetrul (redresorul fiind inca conectat la baterie, incarcand) si indica 15.81V, si e tot in crestere (creste cu 0.01V la un minut, ceva de genul) Bateria pare rece la atingere, si se aude un sunet "acidulat"... Marius daca are peste 12V uita de ea, las-o pana cade apoi iei baterie ce mare branza? Masina nevestii are 4 ani aproape La masina mea cand a implinit 3 ani a murit aceelasi tip de masina cumparate de noi Se intampla. Nu face vreo tampenie sa dai peste cap alternatorul care te costa inzecit mai mult pentru o prostie de acumulator, ca-s multi "mecanici" pe forum. |
#20
Posted 17 February 2019 - 00:13
Degeaba o pui pe redresor daca ai alternatorul stricat...
|
#22
Posted 17 February 2019 - 09:47
MembruAnonim, on 17 februarie 2019 - 00:13, said:
Degeaba o pui pe redresor daca ai alternatorul stricat... Am refacut masuratorile, 15.14V scoate la ralanti, nu stiu de ce aveam impresia ca se invarte in jur de 13V, probabil masurasem altceva... Edit: Din cate am citit, initial la rece alternatorul incepe sa incarce cu aprox 15V, apoi dupa un anumit timp scade pe la 14V. Tsunnnami, on 17 februarie 2019 - 00:20, said:
Auzi Mariuse, CE TE-A FACUT SA MASORI TENSIUNEA? Te referi la simptome date de masina? Erori intermitente (DSC/ABS/Transmission fault) + limp mode ocazional + erori cu "low voltage" pe diagnoza, +++ Deci am masurat-o azi dimineata, dupa incarcare, avea 12.68V, 100% incarcata. Sa vedem cat tine. Attached FilesEdited by M-A-R-I-U-S, 17 February 2019 - 10:01. |
#23
Posted 17 February 2019 - 10:00
Daca incarca peste 14,5 v e mai belita problema pentru ca distrugi bateria definitiv (se va sulfata)... Variatiile anormale de tensiune sunt un semn clar de defectiune al alternatorului. Tensiunea corecta a alternatorului se masoara la relanti cu toti consumatorii porniti si trebuie sa fie 14-14,5V
Nemuritoarea trebuie sa mearga in service! Edited by MembruAnonim, 17 February 2019 - 10:02. |
#24
Posted 17 February 2019 - 10:36
Nu stiu ce sa spun, am sa trec pe la service sa vad ce spun baietii...
Variatiile nu cred ca sunt anormale, are el anumite moduri de incarcare, in functie de mai multe variabile: Vehicles fitted with 2.7L Diesel engine (SC2 generator) All vehicles use a PCM (Pulse Control Modulated) generator. This allows the output voltage to be controlled between 12.5 & 16V via a signal from the ECM. This voltage is controlled between 13.5V & 15.5V. The system voltage is tailored more closely to the demands of the battery. At low ambient temperatures (as measured by the air conditioning ambient air sensor), the charging voltage is higher to improve charge acceptance. At high ambient temperatures the voltage is lower to reduce electrolyte loss and unnecessary battery self-heating. Also built into the strategy, is the ability to measure the battery voltage at Ignition On. A battery with low voltage at Ignition On is boost charged at a higher voltage for a calculated time before returning to its 'Base Characteristic' (defined by the prevailing ambient temperatures). The time and boost voltage depends upon the temperature and battery voltage at Ignition On. All vehicles have a one way clutch fitted to the drive pulley, which reduces belt slip. |
#25
Posted 17 February 2019 - 10:44
Nu exista variabile mergi linistit la service - poate mai salvezi bateria... o dioda sau regulatorul se vor schimba - poate si carbunii alternatorului (daca are km multi)
|
#26
Posted 17 February 2019 - 16:57
M-A-R-I-U-S, on 17 februarie 2019 - 10:36, said:
Nu stiu ce sa spun, am sa trec pe la service sa vad ce spun baietii... Variatiile nu cred ca sunt anormale, are el anumite moduri de incarcare, in functie de mai multe variabile: Vehicles fitted with 2.7L Diesel engine (SC2 generator) All vehicles use a PCM (Pulse Control Modulated) generator. This allows the output voltage to be controlled between 12.5 & 16V via a signal from the ECM. This voltage is controlled between 13.5V & 15.5V. The system voltage is tailored more closely to the demands of the battery. At low ambient temperatures (as measured by the air conditioning ambient air sensor), the charging voltage is higher to improve charge acceptance. At high ambient temperatures the voltage is lower to reduce electrolyte loss and unnecessary battery self-heating. Also built into the strategy, is the ability to measure the battery voltage at Ignition On. A battery with low voltage at Ignition On is boost charged at a higher voltage for a calculated time before returning to its 'Base Characteristic' (defined by the prevailing ambient temperatures). The time and boost voltage depends upon the temperature and battery voltage at Ignition On. All vehicles have a one way clutch fitted to the drive pulley, which reduces belt slip. Verifica si cablul dintre elternator si baterie. Daca e intrerupt undeva iti dai masina peste cap MembruAnonim, on 17 februarie 2019 - 10:00, said:
Tensiunea corecta a alternatorului se masoara la relanti cu toti consumatorii porniti si trebuie sa fie 14-14,5V Ai mai scris o data tampenia asta, de unde ai luat-o? |
#27
Posted 17 February 2019 - 18:18
#28
Posted 17 February 2019 - 20:30
|
#29
Posted 17 February 2019 - 20:39
#30
Posted 17 February 2019 - 20:43
#31
Posted 17 February 2019 - 20:45
#32
Posted 17 February 2019 - 20:46
Nu prea am vazut masini cu 14+ la ralanti...faci confuzie
|
#33
Posted 17 February 2019 - 21:19
|
#34
Posted 17 February 2019 - 21:34
De ce trebuie sa va demonstrez ca sunteti ignoranti?
Quote În termen de 10 zile de la cumpărarea bateriei este obligatorie verificarea tensiunii de încărcare a releului electric la un service Rombat în localitățiile în care există service ROMBAT sau la un service auto în localitățiile unde nu este service ROMBAT. Tensiunea trebuie să fie în limitele 14 - 14,4 V. Dacă tensiunea de încărcare nu se încadrează în intervalul menționat, vă rugăm remediați deficiența. Numai atunci când tensiunea de încărcare este corectă, se menționează în certificat și acesta devine valid. Verificarea tensiunii de încărcare se face gratuit atât la cumpărare cât și în perioada de garanție la societățile service autorizate de către Rombat și menționate în prezentul certificat. Verificați densitatea electrolitului (excepție construcțiile etanșe); dacă este sub 1,24g/cm3, bateria se va reîncărca. https://www.rombat.r...ctiuni-baterii/ si daca ati citi macar conditiile de garantie ale bateriilor cand le cumparati nu am avea discutia asta penibila! pacaliciosu01, on 17 februarie 2019 - 20:46, said:
Nu prea am vazut masini cu 14+ la ralanti...faci confuzie Edited by MembruAnonim, 17 February 2019 - 21:34. |
#36
Posted 17 February 2019 - 23:17
Nu pot intelege indivizii astia care au probleme cu alternatorul si cauta buba in alta parte numai acolo nu.
La ralanti tensiunea trebuie sa fie minim 13.8(asta vara cu motorul fierbinte la cele cu smart charge) si 14.8 iarna la pornire la -10grade.Si asta indiferent de consumatori porniti sau opriti. Daca dimineata la prima pornire nu ai cel putin 14V pe baterie cu farurile aprinse e belit alternatorul. Edited by geo123, 17 February 2019 - 23:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users