Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN
 Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV
 

Timp incarcare baterie auto 12V/95Ah/740A

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#19
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,987
  • Înscris: 20.10.2015

View PostMembruAnonim, on 16 februarie 2019 - 18:52, said:

De fapt chiar la relanti trebuie sa ai masuratori intre 14 si 14,5 V avand si toti consumatorii porniti... Repet are alternatorul defect. Mergi la electrician!

Niciodata si la nici o masina si am avut garla de masini n-am avut peste 14V la relanti cu toti consumatorii porniti, cred ca exagerezi

View PostM-A-R-I-U-S, on 16 februarie 2019 - 19:59, said:


Cand am pus-o la incarcat astazi pe la 12:30 avea 12.2A, adica aproximativ 50%. Am zis c-o tin jumatate din timpul necesar incarcarii complete (0%-100%), adica ~8.5 ore (redresorul fiind pus pe modul slow - 5.4A).

N-am masurat-o in tot timpul acesta... acuma (dupa ~8 ore de incarcare) am pus multimetrul (redresorul fiind inca conectat la baterie, incarcand) si indica 15.81V, si e tot in crestere (creste cu 0.01V la un minut, ceva de genul)

Bateria pare rece la atingere, si se aude un sunet "acidulat"...

Marius daca are peste 12V uita de ea, las-o pana cade apoi iei baterie ce mare branza?
Masina nevestii are 4 ani aproape
La masina mea cand a implinit 3 ani a murit aceelasi tip de masina cumparate de noi
Se intampla.

Nu face vreo tampenie sa dai peste cap alternatorul care te costa inzecit mai mult pentru o prostie de acumulator, ca-s multi "mecanici" pe forum.

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Degeaba o pui pe redresor daca ai alternatorul stricat...

#21
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,987
  • Înscris: 20.10.2015
Auzi Mariuse, CE TE-A FACUT SA MASORI TENSIUNEA?

#22
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 29.08.2010

View PostMembruAnonim, on 17 februarie 2019 - 00:13, said:

Degeaba o pui pe redresor daca ai alternatorul stricat...

Am refacut masuratorile, 15.14V scoate la ralanti, nu stiu de ce aveam impresia ca se invarte in jur de 13V, probabil masurasem altceva...

Edit: Din cate am citit, initial la rece alternatorul incepe sa incarce cu aprox 15V, apoi dupa un anumit timp scade pe la 14V.

View PostTsunnnami, on 17 februarie 2019 - 00:20, said:

Auzi Mariuse, CE TE-A FACUT SA MASORI TENSIUNEA?

Te referi la simptome date de masina? Erori intermitente (DSC/ABS/Transmission fault) + limp mode ocazional + erori cu "low voltage" pe diagnoza, +++

Deci am masurat-o azi dimineata, dupa incarcare, avea 12.68V, 100% incarcata. Sa vedem cat tine.

Attached Files


Edited by M-A-R-I-U-S, 17 February 2019 - 10:01.


#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca incarca peste 14,5 v e mai  belita problema pentru ca distrugi bateria definitiv (se va sulfata)... Variatiile anormale de tensiune sunt un semn clar de defectiune al alternatorului. Tensiunea corecta a alternatorului se masoara la relanti cu toti consumatorii porniti si trebuie sa fie 14-14,5V
Nemuritoarea trebuie sa mearga in service!

Edited by MembruAnonim, 17 February 2019 - 10:02.


#24
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 29.08.2010
Nu stiu ce sa spun, am sa trec pe la service sa vad ce spun baietii...

Variatiile nu cred ca sunt anormale, are el anumite moduri de incarcare, in functie de mai multe variabile:

Vehicles fitted with 2.7L Diesel engine (SC2 generator)
All vehicles use a PCM (Pulse Control Modulated) generator. This allows the output voltage to be controlled between 12.5 & 16V via a signal
from the ECM.
This voltage is controlled between 13.5V & 15.5V. The system voltage is tailored more closely to the demands of the battery. At low
ambient temperatures (as measured by the air conditioning ambient air sensor), the charging voltage is higher to improve charge
acceptance. At high ambient temperatures the voltage is lower to reduce electrolyte loss and unnecessary battery self-heating. Also built
into the strategy, is the ability to measure the battery voltage at Ignition On. A battery with low voltage at Ignition On is boost charged at
a higher voltage for a calculated time before returning to its 'Base Characteristic' (defined by the prevailing ambient temperatures). The
time and boost voltage depends upon the temperature and battery voltage at Ignition On.
All vehicles have a one way clutch fitted to the drive pulley, which reduces belt slip.


#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu exista variabile mergi linistit la service - poate mai salvezi bateria... o dioda sau regulatorul se vor schimba - poate si carbunii alternatorului (daca are km multi)

#26
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,987
  • Înscris: 20.10.2015

View PostM-A-R-I-U-S, on 17 februarie 2019 - 10:36, said:

Nu stiu ce sa spun, am sa trec pe la service sa vad ce spun baietii...

Variatiile nu cred ca sunt anormale, are el anumite moduri de incarcare, in functie de mai multe variabile:

Vehicles fitted with 2.7L Diesel engine (SC2 generator)
All vehicles use a PCM (Pulse Control Modulated) generator. This allows the output voltage to be controlled between 12.5 & 16V via a signal
from the ECM.
This voltage is controlled between 13.5V & 15.5V. The system voltage is tailored more closely to the demands of the battery. At low
ambient temperatures (as measured by the air conditioning ambient air sensor), the charging voltage is higher to improve charge
acceptance. At high ambient temperatures the voltage is lower to reduce electrolyte loss and unnecessary battery self-heating. Also built
into the strategy, is the ability to measure the battery voltage at Ignition On. A battery with low voltage at Ignition On is boost charged at
a higher voltage for a calculated time before returning to its 'Base Characteristic' (defined by the prevailing ambient temperatures). The
time and boost voltage depends upon the temperature and battery voltage at Ignition On.
All vehicles have a one way clutch fitted to the drive pulley, which reduces belt slip.

Verifica si cablul dintre elternator si baterie.
Daca e intrerupt undeva iti dai masina peste cap

View PostMembruAnonim, on 17 februarie 2019 - 10:00, said:

Tensiunea corecta a alternatorului se masoara la relanti cu toti consumatorii porniti si trebuie sa fie 14-14,5V

Ai mai scris o data tampenia asta, de unde ai luat-o?

#27
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,721
  • Înscris: 23.04.2007

View PostTsunnnami, on 17 februarie 2019 - 16:57, said:

tampenia asta
de ce e timpenie ?

#28
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,987
  • Înscris: 20.10.2015

View Postadrian_r5, on 17 februarie 2019 - 18:18, said:

de ce e timpenie ?

View PostMembruAnonim, on 17 februarie 2019 - 10:00, said:

toti consumatorii porniti si trebuie sa fie 14-14,5V

Unde scrie asta?

#29
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,721
  • Înscris: 23.04.2007

View PostTsunnnami, on 17 februarie 2019 - 20:30, said:

Unde scrie asta?
ce intreb eu si ce raspunzi tu Posted Image

#30
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,987
  • Înscris: 20.10.2015

View Postadrian_r5, on 17 februarie 2019 - 20:39, said:

ce intreb eu si ce raspunzi tu Posted Image

M-ai intrebat de ce e tampenie?
Am aratat ca e o tampenie sa sustii ca orice masina la relanti si cu toti consumatorii porniti sa incarce la 14V - 14.5V

#31
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,721
  • Înscris: 23.04.2007

View PostTsunnnami, on 17 februarie 2019 - 20:43, said:

Am aratat ca e o tampenie
unde ai aratat treaba asta ?

#32
pacaliciosu01

pacaliciosu01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,064
  • Înscris: 04.01.2019
Nu prea am vazut masini cu 14+ la ralanti...faci confuzie

#33
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,721
  • Înscris: 23.04.2007

View Postpacaliciosu01, on 17 februarie 2019 - 20:46, said:

Nu prea am vazut
ghinion Posted Image

View Postpacaliciosu01, on 17 februarie 2019 - 20:46, said:

faci confuzie
cine ?

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
De ce trebuie sa va demonstrez ca sunteti ignoranti?

Quote

În termen de 10 zile de la cumpărarea bateriei este obligatorie verificarea tensiunii de încărcare a releului electric la un service Rombat în localitățiile în care există service ROMBAT sau la un service auto în localitățiile unde nu este service ROMBAT.
Tensiunea trebuie să fie în limitele 14 - 14,4 V. Dacă tensiunea de încărcare nu se încadrează în intervalul menționat, vă rugăm remediați deficiența.
Numai atunci când tensiunea de încărcare este corectă, se menționează în certificat și acesta devine valid.
Verificarea tensiunii de încărcare se face gratuit atât la cumpărare cât și în perioada de garanție la societățile service autorizate de către Rombat și menționate în prezentul certificat. Verificați densitatea electrolitului (excepție construcțiile etanșe); dacă este sub 1,24g/cm3, bateria se va reîncărca.

https://www.rombat.r...ctiuni-baterii/

si daca ati citi macar conditiile de garantie ale bateriilor cand le cumparati nu am avea discutia asta penibila!

View Postpacaliciosu01, on 17 februarie 2019 - 20:46, said:

Nu prea am vazut masini cu 14+ la ralanti...faci confuzie
Am avut si una Rombat cu 13,9V incarcare si nu am primti garantie - testata exact cum v-am explicat!

Edited by MembruAnonim, 17 February 2019 - 21:34.


#35
pacaliciosu01

pacaliciosu01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,064
  • Înscris: 04.01.2019
Tensiunea aia nu este la ralanti .

#36
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Nu pot intelege indivizii astia care au probleme cu alternatorul si cauta buba in alta parte numai acolo nu.
La ralanti tensiunea trebuie sa fie minim 13.8(asta vara cu motorul fierbinte la cele cu smart charge) si 14.8 iarna la pornire la -10grade.Si asta indiferent de consumatori porniti sau opriti.
Daca dimineata la prima pornire nu ai cel putin 14V pe baterie cu farurile aprinse e belit alternatorul.

Edited by geo123, 17 February 2019 - 23:18.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate