Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Monese

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
1834 replies to this topic

#1765
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005
Începi prin a cere lămuriri tot pe email, că răspuns la mesajul primit. Ai șanse mai mari de rezolvare, decât să scrii un mesaj nou către Monese.

#1766
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015
Eh, am rezolvat, oricum îmi schimbasem CI că expirase, anul trecut, prin primăvară și am creat alt cont Monese. În orice caz, sunt alte date pe el, că s-a schimbat numele străzii unde am domiciliul, altă poză și altă serie CI, cred că e ok. Bine, am băgat nr. tel secundar și alt mail, că nu puteam altfel.

Edited by Vlad_22, 23 January 2023 - 21:25.


#1767
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005

 Vlad_22, pe 23 ianuarie 2023 - 21:24, a scris:

Eh, am rezolvat, oricum îmi schimbasem CI că expirase, anul trecut, prin primăvară și am creat alt cont Monese. În orice caz, sunt alte date pe el, că s-a schimbat numele străzii unde am domiciliul, altă poză și altă serie CI, cred că e ok. Bine, am băgat nr. tel secundar și alt mail, că nu puteam altfel.
Dacă ți-ai făcut un alt cont Monese, cu același CNP, te poți trezi peste o lună, două, că îți închide contul pentru că o să facă verificări periodice și o să identifice cont dublu Monese pe același CNP.

Adică încălcarea termenilor și condițiilor Monese.

Nu e 100%, dar 99% e posibil și chiar probabil să se întâmple, și ți-am zis eu, ca să știi dacă se întâmpla, de ce s-a întâmplat.

Plus, dacă folosești un cont sau un card bancar pe care l-ai folosit la alimentarea contului vechi, va activa blocarea pentru verificări a contului nou deschis Monese.

Edited by wertyck, 23 January 2023 - 23:37.


#1768
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015
Frumos ar fi și să spună de ce fac asta. Acum am văzut că spuneau să mă asigur că nu mai am cont și mi-am asumat deschiderea altuia, dar pot să îl închid, oricum, când vreau, nu asta e problema, doar că e o lipsă de transparență. Scrie vag pe site-ul lor din ce motive pot fi blocate conturile, dar nu mă incadrez în vreun punct de acolo.

Aia e când faci rabat la resursa umană și angajezi pe partea de support, roboței care gândesc conform tiparelor și spun replici predefinite.

Edited by Vlad_22, 24 January 2023 - 02:10.


#1769
vdesigns

vdesigns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,141
  • Înscris: 14.04.2018
se poate alimenta cu euro? leam scris si nu am primit raspuns ca nu am reusit sa trimit din contul de euro de la libra la monese

#1770
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005

 vdesigns, pe 28 ianuarie 2023 - 17:37, a scris:

se poate alimenta cu euro? leam scris si nu am primit raspuns ca nu am reusit sa trimit din contul de euro de la libra la monese
Da se poate alimenta. Doar că trebuie să ți adaugi contul de euro în aplicația Monese și să folosești cont IBAN asociat contului de euro, BE...

În aplicația Monese, intri pe meniul din stânga sus, apoi pe Adaugă cont și alegi cont euro.

La Monese fiecare cont are card separat fizic si virtual.

#1771
vdesigns

vdesigns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,141
  • Înscris: 14.04.2018

 wertyck, pe 28 ianuarie 2023 - 17:54, a scris:

Da se poate alimenta. Doar că trebuie să ți adaugi contul de euro în aplicația Monese și să folosești cont IBAN asociat contului de euro, BE...

În aplicația Monese, intri pe meniul din stânga sus, apoi pe Adaugă cont și alegi cont euro.

La Monese fiecare cont are card separat fizic si virtual.
asta e mesajul catre monesse: As dori sa stiu daca acesta e contul meu de euro BE61974095933417 ? din aplicatia sau web libra bank pot trimite 10 000 euro in acest cont si apoi sa trimit la alta persoana? ce comisioane sunt?


cand incerc sa trimit libra nu recunoaste iban BE61974095933417

#1772
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005
Am verificat și contul este valid, se pot face transferul în euro în el.  poți verifica și tu aici https://www.iban.com/iban-checker
Din Libra Bank trebuie să trimiți din contul de euro, nu din contul de lei către IBANul BE....
Dacă vrei să trimiți 10000 euro în Monese și în secunda doi vrei să redirecționezi către altcineva o să fie blocat transferul pe motiv de suspect de cărăuș de bani. Sistemele automate ale Monese vor bloca transferul când vrei să să redirecționezi acei bani. Si o să stai să le explici proveniența banilor, de ce vrei să-i trimiți, in ce scop folosești Monese și alte povești.

Până în 10000 € ai transfer gratuit din Libra mai bine îi trimiți din Libra Bank,direct unde ai tu nevoie, nu implica intermediar Monese.

Attached Files


Edited by wertyck, 29 January 2023 - 18:15.


#1773
zopo

zopo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 19.11.2012
A mai primit cineva mesajele acestea astă noapte?

Nu am cardul Monese în Google Wallet, nu folosesc Google Wallet, așa că în mod normal le-aș fi ignorat ca pe o banală încercare de phishing...
... dar sunt câteva chestii care mă pun pe gânduri:
  • mesajele conțin numele meu real și o adresă de email pe care o folosesc doar pentru Monese

  • link-ul din mesaje duce la pagina reală a Monese, nu la vreun site obscur
Foarte ciudat, arată ca și când Monese ar fi fost hackuiți...

Attached Files


Edited by zopo, 31 January 2023 - 08:07.


#1774
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005
Ce mesaj, că nu ai pus captura sau textul emailului la care te referi?

Acest mesaj e ultimul primit de la Monese, pe 26.01.2023:

Transferuri internaționale primite: actualizare importantă

Bună xxxxxxx,

Am vrut să te anunțăm că, începând cu 27 ianuarie 2023, efectuăm câteva modificări modului în care primești transferuri internaționale în conturile tale Monese. Acest lucru se va întâmpla din păcate cu câteva zile mai devreme decât am comunicat anterior, ceea ce sperăm să nu îți cauzeze prea multe neplăceri.

Ce reprezintă această schimbare

În momentul de față, când cineva îți trimite bani din străinătate, poate alege să-i trimită în contul tău Monese folosind un serviciu numit SWIFT.

În prezent, primim plăți SWIFT către numărul nostru comun de cont bancar internațional (IBAN) de EE04** ** **0150, iar apoi adăugăm acești bani în contul tău Monese.

Ce se întâmplă după 27 ianuarie

De la această dată, nu vei mai putea primi bani din străinătate în acest mod, iar dacă cineva trimite o plată către numărul nostru de cont bancar internațional comun (IBAN), aceasta va fi respinsă și returnată.

Dar nu-ți face griji! Lucrăm din greu pentru a aduce o modalitate nouă și îmbunătățită de a primi transferuri internaționale. De îndată ce acest serviciu este disponibil, te vom anunța!

Aceasta înseamnă că va exista un mic decalaj înainte ca noul nostru serviciu să fie pornit, unde nu vei putea primi transferuri internaționale. Știm că acest lucru poate fi frustrant pentru puțin timp și îți mulțumim anticipat pentru înțelegere.

Trebuie să primești euro?

Vei putea primi în continuare euro în contul tău Monese EUR, împărtășind detaliile contului tău personal (IBAN) oricui trebuie să îți trimită bani.

Pentru orice întrebări, echipa noastră de asistență este aici pentru a te ajuta.

Toate cele bune,
Echipa Monese

#1775
zopo

zopo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 19.11.2012

 wertyck, pe 31 ianuarie 2023 - 08:03, a scris:

Ce mesaj, că nu ai pus captura sau textul emailului la care te referi?

scuze, am remediat în mesajul inițial

Cum spuneam, mesajele conțin numele real, dar nu și cifrele card-ului... Foarte ciudat... și link-ul duce la Monese, nu văd scopul...

Attached Files



#1776
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005
Ia legătura cu ei pe email sau suna în callcenter sa te lămurească.

#1777
deathnite

deathnite

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,437
  • Înscris: 08.06.2005

 zopo, pe 31 ianuarie 2023 - 07:55, a scris:

A mai primit cineva mesajele acestea astă noapte?
Nu am cardul Monese în Google Wallet, nu folosesc Google Wallet, așa că în mod normal le-aș fi ignorat ca pe o banală încercare de phishing...
... dar sunt câteva chestii care mă pun pe gânduri:
Si eu am primit aceleasi email-uri, desi nu am cardul in Google Wallet.
E probabil ceva eroare, dupa cum se vede si in screenshot-ul tau nu apar ultimele 4 cifre ale cardului, ci "$CARD_LAST_4DIGITS$".

Edited by deathnite, 31 January 2023 - 09:46.


#1778
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005
Eu am card Monese in Google Wallet si de aceea NU am primit acele mesaje!

#1779
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
de mult timp, poate de un an sau mai mult, constatasem ca pot incarca contul cu orice suma cu cardul instant fara sa-mi opreasca comision, era scris gratuit la orice suma incarcam, acum dupa ce am activat cardul cel nou, cel vechi expirase, vad ca am comision la orice suma cat de mica Posted image Plus ca aveam gratuit la ATM 200 de euro lunar si acum a scazut la 100.
Asa e normalul? a fost la mine o eroare pana acum? Posted image

LE" plus ca puteam incarca pana la 3.000 de euro, gratuit, acum am limita de maxim 500, si aia cu comision

Edited by bogdan_popescu, 02 February 2023 - 19:51.


#1780
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005
S-au modificat condițiile la fiecare plan Monese. Verifică-ți situația planului pe care îl ai acum, în meniu stânga sus, în aplicația Monese.

#1781
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,620
  • Înscris: 13.03.2005
Gratuit este să alimentezi prin transfer bancar, din alte conturi de lei sau euro, funcție de ce cont vrei sa fie alimentat: contul de euro Monese(BE....)  sau contul de lei Monese(RO..BREL...), pe care vrei să-l alimentezi.

Edited by wertyck, 02 February 2023 - 20:21.


#1782
vdesigns

vdesigns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,141
  • Înscris: 14.04.2018
ce tara trebuie pus la contul euro de monese?imi cere la libra?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate