Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Monese
#1765
Posted 22 January 2023 - 14:38
Începi prin a cere lămuriri tot pe email, că răspuns la mesajul primit. Ai șanse mai mari de rezolvare, decât să scrii un mesaj nou către Monese.
|
#1766
Posted 23 January 2023 - 21:24
Eh, am rezolvat, oricum îmi schimbasem CI că expirase, anul trecut, prin primăvară și am creat alt cont Monese. În orice caz, sunt alte date pe el, că s-a schimbat numele străzii unde am domiciliul, altă poză și altă serie CI, cred că e ok. Bine, am băgat nr. tel secundar și alt mail, că nu puteam altfel.
Edited by Vlad_22, 23 January 2023 - 21:25. |
#1767
Posted 23 January 2023 - 23:39
Vlad_22, pe 23 ianuarie 2023 - 21:24, a scris:
Eh, am rezolvat, oricum îmi schimbasem CI că expirase, anul trecut, prin primăvară și am creat alt cont Monese. În orice caz, sunt alte date pe el, că s-a schimbat numele străzii unde am domiciliul, altă poză și altă serie CI, cred că e ok. Bine, am băgat nr. tel secundar și alt mail, că nu puteam altfel. Adică încălcarea termenilor și condițiilor Monese. Nu e 100%, dar 99% e posibil și chiar probabil să se întâmple, și ți-am zis eu, ca să știi dacă se întâmpla, de ce s-a întâmplat. Plus, dacă folosești un cont sau un card bancar pe care l-ai folosit la alimentarea contului vechi, va activa blocarea pentru verificări a contului nou deschis Monese. Edited by wertyck, 23 January 2023 - 23:37. |
#1768
Posted 24 January 2023 - 02:12
Frumos ar fi și să spună de ce fac asta. Acum am văzut că spuneau să mă asigur că nu mai am cont și mi-am asumat deschiderea altuia, dar pot să îl închid, oricum, când vreau, nu asta e problema, doar că e o lipsă de transparență. Scrie vag pe site-ul lor din ce motive pot fi blocate conturile, dar nu mă incadrez în vreun punct de acolo.
Aia e când faci rabat la resursa umană și angajezi pe partea de support, roboței care gândesc conform tiparelor și spun replici predefinite. Edited by Vlad_22, 24 January 2023 - 02:10. |
#1769
Posted 28 January 2023 - 17:37
se poate alimenta cu euro? leam scris si nu am primit raspuns ca nu am reusit sa trimit din contul de euro de la libra la monese
|
#1770
Posted 28 January 2023 - 17:54
vdesigns, pe 28 ianuarie 2023 - 17:37, a scris:
se poate alimenta cu euro? leam scris si nu am primit raspuns ca nu am reusit sa trimit din contul de euro de la libra la monese În aplicația Monese, intri pe meniul din stânga sus, apoi pe Adaugă cont și alegi cont euro. La Monese fiecare cont are card separat fizic si virtual. |
#1771
Posted 29 January 2023 - 17:12
wertyck, pe 28 ianuarie 2023 - 17:54, a scris:
Da se poate alimenta. Doar că trebuie să ți adaugi contul de euro în aplicația Monese și să folosești cont IBAN asociat contului de euro, BE... În aplicația Monese, intri pe meniul din stânga sus, apoi pe Adaugă cont și alegi cont euro. La Monese fiecare cont are card separat fizic si virtual. cand incerc sa trimit libra nu recunoaste iban BE61974095933417 |
#1772
Posted 29 January 2023 - 18:16
Am verificat și contul este valid, se pot face transferul în euro în el. poți verifica și tu aici https://www.iban.com/iban-checker
Din Libra Bank trebuie să trimiți din contul de euro, nu din contul de lei către IBANul BE.... Dacă vrei să trimiți 10000 euro în Monese și în secunda doi vrei să redirecționezi către altcineva o să fie blocat transferul pe motiv de suspect de cărăuș de bani. Sistemele automate ale Monese vor bloca transferul când vrei să să redirecționezi acei bani. Si o să stai să le explici proveniența banilor, de ce vrei să-i trimiți, in ce scop folosești Monese și alte povești. Până în 10000 € ai transfer gratuit din Libra mai bine îi trimiți din Libra Bank,direct unde ai tu nevoie, nu implica intermediar Monese. Attached FilesEdited by wertyck, 29 January 2023 - 18:15. |
#1773
Posted 31 January 2023 - 07:55
A mai primit cineva mesajele acestea astă noapte?
Nu am cardul Monese în Google Wallet, nu folosesc Google Wallet, așa că în mod normal le-aș fi ignorat ca pe o banală încercare de phishing... ... dar sunt câteva chestii care mă pun pe gânduri:
Attached FilesEdited by zopo, 31 January 2023 - 08:07. |
#1774
Posted 31 January 2023 - 08:03
Ce mesaj, că nu ai pus captura sau textul emailului la care te referi?
Acest mesaj e ultimul primit de la Monese, pe 26.01.2023: Transferuri internaționale primite: actualizare importantă Bună xxxxxxx, Am vrut să te anunțăm că, începând cu 27 ianuarie 2023, efectuăm câteva modificări modului în care primești transferuri internaționale în conturile tale Monese. Acest lucru se va întâmpla din păcate cu câteva zile mai devreme decât am comunicat anterior, ceea ce sperăm să nu îți cauzeze prea multe neplăceri. Ce reprezintă această schimbare În momentul de față, când cineva îți trimite bani din străinătate, poate alege să-i trimită în contul tău Monese folosind un serviciu numit SWIFT. În prezent, primim plăți SWIFT către numărul nostru comun de cont bancar internațional (IBAN) de EE04** ** **0150, iar apoi adăugăm acești bani în contul tău Monese. Ce se întâmplă după 27 ianuarie De la această dată, nu vei mai putea primi bani din străinătate în acest mod, iar dacă cineva trimite o plată către numărul nostru de cont bancar internațional comun (IBAN), aceasta va fi respinsă și returnată. Dar nu-ți face griji! Lucrăm din greu pentru a aduce o modalitate nouă și îmbunătățită de a primi transferuri internaționale. De îndată ce acest serviciu este disponibil, te vom anunța! Aceasta înseamnă că va exista un mic decalaj înainte ca noul nostru serviciu să fie pornit, unde nu vei putea primi transferuri internaționale. Știm că acest lucru poate fi frustrant pentru puțin timp și îți mulțumim anticipat pentru înțelegere. Trebuie să primești euro? Vei putea primi în continuare euro în contul tău Monese EUR, împărtășind detaliile contului tău personal (IBAN) oricui trebuie să îți trimită bani. Pentru orice întrebări, echipa noastră de asistență este aici pentru a te ajuta. Toate cele bune, Echipa Monese |
|
#1775
Posted 31 January 2023 - 08:18
wertyck, pe 31 ianuarie 2023 - 08:03, a scris:
Ce mesaj, că nu ai pus captura sau textul emailului la care te referi? scuze, am remediat în mesajul inițial Cum spuneam, mesajele conțin numele real, dar nu și cifrele card-ului... Foarte ciudat... și link-ul duce la Monese, nu văd scopul... Attached Files |
#1776
Posted 31 January 2023 - 08:25
Ia legătura cu ei pe email sau suna în callcenter sa te lămurească.
|
#1777
Posted 31 January 2023 - 09:43
zopo, pe 31 ianuarie 2023 - 07:55, a scris:
A mai primit cineva mesajele acestea astă noapte? Nu am cardul Monese în Google Wallet, nu folosesc Google Wallet, așa că în mod normal le-aș fi ignorat ca pe o banală încercare de phishing... ... dar sunt câteva chestii care mă pun pe gânduri: E probabil ceva eroare, dupa cum se vede si in screenshot-ul tau nu apar ultimele 4 cifre ale cardului, ci "$CARD_LAST_4DIGITS$". Edited by deathnite, 31 January 2023 - 09:46. |
#1778
Posted 31 January 2023 - 10:06
Eu am card Monese in Google Wallet si de aceea NU am primit acele mesaje!
|
#1779
Posted 02 February 2023 - 19:49
de mult timp, poate de un an sau mai mult, constatasem ca pot incarca contul cu orice suma cu cardul instant fara sa-mi opreasca comision, era scris gratuit la orice suma incarcam, acum dupa ce am activat cardul cel nou, cel vechi expirase, vad ca am comision la orice suma cat de mica Plus ca aveam gratuit la ATM 200 de euro lunar si acum a scazut la 100.
Asa e normalul? a fost la mine o eroare pana acum? LE" plus ca puteam incarca pana la 3.000 de euro, gratuit, acum am limita de maxim 500, si aia cu comision Edited by bogdan_popescu, 02 February 2023 - 19:51. |
|
#1780
Posted 02 February 2023 - 19:54
S-au modificat condițiile la fiecare plan Monese. Verifică-ți situația planului pe care îl ai acum, în meniu stânga sus, în aplicația Monese.
|
#1781
Posted 02 February 2023 - 20:20
Gratuit este să alimentezi prin transfer bancar, din alte conturi de lei sau euro, funcție de ce cont vrei sa fie alimentat: contul de euro Monese(BE....) sau contul de lei Monese(RO..BREL...), pe care vrei să-l alimentezi.
Edited by wertyck, 02 February 2023 - 20:21. |
#1782
Posted 01 April 2023 - 18:42
ce tara trebuie pus la contul euro de monese?imi cere la libra?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users