Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone nu onoreaza comenzile promotiei "O oferta pe zi"
Last Updated: May 03 2019 21:13, Started by
k0r3k7
, Feb 04 2019 20:07
·
0
#37
Posted 06 February 2019 - 17:18
Te asteptai la altceva / alt raspuns din partea lor?
|
#39
Posted 06 February 2019 - 17:19
"Competență" și "servicii de calitate" marca Vodafone! 🤮
|
#40
Posted 06 February 2019 - 17:41
Le-am scris în titlu mailului reclamație ANPC.
Adică ei știu că am sesizat organele competente, le-am trimis și numărul de solicitare. Se comportă ca și cum îmi asumă amenda dacă o să primească |
#41
Posted 06 February 2019 - 18:22
Mie mi-au onorat comanda asemnatoare cu XS 256 GB si Super RED 16, plasata ce-i drept de Black Friday, dupa ~40 de email-uri si nu mai stiu cate telefoane cu foarte multi angajati Vodafone care habar nu aveau ce sa faca tocmai in data de 14 Ianuarie )). Las aici datele de contact a celei cu care am reusit sa port o conversatie si care chiar m-a ajutat, poate poate.
GABRIELA LETCA Consultant, Written Complaints COP Customer Service Business Accounts#1 Vodafone Romania S.A. Vodafone HQ: Globalworth Tower, str. Barbu Vacarescu 201, Sector 2, Bucuresti, Romania Email: [email protected] Telefon: +40372028422 |
#42
Posted 06 February 2019 - 18:24
Ai facut sesizare la ANPC?
Mie mi-au dat cei de la Vodafone negatie direct |
#43
Posted 06 February 2019 - 18:32
Nu...dar fiind patit cu mediagalaxy,quickmobile si alte magazine eu fac printscreen paginii inainte sa plasez comenzile ( am o extensie care face asta dupa ce apas un singur buton) cu tot cu data si ora. Am avut printscreen cu comanda si cat era de plata, si print cu mail de confirmare comanda primit de la vodafone.
|
#44
Posted 06 February 2019 - 18:35
La fel le-am trimis si eu dar nici macar nu s-au uitat la poze
Mi-au raspuns dupa un template |
#46
Posted 06 February 2019 - 18:37
La tine de ce a fost nevoie de 40 de mailuri daca aveai dovezi clare?
Ce a facut mai exact pentru tine domnisoara Gabriela? |
|
#47
Posted 06 February 2019 - 18:44
#48
Posted 06 February 2019 - 18:49
Nu gaseau comanda pe serverul lor...eu sunam-vorbeam cu cineva la telefon-imi spunea sa ii trimit mail si sa astept-trimiteam mail si asteptam cateva zile degeaba. Scenariul s-a repetat de cateva ori ( o data unul dintre cei de la telefon a zis ca imi da el 50 de E Voucher ca asa se face in situatiile de genul...am refuzat bineinteles) pana o tipa de la call center a zis ca trebuie sa fac o plangere scrisa. Am facut frumos un eseu de 3 pagini in care am vorbit civilizat, le-am dat eu cateva solutii ok din punctul meu de vedere, nu 50E la misto, am spus si ca prefer sa rezolvam de comun acord fara alte institutii etc. Am trimis mail cu dovezile si plangerea scanata si am asteptat in jur de o luna de zile cred. Am fost sunat dupa si mi s-a spus ca am avut dreptate si urmeaza sa ma contacteze cineva de la Vodafone. Acel cineva a fost acea doamna/domnisoara care mi-a trimis contractul direct, fara alte explicatii cu toate ca am vorbit destul de mult si cu ea pt. ca am avut ceva probleme cu contul myvodafone si a trebuit sa astept o resetare si acolo...a fost teribil dar intr-un fel sunt multumit ca s-a rezolvat.
|
#49
Posted 06 February 2019 - 18:51
xevion_2008, on 06 februarie 2019 - 18:44, said:
Ai primit deja raspuns pentru reclamatia ANPC? acm23, on 06 februarie 2019 - 18:49, said:
Nu gaseau comanda pe serverul lor...eu sunam-vorbeam cu cineva la telefon-imi spunea sa ii trimit mail si sa astept-trimiteam mail si asteptam cateva zile degeaba. Scenariul s-a repetat de cateva ori ( o data unul dintre cei de la telefon a zis ca imi da el 50 de E Voucher ca asa se face in situatiile de genul...am refuzat bineinteles) pana o tipa de la call center a zis ca trebuie sa fac o plangere scrisa. Am facut frumos un eseu de 3 pagini in care am vorbit civilizat, le-am dat eu cateva solutii ok din punctul meu de vedere, nu 50E la misto, am spus si ca prefer sa rezolvam de comun acord fara alte institutii etc. Am trimis mail cu dovezile si plangerea scanata si am asteptat in jur de o luna de zile cred. Am fost sunat dupa si mi s-a spus ca am avut dreptate si urmeaza sa ma contacteze cineva de la Vodafone. Acel cineva a fost acea doamna/domnisoara care mi-a trimis contractul direct, fara alte explicatii cu toate ca am vorbit destul de mult si cu ea pt. ca am avut ceva probleme cu contul myvodafone si a trebuit sa astept o resetare si acolo...a fost teribil dar intr-un fel sunt multumit ca s-a rezolvat. |
#50
Posted 06 February 2019 - 18:54
Pai si comanda apare in contul myvodafone la " comenzile mele " ? Daca da, in comanda cu ce pret e trecut telefonul ?
|
#51
Posted 06 February 2019 - 18:56
Nu pot vedea comanda, imi apare "Acces restrictionat" cand fac click pe butonul respectiv.
Doar ei din Vodafone au acces sa vada detalii despre comanda. |
|
#53
Posted 06 February 2019 - 19:14
Undeva e o problema pentru ca ar trebui sa poti accesa acea sectiune din cont...suna si intreaba si de asta ))
|
#54
Posted 06 February 2019 - 19:15
Dar sunt la fel de inteligenți ca Veorica! Au uitat că ai screen-shot-uri!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users