Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Vodafone nu onoreaza comenzile promotiei "O oferta pe zi"

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
162 replies to this topic

#73
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Si daca erau doar 15 telefoane care s-au vandut la pretul ala, nu inteleg de ce au tinut oferta pe site vreo 3 ore

#74
xevion_2008

xevion_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 14.02.2008
Cum pot aduce completari reclamatiei facute la ANPC? Si cum pot verifica statusul acesteia?

Am mai avut cateva conversatii in scris cu cei de la Vodafone din care se poate deduce un raspuns evaziv ori pe langa subiect, fara a raspunde clar intrebarilor adresate.

Chiar sunt curios daca vom reusi sa facem ceva cu aceste situatii.

#75
R10

R10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 29.03.2010

View Postk0r3k7, on 11 februarie 2019 - 21:07, said:

Si daca erau doar 15 telefoane care s-au vandut la pretul ala, nu inteleg de ce au tinut oferta pe site vreo 3 ore

Pentru a își face publicitate

#76
Alin007_ro

Alin007_ro

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 100
  • Înscris: 05.02.2019

View Postxevion_2008, on 11 februarie 2019 - 21:22, said:

Cum pot aduce completari reclamatiei facute la ANPC? Si cum pot verifica statusul acesteia?

Am mai avut cateva conversatii in scris cu cei de la Vodafone din care se poate deduce un raspuns evaziv ori pe langa subiect, fara a raspunde clar intrebarilor adresate.

Chiar sunt curios daca vom reusi sa facem ceva cu aceste situatii.

Trebuie sa te deplasezi la sediul acestora pentru a adauga noile dovezi dosarului deja existent...nu stiu daca merge si online.

#77
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007

View Postxevion_2008, on 11 februarie 2019 - 21:22, said:

Cum pot aduce completari reclamatiei facute la ANPC? Si cum pot verifica statusul acesteia?

Am mai avut cateva conversatii in scris cu cei de la Vodafone din care se poate deduce un raspuns evaziv ori pe langa subiect, fara a raspunde clar intrebarilor adresate.

Chiar sunt curios daca vom reusi sa facem ceva cu aceste situatii.
La fel mi-au raspuns si mie. Pe langa subiect

#78
Alin007_ro

Alin007_ro

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 100
  • Înscris: 05.02.2019
Pai normal ca sunt evazivi in a da un raspuns cat de cat coerent...asa sunt invatati la instructajul facut inainte de a lucra in call center...

#79
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
LA formularul online, specificati numarul reclamatiei si faptul ca aduceti update-uri

#80
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Xevion, ai primit răspuns până acum?

#81
xevion_2008

xevion_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 14.02.2008

View Postk0r3k7, on 18 februarie 2019 - 18:23, said:

Xevion, ai primit răspuns până acum?

Nu am primit niciun raspuns. Astept sa treaca 30 de zile si revin catre ANPC.

#82
El_Matador77

El_Matador77

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 27.02.2019
Salutare,

Ma alatur si eu acestui grup de naivi care cred ca ar putea primi telefonul de la promotie. Eu am facut comanda pe 14 februarie.Status comanda : in cusr de procesare. Am vorbit cu 6-7 operatori, le-am facut si un mail. Nu am primit raspuns la nici o solicitare de am-mi comunica care e statusul comenzii daca o mai onoreaza sau nu. Singurul lucru care imi ramane de facut e sa parasesc aceasta retea. Pot spune ca sunt decat niste mincinosi. ANPC-ul poate sa faca ceva in cazul asta ?

Edited by El_Matador77, 27 February 2019 - 15:24.


#83
xevion_2008

xevion_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 14.02.2008

View PostEl_Matador77, on 27 februarie 2019 - 15:06, said:

Salutare,

Ma alatur si eu acestui grup de naivi care cred ca ar putea primi telefonul de la promotie. Eu am facut comanda pe 14 februarie.Status comanda : in cusr de procesare. Am vorbit cu 6-7 operatori, le-am facut si un mail. Nu am primit raspuns la nici o solicitare de am-mi comunica care e statusul comenzii daca o mai onoreaza sau nu. Singurul lucru care imi ramane de facut e sa parasesc aceasta retea. Pot spune ca sunt decat niste mincinosi. ANPC-ul poate sa faca ceva in cazul asta ?

Salut,

Depune o sesizare online pe anpc.ro cu toate detaliile, printscreen-uri etc.
Trebuie sa se rezolve, doar ca cei de la vodafone folosesc toate mijloacele pentru a-i determina cei care au prins pe stoc oferta sa renunte la comanda.
Eu chiar astazi am trimis o completare catre anpc cu discutiile scrise intre mine si reprezentantii vodafone, din care reies doar raspunsuri diferite de la operator la operator, evazive si refuzuri de a raspunde direct pe subiect.
Mult succes!

#84
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007

View PostEl_Matador77, on 27 februarie 2019 - 15:06, said:

Salutare,

Ma alatur si eu acestui grup de naivi care cred ca ar putea primi telefonul de la promotie. Eu am facut comanda pe 14 februarie.Status comanda : in cusr de procesare. Am vorbit cu 6-7 operatori, le-am facut si un mail. Nu am primit raspuns la nici o solicitare de am-mi comunica care e statusul comenzii daca o mai onoreaza sau nu. Singurul lucru care imi ramane de facut e sa parasesc aceasta retea. Pot spune ca sunt decat niste mincinosi. ANPC-ul poate sa faca ceva in cazul asta ?
Ce telefon ai luat si la ce pret?

#85
El_Matador77

El_Matador77

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 27.02.2019
Note 9 - 512 dual sim 612 RON+ Super red 41 pe 24 luni

#86
R10

R10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 29.03.2010
Eu m-aș bucura dacă nu ar onora comanda. Oferta nu mi se pare bună :)

#87
El_Matador77

El_Matador77

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 27.02.2019
iata raspunsul celor de la Vodafone  la reclamatia scrisa

"cei de la activari nu au trimis coletul cu telefonul + cartela"

Primit azi 27.02.2019 la doua zile de la reclamatie.
Dau vina pe activari - pentru ca nu au trimis coletul cu telefonul+cartela.
Oare ma intreb in acest moment cu cat ii platesc pe acesti operatori ca sa scotoceasca tot felul de minciuni.
Oare e numele lor real?
Cate e in stare romanul sa faca pentru bani?
Va marturisesc cat se poate de sincer ca nu as fi in stare de asa ceva. Nu m-as mai putea privi in oglinda
daca as accepta asemenea job.

Edited by El_Matador77, 27 February 2019 - 22:17.


#88
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Nu ii pune nimeni sa minta.

Sincer nu mi se pare chiar asa buna oferta.

Ajungi sa platesti pe telefon si abonament 5000+

#89
El_Matador77

El_Matador77

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 27.02.2019
K0r3c7 - eu o consider o oferta corecta.
Trebuie sa-mi schimb telefonul si chiar imi doresc acel telefon.
Avantajul: platesc telefonul in rate.

#90
asined27

asined27

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.12.2016
Si eu am aceeasi problema.
Comanda data pe data de 14.02.2019 la un P20 Pro cu aboament de 29 euro pe 24 luni (telefonul era redus la 36 euro, dar puteai sa cumulezi si un voucher de 50euro - oferta buna zi eu).
I-am sunat o data + vreo 3 mail-uri sa-i intreb cat mai dureaza, sa-mi de un termen exact ca cel de 7 zile lucratoare a expirat .... si primesc acelasi raspuns de fiecare data:
"Referitor la solicitarea dumneavoastra, va pot asigura ca se depun eforturile necesare in vederea procesarii comenzii. Asa cum v-am comunicat si in mailurile anterioare sunt intarzieri din cauza numarului mare de comenzi".

Daca primeste cineva un raspuns favorabil va rog sa anuntati.

Edited by asined27, 28 February 2019 - 13:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate