Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 

Vodafone nu onoreaza comenzile promotiei "O oferta pe zi"

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
162 replies to this topic

#19
Tudorcristi

Tudorcristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,645
  • Înscris: 07.11.2018
Frate, cand mi-am reînnoit contractul, prin telefon, am cerut un a9, dar am primit un a7, nu stiu nici acum de ce:)))) ideea e ca i-am sunat in zilele alea continuu, deja nu mai simțeam o obligație sa-mi rezolv problema, parca-i sunam din placere. Cert e ca mi-au trimis până la urmă a9, dar au uitat sa si-l ia pe cel gresit. Asa ca am rămas si cu a9 si cu a7. Nici ei n-au mai sunat, eu nici atât. Pararame:)))

#20
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Comenzile online nu trebuie si confirmate?
ANPC-ul cere confirmarea comenzii.

Comanda e platita?....au tras banii din card?

Edited by alexa32, 04 February 2019 - 21:39.


#21
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
Pentru promotiile alea au fost disponibile doar 10 vouchere/zi.
Da, site-ul mergea groaznic pe perioada promotiei, era mai mult off decat on.
Din cate info am eu, daca ai primit mail de confirmare a comenzii ( da, comanda trebuie sa fie completa, cu cenepeu, date de facturare, ect ect, ), pentru ca pe baza comenzii se initiaza contractul. Contract fara date personale nu se poate. si ziceam, dupa confirmarea comenzii introduse corect, vei fi sunat de un agent din online sales. Dureaza pana la 7 zile chestia asta.
Logic e: Primii 10 care au completat comanda CORECT primesc telefonul cu reducere. Daca ai completat gresit/ nu ai completat tot, comanda nu se onoreaza.
Daca comanda ta era corecta, si ti se raspunde ca cineva a completat gresit, dar inaintea ta, te mai simteai indreptatit?
Prin urmare:
Voda a castigat trafic, 10 oameni/zi au prins reducere, si restul...stam frustrati.

Edited by TheRipper, 04 February 2019 - 21:36.


#22
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007

View PostTheRipper, on 04 februarie 2019 - 21:35, said:

Pentru promotiile alea au fost disponibile doar 10 vouchere/zi.
Da, site-ul mergea groaznic pe perioada promotiei, era mai mult off decat on.
Din cate info am eu, daca ai primit mail de confirmare a comenzii ( da, comanda trebuie sa fie completa, cu cenepeu, date de facturare, ect ect, ), pentru ca pe baza comenzii se initiaza contractul. Contract fara date personale nu se poate. si ziceam, dupa confirmarea comenzii introduse corect, vei fi sunat de un agent din online sales. Dureaza pana la 7 zile chestia asta.
Logic e: Primii 10 care au completat comanda CORECT primesc telefonul cu reducere. Daca ai completat gresit/ nu ai completat tot, comanda nu se onoreaza.
Daca comanda ta era corecta, si ti se raspunde ca cineva a completat gresit, dar inaintea ta, te mai simteai indreptatit?
Prin urmare:
Voda a castigat trafic, 10 oameni/zi au prins reducere, si restul...stam frustrati.
Pai nu puteam finaliza comanda fara datele personale introduse

#23
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postk0r3k7, on 04 februarie 2019 - 20:12, said:

Eu le-am trimis pe o adresa de grup dovezile comenzii Posted Image Nu personal operatorilor.
Mai departe mi-au promis ca o sa le trimita la departamentul "online" si o sa revina cu raspuns
Sincer nu stiu ce asteapta, probabil sa renunt
Mi se pare aiurea sa ajunga solicitarea unui superior si nici macar sa primesc o confirmare - bai fraiere, vezi ca mai trebuie sa astepti.

Vezi ca solicitarile pe mail, fiind sute de mii (de buna ce e compania), primesc raspuns cu o intarziere de minim 7 zile lucratoare.  Deci daca astepti sa-ti raspunda cineva dupa o zi pe alta.. o sa astepti mult si bine.
In rest.. avand in vedere fondul problemei, poate ar merita facuta sesizare la ANPC.

Edited by rosix, 04 February 2019 - 22:31.


#24
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Nu am facut solicitare pe mail, am mai precizat asta.

Mi-au cerut dovezile pe email ca sa poata confirma ca am plasat comanda la suma pe care am precizat-o eu, nu cea pe care o vad ei.

#25
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Va rog sa va limitati la subiectul topicului, pentru restul discutiilor aveti (fara sa gresesc) zeci de topicuri. Multumesc.

#26
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,188
  • Înscris: 06.11.2008
Termenii si conditiile acestei promotii au fost publicate pe site-ul Vodafone ? Va spun eu...NU.

De unde stie colegul de forum TheRipper ca au fost doar 10 Vouchere?

Teoretic din ce a fost publicat pe anumite blog-uri unde s-a promovat aceasta promotie, ca utilizator puteai sa iti "rezervi" voucher-ul pentru 24 de ore. Repet, teoretic cel putin eu asa am inteles.

Eu desi am urmat toti pasii pe site-ul vodafone tot timpul la finalizarea comenzii am primit eroarea cum ca as fii folosit deja codul pentru o alta comanda...vedeti pozele atasate.

Attached Files



#27
xevion_2008

xevion_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 14.02.2008
Salut, sunt in aceeasi situatie cu voi. Am validat voucher-ul (ceea ce il facea activ pe cosul meu), am trimis comanda iar site-ul s-a resetat. Cand am revenit sa plasez din nou comanda, imi spunea ca am folosit deja un voucher pentru o alta comanda. (Din cauza faptului ca aparea deja o comanda incompleta, sistemul considera ca e deja plasata cu acel voucher).

Am incercat toate caile posibile de a rezolva situatia, nu ramane decat pe cale legala din pacate.

Ei spun ca acel voucher nu mai era in stoc (desi eu l-am validat) si ca “diverse mesaje de eroare erau afisate”. Acel “diverse” nu ma multumeste.

#28
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Ai primit confirmare pe mail că s-a înregistrat comanda?

#29
xevion_2008

xevion_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 14.02.2008
Nu, tocmai de aceea am incercat sa plasez din nou comanda. Iar cand am incercat, aplicatia mi-a spus ca am deja o comanda cu acel voucher. La relatii clienti m-au asigurat ca acea comanda va fi procesata imediat ce site-ul va fi repus pe picioare.

#30
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Asta cand a fost?

Eu astazi ii sun pentru ultima data, daca nu imi confirma onorarea comenzii o sa inaintez solicitarea catre ANPC si dupa or sa ma sune ei :)

#31
R10

R10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,681
  • Înscris: 29.03.2010
Mai bine înaintezi direct solicitarea către ANPC. Dacă nu au vrut cu frumosul de atâtea ori, merită cu urâtul.

#32
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Update:

Sincer, nu stiu de ce am asteptat sa mai sun inca o data la serviciul de Relatii Clienti ( nu pot verifica, colega nu este la lucru, superiorii au plecat acasa la ora 18 )

Am inaintat in aceasta seara reclamatie ANPC - asteptam raspuns

#33
xevion_2008

xevion_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 14.02.2008
Ai avut deja raspuns la reclamatia scrisa? Sau ce le-ai trimis?

#34
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
I-am anuntat ca dupa 7 telefoane date catre ei fara solutionare am trimis sesizare catre ANPC

#35
xevion_2008

xevion_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 14.02.2008
Hai ca trimit si eu tot acum.

#36
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Update, raspuns Vodafone:


Quote

Buna ziua,
Ne pare rau ca nu ati reusit sa cumparati ceea ce va doreati.
Ofertele noastre Online "Telefonul Zilei" au atras un numar foarte mare de utilizatori, care au intrat pe site si au plasat comenzi in acelasi timp ducand o functionarea ingreunata a site-ului si epuizarea imediata a stocurilor.
Va asiguram ca toate codurile de voucher disponibile au fost utilizate; din pacate in momentul de fata oferta din data de 26.01.2019 nu mai este valabila.
In josul paginii, pe tot parcursul promotiei a fost specificat faptul ca oferta este valabila in limita stocului disponibil.
Cu toate acestea, pana la finalul lunii puteti beneficia de reduceri de pana la 90% la o gama larga de telefoane. La link-ul de aici puteti accesa ofertele promotionale disponibile: https://www.vodafone...nline/index.htm
Si acestea sunt valabile in limita stocului disponibil.
Pentru orice alta informatie mai doriti sa aflati, este suficient sa ne scrieti si noi va vom raspunde in cel mai scurt timp.
Va doresc o zi frumoasa in continuare!

Deci nu pot sa cred ce angajati incompetenti ajung sa lucreze in multinationale

Auzi ca ne pare ca nu ati reusit sa cumparati ceea ce va doriti.

Pai tocmai ca am cumparat ceea ce imi doream, am primit si confirmare doar ca nu vor sa o onoreze Posted Image

Edited by k0r3k7, 06 February 2019 - 17:06.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate