Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Vodafone nu onoreaza comenzile promotiei "O oferta pe zi"

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
162 replies to this topic

#1
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Hello,

Pe scurt, pe 26.01.2019 Vodafone a promovat pe site-ul propriu iPhone Xs 64gb la pretul de 225e la abonament RED 16.

Finalizat comanda, introdus datele direct din myVodafone, primit email de confirmare ca s-a inregistrat comanda.

2 zile dupa, nimic, nu primesc confirmare si ma hotarasc sa sun.

Apel 1: Comanda apare incompleta ( gen nume, prenume, cnp nu au fost trecute in comanda - lucru imposibil pentru ca altfel nu puteai sa finalizezi comanda )
Se trimite sesizare la "Online" cu promisiunea ca revine cu raspuns.
Apel 2: Se trimite peste 2 zile un email agentului cu care s-a discutat initial in care i se solicita sa revina la mine pentru lamuriri.
Apel 3: Nu se revine nici dupa 3-4 zile, discut cu un alt operator care trimite din nou solicitarea si imi promite ca se ocupa personal.
Apel 4: Nu s-a ocupat personal nici al 3-lea operator asa ca revin cu apel si se trimite mail catre superiorul colegei din primul apel.
Apel 5: O saptamana si 3 zile mai tarziu, solicitarea mea este tot incompleta, dar surpriza, telefonul apare in comanda la suma de 1000e si nu 225e cum s-a facut initial.

Pacat, am printscreen-uri din momentul in care am facut comanda in care este vizibila suma + inregistrarile tuturor apelurilor din call center pentru ca am presimtit ca aici se va ajunge.

Vedem ce rezolva OPC :)

#2
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,292
  • Înscris: 03.04.2004
Nu raspund la email-uri cei de la Clienti in general, am avut si eu situatii si tot cu ANPC-ul am rezolvat. Din pacate la acest capitol sunt foarte foarte nesimtiti.

#3
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Eu le-am trimis pe o adresa de grup dovezile comenzii :) Nu personal operatorilor.

Mai departe mi-au promis ca o sa le trimita la departamentul "online" si o sa revina cu raspuns

Sincer nu stiu ce asteapta, probabil sa renunt

Mi se pare aiurea sa ajunga solicitarea unui superior si nici macar sa primesc o confirmare - bai fraiere, vezi ca mai trebuie sa astepti.

Nimic, blank

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Si tu dupa patania asta mai vrei sa continui cu ei? Mai bine zis, sa te abonezi? Eu zic ca merita sa ii reclami zdravan pentru asta, dar sa nici nu mai inchei contractul respectiv.

#5
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,292
  • Înscris: 03.04.2004
La ei recomand doar Prepay, e si cel mai bogat in resurse ca serviciu, pe abonament isi bat joc.

#6
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
da'i in masa cu abonamentele lor, ca doar nu esti voda lapusneanu.

#7
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Inteleg, oferta sincer era buna.

Dar se pare ca oferta era doar pentru reclama Vodafone, mai ales ca le mergea site-ul extrem de rau.

Abia am reusit sa finalizez comanda.

Oricum chiar daca nu merita sa te abonezi, nu mi se pare normal sa tratezi in felul asta clientii.

Daca e sa lasam de la noi tot unde ajungem?

Sa-si asume !!!

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Fa o reclamatie foarte bine documentata, datata, capturi de ecran doveditoare si trimite-o la ANPC. O sa se ocupe ei de tot (sa speram). Daca asa ceva ai patit chiar la primul pas, acela de a te abona, e clar ca nu-i un semn bun pentru o eventuala ''relatie contractuala''.

Si spune-le pas, nu te milogi tu de ei sa le devii client daca ei nu vor. Banii tai, nu ai lor.

Am avut cateva abonamente la Vodafone, dar nu mi-as mai face, imi aduc aminte si cand am avut unul ''baban'', de 39 euro lunar, m-au sunat dupa cei doi ani sa-mi faca ''oferta'', la doar 45 euro, cu un Samsung S4 mini, eu avand pe atunci iPhone 4S.

#9
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Ai dreptate, insa poate nu sunt singurul in aceasta situatie.

Initial, s-a scapat operatoarea in primul apel si nu mi-a spus ca sunt foarte multi utilizatori in aceasta situatie - lucru care nu mi s-a mai confirmat ulterior.

Chiar urasc chestiile astea de reclama mincinoasa mai ales cand eu sunt victima.

O sa fie bine documentata cererea crede-ma

Am patit la fel cu MediaGalaxy si am rezolvat doar prin amenintari.

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Trebuie sa facem noi, utilizatorii, reclamatii pentru toate aceste mizerii la fiecare operator care incearca sa ne pacaleasca, altfel n-o sa-i dezvatam de obiceiurile astea.

#11
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Asta este si motivul topicului, poate "activez" si alt utilizatori ce au patit la fel.

+ astept sa vad ce parere are si Helper Vodafone :)

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Cine face mizerii dinaste merita o amendă babană (ceva procent din cifra de afaceri) care sa ii doară bine bine.

Edited by MembruAnonim, 04 February 2019 - 20:34.


#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Banuiesc ca n-ai apucat sa inchei inca contract, ca altfel ai putea reclama si la ANCOM.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Ce treabă are ancomul cu aifonul?!

#15
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007

 MembruAnonim, on 04 februarie 2019 - 20:34, said:

Banuiesc ca n-ai apucat sa inchei inca contract, ca altfel ai putea reclama si la ANCOM.
Pai nu ca am facut comanda online iar ei au decis sa nu o onoreze. Daca nu ii sunam eu probabil nici ei nu o faceau.

Ideea e ca eu am dat comanda de un iPhone Xs - 225e la abonament de 16e iar ei vor sa mi-l dea acum la 1000e la abonament de 16e

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
E simplu, daca inchei un contract cu niste termeni si clauze, pret si acestea se modifica pe parcurs asa, ca vrea Vodafone si nu iti spune nimeni nimic, poti sa ii sesizezi si pe ei. :)

Eu recent am reclamat Telekom-ul pentru instalarea mizerabila facuta de angajatii lor, am reziliat cu ANCOM-ul in cele 14 zile legale, pentru contractele incheiate la distanta.

#17
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,292
  • Înscris: 03.04.2004

 slai, on 04 februarie 2019 - 20:18, said:

da'i in masa cu abonamentele lor, ca doar nu esti voda lapusneanu.

Asa am si facut, inchis abonamentul prin portare la ORO si dupa cateva luni (cum li-i si obiceiul de altfel) mi-au trimis amenintarea (direct ei, nu recuperatori de la Ghita SRL) in posta (m-a si sunat o duduie intr-o seara sa ma-ntrebe daca mi-am platit o ultima factura si intrebandu-i care, mi-a zis ca ultima cu plata lunilor ramase in avans. I-am spus ca nu am nici o factura venita pe mail (aveam bifata optiunea electronica doar) si cum nu mai stateam in Iasi nu aveam de unde sa stiu ce prostie imi expediasera de platit. Partea ridicola e ca nu era vreo factura in plic (vreun numar, serie ceva sa confirme suma pe care mi-o imputau). I-am comunicat sa mi-o trimita prin mail ca sa am cu ce face reclamatie la ANPC. Au trecut zile si nu am primit nimic si evident ca am inceput sa sun la *222 sa cer detaliii ca sa mi-o trimita prin email. Cu doi operatori am vb si amandoi m-au dus cu zaharelul cerandu-mi sa le trimit o cerere scrisa pe email (am facut-o de fiecare data). Cand am sunat si am dat de un al treilea operator (intrucat nu primeam nimic pe mail de vreo saptamana dupa ce le trimisesem deja de doua ori cererea) asta iar m-a dus cu zaharelul la randu-i, spunandu-mi ca e o factura intr-adevar dar e proforma si mai dureaza pana se emite cea finala, deci prosteala pe fata.
In tot acest timp in posta la locatia din Iasi era deja venita acea amenintare.

Cum am gasit-o am facut imediat plangere la ANPC (cu dovezile email-urilor trimise catre ei plus amenintarea primita prin posta) si dupa o luna am primit aviz favorabil si factura pe minus.

Deci se poate, cu magarii doar pumnul in gura din pacate (valabil pt toti operatorii la acest capitol, nu conteaza).

Edited by emanu900, 04 February 2019 - 21:01.


#18
leventebest

leventebest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 10.05.2007
Eu de BF dar la Orange am facut comanda pt un produs, mi a venit confirmarea pe mail a comenzii, si in contul orange creat pt asta, cu ziua de livrare a comenzii. La 1 sapt dupa termnenul de livrare am vorbit cu livechat si mi au zis ca din cauza unei erori de backend produsul aparea pe stoc dar nu mai era. Si deci nu va fi livrat. Eu le am zis ca daca era asa primeam a 2 zi niste scuze macar. Apoi cu printscreen de la conversatie, comanda facuta, am deschis sesizare  direct la ANPC. In mai  putin de 30 zile mi a venit pe mail comanda si ziua de livrare, la pretul de BF.
Asa se face, nu  pierzi vremea la operatori, ci doar ii inregistrezi sa ai dovezi ca te refuza la o comanda inregistrata

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate