Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone nu onoreaza comenzile promotiei "O oferta pe zi"
Last Updated: May 03 2019 21:13, Started by
k0r3k7
, Feb 04 2019 20:07
·
0
#19
Posted 04 February 2019 - 21:26
Frate, cand mi-am reînnoit contractul, prin telefon, am cerut un a9, dar am primit un a7, nu stiu nici acum de ce:)))) ideea e ca i-am sunat in zilele alea continuu, deja nu mai simțeam o obligație sa-mi rezolv problema, parca-i sunam din placere. Cert e ca mi-au trimis până la urmă a9, dar au uitat sa si-l ia pe cel gresit. Asa ca am rămas si cu a9 si cu a7. Nici ei n-au mai sunat, eu nici atât. Pararame:)))
|
#20
Posted 04 February 2019 - 21:35
Comenzile online nu trebuie si confirmate?
ANPC-ul cere confirmarea comenzii. Comanda e platita?....au tras banii din card? Edited by alexa32, 04 February 2019 - 21:39. |
#21
Posted 04 February 2019 - 21:35
Pentru promotiile alea au fost disponibile doar 10 vouchere/zi.
Da, site-ul mergea groaznic pe perioada promotiei, era mai mult off decat on. Din cate info am eu, daca ai primit mail de confirmare a comenzii ( da, comanda trebuie sa fie completa, cu cenepeu, date de facturare, ect ect, ), pentru ca pe baza comenzii se initiaza contractul. Contract fara date personale nu se poate. si ziceam, dupa confirmarea comenzii introduse corect, vei fi sunat de un agent din online sales. Dureaza pana la 7 zile chestia asta. Logic e: Primii 10 care au completat comanda CORECT primesc telefonul cu reducere. Daca ai completat gresit/ nu ai completat tot, comanda nu se onoreaza. Daca comanda ta era corecta, si ti se raspunde ca cineva a completat gresit, dar inaintea ta, te mai simteai indreptatit? Prin urmare: Voda a castigat trafic, 10 oameni/zi au prins reducere, si restul...stam frustrati. Edited by TheRipper, 04 February 2019 - 21:36. |
#22
Posted 04 February 2019 - 21:37
TheRipper, on 04 februarie 2019 - 21:35, said:
Pentru promotiile alea au fost disponibile doar 10 vouchere/zi. Da, site-ul mergea groaznic pe perioada promotiei, era mai mult off decat on. Din cate info am eu, daca ai primit mail de confirmare a comenzii ( da, comanda trebuie sa fie completa, cu cenepeu, date de facturare, ect ect, ), pentru ca pe baza comenzii se initiaza contractul. Contract fara date personale nu se poate. si ziceam, dupa confirmarea comenzii introduse corect, vei fi sunat de un agent din online sales. Dureaza pana la 7 zile chestia asta. Logic e: Primii 10 care au completat comanda CORECT primesc telefonul cu reducere. Daca ai completat gresit/ nu ai completat tot, comanda nu se onoreaza. Daca comanda ta era corecta, si ti se raspunde ca cineva a completat gresit, dar inaintea ta, te mai simteai indreptatit? Prin urmare: Voda a castigat trafic, 10 oameni/zi au prins reducere, si restul...stam frustrati. |
#23
Posted 04 February 2019 - 22:30
k0r3k7, on 04 februarie 2019 - 20:12, said:
Eu le-am trimis pe o adresa de grup dovezile comenzii Nu personal operatorilor. Mai departe mi-au promis ca o sa le trimita la departamentul "online" si o sa revina cu raspuns Sincer nu stiu ce asteapta, probabil sa renunt Mi se pare aiurea sa ajunga solicitarea unui superior si nici macar sa primesc o confirmare - bai fraiere, vezi ca mai trebuie sa astepti. Vezi ca solicitarile pe mail, fiind sute de mii (de buna ce e compania), primesc raspuns cu o intarziere de minim 7 zile lucratoare. Deci daca astepti sa-ti raspunda cineva dupa o zi pe alta.. o sa astepti mult si bine. In rest.. avand in vedere fondul problemei, poate ar merita facuta sesizare la ANPC. Edited by rosix, 04 February 2019 - 22:31. |
#24
Posted 04 February 2019 - 22:33
Nu am facut solicitare pe mail, am mai precizat asta.
Mi-au cerut dovezile pe email ca sa poata confirma ca am plasat comanda la suma pe care am precizat-o eu, nu cea pe care o vad ei. |
#25
Posted 04 February 2019 - 23:11
Va rog sa va limitati la subiectul topicului, pentru restul discutiilor aveti (fara sa gresesc) zeci de topicuri. Multumesc.
|
#26
Posted 05 February 2019 - 07:32
Termenii si conditiile acestei promotii au fost publicate pe site-ul Vodafone ? Va spun eu...NU.
De unde stie colegul de forum TheRipper ca au fost doar 10 Vouchere? Teoretic din ce a fost publicat pe anumite blog-uri unde s-a promovat aceasta promotie, ca utilizator puteai sa iti "rezervi" voucher-ul pentru 24 de ore. Repet, teoretic cel putin eu asa am inteles. Eu desi am urmat toti pasii pe site-ul vodafone tot timpul la finalizarea comenzii am primit eroarea cum ca as fii folosit deja codul pentru o alta comanda...vedeti pozele atasate. Attached Files |
#27
Posted 05 February 2019 - 10:22
Salut, sunt in aceeasi situatie cu voi. Am validat voucher-ul (ceea ce il facea activ pe cosul meu), am trimis comanda iar site-ul s-a resetat. Cand am revenit sa plasez din nou comanda, imi spunea ca am folosit deja un voucher pentru o alta comanda. (Din cauza faptului ca aparea deja o comanda incompleta, sistemul considera ca e deja plasata cu acel voucher).
Am incercat toate caile posibile de a rezolva situatia, nu ramane decat pe cale legala din pacate. Ei spun ca acel voucher nu mai era in stoc (desi eu l-am validat) si ca “diverse mesaje de eroare erau afisate”. Acel “diverse” nu ma multumeste. |
#28
Posted 05 February 2019 - 11:07
Ai primit confirmare pe mail că s-a înregistrat comanda?
|
|
#29
Posted 05 February 2019 - 14:46
Nu, tocmai de aceea am incercat sa plasez din nou comanda. Iar cand am incercat, aplicatia mi-a spus ca am deja o comanda cu acel voucher. La relatii clienti m-au asigurat ca acea comanda va fi procesata imediat ce site-ul va fi repus pe picioare.
|
#30
Posted 05 February 2019 - 17:45
Asta cand a fost?
Eu astazi ii sun pentru ultima data, daca nu imi confirma onorarea comenzii o sa inaintez solicitarea catre ANPC si dupa or sa ma sune ei |
#31
Posted 05 February 2019 - 18:06
Mai bine înaintezi direct solicitarea către ANPC. Dacă nu au vrut cu frumosul de atâtea ori, merită cu urâtul.
|
#32
Posted 05 February 2019 - 19:59
Update:
Sincer, nu stiu de ce am asteptat sa mai sun inca o data la serviciul de Relatii Clienti ( nu pot verifica, colega nu este la lucru, superiorii au plecat acasa la ora 18 ) Am inaintat in aceasta seara reclamatie ANPC - asteptam raspuns |
#33
Posted 05 February 2019 - 20:52
Ai avut deja raspuns la reclamatia scrisa? Sau ce le-ai trimis?
|
|
#34
Posted 05 February 2019 - 21:16
I-am anuntat ca dupa 7 telefoane date catre ei fara solutionare am trimis sesizare catre ANPC
|
#36
Posted 06 February 2019 - 17:06
Update, raspuns Vodafone:
Quote
Buna ziua, Ne pare rau ca nu ati reusit sa cumparati ceea ce va doreati. Ofertele noastre Online "Telefonul Zilei" au atras un numar foarte mare de utilizatori, care au intrat pe site si au plasat comenzi in acelasi timp ducand o functionarea ingreunata a site-ului si epuizarea imediata a stocurilor. Va asiguram ca toate codurile de voucher disponibile au fost utilizate; din pacate in momentul de fata oferta din data de 26.01.2019 nu mai este valabila. In josul paginii, pe tot parcursul promotiei a fost specificat faptul ca oferta este valabila in limita stocului disponibil. Cu toate acestea, pana la finalul lunii puteti beneficia de reduceri de pana la 90% la o gama larga de telefoane. La link-ul de aici puteti accesa ofertele promotionale disponibile: https://www.vodafone...nline/index.htm Si acestea sunt valabile in limita stocului disponibil. Pentru orice alta informatie mai doriti sa aflati, este suficient sa ne scrieti si noi va vom raspunde in cel mai scurt timp. Va doresc o zi frumoasa in continuare! Deci nu pot sa cred ce angajati incompetenti ajung sa lucreze in multinationale Auzi ca ne pare ca nu ati reusit sa cumparati ceea ce va doriti. Pai tocmai ca am cumparat ceea ce imi doream, am primit si confirmare doar ca nu vor sa o onoreze Edited by k0r3k7, 06 February 2019 - 17:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users