Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 23 2024 21:53, Started by
Magicwisewolf
, Nov 27 2018 15:29
·
39
#523
Posted 21 December 2023 - 20:25
marcel201, on 21 decembrie 2023 - 19:48, said:
...E vina lor ca nu te-au contactat sa-ti zica ca nu mai au produsul insa eu m-as asigura de 2 ori inainte sa ma pornesc la un drum de 200km. marcel201, on 21 decembrie 2023 - 19:48, said: PS: Emag are optiunea de rezerva in magazin? |
#524
Posted 22 December 2023 - 12:04
Fantastic
Mi-a raspuns Altex: "Buna ziua XXXXXXXXX, Ca urmare a solicitarii cu numarul CAS-XXXXXXXX, va informam ca in urma reanalizari situatiei dumnevoastra pentru a putea reveni cu modalitatea de solutionare vom avea nevoie sa preluam produsul in service, insotit de documentele necesare. Puteti completa tabelul de mai jos si un curier se va prezenta la locatie pentru ridicarea produsului de la domiciliu. Daca nu ati ridicat produsul din magazin, va rog sa ne comunicati si vom lua noi legatura cu magazinul pentru a il prelua de la dumnealor. Raman la dispozitia Dumneavoastra pentru orice alte nelamuriri sau intrebari suplimentare. Puteti intra in contact din nou cu echipa Suport Clienti Altex folosind formularul de contact din site." Greselile din textul in ghilimele nu imi apartin. Indiferent de situatie, e un pas inainte. E un semn ca Altex se misca, doar ca trebuie insistat putin. |
#525
Posted 22 December 2023 - 15:48
Am predat castile din nou la Altex. Desi le-am spus in email ca am taiat cablul si am si intrebat daca mai are rost sa le mai duc, au revenit cu email si le-au solicitat asa cum sunt.
Cred ca la anul mai am noutati, dar va tin la curent. |
#526
Posted 25 December 2023 - 15:56
Salut. Am "cumparat" o boxa JBL Charge5 din Altex Botosani. Cadou pt fiica mea de Craciun. Surpriza cand deschide cutia de Craciun. Goala. Prostia mea este ca nu am cerut sa deschida ambalajul in magazin. Mai am vreo sansa sa recuperez banii sau alt produs? Am cumparat multe produse de la ei si online si din magazinul fizic, dar asa ceva nu am mai patit. Puteti sa ma injurati. Cred ca merit.
Edited by casmir, 25 December 2023 - 15:58. |
#527
Posted 25 December 2023 - 20:26
Deschide tichet la ei si expune-le problema. In urma cu cativa ani mie mi-a lipsit ceva din pachetul original, probabil subtilizat de cineva de prin depozit sau magazin si m-au rezolvat.
|
#528
Posted 25 December 2023 - 20:30
Am incercat sa le scriu si da eroare. Nu poate trimite mesajul. Sa mai incerc.
O sa merg maine in magazin sa vad ce port rezolva. Dar mai mult ca sigur raman pierdut de 800 lei. Greseala mea ca nu am cerut se deschida pachetul. Poate ca si ei au obligatia sa desfaca cutia si sa prezinte produsul plus o proba de functionare. Dar asta e. Edited by casmir, 25 December 2023 - 20:41. |
#529
Posted 25 December 2023 - 21:25
Cum naiba nu ti-ai dat seama ca e o cutie goala?totusi o boxulita de genul, nu e chiar o scobitoare , cantareste suficient de mult sa iti dai seama ca nu e in cutie. Tinand cond ca a fost cumparata din mgazin….slabe sanse sa se rezolve in favoarea ta. Dar incearca, incercarea moarte n-are.
Edited by cuculea, 25 December 2023 - 21:28. |
#530
Posted 25 December 2023 - 21:49
cuculea, on 25 decembrie 2023 - 21:25, said:
Cum naiba nu ti-ai dat seama ca e o cutie goala?totusi o boxulita de genul, nu e chiar o scobitoare , cantareste suficient de mult sa iti dai seama ca nu e in cutie. Tinand cond ca a fost cumparata din mgazin….slabe sanse sa se rezolve in favoarea ta. Dar incearca, incercarea moarte n-are. Edited by casmir, 25 December 2023 - 21:51. |
#531
Posted 26 December 2023 - 21:17
După ce i-am bălăcărit pe cei de la Emag, a venit și rândul celor de la Altex. Sa detaliez.
Pe 24.12.2023 la ora 20-45 am făcut o rezervare în magazin la Altex. Pana aici totul ok. Pe 25 .12.2023 a fost Crăciunul și Altexul a fost închis. Astăzi la ora 10 ma duc sa iau rezervarea din magazin. Surpriza. Rezervarea nu mai era valabila. Cică e valabila doar 24 de ore. Eu le explic ca a fost Crăciunul. Ca Rezervarea a fost făcută la ora 20-45 și ca nu mai puteam veni în 15 minute pana închideau ei magazinul. Iar de Crăciun Altex a fost închis. Le arat mailul cu confirmarea rezervării. Nimic. Au trecut 24 de ore și rezervarea nu mai e valabila! Sa iau produsul din magazin. Le explic ca în magazin e cu 20 de lei mai mult ca în rezervare. Nu am reușit sa ma înțeleg și pace. Am încercat sa sun la serviciu clienți, nu era nimeni azi. Ce serviciu cretin e asta cu rezervare 24 de ore? Ar trebui sa fie 24 de ore lucrătoare. Cum era sa vin eu la magazin în ziua de Crăciun când magazinul era închis? Sau a fost un tertip sa cumpăr produsul mai scump din magazin? Înclin sa cred ultima varianta. Asa ca nu pot spune decât Altex hoți! Edited by Robert_Kiran, 26 December 2023 - 21:19. |
#532
Posted 26 December 2023 - 21:30
Te-or trecut vanzatorii pe lista neagra. Macar aine poti cumpara fara sa te påruiești cu vanzatoarea?
|
|
#533
Posted 26 December 2023 - 21:49
sunt regulile lor si aia e. Daca scrie 24 ore, inseamna ca asa trebuie sa fie !
Eu am avut de tras cu ei pentru o stornare de bani pe card . Tableta luata din magazinul fizic si platita cu cardul integral. Am facut retur la tableta pt ca nu mi-a placut cum se misca, si abia dupa 13 zile mi-au returnat banii in cont. La capitolul asta, Emag se misca mult mai repede Edited by mccrya, 26 December 2023 - 21:57. |
#534
Posted 27 December 2023 - 07:56
Reguli tampite. Normal ar trebui sa aiba 24 de ore lucratoare.
|
#535
Posted 29 December 2023 - 23:15
casmir, on 25 decembrie 2023 - 20:30, said:
Am incercat sa le scriu si da eroare. Nu poate trimite mesajul. Sa mai incerc. O sa merg maine in magazin sa vad ce port rezolva. Dar mai mult ca sigur raman pierdut de 800 lei. Greseala mea ca nu am cerut se deschida pachetul. Poate ca si ei au obligatia sa desfaca cutia si sa prezinte produsul plus o proba de functionare. Dar asta e. |
#536
Posted 05 January 2024 - 12:43
December, on 22 decembrie 2023 - 15:48, said:
Am predat castile din nou la Altex. Desi le-am spus in email ca am taiat cablul si am si intrebat daca mai are rost sa le mai duc, au revenit cu email si le-au solicitat asa cum sunt. Cred ca la anul mai am noutati, dar va tin la curent. In urma cu cateva minute m-a sunat omul de la garantii de la Piatra-Neamt si mi-a spus ca a primit acordul de inlocuire sau restituirea banilor, la alegerea mea. Am ales sa primesc banii. Acuma... unii o sa spuneti ca nu-i corect si ca eu am primit deja casti noi de la Razer. Da, am primit casti noi si cand am fost solicitat a doua oara sa duc produsul in service le-am spus ca produsul e distrus si ca am alte casti. Nu a contat acest lucru si nu a contat ce am primit eu de la Razer. Prin urmare, nu pot sa spun decat ca Altex si-a dus pana la capat termenii garantiei, ce-i drept dupa o insistenta care dupa parerea mea nu ar fi trebuit sa existe. Si sper ca de acum alti clienti care vor intampina probleme asemanatoare sa isi rezolve altfel garantia. Deci un +1 pentru Altex. |
#537
Posted 05 January 2024 - 15:34
De fapt Altex nu are nici un merit în povestea asta, chiar nici unul.
|
|
#538
Posted 05 January 2024 - 18:46
modoran, on 05 ianuarie 2024 - 15:34, said:
De fapt Altex nu are nici un merit în povestea asta, chiar nici unul. Una peste alta, am incasat 559, 92 lei |
#539
Posted 26 February 2024 - 15:10
Altex nu mai are ridicarea din magazin? În decembrie sau ianuarie văzusem trei opțiuni pe pagina „Detalii comandă”, la punctul 2 „Adresa livrare”. Era „Livrare la aceeași adresă”, „Livrare la altă adresă”, și ceva de genul „Ridicare din magazinul care îți place”. Acum apar doar primele două.
|
#540
Posted 26 February 2024 - 18:55
Unele produse sunt 'exclusiv online' , scrie destul de clar. Se pot rezerva in magazin doar produsele ce există acolo, nu toate ce există online.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users