Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Orange Money

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
4109 replies to this topic

#55
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
Îl așteptăm pe al doilea :)

#56
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Pentru retrageri au ceva comisioane ? Am comandata un curve se doua sptamani si inca rumega in pending, ma gandeam sa comand un orange daca tot sunt abonat !

#57
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Nu inteleg ce este cu data limita de 31 mai.
Este data limita de activare cont?
10% aia raman valabili pe toata durata contractului daca fac contul azi?

Multumesc

Edited by xymzar, 23 March 2019 - 11:01.


#58
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Am reusit sa vorbesc cu cineva la 300.
Este asa cum am banuit, "oferta este valabila pana pe ... dar este posibil sa se prelungeasca"
Deci pentru mine nu merita deranjul.

Edited by xymzar, 23 March 2019 - 15:41.


#59
creativestar

creativestar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,382
  • Înscris: 24.10.2009
Azi mi-a "inghitit" cardul de orange money un bancomat defect de Raiffeisen. Pe ecran era totul ok dar avea o problema la mecanismul de manevrare a cardului si a ramas acolo fara nici o avertizare sau mesaj de eroare. Au patit-o si altii dupa mine cu card de Raiffeisen. Dar, am sunat la Orange money, (pentru ca in cazurile astea trebuie sa te indrepti catre banca emitenta a cardului, asa m-au asigurat trei operatori Raiffesein bank), si nu stiau ce sa-mi spuna despre modalitatea de recuperare a cardului. Am primit o propunere de inlocuire card dar cu taxa de 20 lei. Acuma astept pana luni cand poate ma inteleg cu altcineva pe acolo, dar daca asta e solutia lor, eu trebuie sa renunt la el. In situatia asta ma mai costa 20 + 10 lei transport. Nu mai e afacere pentru mine. Daca o mai patesc odata cu alt bancomat devine pierdere, sa tot schimb la carduri. O sa vad luni ce imi spun alti operatori, pentru ca cei de azi habar nu aveau despre nici un fel de solutie la problema aceasta.

#60
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008

View Postcreativestar, on 23 martie 2019 - 20:51, said:

Azi mi-a "inghitit" cardul de orange money un bancomat defect de Raiffeisen. Pe ecran era totul ok dar avea o problema la mecanismul de manevrare a cardului si a ramas acolo fara nici o avertizare sau mesaj de eroare. Au patit-o si altii dupa mine cu card de Raiffeisen. Dar, am sunat la Orange money, (pentru ca in cazurile astea trebuie sa te indrepti catre banca emitenta a cardului, asa m-au asigurat trei operatori Raiffesein bank), si nu stiau ce sa-mi spuna despre modalitatea de recuperare a cardului. Am primit o propunere de inlocuire card dar cu taxa de 20 lei. Acuma astept pana luni cand poate ma inteleg cu altcineva pe acolo, dar daca asta e solutia lor, eu trebuie sa renunt la el. In situatia asta ma mai costa 20 + 10 lei transport. Nu mai e afacere pentru mine. Daca o mai patesc odata cu alt bancomat devine pierdere, sa tot schimb la carduri. O sa vad luni ce imi spun alti operatori, pentru ca cei de azi habar nu aveau despre nici un fel de solutie la problema aceasta.

Ma intreb ce se intampla cu acele carduri ramase. Fac supa pe ele ? Foc iarna ? Cer rascumparare ?

Un bancomat defect trebuie reclamat, ca sa nu mai pateasca si altii.

#61
creativestar

creativestar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,382
  • Înscris: 24.10.2009
L-am reclamat. Am scris si pe el "defect" cu o carioca de la magazinul de alaturi. Am aflat ca au patit-o si altii dupa mine pentru ca dupa ceva timp am trecut din nou pe acolo si probabil nu au crezut ce scrie cu carioca. E totusi bine asa cu un card tampon. Erau oameni, pensionari disperati de-a binelea pentru ca acolo erau toti banii lor si pana luni,sau marti mumu bani.

#62
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Poti incerca in banca sa il recuperezi !

#63
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Cardurile inghitite se recupereaza de la banca ce detine ATMul respectiv; in definitiv, nu vad ce alta solutie ar fi putut oferi OrangeMoney.

In alta ordine de idei, am platit inclusiv factura Orange si nici vorba de vreo reducere de 10% - are cineva idee cum ii obtinem pe aia, ori pierd iar timp la telefon cu suportul? :/

#64
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,172
  • Înscris: 05.05.2003
Au zis că... după luna calendaristică in care s-au plătit, intra in cont reducerea.
Vom vedea daca se confirma pe data de 1 aprilie 2019 (și eu am platit prin ei).

Vineri am alimentat in Shop sa vad cum decurge procedura și a fost totul ok (instant) mai puțin notificarea!
La top-up din ING intra instant și notificarea este la 2-3 secunde

Edited by rz, 25 March 2019 - 08:55.


#65
creativestar

creativestar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,382
  • Înscris: 24.10.2009
Am fost la banca la Raiffeisen dar procedura e foarte complicata. Serviciile de intretinere a bancomatelor sunt externalizate, firma care se ocupa de asta le iau din bancomate, in cazul meu Resita, si le trimite la Timisoara. In cazul cardurilor de Raiffeisen acestia le trimit la un sediu de Raiffeisen. Pentru cardurile emise de alte banci, e necesar ca banca emitenta a cardului blocat sa faca adresa catre Raiffeisen (pentru ca era bancomat de Raiffeisen), acestia din urma trimit la firma de intretinere bancomate ca au un card de la alta banca cu nume si prenume, etc, sa-l trimita si pe ala. In practica aceasta nu se intampla, motiv pentru care recomandarea celor de la Raiffeisen este sa soliciti emiterea altui card catre banca. Chiar si in cazul cardurilor de Raiffeisen indrumarea era pentru schimbare , nu recuperare.

#66
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Eu am patit-o acum multi ani (peste 10) cu un card de la ikobo de nu era recunoscut de cei de la BRD, motiv pt care ATMul a decis sa-l retina; l-am recuperat cateva zile mai tarziu din unitatea centrala a orasului meu (e drept, municipiu resedinta de judet).
Tot e bine ca nu ti-a inghitit vreun platinium. Oricum, din ce inteleg ("le-a inghitit si altora"), nu e nicicum vina OrangeMoney, ci vina Reiffeisen - ca au zero deschidere sa-ti rezolve problema generata de ei...spune suficiente despre Reif :/

Edited by Immortal, 25 March 2019 - 11:54.


#67
creativestar

creativestar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,382
  • Înscris: 24.10.2009
Da, nu e vina orange. E vina Raiffeisen ca din dorinta de a reduce costurile au angajat firme de rahat care sa se ocupe de o problema vitala pentru clientii lor. Sau procedurile sunt complicate sau nu se respecta. Dar nici nu mi se pare chiar normal sa fiu taxat pentru emiterea unui nou card daca nu e din vina mea pierderea lui. Poate ca ar trebui sa plateasca banca care detine bancomatul, poate ca gresesc si ar trebui sa fiu eu taxat pentru ghinionul meu. Dar asta se mai poate intampla. Macar Raiffeisen nu percepe comision clientilor sai pentru inlocuirea cardului pe motivul acesta. Nu stiu. Asta e situatia, pe care am expus-o asa cum s-a intamplat. Fiecare cu bafta lui.

#68
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,378
  • Înscris: 26.01.2019

View PostImmortal, on 25 martie 2019 - 08:36, said:

In alta ordine de idei, am platit inclusiv factura Orange si nici vorba de vreo reducere de 10% - are cineva idee cum ii obtinem pe aia, ori pierd iar timp la telefon cu suportul? :/
https://www.orange.r...erte/index.html -> "10% înapoi în cont la plata facturilor Orange și reîncărcările PrePay" -> Click pe "Mecanism" -> apare urmatorul text:
"Primești 10% din valoarea facturilor Orange [...] Suma se primește inapoi în cont în primele 10 zile lucrătoare din următoarea lună calendaristică."

Edited by darkangel2, 25 March 2019 - 15:55.


#69
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,200
  • Înscris: 08.12.2006

View Postdarkangel2, on 25 martie 2019 - 15:54, said:

https://www.orange.r...erte/index.html -> "10% înapoi în cont la plata facturilor Orange și reîncărcările PrePay" -> Click pe "Mecanism" -> apare urmatorul text:
"Primești 10% din valoarea facturilor Orange [...] Suma se primește inapoi în cont în primele 10 zile lucrătoare din următoarea lună calendaristică."
Oare trebine neaparat sa ai card Orange, sau se poate primi indarat 10 % , din moment ce platesti prin contul orange money, alimentat cu un alt card de la o alta banca?

#70
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Scrie clar "prin Aplicatia OrangeMoney", deci  NUMAI la plata din aplicatie se acorda bonusul, daca platesti cu cardul fizic nu se aplica !

Edited by SSpantzer, 26 March 2019 - 08:37.


#71
prc2

prc2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 04.04.2008
"Primești 10% din valoarea facturilor Orange sau a reîncărcărilor Orange PrePay (în limita a 40 lei/lună), prin aplicația Orange Money (meniul ‘Plată furnizori’ sau ‘Reîncarcare Prepay’), dacă efectuezi lunar minim 2 plăți cu cardul Orange Money (la comercianți sau pe internet) și ai alimentări ale contului de minim 500 lei în luna respectivă. Suma se primește inapoi în cont în primele 10 zile lucrătoare din următoarea lună calendaristică."

#72
r0berto

r0berto

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 23.07.2008
Salutare,
Cine a incarcat orange money cu cardul de credit? se comisioneaza?
Cine a incarcat orange money cu orice fel de card poate sa ne spuna cum apare incarcarea pe extras?

Multumesc

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate