Orange Money
Last Updated: Apr 25 2024 17:19, Started by
rz
, Nov 21 2018 10:53
·
79
#56
Posted 23 March 2019 - 10:23
Pentru retrageri au ceva comisioane ? Am comandata un curve se doua sptamani si inca rumega in pending, ma gandeam sa comand un orange daca tot sunt abonat !
|
#57
Posted 23 March 2019 - 10:53
Nu inteleg ce este cu data limita de 31 mai.
Este data limita de activare cont? 10% aia raman valabili pe toata durata contractului daca fac contul azi? Multumesc Edited by xymzar, 23 March 2019 - 11:01. |
#58
Posted 23 March 2019 - 15:41
Am reusit sa vorbesc cu cineva la 300.
Este asa cum am banuit, "oferta este valabila pana pe ... dar este posibil sa se prelungeasca" Deci pentru mine nu merita deranjul. Edited by xymzar, 23 March 2019 - 15:41. |
#59
Posted 23 March 2019 - 20:51
Azi mi-a "inghitit" cardul de orange money un bancomat defect de Raiffeisen. Pe ecran era totul ok dar avea o problema la mecanismul de manevrare a cardului si a ramas acolo fara nici o avertizare sau mesaj de eroare. Au patit-o si altii dupa mine cu card de Raiffeisen. Dar, am sunat la Orange money, (pentru ca in cazurile astea trebuie sa te indrepti catre banca emitenta a cardului, asa m-au asigurat trei operatori Raiffesein bank), si nu stiau ce sa-mi spuna despre modalitatea de recuperare a cardului. Am primit o propunere de inlocuire card dar cu taxa de 20 lei. Acuma astept pana luni cand poate ma inteleg cu altcineva pe acolo, dar daca asta e solutia lor, eu trebuie sa renunt la el. In situatia asta ma mai costa 20 + 10 lei transport. Nu mai e afacere pentru mine. Daca o mai patesc odata cu alt bancomat devine pierdere, sa tot schimb la carduri. O sa vad luni ce imi spun alti operatori, pentru ca cei de azi habar nu aveau despre nici un fel de solutie la problema aceasta.
|
#60
Posted 23 March 2019 - 21:06
creativestar, on 23 martie 2019 - 20:51, said:
Azi mi-a "inghitit" cardul de orange money un bancomat defect de Raiffeisen. Pe ecran era totul ok dar avea o problema la mecanismul de manevrare a cardului si a ramas acolo fara nici o avertizare sau mesaj de eroare. Au patit-o si altii dupa mine cu card de Raiffeisen. Dar, am sunat la Orange money, (pentru ca in cazurile astea trebuie sa te indrepti catre banca emitenta a cardului, asa m-au asigurat trei operatori Raiffesein bank), si nu stiau ce sa-mi spuna despre modalitatea de recuperare a cardului. Am primit o propunere de inlocuire card dar cu taxa de 20 lei. Acuma astept pana luni cand poate ma inteleg cu altcineva pe acolo, dar daca asta e solutia lor, eu trebuie sa renunt la el. In situatia asta ma mai costa 20 + 10 lei transport. Nu mai e afacere pentru mine. Daca o mai patesc odata cu alt bancomat devine pierdere, sa tot schimb la carduri. O sa vad luni ce imi spun alti operatori, pentru ca cei de azi habar nu aveau despre nici un fel de solutie la problema aceasta. Ma intreb ce se intampla cu acele carduri ramase. Fac supa pe ele ? Foc iarna ? Cer rascumparare ? Un bancomat defect trebuie reclamat, ca sa nu mai pateasca si altii. |
#61
Posted 23 March 2019 - 22:07
L-am reclamat. Am scris si pe el "defect" cu o carioca de la magazinul de alaturi. Am aflat ca au patit-o si altii dupa mine pentru ca dupa ceva timp am trecut din nou pe acolo si probabil nu au crezut ce scrie cu carioca. E totusi bine asa cu un card tampon. Erau oameni, pensionari disperati de-a binelea pentru ca acolo erau toti banii lor si pana luni,sau marti mumu bani.
|
#63
Posted 25 March 2019 - 08:36
Cardurile inghitite se recupereaza de la banca ce detine ATMul respectiv; in definitiv, nu vad ce alta solutie ar fi putut oferi OrangeMoney.
In alta ordine de idei, am platit inclusiv factura Orange si nici vorba de vreo reducere de 10% - are cineva idee cum ii obtinem pe aia, ori pierd iar timp la telefon cu suportul? :/ |
#64
Posted 25 March 2019 - 08:53
Au zis că... după luna calendaristică in care s-au plătit, intra in cont reducerea.
Vom vedea daca se confirma pe data de 1 aprilie 2019 (și eu am platit prin ei). Vineri am alimentat in Shop sa vad cum decurge procedura și a fost totul ok (instant) mai puțin notificarea! La top-up din ING intra instant și notificarea este la 2-3 secunde Edited by rz, 25 March 2019 - 08:55. |
|
#65
Posted 25 March 2019 - 11:16
Am fost la banca la Raiffeisen dar procedura e foarte complicata. Serviciile de intretinere a bancomatelor sunt externalizate, firma care se ocupa de asta le iau din bancomate, in cazul meu Resita, si le trimite la Timisoara. In cazul cardurilor de Raiffeisen acestia le trimit la un sediu de Raiffeisen. Pentru cardurile emise de alte banci, e necesar ca banca emitenta a cardului blocat sa faca adresa catre Raiffeisen (pentru ca era bancomat de Raiffeisen), acestia din urma trimit la firma de intretinere bancomate ca au un card de la alta banca cu nume si prenume, etc, sa-l trimita si pe ala. In practica aceasta nu se intampla, motiv pentru care recomandarea celor de la Raiffeisen este sa soliciti emiterea altui card catre banca. Chiar si in cazul cardurilor de Raiffeisen indrumarea era pentru schimbare , nu recuperare.
|
#66
Posted 25 March 2019 - 11:53
Eu am patit-o acum multi ani (peste 10) cu un card de la ikobo de nu era recunoscut de cei de la BRD, motiv pt care ATMul a decis sa-l retina; l-am recuperat cateva zile mai tarziu din unitatea centrala a orasului meu (e drept, municipiu resedinta de judet).
Tot e bine ca nu ti-a inghitit vreun platinium. Oricum, din ce inteleg ("le-a inghitit si altora"), nu e nicicum vina OrangeMoney, ci vina Reiffeisen - ca au zero deschidere sa-ti rezolve problema generata de ei...spune suficiente despre Reif :/ Edited by Immortal, 25 March 2019 - 11:54. |
#67
Posted 25 March 2019 - 12:37
Da, nu e vina orange. E vina Raiffeisen ca din dorinta de a reduce costurile au angajat firme de rahat care sa se ocupe de o problema vitala pentru clientii lor. Sau procedurile sunt complicate sau nu se respecta. Dar nici nu mi se pare chiar normal sa fiu taxat pentru emiterea unui nou card daca nu e din vina mea pierderea lui. Poate ca ar trebui sa plateasca banca care detine bancomatul, poate ca gresesc si ar trebui sa fiu eu taxat pentru ghinionul meu. Dar asta se mai poate intampla. Macar Raiffeisen nu percepe comision clientilor sai pentru inlocuirea cardului pe motivul acesta. Nu stiu. Asta e situatia, pe care am expus-o asa cum s-a intamplat. Fiecare cu bafta lui.
|
#68
Posted 25 March 2019 - 15:54
Immortal, on 25 martie 2019 - 08:36, said:
In alta ordine de idei, am platit inclusiv factura Orange si nici vorba de vreo reducere de 10% - are cineva idee cum ii obtinem pe aia, ori pierd iar timp la telefon cu suportul? :/ "Primești 10% din valoarea facturilor Orange [...] Suma se primește inapoi în cont în primele 10 zile lucrătoare din următoarea lună calendaristică." Edited by darkangel2, 25 March 2019 - 15:55. |
#69
Posted 25 March 2019 - 19:21
darkangel2, on 25 martie 2019 - 15:54, said:
https://www.orange.r...erte/index.html -> "10% înapoi în cont la plata facturilor Orange și reîncărcările PrePay" -> Click pe "Mecanism" -> apare urmatorul text: "Primești 10% din valoarea facturilor Orange [...] Suma se primește inapoi în cont în primele 10 zile lucrătoare din următoarea lună calendaristică." |
|
#70
Posted 26 March 2019 - 08:36
Scrie clar "prin Aplicatia OrangeMoney", deci NUMAI la plata din aplicatie se acorda bonusul, daca platesti cu cardul fizic nu se aplica !
Edited by SSpantzer, 26 March 2019 - 08:37. |
#71
Posted 26 March 2019 - 09:44
"Primești 10% din valoarea facturilor Orange sau a reîncărcărilor Orange PrePay (în limita a 40 lei/lună), prin aplicația Orange Money (meniul ‘Plată furnizori’ sau ‘Reîncarcare Prepay’), dacă efectuezi lunar minim 2 plăți cu cardul Orange Money (la comercianți sau pe internet) și ai alimentări ale contului de minim 500 lei în luna respectivă. Suma se primește inapoi în cont în primele 10 zile lucrătoare din următoarea lună calendaristică."
|
#72
Posted 26 March 2019 - 11:22
Salutare,
Cine a incarcat orange money cu cardul de credit? se comisioneaza? Cine a incarcat orange money cu orice fel de card poate sa ne spuna cum apare incarcarea pe extras? Multumesc |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users