Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

[UNDE] Gasesc de inchiriat lumini...
 La multi ani @BlueKing-69!

La multi ani @CostyNn96!

The importance of being an archit...

City break de 3-4 zile ce locatie...
 Mission: Impossible – Dead ...

Amenajare parcare interioara

Trotineta electrica noua cu 0,7 k...

Netflix despagubeste statul itali...
 Unde depun declaratia 230 redirec...

Reset la Windows 10 si reinstalar...

Redline T30 DVB T2/C

Inchiriere auto intre 2 firme
 

Noua Toyota Corolla

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
4922 replies to this topic

#4825
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,312
  • Înscris: 25.04.2016
La motoru 1.8 au facut o schimbare fata de trecut. Bateria e Litiu Ion, nu mai e Nichel Metal. Cea noua e mai usoara si mai compacta si aduce si un supliment de performanta si durabilitate, conform Toyota.

#4826
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,880
  • Înscris: 18.06.2007

View PostmihaiC1, on 11 ianuarie 2022 - 16:02, said:



Nu e nevoie de motor de 2.0l ci de remaparea motorului de 1.8l ( la generatia anterioare avea 136 cp nativi) si sa mai adaugi cateva celule la baterie..1.8 = consum mic viteza normala si legala, 2.0 = consum mare dar mai vitezomana.

Au mama

#4827
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004
Bine spus! Dar il las sa-si faca idei, ca nu va reusi sa treaca de HVECU care este criptat. S-au dus vremurile de haiducie de la Prius2 cand faceam ce ne taia capul cu ele.

Motorizarile de 2.0 au in continuare bateri Ni-MH. Tranzitia catre Litiu este inevitabila, desi ideal este sa adopte chimie LiFePo4 care nu foloseste Cobalt si Nichel si sunt mai convenabile si sigure decat suratele lor.

Edited by connectorxp, 12 January 2022 - 13:30.


#4828
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,312
  • Înscris: 25.04.2016
Poate se referea la maparea motorului de catre Toyota, in sens de modificare.

Toyota parca au mai folosit baterii cu Litiu pe un Prius parca prin 2015. Apoi au folosit tot nichel metal. Oare de ce nu au mers pe litiu de atunci ?

#4829
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,312
  • Înscris: 25.04.2016

View PostmihaiC1, on 11 ianuarie 2022 - 16:02, said:

Nu e nevoie de motor de 2.0l ci de remaparea motorului de 1.8l ( la generatia anterioare avea 136 cp nativi) si sa mai adaugi cateva celule la baterie..1.8 = consum mic viteza normala si legala, 2.0 = consum mare dar mai vitezomana.
Toyota a pus pe noul Yaris tot motoru termic de 1.5 dar motoru electric l-au schimbat si are 90 CP, cu o baterie de cel mult 1 kw,  tot ansamblul avand 115 CP. Aceste modificari au adus un consum si mai scazut de combustibil.

#4830
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,409
  • Înscris: 16.02.2002

View PostMMike, on 12 ianuarie 2022 - 15:57, said:

Toyota a pus pe noul Yaris tot motoru termic de 1.5 dar motoru electric l-au schimbat si are 90 CP, cu o baterie de cel mult 1 kw,  tot ansamblul avand 115 CP. Aceste modificari au adus un consum si mai scazut de combustibil.
Care-i diferenta de consum?

Edited by cata, 12 January 2022 - 16:11.


#4831
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,312
  • Înscris: 25.04.2016
Asa zic cei de la Toyota. Din ce am mai citit, Yarisu vechi cam consuma.
Parca spuneai ca ai avut Yaris. Deci sa nu vii cu consumuri reduse ca si cu Aurisu (vs Corolla) :)

Edited by MMike, 12 January 2022 - 17:32.


#4832
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,312
  • Înscris: 25.04.2016
Yaris hybrid 2021 consum in oras
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qewtIRYkPHE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Yaris hybrid 2021 consum pe autostrada
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vYWnCNjEeY8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4833
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004

View PostMMike, on 12 ianuarie 2022 - 15:57, said:

Toyota a pus pe noul Yaris tot motoru termic de 1.5 dar motoru electric l-au schimbat si are 90 CP, cu o baterie de cel mult 1 kw,  tot ansamblul avand 115 CP. Aceste modificari au adus un consum si mai scazut de combustibil.

Yaris are un motor termic complet nou, M15A-FXE din familia Twin Force, dar cu injectie clasica, in portul de admisie, in 3 cilindri.

#4834
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,312
  • Înscris: 25.04.2016
Cel dinainte nu era tot de 1.5 in 3 cilindri ?

#4835
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,694
  • Înscris: 12.08.2008

View Postconnectorxp, on 12 ianuarie 2022 - 13:27, said:

Bine spus! Dar il las sa-si faca idei, ca nu va reusi sa treaca de HVECU care este criptat. S-au dus vremurile de haiducie de la Prius2 cand faceam ce ne taia capul cu ele.

Motorizarile de 2.0 au in continuare bateri Ni-MH. Tranzitia catre Litiu este inevitabila, desi ideal este sa adopte chimie LiFePo4 care nu foloseste Cobalt si Nichel si sunt mai convenabile si sigure decat suratele lor.

Nu uita ca suntem locul 2 in lume la "calculatoristi'.. daca nu, importam soft Posted Image  din India ca sunt mai mari consumatori de Toyote... Se poate! Asta e !
Pana la polimeri e altceva in studiu Posted Image mult mai performante.
PS Deocamdata ma multumesc cu 1.8 de 122cp si vad ca se maresc cozile si ambuteiajele cred ca era mai bun 1.2 l ...Posted Image pt. cine nu stie poti pune orice motor actual ! Actualizare de soft si adapatare.

Edited by mihaiC1, 15 January 2022 - 19:29.


#4836
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,312
  • Înscris: 25.04.2016
Se poate face cip tuning, dar la motorizarea hibrid e mai complicat daca vrei sa impaci si capra si varza, adica si puterea si consumu.Toyota se "chinuie" din 97 sa faca asta, insa din ce am observat, ei fac tuning si la hard, adica motor electric (de putere mai mare), baterie si unele modificari la termic.

#4837
Boinx

Boinx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 03.04.2021

View PostBoinx, on 31 decembrie 2021 - 11:14, said:

Am trimis mail la Relatii Clienti. Nu ma astept la mare lucru. Cel mai probabil voi cere o verificare la alta reprezentanta in ianuarie. Dai o caruta de bani si esti tratat cu spatele.

Acelasi raspuns din partea celor de la relatii clienti. Nu pot verifica o masina in service daca la testul de drum nu se confirma, penibil. Am reusit sa filmez intre timp zgomotul/scartaitul.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LdA8o8SPxgw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FtMiG2T5NRQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4838
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,611
  • Înscris: 14.11.2004

View PostMMike, on 12 ianuarie 2022 - 21:03, said:

Cel dinainte nu era tot de 1.5 in 3 cilindri ?

Nu, era mostenit de la Prius, 1NZ-FXE, "devalorizat" ca si putere dar imbunatatit pe partea de noxe si eficienta, rula cu 0W20 fata de 5W30.

#4839
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,312
  • Înscris: 25.04.2016
Acum e si Yaris Cross hybrid, inclusiv awd.
Au aparut destule reviewuri si in romana pe youtub.

#4840
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,409
  • Înscris: 16.02.2002
@bob, de când ai luat tigaia parca au crescut vânzările Toyota, nu😁?

https://m.hotnews.ro/stire/25332327

#4841
i_and

i_and

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 17.04.2008

View PostBoinx, on 16 ianuarie 2022 - 14:18, said:


Acelasi raspuns din partea celor de la relatii clienti. Nu pot verifica o masina in service daca la testul de drum nu se confirma, penibil. Am reusit sa filmez intre timp zgomotul/scartaitul.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LdA8o8SPxgw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FtMiG2T5NRQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si eu am aceeasi problema, dar negasind vreun algoritm dupa care se repeta nu m-am dus la service. Pana ieri cand mi-a ajuns, dupa 2 zile in care mi-a scartait intruna, si m-am programat peste o saptamana. Am multe filmari, simt ca e de undeva de la volan, dar intr-adevar e greu de reparat daca ei nu aud nimic.

#4842
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,880
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 28 ianuarie 2022 - 18:48, said:

@bob, de când ai luat tigaia parca au crescut vânzările Toyota, nu😁?

https://m.hotnews.ro/stire/25332327

Mdah...

Attached File  VID_20220128_162055.mp4   6.83MB   34 downloads

Un S5 cu apucături de rs5. Cel mai tare "feature" - un dongle prin care nu mai este afișat consumul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate