Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
#4807
Posted 10 January 2022 - 21:37
Pai ma pot intinde doar la echiparea dynamic si motorul 1.8. Valorea de revanzare nush daca are importanta ca masina sigur o sa tin 10 ani si atunci sigur va avea peste 300 mii km. O sa merg din toamna prin reprezentante sa vad ce si cum. Pe mine ma interesa instantul la 100,110 sa imi fac o idee de consum, ma mir ca la 140 nu sare de 7 instantul fiind grea si caluti destui de putini
Edited by Desertor, 10 January 2022 - 21:39. |
#4808
Posted 10 January 2022 - 22:09
Toyota hybrid uneori cand merge cat si in acceleratie, functoneaza ambele motoare in acelasi timp si cel termic si cel electric si atunci se realizeaza consum mai redus.
Pana la 90-100 km pe ora poate merge cativa km doar electric apoi intervine si motoru termic sa incarce bateria, dupa care iar doar electric. Edited by MMike, 10 January 2022 - 22:07. |
#4810
Posted 10 January 2022 - 22:19
Prius-ul meu are 12 ani juma' și 320k km și coafura rezistã.
Chiar dacã se încarcã/descarcã mai repede decât Corolla verișorului din Timișoara încã mã ajutã la consum. Evident cã a îmbãtrânit bateria și nu mai are aceeași capacitate dar mai are vlagã. În State entuziaștii au un kit de recondiționare (Prolong îi zice) care îi oferã a doua tinerețe unei baterii obosite. |
#4812
Posted 10 January 2022 - 23:31
La 120 pe CC ai instant de 4.8-5.2 in functie de declivitate si climatizare. La 100km/h este mai eficienta. Eu am medie de 4.8 din zona Unirii pana la Otopeni si retur.
|
#4814
Posted 11 January 2022 - 09:55
connectorxp, on 10 ianuarie 2022 - 23:31, said:
La 120 pe CC ai instant de 4.8-5.2 Desertor, on 10 ianuarie 2022 - 21:37, said: ma mir ca la 140 nu sare de 7 instantul fiind grea si caluti destui de putini Desertor, on 10 ianuarie 2022 - 22:13, said:
Nu a avut nimeni pana acuma probleme cu bateria? connectorxp, on 10 ianuarie 2022 - 23:31, said:
Eu am medie de 4.8 din zona Unirii pana la Otopeni si retur. Desertor, on 10 ianuarie 2022 - 21:37, said:
Pai ma pot intinde doar la echiparea dynamic si motorul 1.8. Valorea de revanzare nush daca are importanta ca masina sigur o sa tin 10 ani si atunci sigur va avea peste 300 mii km. O sa merg din toamna prin reprezentante sa vad ce si cum. Pe mine ma interesa instantul la 100,110 sa imi fac o idee de consum, ma mir ca la 140 nu sare de 7 instantul fiind grea si caluti destui de putini Edited by cata, 11 January 2022 - 09:50. |
#4815
Posted 11 January 2022 - 10:38
Anul asta Toyota va scote cu pile pe Hidrogen plugin
La electrica nu ma gandesc decat peste 3-4 ani cand vor fi baterii capabile de autonomie de 800 km iarna si o retea de alimentare rapida si in RO, plugin e rentabil daca stai la casa ca altfel consuma ca si HYB daca nu ii dai curent de la priza,, @Desertor daca dai o mana de paie la un cal va fi in regula dar sa dai la doi deja sunt lesinati , opricum se poate mari puterea si la 1.8 pana la 160 cp dar si consumul pe masura. Edited by mihaiC1, 11 January 2022 - 10:51. |
#4816
Posted 11 January 2022 - 12:47
|
#4817
Posted 11 January 2022 - 12:50
La 140 creste mai mult, dar nu de speriat. Cel putin pe A1 Cluj-Sibiu nu simt mare lucru, dar mare parte din drum este la vale.
bZ4x este criminala ca si design, combinand aspectul modern al lui C-HR cu cel robust al lui Rav4, dar din pacate este exclusiv electric, merita si o varianta PHEV. Sa vedem varianta imbunatatita a lui Yaris GR, acel mic diavol Tasmanian, care la Tokyo Auto Salon va fi prezentat. Sper la un hibrid cuplat la o DCT pentru 300CP+. |
#4818
Posted 11 January 2022 - 12:51
#4819
Posted 11 January 2022 - 14:24
Eu oricum merg in limita legala atat pe autostrada si pe nationale doar cand merg la lucru ii dau talpa ca sunt doar eu pe drumul ala si nu sta nimeni cu radarul, in mod normal merg cu 110 daca am plecat mai tarziu de acasa 130 ca sa nu intarzii😁. Intrebam de cum se simte ca am condus un Fiat tipo turbo benzina si la 120 de cai ii puturos daca vrei sa depasesti din scurt si la un pic de talpa sare consumul la greu, probabil ii si problema ca eu sunt obisnuit cu diesel si acolo nu creste atata consumul dar la benzina de la 6 te poti trezi cu 9
|
#4820
Posted 11 January 2022 - 14:39
Desertor, on 11 ianuarie 2022 - 14:24, said:
Eu oricum merg in limita legala atat pe autostrada si pe nationale doar cand merg la lucru ii dau talpa ca sunt doar eu pe drumul ala si nu sta nimeni cu radarul, in mod normal merg cu 110 daca am plecat mai tarziu de acasa 130 ca sa nu intarzii. |
#4822
Posted 11 January 2022 - 14:52
#4823
Posted 11 January 2022 - 15:21
o sa incerc din toamna incolo cand o sa ma duc si la reprezentanta, nu ii nimic urgent, oricum iti multumesc.
Edited by Desertor, 11 January 2022 - 15:21. |
#4824
Posted 11 January 2022 - 16:02
Desertor, on 11 ianuarie 2022 - 14:24, said:
Eu oricum merg in limita legala atat pe autostrada si pe nationale doar cand merg la lucru ii dau talpa ca sunt doar eu pe drumul ala si nu sta nimeni cu radarul, in mod normal merg cu 110 daca am plecat mai tarziu de acasa 130 ca sa nu intarzii��. Intrebam de cum se simte ca am condus un Fiat tipo turbo benzina si la 120 de cai ii puturos daca vrei sa depasesti din scurt si la un pic de talpa sare consumul la greu, probabil ii si problema ca eu sunt obisnuit cu diesel si acolo nu creste atata consumul dar la benzina de la 6 te poti trezi cu 9 Daca avea Corolla HYB cutie manuala sigur poti sa faci depasiri din scurt numai ca eCVT -urile sunt facute pt consum mic si imbinarea celor 2 motoare cat mai eficient, oricum eu nu simt lipsa celor 0,6 s la demarj 0- 100 km/h, intre 120 cp CDTI si 122 cp HYB, chiar ma simt bine, odihnit si relaxat ca nu mai fac prostii cu depasiri inutile. MMike, on 11 ianuarie 2022 - 12:51, said:
Eventual vreo 150 CP, motoru 1.8 dar combinat cu motoru si bateria de pe 2.0 . Se pot aduce imbunatatiri la hibrid in cativa ani. Nu e nevoie de motor de 2.0l ci de remaparea motorului de 1.8l ( la generatia anterioare avea 136 cp nativi) si sa mai adaugi cateva celule la baterie..1.8 = consum mic viteza normala si legala, 2.0 = consum mare dar mai vitezomana. Edited by mihaiC1, 11 January 2022 - 16:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users